Kirjoittaja Aihe: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi | S | H/D  (Luettu 3908 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Title: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi
Author: Kuolonsyöjäprinsessa
Genre: romance, pieni fluff, draama
Rating: S
Pairing: Harry/Draco (pieni Harry/Seamus)
Disclaimer: Kaikki minkä tunnistatte kuuluvaksi J.K. Rowlingille, kuuluu hänelle.

Haasteet: Teelusikan tunneskaala (mustasukkaisuus), One True Something 20 #2 (Drarry), Aakkoshaaste III (P)


Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi


Oli lauantai, mikä tietysti tarkoitti, että kaikki halukkaat kuudes -ja seitsemäsluokkalaiset kokoontuivat tarvehuoneeseen pelaamaan pullonpyöritystä. Dracon mielestä sellainen oli tietysti aivan typerää, mutta jostain kumman syystä, siellä hän taas istui ringissä Pansyn vieressä.

Draco havahtui tuijottamasta Potteria, kun kuraveri-Granger kutsui tätä. ”Harry? Suutele Seamusia”

Draco odotti, että Potter kieltäytyisi tai edes näyttäisi kauhistuneelta, mutta ei. Draco myös odotti tuntevansa ällötystä nähdessään Potterin suutelevan Finnigania, mutta ei. Ällöttyneisyyden sijasta häneen sattui. Hän halusi repiä Finniganin irti Potterista ja olla itse tämän tilalla. Se tuntui hirveältä. Dracon silmät kaventuivat, kädet puristuivat nyrkkiin ja hän lisäsi mielessään Finniganin tappolistalleen. Sitten hän tajusi jotain. Miksi? Miksi häntä kiinnosti ketä Potter suuteli?

”Se on mustasukkaisuutta”, Pansy kuiskasi hänen korvaansa. Hän henkäisi hiljaa. Mustasukkaisuutta? Ei ikinä.

Pelin loputtua, hän nousi ylös ja oli juuri poistumassa, kun kuuli äänen takaansa. ”Malfoy, jäisitkö hetkeksi?”

”Potter”, hän mumisi hiljaa.

”Pidätkö sinä Seamusista, Malfoy?”, Potter kysyi virnistäen. Mitä?

Draco pärskähti. ”Mitä? En tietenkään!”, taas se kipu. Tykkäsikö Potter itse Finniganista? Helvettiin koko Finnigan.

”Ai, että muuten vain tuijotit minua, niin kuin olisit halunnut tappaa”, Potter kysyi muka-viattomasti. Hän oli ymmärtänyt väärin.

”En minä mitään tuijottanut!”, Draco huudahti. Häntä ärsytti ja loukkasi. Ehkä hän oikeasti oli mustasukkainen.

”Ai et – ”, Potter aloitti, mutta Draco työnsi hänet vasten seinää, painaen huulensa tämän huulille. Sitten nopeasti hän irtaantui toisesta.

Voi helvetti. ”Öh…”

Potter virnisti. ”Vai, että niin se olikin”

Draco näytti kieltä hänelle. ”Suu kiinni, Potter”

Potter astui askeleen lähemmäs. ”Pakota minut”

Muutaman minuutin Draco vain tuijotti Potterin upeita silmiä, kunnes hän muisti missä oli ja painoi huulensa uudelleen tuon upean ilmestyksen huulille.

Sitten hän tajusi jotain. ”Sinä tiesit koko ajan, että olin mustasukkainen sinusta enkä Finniganista”

Potter virnisti. ”Tietenkin minä tiesin. Se näkyi aivan selvästi sinusta”

Draco päätti mököttää, mutta kun Potter istahti juuri ilmestyneelle sängylle ja kutsui häntä viereensä, ei hän voinut olla menemättä. Varsinkaan, kun kuuli Potterin seuraavat sanat. ”Kyllä minäkin olisin ollut mustasukkainen jos sinä olisit suudellut vaikkapa Parkinsonia”

Draco painettiin vasten sänkyä ja hänen huulilleen painettiin huulet. Hän ei missään nimessä aikonut olla alla, mutta ei kai pieni hetki mitään haitannut?
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 652
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi | S | H/D
« Vastaus #1 : 18.09.2016 21:06:19 »
Tervehdys Kommenttikampanjasta! :)

En ole erityisesti Harry/Dracon ystävä, mutta onneksi tulin löytäneeksi tämän ficin, sillä tämä oli oikein kiva! Juuri sopiva pieneksi ja kevyeksi iltapalaksi: ei tullut ähky, mutta ei jäänyt nälkäiseksikään. :D Idea pullonpyörityksestä oli hauska, ja minusta on mielenkiintoinen ajatus, että taikamaailmassakin pelattaisiin tällaisia "jästimäisiä" pelejä. :)

Kiinnitin erityistä huomiota loppupuolen dialogin sujuvuuteen. Itse olen melko kömpelö kirjoittamaan vuoropuheluita, ja siksi nostankin sinulle hattua onnistuneesta keskustelusta - ja siitä, mihin se johti. ;) Olisin ehkä toivonut enemmän tilanteen kuvailua: millainen tarvehuone oli? Keitä kaikkia muita siellä oli? Olisi ollut myös hyvä, että olisit kuvaillut, kuinka toiset poistuivat huoneesta, sillä ainakin minä hämmennyin hetkeksi kun luulin Harryn ja Dracon alkavan pussailla muiden nenien edessä. :D

Kieli oli hyvin yksinkertaista, mutta toimivaa. Repliikkien lopuista puuttuvat pisteet häiritsivät hiukan, mutta muita virheitä ei minun silmiini osunut. Pakko muuten mainita, että pidin siitä, kuinka sanoit Hermionea kuraveri-Grangeriksi, Seamusia Finniganiksi ja Harrya Potteriksi, ne olivat aivan kuin suoraan Dracon suusta. :) Kuvailit myös hyvin Dracon tunteita hänen seuratessaan Harryn ja Seamusin suudelmaa.

Lopuksi lempikohtani:

Lainaus
- - hän lisäsi mielessään Finniganin tappolistalleen.

Lainaus
Hän ei missään nimessä aikonut olla alla, mutta ei kai pieni hetki mitään haitannut?

Kiitokset tästä ficistä! :)

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi | S | H/D
« Vastaus #2 : 27.09.2016 19:39:58 »
Kommentoin nyt näköjään kaikkiin Darryihin mitä en sulta oo vielä lukenut.  ;D
Kuten edelliseen kommentoin, sun tapasi kirjoittaa on loistava! Mutta tämäkin saa mut vaan janoamaan lisää, muuten tässäkään ei oo mitään vikaa!  :-*
Kirjoita pian lisää Darryä ja mieluiten vaikka vähän pidempi tarina!  ;)
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Vs: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi | S | H/D
« Vastaus #3 : 27.09.2016 19:47:42 »
Kiva, että tykkäät ja kommentoit, Dokumentti! Ja Drarryä tulee varmasti lisää :)
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Vs: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi | S | H/D
« Vastaus #4 : 20.10.2016 20:21:08 »
Kiitos kommentista, kuuskidi! :)

Itse ajattelin tuon juurikin niin, että Draco on jotain itsekseen jupissut ja Pansy sitten korvat höröllä kuunnellut, että mitä. ;D Seamus-parka tosiaan joutui ihan sattumalta vihan kohteeksi. :( Niin ja miksihän se Draco tosiaan aina siihen pullonpyöritykseen ajautuu? Kiva kuulla, että tuo Dracon ihastuminen ja mustasukkaisuus näkyy ujutettuna sielä, koska nimenomaan se yleensä on hankalaa mulle. Samaten tuo, että Draco on IC. :) Kiitos vielä kommentista, piristi mukavasti. :D
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Pullonpyöritystä ja mustasukkainen blondi | S | H/D
« Vastaus #5 : 15.04.2021 14:07:51 »
Stalkkerinapin takaa huomasin tämän ja nimi kiinnitti huomioni parituksen lisäksi :D

Tämä oli oikein kiva ja söpö pieni tarina mustasukkaisesta Dracosta ja tietävästä Harrysta. Ettei vaan Harry olisi sopinut koko hommaa Hermionen kanssa ennakkoon ;) Hyvä kuitenkin, että asiat tuli selvitettyä ja kaikki osapuolet olivat lopulta tyytyväisiä. Nauroin ääneen tuolle viimeiselle lauseelle, sillä hah, eiköhän se Draco sinne alle jää ;D

Ihana piristys, kiitos :D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!