Kirjoittaja Aihe: Sikuriinan galleria [Uusia 11.4.2011]  (Luettu 107786 kertaa)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #120 : 16.09.2009 01:56:45 »
Laitoin sinulle yksäriä, ettei tämä mene ihan OT:ksi  ;)

// Lisätty The Beatles - Words of Wisdom (A3 juliste) S (9.12.2009). Mulla on aivan hullu Beatles-fanitus päällänsä, joten sitä oli pakko purkaa jollain tavalla, vaikka aikaa ei välttämättä olisi ollut :)

// Lisätty Final Fantasy XIII hahmot S (2.1.2010) Ajattelin treenata vaihteeksi vähän animemaisemmalla tyylillä piirtämistä :)

// Lisätty Potretti: Sirius Black 7th year. S (7.1.10) Mun on ollut tarkoitus piirtää tämä kuva viimeset kolme vuotta, ja vihdoin sain jotain aikaisiksi ;D

// Lisätty Moony and Padfoot elikkäs Remus ja Sirius Kelmien ajoilta S (9.1.10)

// Lisätty Creepy Young Severus Snape S (11.1.10)


// Illusia yhdisti tuplapostaukset ja lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:00:41 kirjoittanut Illusia »

debora

  • ***
  • Viestejä: 240
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #121 : 11.01.2010 16:46:23 »
Aivan ihania nuo uudet! Rakastan tuota Siriuksen ja Remuksen potrettia, voisin jäädä tuijottelemaan etenkin Siriuksen silmiä ikuisuudeksi. Saanko kysyä, piirsitkö ne käsin vai muokkasitko koneella, vai mitä tyyliä käytit? Oli se millainen tahansa, niin se toimii ja loistavasti. En osaa sanoa varmaan mitään järkevää, paitsi että rakastuin. (Ja että menin heti googlettamaan George Craigin, ja hän todella tihkuu jotain siriusmaista, eli loistava valinta.) Saanko asettaa kuvan luvallasi taustakuvakseni? (:

Severus Snapekin on ihana, rakastan noita silmiä jälleen kerran. Ne kahlitsevat minut paikalleen, oi voi, olet todella taitava tekemään niitä. Rakastanko edes. Hiukset, suu, nenä - kaikki on niin kovin hienoa. Pidän kovasti näistä kuvistasi, ne vetävät minut hiljaiseksi, siksi tavallista lyhyempi kommenttikin.

Kiitoksia paljon, toivottavasti teet vielä paljon lisää töitä!
un día decidí hacerle caso a la brisa

Ex-Minttushka

(AO3)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #122 : 11.01.2010 17:40:47 »
Kiitoksia, Minttushka <3 Oli valtavan ihanaa löytää elävä ihminen, joka vastaa mun mielikuvaani kirjan Siriuksesta lähes täydellisesti. Piirrän kuvani Photoshopissa piirtopöydällä. Etsin George Craigista sopivan kuvan, jota käyttää referenssinä, ja pidin sitä auki Photarissa työni vieressä ja otin mallia niin hyvin kuin kykenin. Vähän kuin elävän mallin piirtämistä, mutta mallina on kuva. Viimeistelin työn muutamalla DA:sta löytämälläni tekstuurilla, jolla sain aikaan vanhan valokuvan tuntua. Ja mun puolesta voit käyttää kuvaa taustiksena :)

DISTURBANCEMBU

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #123 : 15.01.2010 20:37:11 »
MMMMMNH rakastuinko vai rakastuinko noihin sun X-Men piirrustuksiisi  DDDDD8>
   VOI v***u RÄJÄHDÄN, makunsa kullakin, mut mä olen DC- ja Marveliikko joten olen ihan sikainnoissani kun joku tekee näitä, JA NÄÄ ON LAATUA. Hei, jopa victor näyttää näissä hyvältä.
 
SYVÄÄ RISPEKTIÄ, enkä edes puhu siitä, mitä kaikkea muuta noi kuvat mulle aiheutti :'DD gease nyt voisin alkaa pommittaa sua piirtopyynnöillä koska olet oikeesti aivan älyttömän hyvä, muttet varmaan arvostais sitä kamalasti enkä tiä kiinnostaisiko sua, ehe 9D
 KIITOS orgasmista mielihyvästä ilosta jota toit mun viikonlopulle. Keep up the allsome work o/
     Sun Siriuksesikin on aika lutunen tossa Remuksen kanssa olevassa kuvassa. Nam. Kaikki on tosi hienoja. (enkä oo sanonu sitäkään vielä kertaakaan)
  EMBU KIITTÄÄ JA NUOLEE SAAPPAAT.
   Ja sori kun en osaa pistää rakentavaa kehiin, sä ehkä haluaisit sitä mutta mä en osaa sitä antaa vaikka kuinka sitä koittais musta puskea ulos ^^'' Joten sori.

 Ehkä lopetan tähän? Mielipiteeni tuli ulos. Vaikkakin ryöppynä. Sori.

     EmBu

   

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #124 : 16.01.2010 14:09:27 »
Kiitos kommentistasi, DISTURBANCEMBU! Siitä välittyi ainakin, että pidit töistäni :) Wolverine on ehkäpä mun lemppari sarjishahmo, joten tokihan mun on pitänyt päästä piirtämään sitä. Ääks, noiden piirtopyyntöjen suhteen olen niin fail, että en uskalla ottaa vastaan mitään, ellet sitten ole valmis odottamaan työtäsi toooodella pitkään. Mulla venähtää nimittäin niiden toteuttaminen monesti huonon muistin tai ajanpuutteen takia, tai ihan vaan siksi ettei mulla iske inspiraatio. Muistin juuri taas yksi päivä, että mulla on edelleen piirrettävänä eräälle finiläiselle työ, josta oli puhetta varmaan jo joskus syyskuussa.

DISTURBANCEMBU

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #125 : 16.01.2010 14:34:25 »
Haha : DD nojoo, ei siinä mitöön, olen odotellut reippaasti kauemminkin piirrustuksia. Mutta jos ne ahistaa sua niin en pommita 9 D hyvä että mielipide tuli esille! Ja Wolverine on. Mutta en laita pyyntöä, mutta saatan mainita että tykkään aika paljon Pyrosta noissa X-meneissä, enemmän elokuvissa 9D Vaan silleen vihjauksenomaisesti jos joskus jäät aiheista ulos.
   Mutta noi on tosi hianoja. Pidä tasoa yllä! : DDD

   EmBu

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #126 : 16.01.2010 14:43:37 »
Hah, Pyro on kyllä hahmo jonka voisin varmaan joskus jopa piirtää. Tykkäsin etenkin elokuvien Pyrosta ;) Pistetään ehdotus siis korvan taakse.

// Lisätty Nefernefernefer S, hahmo Mika Waltarin romaanista Sinuhe egyptiläinen.


// Illusia lisäsi ikärajan ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:01:34 kirjoittanut Illusia »

Gingivere

  • L.O.V.E Howl
  • ***
  • Viestejä: 74
  • 我是你的 Super Man
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #127 : 28.03.2010 20:27:08 »
Tykkäsin tosi paljon piirustuksistasi. Ne ovat kauniita ja upeita.

Amidala kuvasta pidin hyvin paljon. Värit ovat todella upeita ja tykkäsin kaikista niistä pienistäkin yksityiskohdista, joita olit tehnyt. Kuvan tausta oli hyvin sopiva ja hillitty kuvaan nähden, joka korostaa hyvin itse Amidalaa.
Olen itse Sw- fani ja voin sanoa, että tuo on hyvin loistavasti tehty piirrustus Amidalasta.
Amidala löytyy myös miun deviantArt-sivuilta suosikeistani ;3 Niin hieno kun se on.

~ Gingivere

You. Are. So. Bad.
You are full of mystery, mystery, mystery, mystery.
Hold me with deep feelings. Please love with all of your heart.

Cause I love you, My princess. You're the one I love, I won't ever change my mind

----------

Meniks läskiks vai?
Ota tikkari.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #128 : 31.03.2010 15:06:10 »
Kiitoksia, Gingivere <3 Amidala oli hahmona ihana upeine pukuineen, vaikka kolme uusinta SW-elokuvaa olivatkin vähän kyseenalaisia.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #129 : 06.05.2010 17:56:49 »
Vau, ompa hienoja.
Pidin erityisesti tuosta viimeisestä Kalkaroksen kuvasta, erittäin aidon näköinen! Upea, ihanat silmät. Ja tuo ilme on niin Snapea :D
Lavenderin ja Lunankin kuvista tykkäilin, niissä vain oli sitä jotakin.
Lisäksi tuo kuva tunnilta oli hauska, todella hieno myös. Kivat värit ja monipuolinen, oli mukavaa huomata kaikki pienetkin yksityiskohdat.
Monissa kuvissa oli hienoja yksityiskohtia, esimerkiksi silmät olivat melko vangitsevia, hienosti toteutettuja. Tyylisi toimii, nämä ovat ihan mahtavia!
En oikein osaa sanoa mitään rakentavaa, mutta hienoja töitä. Pläh, anteeksi epärakentava kommenttini :(

bannu by Ingrid

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #130 : 07.05.2010 19:03:16 »
Kiitoksia kovasti, flawless <3 Ihanaa palautetta annoit! Mä tykkään hirveesti piirtää etenkin ihmisten kasvoja ja se silmien alue on yksi suosikeistani, vaikka haastava onkin.

// Lisätty Sledgehammer (The Pacific) S (28.5.2010)


// Illusia lisäsi ikärajan ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:02:40 kirjoittanut Illusia »

debora

  • ***
  • Viestejä: 240
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #131 : 28.05.2010 08:02:20 »
Wow, miten hienoja nämä uudet! Korjaan heti tapani ja tulen kertomaan sen omin sanoin.

Ensinnäkin, tuo Nefernefer on upea. Sinuhella on omat merkityksensä elämässäni ja kasvamisessani, ja tuo kuvaa aika hyvin sitä, millaiseksi kuvittelin hänet itsekin. Pidän kiiltävistä, pitkistä hiuksista, valo taittuu niistä tosi nätin näköisesti. Huulet ovat kivan rosoiset, eivät täydelliset, mutta tekevät kokonaiskuvasta juuri siksi hienon. Silmämeikin kaarre on myös hieno ja katse kivan unelmoiva. Tykkään tuosta kokonaisuutena.

Seuraava, tuo Sledgehammer on sekin upea, vaikka hahmo onkin minulle etäisempi. Toisin kuin aiemmassa, tässä tykkään juuri yksityiskohdista - tahroista takilla ja kaulalla, lyhyistä kontrollista karanneista hiuksista ja korvista, jotka vähän höröttävät söpösti. Silmät ja suu sopivat yhteen ja nenä on terävä, silti tosi kiva. Tuokin työ on tosi hieno.

Itse asiassa nämä ovat kaikki tosi hienoja, toivottavasti piirrät tosi pian lisää!
un día decidí hacerle caso a la brisa

Ex-Minttushka

(AO3)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #132 : 28.05.2010 21:05:47 »
Voi kiitos, Minttushka, ihanasta kommentista! Ja vielä extra kiitos siitä, että jaksat käydä kommentoimassa töitäni kerta toisensa jälkeen <3

// Lisätty Sid Phillips (The Pacific) S (29.5.2010)


// Illusia lisäsi ikärajan ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:03:48 kirjoittanut Illusia »

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #133 : 29.05.2010 19:09:28 »
Siis kyllä vetää sanattomaks. Enkä mä normaalisti kommentoi taiteita, mutta nyt oli niin pakko että pitää ylistää ja heittää hattu nurkkaan kun pelkkä hatunnosto ei riitä.

Oon ollut sun suuri fani sitten Potter taiteiden jälkeen (kerran mulla oli eräs sun piirtämä Remus kännykän taustakuvana about vuoden, taisin kertoa) mut ödskslködsfk helvetti kun ei osaa sanoiksi muuttaa sitä tunnetta mikä näistä välittyy. Siis kaikki näissä kuvissa toimii, on kyllä niin elävän näköinen ja samalla niin piirretyn oloinen, että pfffffff olis niin monta aihetta/henkilöä mitä tahtoisin sun tyylilläsi nähdä. :D jos haasteita saa antaa, niin Kristen Stewart, Ashley Greene tai Ayumi Hamasaki sulta niin olisin niin myyty. Jos et ota haasteita yleisestikään vastaan, niin ignoraa tämä haasteenanto ;D

mut yks kyssä: saisitko nää kuvat photobuckettiin tai johkin, mua itteäni vituttaa avata DA, koska mun kone aina avaa sen pirun hitaasti. Ainoo syy minkä takia katon nää työt, on se et luotan et on katottavan arvosia, yleensä kun avaan taidetopan ja heti eka kuva jossain DA:ssa niin jätän katsomatta samantien kun en vaan jaksa, kärsimätön kun olen hehehe

 :-*


///aww hyvä että piristi ♥  mullakin girl crush KStewiin <3
« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 19:29:24 kirjoittanut Lady Dynamite »


sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #134 : 29.05.2010 19:27:38 »
Kiitos ihanasta kommentista, Lady Dynamite, se piristi mun iltaa ihanasti! Ja aww tuo Remus taustakuvana-juttu <3 Tuohon KStew-haasteeseen voisin tarttua, vaikka oon yleensä tosi huono pitämään haastelupauksia, mutta KStew on niin kaunis ja mulla on Crepen kanssa siihen hirmuinen girl crush, joten voisi olla kiva piirtää hänet :)

Mä voin latailla näitä töitä jossain välissä Photobucketiin, jos DA tökkii sulla, vaik mulla itelläni yleensä just Photobucket tökkii :P Laitan vaikka linkin tuonne johonkin sitten kun olen lataillut näitä kuvia PB:n tai johonkin kuvasäilöön.

// Lisätty Summer Day (The Pacific) S (2.6.2010)


// Illusia lisäsi ikärajan ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:04:41 kirjoittanut Illusia »

redapples

  • ***
  • Viestejä: 3
  • you just walk away.
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #135 : 09.06.2010 15:30:13 »
saanko kysyä milla ohjelmalla teet näitä kuvia? todella hienoja !

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #136 : 09.06.2010 17:08:29 »
Kiitos, redapples :) Mä piirrän kaikki työni Photoshop CS2:ssa Aiptekin piirtopöydällä. Käytän yleensä http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=concept+art+brushes#/d1w756l näitä siveltimiä.

laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #137 : 19.06.2010 22:28:24 »
No mitäs näistä nyt sanoisi? Ensinäkin tietokoneella piirtäminen on tosi vaikeeta, mutta noista kuvista saa sellasen fiiliksen et se olis todella helppoa. Eli lyhyesti nää sun työs on ihan käsittämättömän upeita! Kauanko sulla muuten keskimäärin menee yhden työn tekemisessä?

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #138 : 21.06.2010 14:58:41 »
Kiitos paljon, laaksokukka! Piirtämiseen kuluva aika riippuu vähän työn aiheesta ja koosta. Pelkkä kasvokuva, joita tykkään piirtää, vie n. 6-10h. Sit jos piirrän koko vartalon/maisemaa ja yksityiskohtia, niin aikaa kuluu tietenkin enemmän, eli 10+ tuntia.

Layra

  • Hämykeiju
  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm not easily impressed. Wow, a blue car!
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #139 : 21.06.2010 20:35:50 »
Kuviksesta en paljon tiedä, itse tuhertelen vain jotain alkeellisia sarjakuvatyylisiäpiirrustuksia, joten turha odottaa mitään erityisen rakentavaa :D Tyylisi on ihana, rakastuin tuohon nuoreen Severukseen  <3<3 (tuli mieleen Ben Barnes :D)

Mutta siis kaikki työsi ovat ihania, mieleen jäivät erityisesti Julia ja Nefernefernefer <3 Sekä tietty saunatonttu ja lapinmaisemat : )

Anatomia tuntui olevan kohdillaan, mikään ei ainakaan paistanut silmään ja värien käyttö on upeaa .
Ei tässä muuta kuin että VAU.

    - L

// Aww, Torres <3 <3 <3
« Viimeksi muokattu: 28.06.2010 23:00:34 kirjoittanut Layra »
ava by aiju ♥

13072011 ♥

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya.