Kirjoittaja Aihe: Sikuriinan galleria [Uusia 11.4.2011]  (Luettu 107771 kertaa)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #60 : 25.10.2008 12:09:42 »
Voi vitsi, weiff! :D Mulla meni tässä viimeisen kahden kuukauden aikana miltei kaikki vapaa-aika ja inspiraatio originaalifikkini kirjoittamiseen, enkä ole edes tarttunut kynään ja piirtopöytään. Apuaa... Just yks päivä mietin että pakko kohta ruveta taas piirtämään, ettei taidot pääse ruostumaan ihan kokonaan. Sun hankkees on kyllä sitten listalla ensimmäisenä!

stevia

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #61 : 25.10.2008 18:26:08 »
En nyt ihan jokaista kuvaa katsonut vaan vain ne mitkä ne vaikuttivat omaan mieleen otsikoiden perusteilla kiinnostavilta, mutta kylläpä ihastuin niihin joiden linkit aukaisin! En voi kuin huokaista ihastuksesta ja kateudesta, piirrät ja värität nämä työt oikeasti erittäin kauniilla ja mielestäni todella miellyttävällä tekniikalla. Osaisinpa itsekin maalata yhtä hyvin. (; Oh, hienoja töitä kerrakseen.

Erityisesti tykästyin töistäsi History of Magiciin, Kelmien Union Jackiin, Lavender Borwnin potrettiin sekä Kalevala -aiheesta Pohjolan Tyttäriin sekä Saunatonttuun. Varsinkin nuo kaksi jälkimmäistä ovat jo tunnelmallisestikin niin ihania, että en voinut kuin olla pitämättä niistä; niin jouluisia ja minähän rakastan joulua. : D Pääsivätpä siis Pohjolan Tyttäretkin tämän kannettavan tietokoneen taustakuvaksi, suuret kiitokset siitä. (:

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #62 : 25.10.2008 22:13:16 »
Ha ;pp Ymmärrän ajan puutteen varsin hyvin (itselläni TOSIAAN sama ongelma kaikkien ficcieni kanssa!). Nooh hyyvää ;pp Tartuppas nyt kynään ja piirto pöytääsi ja alappas rustaamaan jotakin JUMALALLISEN kaunista (vink vink! ;pp) Joo, ei tässä mikään kiire ole :) En oo tappamas suo (ainakaan ihan heti, perrrkeleeee. Ei vaan :''DDD) ! Mut siis, tuskin sun taidot nyt ihan heti ruostuu. Piirto pysyy verissä. Ja mähän taas filosofioin !

muttamutta!
menen,
weiff
Just trust me

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #63 : 29.10.2008 17:14:50 »
Stevia, kiitoksia ja kumarrus <3 Kyllä mäkin olen kovasti harjoitellut eivätkä mun ekat tietokoneella piirtämäni työt todellakaan olleet hääppöisiä :) Tekemällähän oppii. Minäkin rakastan joulua ja tykkään piirtää Suomi-aiheisia kuvia. Varmasti tulee taas nyt joulun lähestyessä taiteiltua lisää talvi- ja jouluaiheisia töitä. Ja miten kiva kuulla, että Pohjolan tyttäret pääsivät koristamaan sun näyttöäsi!

Weiff, miä lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni ihan tässä lähipäivinä ja ruveta wörkkimään sitä sinun jumalatartasi :)

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #64 : 01.11.2008 21:16:13 »
Joo tai muuten öö... öö! Muuten ööh... MÄ TUUN OTTAA SUO NISKAST KII ;D ;D  Olipas hauska juttu -.- ;pp okei, ei mitään kiirettä  ;))

weiff
Just trust me

Geena

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #65 : 02.11.2008 21:30:46 »
Minä en nyt mitään kuvataiteesta tiedä, mutta sen verran luulisin osaavani arvioida, että hyvin sinä piirrät.
Luokkakuvien ja tälläisten tunnelma on mielestäni "aito", voisin siis kuvitella oppitunnit ja sen semmoiset euon suuntaisiksi. Värien käyttö oli miellyttävää katsottavaa.
Itse en osaa koneella piirtää edes tikku-ukkoa...

Pointtini oli kuitenkin, että pidin.

Weillmarien

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #66 : 11.11.2008 23:07:30 »
Olen kateellinen  ;D
Rakastan juuri tuollaista piirtotyyliä kuin sulla. Suosikkejani olivat Spin The Bottle, Kelmit - Union Jack, Sirius & Remus sekä Lily's Reprimand. Varmaan siksi että kaikissa pyörähtää Sirius. Siksi pyytelisinkin, että jos on vain aikaa, innostusta tai mitä vaan; potretti Siriuksesta? Juuri tuollaisena samanikäisenä kuin kaikissa muissa töissäsikin.

aww, nuo kaikki luokkakuvatkin oli jollain lailla kamalan suloisia. Varsinkin tuo History of Magic. Mahtavaa.
Aivan ihania, suorastaan. Kuten jo sanoin, olen mielettömän kateellinen  >:( :D

Javelin

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #67 : 12.11.2008 03:00:18 »
Vau. Olen nähnyt hyviä kuvia ennenkin, ei siinä mitään, mutta sä osaat piirtää ilmeitä, jotka oikeasti kuvastaa jotain. Sä osaat piirtää katseita. Varsinkin potter-aiheisissa kuvissasi olit onnistunut luomaan tunnelmaa ja hahmojen välisiä jännitteitä ilmeillä. *kumartaa* Tiedän miten vaikeaa se on. Tykkäsin kuvistasi kovasti.   :D

Lúthienisi on paras koskaan näkemäni piirros hänestä. Siihenkin olit onnistunut vangitsemaan jotain... en osaa kuvailla sitä... tietyn tunnelman.

Ja TMNT mugshot. Siihen ainoa kommenttini on:  ;D Mainio kuva.
Hymy voi antaa lohtua. Nauru voi lievittää tuskaa. Halaus voi parantaa sen. Rakkaus auttaa unohtamaa miten paljon olet kärsinyt.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #68 : 15.11.2008 02:18:54 »
Lisätty kaksi uutta työtä (15.11.08) All The Boys Love Mandy Lane sekä Kettu talviyössä. Myös weiffin jumalatar on työn alla :)

Kiitos ihanista kommenteista, Geena, Weillmarien ja Javelin <3

Javelin, mä tykkään piirtää ihmisten kasvoja ja juuri noiden ilmeiden luonnostelu ja piirtäminen onkin aina noissa Potter-töissäkin mun lempi osuus :)

Weillmarien, varmasti piirrän vielä jossain vaiheessa lisää Potter-aiheisia töitä. Ja Siriuksen potretti on ollut suunnitelmissa jo yli vuoden :D Hän on mun lemppari , joten enköhän mä senkin joskus vielä saa aikaan.

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #69 : 15.11.2008 10:39:13 »
All The Boys Love Mandy Lane
Oi, vähän hienosti piirretty tämäkin! Rakastuin tän hahmon silmiin ja hiuksiin. <3 Aivan ihanat! Ilme on kohdallaan.
Tekstikin sopii tähän työhön kuin nenä päähän. :)

Kettu talviyössä.
Ihanan tunnelmallinen. Kumpa tulisi noin paljon lunta jouluksi. <3 (Aika mahdoton ajatus. :/ Lapissa ehkä voisikin tulla?)
Ketulla on hieno asento ja on muutenkin hienon ja aidon näköinen.
Voivoi, tulisi jo kunnon talvi, vähän niinkuin tässä kuvassa. Hienon tunnelman tämä kyllä antoi. :)

Ja Siriuksen potretti on ollut suunnitelmissa jo yli vuoden :D
Oi! Sitä odotellessa sitten. <3 Sirius on minunkin lempparini. :)

Mutta tosi hienoja töitä olet taas tehnyt. Tykkään todella piirustustyylistäsi.

~Musta-Anturajalka

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #70 : 15.11.2008 13:29:11 »
Kiitos, Musta-Anturajalka :) Toi All The Boys Love Mandy Lane on yksi parhaista kauhuleffoista joita oon nähnyt ikuisuuksiin. Se on sellainen independent tuotantona syntynyt slasher-leffa ja erittäin positiivinen yllätys. Se on todella raaka ja julma sortumatta kuitenkaan kauheaan veren ja suolien kanssa mässäilyyn. Suosittelen vilkaisemaan vaikka trailerin YouTubesta, jos kauhuleffat kiinnostaa.
 
Mäkin kaipaan kovasti lunta. Piirsinkin tuon hangilla kipittävän ketun yksi ilta kun hörpin glögiä ja söin joulupipareita ja haaveilin että olispa jo talvi :)

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #71 : 15.11.2008 16:32:49 »
Kiitos, Musta-Anturajalka :) Toi All The Boys Love Mandy Lane on yksi parhaista kauhuleffoista joita oon nähnyt ikuisuuksiin. Se on sellainen independent tuotantona syntynyt slasher-leffa ja erittäin positiivinen yllätys. Se on todella raaka ja julma sortumatta kuitenkaan kauheaan veren ja suolien kanssa mässäilyyn. Suosittelen vilkaisemaan vaikka trailerin YouTubesta, jos kauhuleffat kiinnostaa.
 
Mäkin kaipaan kovasti lunta. Piirsinkin tuon hangilla kipittävän ketun yksi ilta kun hörpin glögiä ja söin joulupipareita ja haaveilin että olispa jo talvi :)

Juu, voisin vaikka katsoakin tuon trailerin, mutta musta vähän tuntuu, ettei se tee kovin hyvää mun muutenkin hullulle mielikuvitukselle. ;D En kauheasti nauti kauhuelokuvista. :/ ;) Olen paria koittanut katsoa, mutta olen sitä mieltä, että jos katselisin niitä paljonkin tai edes vähän enemmän niin tulisin varmaan entistäkin "vainoharhaisemmaksi". :D Kiitos kuitenkin suosittelusta. :)

Oi, ihanalta kuulostaa ja munkin rupes tekemään lämmintä glögiä ja pipareita ja lunta ja ja... joulua/talvea mieli. <3

~Musta-Anturajalka

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #72 : 21.11.2008 02:35:15 »
Ih! Kiitos, Riiku :) Ihanaista kuulla että pidit töistäni!

// 24.11.2008 - Perustinpas sitten oman online vaatekaupan, jossa myyn suunnittelemiani paitoja, kasseja, rintamerkkejä etc. Eihän ne varsinaisesti lukeudu perinteiseen taiteeseen kuten suurin osa töistäni, mutta halukkaat saavat käydä katsomassa luomuksiani :) Ostaakin saa, mutta en mä tätä linkkiä  tänne euron kuvat silmissä laita, vaan olisi ihan mielenkiintoista saada vähän palautetta tuotteistani.

NoComply - Be Unique S


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:38:34 kirjoittanut Illusia »

Roshwua

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #73 : 24.11.2008 21:54:46 »
Ihan randomilla menin katsomaan noita vaatteita ja kyllä ne oli mun mielestä aika hauskasti suunniteltu. Ainakin ne ERNU paidat ja laukut iski muhun ;D Tosi hauskoja ideoita oli, ihanan simppeleitä ja sellasii moniin ihmisiin vetoavia kuvioita ja värejä. Minä pidin^^ Kunhan ilmoitin mielipiteeni... Voisin ehkä jopa ostaa :P

Kivikausi

  • Retard
  • ***
  • Viestejä: 628
  • дьявол
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #74 : 24.11.2008 21:57:36 »
Mun täytyy myöntää että lopetin selaamisen kesken koska tuli päänsärky noista sivuejn väreistä. Vieläkin silmissä tuntuu. :D Mutta sisältö oli ihan kivaa. Varmasti menee kaupaksi jos saa levitettyä vain tietoon.
Сам заварил кашу, сам и расхлебывай.

An I for detal.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #75 : 24.11.2008 22:00:38 »
Kiitos, Roshwua ja Kivikausi :) Tykkään sarkasmista ja mustasta huumorista, joten se näkyy varmaan myös noissa paidoissa. Heh, sivut ovat pikkuveljeni ja kavereideni toivomuksesta kieltämättä aika räikeät. Värimaailma saattaa ehkä iskeä jollain tietyllä näytöllä vähän voimakkaammin silmiin kuin esim. oman koneeni näytöllä jota käytin kun tuota ulkoasua laadin.

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #76 : 28.11.2008 14:28:58 »
Ihania! Ihania taideteoksia :)

En osaa lemppariani sanoa, mutta hienoja olivat. En olekaan ennen katsellut tekemiäsi piirrustuksia. Mutta no juu, olen huono kommentoimaan. Ehkä on kuitenkin sinulle tärkeintä, että ylipäätänsä ihmiset kommentoivat. Kai. En minä tiedä :D

Mutta Kuningatar Amidala oli ihana. Itse näes rakastan SW-leffoja, joten siksi Amidala teki ison vaikutuksen. Vaikka tuota ykköselokuvaa pidänkin huonoimpana, mutta ei se meininkiä hidasta.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #77 : 06.12.2008 10:03:57 »
Voi kiitoksia Ankka ja jaina <3 Mustakin Phantom Menacessa parasta oli Amidala ja sen ihanaiset ja upeat puvut.

Saasta

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #78 : 07.12.2008 13:53:25 »
Yyh, miks sun pitää olla hyvä kirjottamisessa ja piirtämisessä ja valokuvauksessakin vielä. Eihän tätä ihminen kestä!

Meinas tulla tippa linssiin noita piirrustuksia katellessa. Upeita, upeita, upeita. Olen kateellinen.

Kiitos. Lisää.

> Saasta

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #79 : 18.12.2008 00:55:43 »
Voi vitsi kiitos, Saasta :) Yritän kyllä piirrellä lisää mutta nyt on ollu inspis vähän kateissa ja mulla on monta työtä keskeneräisenä.