Kirjoittaja Aihe: Sikuriinan galleria [Uusia 11.4.2011]  (Luettu 107766 kertaa)

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #40 : 21.08.2008 20:52:21 »
Oi, upeita nuo uudetkin työsi. :)

Tässä oli ihana tunnelma, ja kuva oli mielestäni todella kaunis:
ElfQuest - Little Star Cousins
Tosi ihanat värit tossa. :)

-Musta-Anturajalka

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #41 : 23.08.2008 10:57:46 »
Kiitoksia, Musta-Anturajalka. Joskus tosiaan tulee piirrettyä jokin kuva ihan vain sen takia, että pääsen värittämään sitä :) Tykkään leikkiä väreillä, valoilla ja varjoilla ja luoda niillä tunnelmaa.

Lisätty myös uusi työ: Juulia parvekkeellaan (23.8.)

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #42 : 24.08.2008 20:40:42 »
Oujee! Jumalatar kuva kuvioissa edelleen! ;pp

by, weiff
Just trust me

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #43 : 26.08.2008 00:36:58 »
Jeps, weiff :) Se vaan tulee olemaan sen verran työläs piirustus, että meinaan aloittaa sen vasta sitten kun mulla on tarpeeksi aikaa ja inspiraatiota.

Lisätty uusi kuva (26.8.) originaalifikkini hahmoista sarjakuvamuodossa.

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #44 : 26.08.2008 16:30:29 »
Oi, upeita taas! :)

Mä vahtasin tuota sun Juliaa oikeasti varmaan kaksi minuuttia. :D Ihana. Kauniit kasvot! Ja silmät..
Kanista katseltavaa, oikeasti. :)

-Musta-Anturajalka

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #45 : 26.08.2008 22:33:34 »
WOW. Uusi Julia-työ on todella upea. Ihanat silmät ja kaunis muutenkin. OwO
Hämmentävää, miten joku voikin olla noin hyvä piirtämään. ^__^
Noh, lahjat eivät aina jakaudu tasan. Valitettavasti. :D

Reptile

(pahoittelen tylsää kommenttiani) ;D
you have to die a few times before you can really live

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #46 : 27.08.2008 01:09:40 »
Voi kiitän, Musta-Anturajalka ja Reptile :) Tuo Julia on vuonna 1968 valmistuneesta Franco Zeffirellin versiosta Romeosta ja Juliasta. Julian roolissa oli tuolloin Olivia Hussey, joka omaa mielestäni yhdet maailmankaikkeuden kauneimmista kasvoista!

Lisätty uusi työ (27.8.) Skate or Die.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 17:05:47 kirjoittanut sikuriina »

Alera

  • Vieras
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #47 : 28.08.2008 20:32:52 »
Edelleen kuolaan piirrustustaitojasi rankasti.
Tuo uusi Skate or Die on yksinkertaisesti upea. Kelpaisi mulle vaikka t-paitaan kuvaksi. Hienot värit.
Pidän myös siitä Aino-kuvasta kovasti. Olet piirtänyt hänet kauniiksi <3

Rakentava muutti Keski-maahan..
« Viimeksi muokattu: 05.02.2010 15:08:16 kirjoittanut öoliver »

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #48 : 28.08.2008 22:02:20 »
Hei oot hemmetin taitava! En osaa antaa mitään rakentavaa palautetta ku en oo kuviksessa hirveenkää lahjakas mutta pakko sanoa etttä oot todella hyvä ! :) Kumpa vaan itekki pystysin moiseen. No anteeks tällänen aika turha kommentti. Oli ihan pakko aukasta suuri turpani ja sanoa että oot todellakin hyvä :D
lalalalalaaaaaa

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #49 : 28.08.2008 22:40:30 »
Kiitoksia Alera, nonaah ja etenkin Stargazer, joka jaksoit kommentoida jokaista työtäni :)

Tiiätkö, Alera, mä just tänään päivällä tein tosta Skate or Die-kuvasta itselleni t-paidan spreadshirt.net:ssä :D

Stargazer, kiitoksia tosiaan kun jaksoit kommentoida jokaista työtäni! Ja onnea muuten matikan kokeeseen. Huh, mulla ei onneks oo ollu matskaa enää kuuteen vuoteen. Mut vieläkin näen välillä painajaisia et oon taas lukiossa matikan tunnilla... Hyr.

Lavenderilla taitaa juu olla tossa potretissa päiväkirja käsissään :) Ja 'reprimand' muuten tarkoittaa 'nuhtelu/moittiminen'. Hmm mitäs muuta... Joo! Hohto on ihan paras kauhuleffa! Mä näin sen ekaa kertaa varmaan 5-vuotiaana ja mul jäi kyl ikuiset traumat niist kaksosista. Hyi hitto! :D Mäki alan taas kohtapuoliin lukeen Sormusten Herraa. Oon lukenu nyt monena vuotena putkeen loka-joulukuussa sekä Hobitin että Tarun. Yääk, mäkään en kovasti pidä Kim Possiblesta ja vihaan Disney Channelia, mut jotenkin teki mieli piirtää KP-fanarttia. Toi Mia Wallace on itse asiassa Uma Thurmanin roolihahmo elokuvassa Pulp Fiction. Ja omasta kuvasta sen verran, että kyllä vain tykkään skeitata. Tosin nyt se on jääny vähän vähemmälle ku mulla on polvi niin sökönä. Miä varmaan unohin nyt vastata johonkin kommenttiin, jota meinasin kommentoida, mut kun pitää kiirehtiä kattomaan tota Big Brotherin koostetta :D

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #50 : 30.08.2008 15:33:17 »
Oon katellut näitä kuvia jo pitkää ja kun bnäin Tuukka/Luukasta niin sanon nyt jotain ! Ihania kuvia 8>>> Oot kyllä ehdottomasti taitavampi kirjoittaja, mutta piirtäminenkin näköjään sujuu ;> Lisäksi täytyy kehua omakuvaasi, omaani en osaa piirtää ikinä o.ö must tuntuu et se on kaikille vaikeaa. Paitsi sulle XD hm jaaa oon tallentanut näistä muutamia koneelle, tietysti käytän vain omaan hyvään jnejne 8>

Kiitos.
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #51 : 30.08.2008 16:57:05 »
Kiitoksia, Awy :) En nyt tiedä onko toi omakuva yhtään mun näkönen, mut ainaki sillä on mun vaatteet... Hiuksetkin tosin leikkasin niin, että nyt ne on enää olkapäille. Heh, toi kuva noista Tuukasta ja Luukaksesta on aika tommonen karrikoiden ja huumorilla tehty, hahmot kun ovat tommoset melko sarjakuvamaiset.

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #52 : 01.09.2008 16:28:21 »
Oi! Kivoja nuo valokuvat!
Pidin noista sinun leogekoistasi. ;D Söpöjä ;)

Kauniita valokuvia muutenkin. :) Nuo 80-luvunkin kuvat olivat hienoja.

Saako kysyä, että millainen kamera sinulla on? :)
Kiinnostaa vain. ^^

-Musta-Anturajalka

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #53 : 01.09.2008 16:44:10 »
Kiitoksia :) Pidän kovasti valokuvauksesta, vaikka suurin osa mun deviantART:n sisällöstä onkin piirroksia. Niin, ja mulla on Nikonin D40-merkkinen kamera.

Wendy

  • ***
  • Viestejä: 3
  • Irrashaimase!
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #54 : 14.10.2008 12:24:05 »
Ensiksi sanon, että olen itse niin huono piirtäjä, etten osaa antaa yhtään rakentavaa palautetta. Osaan vaan hehkuttaa, kun kaikki ovat niin mahtavia piirtäjiä. Se ei silti tarkoita, etten muka tarkoittaisi sitä mitä sanon. :)
Elikkäs rakastuin kuviisi. Niitä saattoi katsella pitkään, kun oli kaikki yksityiskohdat ym. Lemppari kuvani Pottereista oli ehdottomasta Kelmit - Union Jack. Se oli vaan niin namms <3___<3 En osaa nyt muuta kirjoittaa. Valitettavasti.

Myös omakuva oli hieno.
(En muista, mistä ava on, mutta kiitän sen tekijää. 8D)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #55 : 19.10.2008 08:44:10 »
Voi kiitoksia, Wendy ja TylerDurden :) Mä teen piirustukseni alusta loppuun tietokoneella. Käytän piirtämiseen Photoshop CS2:sta ja Aiptekin piirtopöytää. Joskus aikoinaan kun aloittelin tietokonepiirtämistä väritin työni tavallisella hiirellä, mutta siinä tuli ranne niin auttamattoman kipeeksi, että päätin hankkia ton piirtopöydän.

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #56 : 19.10.2008 11:02:21 »
Joskus aikoinaan kun aloittelin tietokonepiirtämistä väritin työni tavallisella hiirellä, mutta siinä tuli ranne niin auttamattoman kipeeksi, että päätin hankkia ton piirtopöydän.
Anteeksi, jatkan lievää offia, mutta saanko tietämättömänä ja uteliaana udella, että kuinka tuollainen piirtopöytä suunnilleen toimii? Ja miten semmoisia hankitaan? :)
Hienoa jälkeä niillä näyttäisi tulevan. :) Ainakin asian osaavan käsissä. :D

-Musta-Anturajalka

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #57 : 21.10.2008 13:38:58 »
Musta-Anturajalka, mä taisin hommata omani netistä jostain verkkokaupasta. Sain sen joulupukilta, mutta itse hoidin tilauksen. Eli liikkeet, jotka myyvät tietokonekamaa myyvät myös luultavammin näitä piirtopöytiä. Kannattaa ihan vaikka googlettaa ja lueskella ensin kyseisistä kapistuksista. Ja muista vertailla hintoja!

Piirtopöydällä tosiaan saa huomattavasti parempaa jälkeä kuin tavallisella hiirellä. Se on vähän kuin kynällä piirtäisi, eli käden liikkeet ja jälki erottuvat paremmin. Lisäks Photari tarjoaa ihanan paljon mahdollisuuksia kikkailuihin sun muihin eri filttereillä ja toiminnoillaan. Piirtopöydän käyttö vaatii kyllä hurjasti harjoittelua. Se oli aluksi ihan mielettömän vaikeaa, mutta kun sain asetettua mm. kynän paineet omalle tyylilleni sopiviksi, homma alkoi sujua. Harjoitusta vaan :)

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #58 : 21.10.2008 17:32:16 »

Piirtopöydällä tosiaan saa huomattavasti parempaa jälkeä kuin tavallisella hiirellä. Se on vähän kuin kynällä piirtäisi, eli käden liikkeet ja jälki erottuvat paremmin. Lisäks Photari tarjoaa ihanan paljon mahdollisuuksia kikkailuihin sun muihin eri filttereillä ja toiminnoillaan. Piirtopöydän käyttö vaatii kyllä hurjasti harjoittelua. Se oli aluksi ihan mielettömän vaikeaa, mutta kun sain asetettua mm. kynän paineet omalle tyylilleni sopiviksi, homma alkoi sujua. Harjoitusta vaan :)
Okei. Kuulostaa aika kivalta, ja vaikelta tuo piirtäminen/väritys. :D
Mutta niinkuin jo sanoinkin, hienoa jälkea sillä kyllä saa. :)

-Musta-Anturajalka

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #59 : 23.10.2008 11:54:14 »
miten hanke edistyy? ;pp

weiff
Just trust me