Auttasko
Violetu tämä video AR mappingin kanssa?
Ite oon huomannut, että tehtävän saa suoritettua vasta sitten, kun kuvaamansa videon lähettää (ite oon aina lähettänyt heti, kerran kokeilin sitä et lähetä myöhemmin, eikä mitään tapahtunut, enkä tiiä mistä sen ois ees saanu lähetettyy enää sen jälkeen

), ja kuten tollakin videolla näkyy, pientä viivettä voi olla.
Mulla ei ollut kauheesti aikaa Eevee-jahtiin viikonloppuna, mut toisaalta ei haitannutkaan, kun edellisenä Eevee Community Dayna olin kerännyt shinyja runsaasti varastoon, et kaikki mulla jo olikin. Hyödynsin kyllä mahdollisuuden kehittää Sylveonin vain 7 sydämellä, niin nyt mulla on myös Sylveon, jolla on kukka päässä

(aiemmin oli ihan tavallinen + shiny)
Jokaisen Eeveen kehitysmuodon voi nimikikalla kehittää kerran. Sen jälkeen ne ei enää toimi, vaan täytyy käyttää niitä tavallisia kehityskeinoja: sokkokehitys Vaporeonille, Jolteonille ja Flareonille; buddy + 10 kilsan kävelytys Espeonille (kehitä päivällä) ja Umbreonille (kehitä yöllä); jäälure Glaceonille, sammallure Leafeonille; 70 buddysydäntä Sylveonille. Nois on se hyvä kyllä, että jos Eeveestä olis kehittymässä joku muu kuin yksi noista kolmesta arvalla tulevista, sen (varjo)kuva näkyy evolve-napin vierellä (jos on tulossa Jolteon, Vaporeon tai Flareon, näkyy kysymysmerkki).
Nimet:
Vaporeon - Rainer
Flareon - Pyro
Jolteon - Sparky
Umbreon - Tamao
Espeon - Sakura
Leafeon - Linnea
Glaceon - Rea
Sylveon - Kira
//
Fiorella väliin. Yksi kikka, joka voi auttaa Giovannin (ja muiden noiden rakettiryhmäläisten kanssa) on että heti kun taistelu alkaa, vaihtaakin oman pokemoninsa toiseen. Silloin tulee pieni viive, ettei vastustaja tee iskuja, mutta oma pokemon tekee jos vain ruutua naputtelee, että saa vähän etumatkaa. Toki se estää hetkeksi oman pokemonin vaihdon, mutta kannattaakin valita siksi tokaksi (eli siihen mihin ekan vaihtaa) sellainen pokemon, jolla saa nopeasti kilvet alas (ja jonka voi sitten tarvittaessa "uhrata"). Mä yleensä käytän siinä Machampia, jolla on Cross Chop (kilpien kaatamiseen, jos oon tuhoa tekemässä niin sit käytän Dynamic Punchia). Jos ei ekalla kerralla saa vastustajaa kaadettua niin kannattaa ottaa muistiin, mitä pokemoneja se käytti ja valita oma tiimi sen mukaan. Giovanni aloittaa aina Persianilla, että siihen Machamp on tyypityksen vuoksikin hyvä (varsinkin jos Persianin isku on dark-tyyppiä).