Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220420 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #660 : 14.08.2019 18:15:51 »
Mulla siitä on aiemmin tullut ilmoitus, jos joku yrittää taistelua mun kanssa (ollaan siskon kanssa kokeiltu). Toki pelin pitää olla päällä silloin.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #661 : 14.08.2019 22:05:36 »
Okei, hyvä tietää! Kenties olen vain ollut liian kärsimätön. :D

Keräilikö muut kahden kilometrin munia lahjoista? Itse olin poikkeuksellisesti ihan villinä niistä. Ei kyllä ole vielä shinyja vauvapokemoneja näkynyt.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #662 : 15.08.2019 17:14:35 »
Kyllähän niitä munia on tullut keräiltyä. Olin viime viikon Amsterdamissa, ja siellä tuli käveltyä _paljon_, joten munia sai haudottua nopeaan tahtiin (olin myös ostanut sen boxin jossa sai hautomoita ison liudan). Yhden shinyn Igglybuffin olen saanut, muuten ihan perussettiä. Saa nähdä, joskos niistä tulis lisää jotain kivaa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #663 : 21.08.2019 09:59:00 »
Sait Fiorella vissiin minun kanssa tehtyä sen taistelun? :D Hyvä kun huomasit että avasin lahjan ja sitten minä vielä huomasin että kutsuit taisteluun. Olin juuri miehen kanssa menossa raidille, mutta sanoin että sori pitää taistella tämä nyt, kun muistin että olit kaipaillut taistelua. Kun taistelu loppui niin oli vielä 20 sek aikaa ennen raidin loppua, joten ehdittiin sitten sekin ;D

Minusta nuo rakettistopit on ihan turhia, en tajua mitä hyötyä shadow-pokemoneista on ::) Voihan niistä mitalia keräillä mutta kauhean työn takana on kyllä.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #664 : 21.08.2019 10:43:54 »
Iik taas on tullut uusi special research! (Sattumalta sain juuri viikonloppuna suoritettua edellisen loppuun!) Ja ilmeisesti kaikkea muutakin jännää on tulossa, kuten uusi generaatio ja regionaaleja lahjamuniin! Toivottavasti potterpeliin tulee pian se adventure sync niin voi hyvillä mielin keskittyä pokemoneihin. Ja hyvä että Fiorellan taisteluasia on hoidossa!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 929
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #665 : 21.08.2019 11:17:33 »
Kellään muulla sitä ongelmaa, että sitä yhtä special researchin näkymättömäksi tekeytyvää pokemonia ei vaan pysty ottamaan kiinni?
En nyt just muista sen nimeä, mutta se vihreä, keijukaismainen yksilö.
Aina kun yritän napata sen, pelin mukaan mulla on tuntematon määrä (pallon vieressä ei numeroa) punaisia palloja, vaikka mulla ei olisi niitä edes bagissä yhtään. En myöskään voi vaihtaa pallon laatua, käyttää hedelmiä/marjoja tai mitään.

Olen poistanut pelin ja ladannut uudestaan, mutta sama homma jatkuu vaan. Apua? Alkaa tosissaan kismittää.
 
Toinen viimeaikainen ongelma on ollut jatkuva "pokemon go on pysäytetty" -ilmoitus, joka on popsahdellut pintaan, vaikka peli ei olisi ollut käynnissäkään. Nykyään menen aina pelaamisen jälkeen pakottamaan lopetuksen sovellusasetuksista, ja tuntuu ainakin toistaiseksi auttaneen.

Minulla myös taistelu käymättä, ja uuden researchin myötä uudet kaveritkin enemmän kun tervetulleita, pelaan suht aktiivisesti. Jos kavereista ei löydy nimimerkkiä Lokiemrys, niin hihkaiskaa o/

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #666 : 21.08.2019 11:55:02 »
Sait Fiorella vissiin minun kanssa tehtyä sen taistelun? :D Hyvä kun huomasit että avasin lahjan ja sitten minä vielä huomasin että kutsuit taisteluun. Olin juuri miehen kanssa menossa raidille, mutta sanoin että sori pitää taistella tämä nyt, kun muistin että olit kaipaillut taistelua. Kun taistelu loppui niin oli vielä 20 sek aikaa ennen raidin loppua, joten ehdittiin sitten sekin ;D
Kiitos paljon sinulle, niin pääsin tuossa eteenpäin! :D Ja nyt on sitten uusikin special research mitä aloitella. Nuo ovat ihan hauskoja, mutta jollei ole sillä tapaa peliseuraa, helpoista tilanteistakin tulee vähän haastavia. ;)

Violetu
, se vihreä keiju Celebi oli muistaakseni vaikea pyydystää, mutta onnistui se sentään lopulta. Luulen, että tuossa pelissä on joku häiriö, kun se noin tekee? Minulla taas on ollut jatkuvasti sitä vikaa, että peli kirjaa minut ulos ja väittää ettei tunnista käyttäjänimeä. Sitten kuitenkin kun sen sulkee ja jonkun ajan päästä yrittää uudelleen, toimiikin normaalisti. Outo juttu.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Ooka

  • ***
  • Viestejä: 128
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #667 : 21.08.2019 14:10:21 »
Violetu, mulla oli tämä sama homma ja idioottina yritin pyydystää sitä vieläpä ulkona... siinä tunsi ittensä varsin hölmöksi pyöriessä ja hyöriessä! Sain sen kuitenkin kiinni, kun vain tarpeeksi viskoin palloja menemään. Sehän noissa on hyvä, etteivät pääse karkaamaan.

---

Mulla meni jo tämä uusi spessu vähän tunteisiin, kun tietää, että on ihan kamala homma edessä (en spoilaa mitä tuleman pitää). On kuitenkin kiva, että näitä tehtäviä tulee lisää, vaikka oon vieläkin jumissa Let's go, Meltan (6/9) ja Jump-star research (5/6)... Pitäs treidata 3 pokemonia ja hankkia 4 raidia lisää. Huoh.
No one is too old for fairy tales.

Illa

  • ***
  • Viestejä: 311
  • Menninkäislapsi
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #668 : 21.08.2019 14:33:52 »
Lainaus
Kellään muulla sitä ongelmaa, että sitä yhtä special researchin näkymättömäksi tekeytyvää pokemonia ei vaan pysty ottamaan kiinni?
En nyt just muista sen nimeä, mutta se vihreä, keijukaismainen yksilö.
Aina kun yritän napata sen, pelin mukaan mulla on tuntematon määrä (pallon vieressä ei numeroa) punaisia palloja, vaikka mulla ei olisi niitä edes bagissä yhtään. En myöskään voi vaihtaa pallon laatua, käyttää hedelmiä/marjoja tai mitään.

Olen poistanut pelin ja ladannut uudestaan, mutta sama homma jatkuu vaan. Apua? Alkaa tosissaan kismittää.

Violetu, tuo kuulostaa siltä, mitä pokemonin kuuluukin tehdä. Peli antaa sulle rajattoman määrän niitä punaisia palloja käyttöön (koska Celebi ei voi karata), heittelet niitä vaan siihen mieluiten kierteenä kunnes se jää palloon. Sitä on ärsyttävä heittää, kun tosiaan teleporttailee ympäriinsä ja marjoja ei ole käytössä, mutta sitä pitää vaan sitkeästi heitellä.
Meillä tuli muuten myös lucky friends eilen (pelaan nimellä Ileuad) niin voinkin tässä samalla kysellä, että saadaankohan me sitä mitenkään vaihdettua ;D Taistellakin voin, jos sulta se puuttuu :)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 929
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #669 : 23.08.2019 17:59:48 »
Kiitoksia neuvoista, kyllähän se Celebi sitkeästi heittelemällä lopulta jäi kiinni, vaikka palloista osuikin vaan murto-osa ::)
Luulin vaan, että pelissä oli joku häikkä😅

Illa, joo, taistelu puuttuu, en ole koskaan taistellut kenenkään kanssa millään tasolla. Ilmeisesti taisteleminen on siis mahdollista jollain konstilla, vaikkei osapuolet olis samassa paikassa?
Tullut melkein liiankin kanssa näitä "uusia" ominaisuuksia...

Ooka, nuo raidaamistehtävät on kyllä rasittavia, varsinkin kun asuu hevonkuusessa eikä yksin ole mitään järkeä edes yrittää raidata kolmostasoa korkeampia, jos sitäkään.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Ooka

  • ***
  • Viestejä: 128
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #670 : 24.08.2019 10:23:02 »
Violetu, hienoa, että sait Celebin kiinni! Ja joo nuo tehtävät on tosi rasittavia. Mulla on onneks kaks salia tosi lähellä, mut se todennäköisyys et tulee 1* raidi ku oon kotona, on aika pieni... eilen sain swablun kiinni raidista et kolme pitäs vielä taikoa <''D jospa tänään kaupungissa olisi sopivasti edes yksi. Yksin raidaan melkeinpä ainoastaan ykköstason ja kakkostason vain, jos tiedän tarkkaan minkätyyppinen pokemon siellä on niin voin valita sille pärjäävän partyn ::) olishan täällä Pogo ryhmä (johon siis kuulun jo), jonka kanssa pääsis raidaan, mutta autottomana on rasittava lähteä johonkin vain sitä varten, että hakee 1-2 raidia. Toki leget olis ihan kivoja... vaikiaa tämäkin harrastus <''D
No one is too old for fairy tales.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #671 : 24.04.2020 20:09:08 »
Onko kukaan saanut ehdottamiaan pokestoppeja menemään läpi? Olen vasta nyt hiljattain päässyt viimeinkin 40-levelille ja mietin, miten vaikeaa on saada niitä omia ehdotuksia läpi ja että miten kauan siinä prosessissa menee. ::) Ja mietin meneekö nuo kaksi ehdotustani läpi, kun ne on vähän läpällä tehty (toinen on monumentti joka tehtiin työpaikalle viime vuonna ja tekaistiin työkavereiden kanssa siihen hyvä tarina) ja toinen on oikeasti läpällä tehty, joskin sekin monumentti oli parin työkaverin tekemä, että periaatteessa siitä tulisi hyvä kohde, vaikka kumpikaan kohde ei ole mitenkään historiansa puolesta merkittävä. No joo, nyt kun kirjoitin asiasta näin, niin tuntuu hölmöltä edes kuvitella että tuollaiset kohteet menisi läpi. ::) Mutta kun siis meidän taloyhtiön leikkipaikkaan ilmestyi viime vuoden puolella pokestop, periaatteessa yksityiselle alueelle (en kuitenkaan valita kun yllän nyt kotoa pokestopille), mutta noi työpaikan monumentit on sentään julkisella paikalla, eikä mitenkään vaarallisella paikalla edes, niin olisikohan siinä edes pieni mahdollisuus saada ne menemään läpi. :')

Noin muuten, pelaan peliä edelleen päivittäin ja täytyy sanoa, että tämä Unova-generaatio on ollut tähän mennessä tylsin. Siis se joku roskapussihahmokin, todella tökerö hahmodesign. ::)
« Viimeksi muokattu: 24.04.2020 20:11:11 kirjoittanut Kosmik »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #672 : 25.04.2020 13:13:22 »
Olen pelannut satunnaisesti ja nyt taas välissä latasin sen uudestaan. Oli pakko poistaa se puhelimesta kun vei liikaa tilaa, mutta jossain vaiheessa oivalsin että voin laittaa sen vanhaan puhelimeen ja jakaa siihen netin. :)

Innostuin kun tuli jotakin uusia, mutta en oikein enää niin jaksa kiinnostua, kun on niin paljon joita ei vain tule mistään, lähes aina pelkkiä samoja. Nyt olen käyttänyt peliä ulkoilun motivaattorina, kun on ollut kivoja lenkkeilysäitä, ja ei ole oikein muutakaan tekemistä. Lisäksi on ollut mukavaa, kun munat kuoriutuvat nopeammin.

Se buddy-uudistus oli vähän hämmentävä. Minua hidas ja paljon huomioitava virtuaalilemmikki tavallaan häiritsee, eikä se mene millään korkeammalle tasolle. Vinkkejä otetaan vastaan. Olen tuhlannut siihen niitä hedelmiä, ja tökkinyt niin että se pyörii ja hyppii ja tulee sydän, mutta ei se kyllä mihinkään gymille tule taistelemaan, vaikka mitä tekisi. Kyllähän se perässä tallustaa, jos sitä syöttää, mutta en tiedä tekeekö se mitään muuta, mitä sen muka kuuluisi tehdä. Jossain tiedotteessa luki, että se toisi kauempaa pokestopeilta lahjoja tms.

Yksi asia, joka myös ihmetyttää, on se ettei sellaisia erikois-pokemoneja kuten Jirachia ja Celebiä saa käytettyä mihinkään sillä perusteella, että ne ovat "erikoisia".  ::) Eli ovat lähinnä koristeena listauksessa vain?

Luin, että nyt pitäisi tulla korona-uudistus, että kotoa käsin voisi osallistua raideihin yms. Se olisikin mukavaa, mutta en tiedä milloin se tulee.


I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #673 : 25.04.2020 22:53:42 »
Buddy pokémoneilla on neljä tasoa millä on erilaisia juttuja mitä se pokémon tekee. Buddyn tasoa voi kohottaa syöttämällä sille niitä marjoja, silittämällä ar tilassa missä syötetään marjat ja ottamalla kuvia ar tilassa. Buddy saa myös tähtiä jos sitä kävelyttää tietyn kilometrimäärän, ja pyörittää pokéstoppeja joilla ei ole käynyt, buddy saa sydämen myös jos sitä käyttää taistelussa oli se omaa temin johtajan kanssa tai gymillä jne.. Buddy saa noista tehtävistä 1 - 3 sydäntä ja ne nollautuu keskiyöllä. Siinä menee kyllä hyvän aikaa ennen kuin buddy pääsee sillä täydelle levelille. Buddyn kehityksen näkee kun valitsee sen karttanäkymässä, tason näkee niistä yläreunan sydämistä, missä myös näkyy mitä kaikkea se buddy tekee sinulle kävelyjen aikana.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #674 : 25.04.2020 23:07:00 »
Niin siis sille buddylle kertyy sitä tasoa vähän samalla tavalla kuin kavereillekin, että ekat kaksi tasoa tulee nopeasti ja ne kaksi vikaa taas tarvitsee ihan reilusti pelaamista. Saman päivän aikana ei voi kehittää tasoa saman buddyn kanssa kuin sen verran kuin siinä on niitä sydämiä täytettävänä, mutta niitä sydämiä voi kerätä monelle pokemonille samana päivänä! Mitenkään ihan hirveän ihmeellisiä hyötyjä siitä buddylevelin kehittämisestä ei kyllä saa, että jos sitä ei huvita tehdä niin ihan rauhassa on tekemättä. (Tänään oli tosin ihan reilusti pokepalloja saatavilla buddyn kautta, mutta siihenkin riitti Great Buddy eli kaksi ekaa tasoa, ja ne tulee kyllä aika nopeasti.)

Ja buddy tulee kyllä taisteluun mukaan, kun sen valitsee tiimiin :D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #675 : 25.04.2020 23:16:21 »
Kiitos vinkeistä, Gil Galad ja Tuittu! :) Olen kyllä nähnyt sen listan, mutta en esimerkiksi tajunnut miten voi aina olla uusia pokestoppeja joilla ei olisi käynyt, jos liikkuu normaalisti suurin piirtein samoilla alueilla. Meneekö tuo sitten niin, että se olisi uusi pokestoppi sille tietylle pokemonille, vai itselle? Olen pitänyt sitä buddya lähinnä siksi, että siitä saa kerättyä candyja ja kehitettyä uusia pokemoneja.

niitä sydämiä voi kerätä monelle pokemonille samana päivänä!

Ja buddy tulee kyllä taisteluun mukaan, kun sen valitsee tiimiin :D
Kas, tämä olikin minulle uutta tietoa. Luulin että samaa pidetään niin pitkään, että se tulisi täyteen, mutta kun se ei ikinä tule. Säilyvätkö ne sydämet sitten seuraavallekin kerralle, vai alkaako se aina nollasta?

Ja lol... Ei käynyt pienessä mielessäkään valita sitä buddya tiimiin, kun muutenkin yleensä pelaan sillä mitä siihen suositellaan. En minä muista ulkoa mikä mihinkin tepsii parhaiten, ja oletan että siinä tarjotaan oletuksena sellaisia, jotka olisivat hyviä, koska ne usein vaihtelevat.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #676 : 25.04.2020 23:51:49 »
Musta sen pokéstopin piti olla uusi pelaajalle ei pokémonille, koska en ole saanut normaalisti käyttämiltäni stopeilta niitä sydämiä.

Ne levelit säilyy, koska minun Electabuzz sai ribbonin siitä että sain sille sen buddy levelin täyteen, muttta ne sydämet mitkä kartuttaa sitä buddy leveliä kestää vaan sen päivän.

Kannattaa muistaa, että ne kilometrit mitkä vaikuttaa candyihin nollautuu aina kun vaihdat buddyn pois; siis jos sulla on buddy jonka kanssa pitää kävellä 5 km ja olet kävellyt siitä 4 km, niin joudut kävelemään sen 4km uudestaan + puuttuvan kilometrin, jos vaihdat pois. Eli buddy kannattaa vaihkaa kun candy mittari on 0/X km niin ei mene kävelyt ns. "hukkaan" ainakaan kolmen ja viiden kilometrin candyjen kohdalla.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #677 : 26.04.2020 00:00:55 »
Joo minustakin pitää olla itselle uusi pokestoppi. Sen on tarkoituskin houkutella laajentamaan reviiriään vähän ja käymään paikoissa joissa ei ole ennen käynyt. Tietenkin nyt näinä aikoina kotona tai kodin lähettyvillä pysytteleminen on suositeltavaa, eikä sen yhden sydämen takia kannata mihinkään lähteä. Kehittyy se suhde niiden muidenkin sydämien voimin, ei ole pakko kaikkia kerätä joka päivä.

Kannattaa muistaa, että ne kilometrit mitkä vaikuttaa candyihin nollautuu aina kun vaihdat buddyn pois; siis jos sulla on buddy jonka kanssa pitää kävellä 5 km ja olet kävellyt siitä 4 km, niin joudut kävelemään sen 4km uudestaan + puuttuvan kilometrin, jos vaihdat pois. Eli buddy kannattaa vaihkaa kun candy mittari on 0/X km niin ei mene kävelyt ns. "hukkaan" ainakaan kolmen ja viiden kilometrin candyjen kohdalla.
Tämä ei kyllä ole totta. Kun tämä uusi buddysysteemi tuli, niin siitä lähtien on säilynyt ne kävellyt kilometrit, vaikka vaihtaisi buddya. Ja levelit toki säilyy myös. Tosin kuulemma jos aiemmin buddyna olleen pokemonin evolvaa silloin kun ei ole buddyna, niin ne levelit nollautuu (mies sanoi, en kokeillut), joten kannattaa pitää buddyna kun evolvaa. Ja kesken olevat karkkikilometrit nollautuu minusta silti, vaikka olisikin buddyna, mutta levelit siis säilyy.

Mutta joka tapauksessa voi siis tehdä vaikka niin että kerää kaikki sydämet (tai kaikki, mitkä nyt siinä saa tehtyä) yhdelle buddylle ja sitten vaihtaa toiseen ja kerää sille. Itse olen sitä tehnyt lähinnä jos tulee käveltyä pitkiä matkoja niin että ne kolme kävelysydäntä tulee ekalle buddylle täyteen, niin saa sitten hyödynnettyä loput kävelyt jollekin toiselle :D Toki myös esim. jos sattuu olemaan liikaa marjoja niin niitä voi sitten syöttää useammallekin buddylle.

Oletustiimin käyttäminen on joo ihan ok, jos ei jaksa miettiä tarkemmin. Itsekin usein käytän sitä. Sen buddyn voi valita sinne tiimiin vaikka viimeiseksikin, niin ei välttämättä joudu sillä taistelemaan ollenkaan, se lasketaan siihen buddyn kanssa taisteluun kuitenkin jos se on ollut tiimissä mukana. Tämä siis jos se buddy on joku heikompi tai muuten epäsopiva taisteluun, niin ei välttämättä kannata ekaksi laittaa, eikä tietenkään ottaa ollenkaan oikeasti vaikeisiin taisteluihin joissa kaikilla pokemoneilla on väliä.

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #678 : 20.07.2020 20:00:03 »
Me ollaan tyttären kanssa myös nyt innostuttu pelaamaan Pokemon Go:ta enemmänkin. Tai no tytär ennemminkin ja hän on puoli pakottanut mutkin pelaamaan. ;D

Meidät saa ehdottomasti lisätä kaveriksi molemmat ja etenkin tytär on usein aktiivinen lahjojen antaja. :D

Tytär : 7086 6003 8117 (Duska316497)
Minä : 7278 7673 3843 (Debimariah)
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #679 : 26.07.2020 21:34:03 »
Mun ei niihin Go Fest -juttuihin pitänyt pahemmin osallistua (en ostanut sitä passia), mutta tänään päädyinkin menemään keskustaan ja osallistumaan siellä useampaan legeraidiin. Onnistuin nappaamaan itselleni Palkian, Dialgan ja kolme Giratinaa (kaksi altered formia, joista toinen oli shiny!! ja yhden origin formin). Lisäksi yksi Dialga pääsi karkuun. Giratinasta mulla oli molemmat muodot jo aiemmin hankittuna, mutta kyllä noi lisäyksilöt, etenkin se shiny, kelpas oikein hyvin (lupasin noista ylimääräisistä siskolle treidattavaa). Palkiaa ja Dialgaa mulla ei aiemmin ollutkaan, koska oon yleensä laiska menemään legeraideille.

Villinä en napannut mitään järin kiinnostavaa, muuta kuin pari Gibleä ja yhden Litwickin, joista sain kivasti täytettä karkkivarastoihin ^^   
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中