Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 100646 kertaa)

Tuittu

Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #680 : 21.08.2019 09:59:00 »
Sait Fiorella vissiin minun kanssa tehtyä sen taistelun? :D Hyvä kun huomasit että avasin lahjan ja sitten minä vielä huomasin että kutsuit taisteluun. Olin juuri miehen kanssa menossa raidille, mutta sanoin että sori pitää taistella tämä nyt, kun muistin että olit kaipaillut taistelua. Kun taistelu loppui niin oli vielä 20 sek aikaa ennen raidin loppua, joten ehdittiin sitten sekin ;D

Minusta nuo rakettistopit on ihan turhia, en tajua mitä hyötyä shadow-pokemoneista on ::) Voihan niistä mitalia keräillä mutta kauhean työn takana on kyllä.

Melodie

• Banneri @ Crysted
« Vastaus #681 : 21.08.2019 10:43:54 »
Iik taas on tullut uusi special research! (Sattumalta sain juuri viikonloppuna suoritettua edellisen loppuun!) Ja ilmeisesti kaikkea muutakin jännää on tulossa, kuten uusi generaatio ja regionaaleja lahjamuniin! Toivottavasti potterpeliin tulee pian se adventure sync niin voi hyvillä mielin keskittyä pokemoneihin. Ja hyvä että Fiorellan taisteluasia on hoidossa!

Violetu

• Rohkupuusku
  • You are not alone
« Vastaus #682 : 21.08.2019 11:17:33 »
Kellään muulla sitä ongelmaa, että sitä yhtä special researchin näkymättömäksi tekeytyvää pokemonia ei vaan pysty ottamaan kiinni?
En nyt just muista sen nimeä, mutta se vihreä, keijukaismainen yksilö.
Aina kun yritän napata sen, pelin mukaan mulla on tuntematon määrä (pallon vieressä ei numeroa) punaisia palloja, vaikka mulla ei olisi niitä edes bagissä yhtään. En myöskään voi vaihtaa pallon laatua, käyttää hedelmiä/marjoja tai mitään.

Olen poistanut pelin ja ladannut uudestaan, mutta sama homma jatkuu vaan. Apua? Alkaa tosissaan kismittää.

Toinen viimeaikainen ongelma on ollut jatkuva "pokemon go on pysäytetty" -ilmoitus, joka on popsahdellut pintaan, vaikka peli ei olisi ollut käynnissäkään. Nykyään menen aina pelaamisen jälkeen pakottamaan lopetuksen sovellusasetuksista, ja tuntuu ainakin toistaiseksi auttaneen.

Minulla myös taistelu käymättä, ja uuden researchin myötä uudet kaveritkin enemmän kun tervetulleita, pelaan suht aktiivisesti. Jos kavereista ei löydy nimimerkkiä Lokiemrys, niin hihkaiskaa o/
Vie minut kanssasi yöhön ja
seikkailuun.

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #683 : 21.08.2019 11:55:02 »
Sait Fiorella vissiin minun kanssa tehtyä sen taistelun? :D Hyvä kun huomasit että avasin lahjan ja sitten minä vielä huomasin että kutsuit taisteluun. Olin juuri miehen kanssa menossa raidille, mutta sanoin että sori pitää taistella tämä nyt, kun muistin että olit kaipaillut taistelua. Kun taistelu loppui niin oli vielä 20 sek aikaa ennen raidin loppua, joten ehdittiin sitten sekin ;D
Kiitos paljon sinulle, niin pääsin tuossa eteenpäin! :D Ja nyt on sitten uusikin special research mitä aloitella. Nuo ovat ihan hauskoja, mutta jollei ole sillä tapaa peliseuraa, helpoista tilanteistakin tulee vähän haastavia. ;)

Violetu
, se vihreä keiju Celebi oli muistaakseni vaikea pyydystää, mutta onnistui se sentään lopulta. Luulen, että tuossa pelissä on joku häiriö, kun se noin tekee? Minulla taas on ollut jatkuvasti sitä vikaa, että peli kirjaa minut ulos ja väittää ettei tunnista käyttäjänimeä. Sitten kuitenkin kun sen sulkee ja jonkun ajan päästä yrittää uudelleen, toimiikin normaalisti. Outo juttu.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Ooka

« Vastaus #684 : 21.08.2019 14:10:21 »
Violetu, mulla oli tämä sama homma ja idioottina yritin pyydystää sitä vieläpä ulkona... siinä tunsi ittensä varsin hölmöksi pyöriessä ja hyöriessä! Sain sen kuitenkin kiinni, kun vain tarpeeksi viskoin palloja menemään. Sehän noissa on hyvä, etteivät pääse karkaamaan.

---

Mulla meni jo tämä uusi spessu vähän tunteisiin, kun tietää, että on ihan kamala homma edessä (en spoilaa mitä tuleman pitää). On kuitenkin kiva, että näitä tehtäviä tulee lisää, vaikka oon vieläkin jumissa Let's go, Meltan (6/9) ja Jump-star research (5/6)... Pitäs treidata 3 pokemonia ja hankkia 4 raidia lisää. Huoh.
No one is too old for fairy tales.

Illa

• Menninkäislapsi
« Vastaus #685 : 21.08.2019 14:33:52 »
Lainaus
Kellään muulla sitä ongelmaa, että sitä yhtä special researchin näkymättömäksi tekeytyvää pokemonia ei vaan pysty ottamaan kiinni?
En nyt just muista sen nimeä, mutta se vihreä, keijukaismainen yksilö.
Aina kun yritän napata sen, pelin mukaan mulla on tuntematon määrä (pallon vieressä ei numeroa) punaisia palloja, vaikka mulla ei olisi niitä edes bagissä yhtään. En myöskään voi vaihtaa pallon laatua, käyttää hedelmiä/marjoja tai mitään.

Olen poistanut pelin ja ladannut uudestaan, mutta sama homma jatkuu vaan. Apua? Alkaa tosissaan kismittää.

Violetu, tuo kuulostaa siltä, mitä pokemonin kuuluukin tehdä. Peli antaa sulle rajattoman määrän niitä punaisia palloja käyttöön (koska Celebi ei voi karata), heittelet niitä vaan siihen mieluiten kierteenä kunnes se jää palloon. Sitä on ärsyttävä heittää, kun tosiaan teleporttailee ympäriinsä ja marjoja ei ole käytössä, mutta sitä pitää vaan sitkeästi heitellä.
Meillä tuli muuten myös lucky friends eilen (pelaan nimellä Ileuad) niin voinkin tässä samalla kysellä, että saadaankohan me sitä mitenkään vaihdettua ;D Taistellakin voin, jos sulta se puuttuu :)

Violetu

• Rohkupuusku
  • You are not alone
« Vastaus #686 : 23.08.2019 17:59:48 »
Kiitoksia neuvoista, kyllähän se Celebi sitkeästi heittelemällä lopulta jäi kiinni, vaikka palloista osuikin vaan murto-osa ::)
Luulin vaan, että pelissä oli joku häikkä😅

Illa, joo, taistelu puuttuu, en ole koskaan taistellut kenenkään kanssa millään tasolla. Ilmeisesti taisteleminen on siis mahdollista jollain konstilla, vaikkei osapuolet olis samassa paikassa?
Tullut melkein liiankin kanssa näitä "uusia" ominaisuuksia...

Ooka, nuo raidaamistehtävät on kyllä rasittavia, varsinkin kun asuu hevonkuusessa eikä yksin ole mitään järkeä edes yrittää raidata kolmostasoa korkeampia, jos sitäkään.
Vie minut kanssasi yöhön ja
seikkailuun.

Ooka

« Vastaus #687 : 24.08.2019 10:23:02 »
Violetu, hienoa, että sait Celebin kiinni! Ja joo nuo tehtävät on tosi rasittavia. Mulla on onneks kaks salia tosi lähellä, mut se todennäköisyys et tulee 1* raidi ku oon kotona, on aika pieni... eilen sain swablun kiinni raidista et kolme pitäs vielä taikoa <''D jospa tänään kaupungissa olisi sopivasti edes yksi. Yksin raidaan melkeinpä ainoastaan ykköstason ja kakkostason vain, jos tiedän tarkkaan minkätyyppinen pokemon siellä on niin voin valita sille pärjäävän partyn ::) olishan täällä Pogo ryhmä (johon siis kuulun jo), jonka kanssa pääsis raidaan, mutta autottomana on rasittava lähteä johonkin vain sitä varten, että hakee 1-2 raidia. Toki leget olis ihan kivoja... vaikiaa tämäkin harrastus <''D
No one is too old for fairy tales.