Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Rocky road | Destiel | S  (Luettu 1923 kertaa)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Supernatural: Rocky road | Destiel | S
« : 03.07.2016 12:50:23 »
Nimi: Rocky road
Kirjoittaja: Crysted
Fandom: Supernatural
Ikäraja: S
Paritus: Destiel
Genre: fluff
Disclaimer: En omista muuta kuin mielikuvitukseni enkä saa tästä mitään muuta kuin omaa hupia
A/N: Osallistuu haasteisiin Aakkoshaaste III, OTP10 #3, Aina Eka Kerta III, Aistihaaste aistilla maku, Teelusikan tunneskaala tunteella himo ja ff100 sanalla ruskea. Huom julkasen tästä varmaan englanninkielisen version Tumblriin, eli kyse ei siis ole plagioinnista jos satutte törmäämään sillä puolella samanlaiseen tekstiin.

“Mitä tuo on, Dean?” Castiel kysyi tuijottaessaan omituista kartiota Deanin kädessä. Ruskea, epämuodostunut pallo kartion päällä näytti sulavan Deanin kädelle. Deanilla oli toinenkin samanlainen, jota tämä paraikaa ojensi Castielia kohti.

”Rocky roadia”, Dean sanoi ja virnisti enkelille. Hän oli sattunut huomaamaan jäätelökioskin tien reunassa joten miksi ei. Siitä olikin jo vähän aikaa kun hän oli viimeeksi ostanut jäätelöä jäätelökioskista. ”Tulet rakastamaan sitä, luota minuun.”

”Kehoni ei edellytä ravintoa”, Castiel vastasi, kurtistaen yhä kulmiaan erikoiselle kartiolle. ”Jos tuo on olevinaan ravintoa.”

”Se on jäätelöä, Cas. Tiedän, että enkelivoimasi huolehtii niinkin tylsästä asiasta kuin ruuan tarvitseminen, mutta tulet pitämään tämän mausta”, Dean sanoi ja pyöräytti silmiään epäluuloiselle enkelille. ”Ota se, se sulaa jo kädelleni”, hän sanoi ja nuolaisi jäätelövanan oikean kätensä sormilta. Castielin katse seurasi hänen kielensä reittiä vohvelin ympäri.

”C’moon, Cas, käteni menee ihan tahmaiseksi”, Dean valitti ja heilutti Castielin tötteröä kädessään ja melkein työnsi sen Castielin naamaan. Hän jatkoi oman jäätelötötterönsä nuolemista, jottei jäätelöä menisi yhtään enempää hukkaan kuin sitä jo oli mennyt.

Castiel tuijotti Deanin kättä, joka oli raidoittunut jäätelövanoista. Jäätelö suli jo niin nopeasti, että pisaroita tippui maahan heidän jalkojensa juureen. Ruuantuhlausta, Castiel ajatteli. Hän ei ollut aivan varma mikä etiketti jäätelönsyönnissä oli, joten hän teki sen, mitä oli nähnyt Deanin tehneen. Hän tarttui Deanin ranteeseen pitääkseen sitä paikoillaan ja nuolaisi yhden jäätelövanan aloittaen vohvelin kyljestä ja lopettaen Deanin kämmenselkään. Se maistui erikoiselta, mutta hyvältä erikoiselta. Eniten suklaalta, mutta sillä oli erikoinen jälkimaku. Ehkä se oli Deanin käden maku, jos ihmisillä ylipäätänsä oli yksilöllistä makua. Joka tapauksessa, Dean oli ollut oikeassa maun suhteen.

Dean hengähti yllättyneesti. Nuoleeko hän kättäni? hän ajatteli, nuolaisten omia huuliaan vaistonvaraisesti. Kyllä, hän ehdottomasti nuolee kättäni, hän ajatteli kun Castiel aloitti toisen jäätelövanan poisnuolemisen. Minun pitäisi kertoa, että tuo ei ollut mitä tarkoitin, mutta… hitto hän näyttää seksikkäältä. Castiel nosti katseensa Deaniin, antaen Deanille tilaisuuden pyytää Castielia lopettamaan, mutta hän ei saanut suutaan toimimaan. Jos edes mahdollista, tämä näytti vielä kuumemmalta tämän taivaansinisten silmiensä tuijottaessa häntä alaviistosta. Dean oli täysin unohtanut oman jäätelönsä, joka suli hänen kädelleen taas kesäisen kaupungin auringonpaisteessa. Nyt Castielin kieli nuoli hänen sormienvälejänsä. Dean päästi pidättelemänsä hengityksen äkkinäisesti ulos. Hänen housunsa tuntuivat epämukavan tiukilta tietystä kohtaa.

Kun Castiel vihdoin lopetti, hän otti jäätelön Deanin kädestä ja nuolaisi muutaman vanan vohvelista. ”Onko kätesi nyt parempi?” hän kysyi ja nyökkäsi puhtaaksi nuolemaansa kättä kohti.

”K-kyllä…” Dean vastasi nieleskellen ja toi oman jäätelönsä naamansa eteen piilottaakseen punastuksensa. He söivät loput jäätelöistään hiljaisuudessa, auringon lämmittäen heidän hiuksiaan. Syötyään viimeisen palan jäätelöään, Dean vilkaisi Castielia, joka oli syömässä viimeisiä muruja vohvelistaan. Hän tuijotti melkein lumottuna tämän vaaleanpunaisia huulia ja murusia, jotka olivat tarttuneet niihin. Hitto, jopa Castiel syömässä pelkkää vohvelia näytti Deanin mielestä kuumalta. Hän käänsi katseensa vihaisesti kengänkärkiinsä. Ajattele jotain muuta, mitä tahansa muuta…

”Sinulla on jäätelöä huulessasi”, Castiel huomautti, mutta Deanin huomio oli tämän kengänkärjissä. Castiel astui askeleen lähemmäs, huolimatta siitä, että hän tiesi astuneensa juuri Deanin henkilökohtaiseen tilaan. ”Dean, sinulla on jäätelöä huulessasi”, hän toisti kallistaen hieman päätään. Tällä kertaa Dean nosti katseensa ja hätkähti huomatessaan miten lähellä Castiel seisoi. Dean raotti huuliaan hänen katseensa pudotessa Castielin huulille. Ehkä hän odottaa minun auttavan häntä tuossa, Castiel tuumi ja otti vielä yhden askeleen lähemmäs kunnes hän oli aivan kiinni miehessä ja painoi huulensa Deanin omille, nuolaisten jäätelön pois tämän ylähuulelta. Hän tunsi Deanin hengähtävän yllättyneesti vasten huuliaan. Castiel vetäytyi irti ja otti askeleen taaksepäin. Hänen suupielensä nousivat vaistomaisesti ylös tuijottaessaan Deanin omenanvihreisiin silmiin.

”H-hitto Cas”, Dean murahti ja nielaisi hermostuneesti, hänen silmiensä vaellellessa takaisin Castielin huulille. ”Sinä maistut hyvältä.” Oikeasti? Tuon päätit sanoa?

”Kiitä ’rocky roadia’”, Castiel sanoi hymyillen, tehden oikein lainausmerkit käsillään, vaikkei hän vieläkään oikein ymmärtänyt lainausmerkkien ideaa.

”Luulenpa, että sinullakin on hieman jäätelöä naamassasi”, Dean vitsaili ja vetäisi Castielin lähelleen tämän trenssitakin hihasta.

”Missä?” Castiel kysyi kurtistaen otsaansa.

”Anna kun autan sinua siinä”, Dean tarjoutui virnistäen ja suuteli enkeliä.

Castiel naurahti tajutessaan mitä Dean oli tarkoittanut. Kyllä vain. Jäätelö tosiaan maistui hyvältä, varsinkin Deanin huulilta.


« Viimeksi muokattu: 03.07.2016 13:00:25 kirjoittanut Crysted »

Never underestimate the power of fanfiction

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Supernatural: Rocky road | Destiel | S
« Vastaus #1 : 03.07.2016 18:43:37 »
Aw, tää on aivan fantastinen! Toki jäätelön syöminen ja jäätelön sormista imeskely on eroottisten mielikuvien klassikko, ja varsin usein ficeissä nähty, mutta Casille ja Deanille se sopii siinä mielessä muita paremmin, että Casin sosiaalitaidottomana enkelena voi kuvitella kättä nuolemassa.

Lainaus
Minun pitäisi kertoa, että tuo ei ollut mitä tarkoitin, mutta… hitto hän näyttää seksikkäältä.
Ähähäh äähähä hähähä, olen Deanin kanssa tästä harvinaisen samaa mieltä. Ja vaikka nyt yleisesti ottaen Cas ei ehkä ole niin taitava ihmissuhteissa, mutta taisi sillä kuitenkin olla pilke silmäkulmassa. Väitän, että tarkoituksella oli toisen töttöröllä! (höhöhöhö, kaksimielisiä vitsejä :D)

Sitä mä vaan funtsin, että mahdoitko kenties työstää englannikielistä versiota samaan aikaan tätä kirjoittaessasi? Osa repliikeistä kuulosti hiukan siltä, että olisit ensiksi ajatellut ne englanniksi. Lopputulos ei toki särähtänyt korvaan, sanailu oli silti oikein luontevaa ja hahmoille sopivaa, mutta jotenkin mulle ainakin tuli sanavalinnoista ja erityisesti lauserakenteista mieleen englanti ennemmin kuin suomi.

Enivei, aina huippua nähdä Destieliä, varsinkin tälleen hyvin retro-tyylistä Destieliä, if you get what I'm saying :D Tällasta Cas/Dean dynamiikkaa uusissa fikeissä näkee enää niin harvoin. Nostalgiaa!

Kiitän,

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Supernatural: Rocky road | Destiel | S
« Vastaus #2 : 07.07.2016 17:37:37 »
Ah, Destieliä. ♥

Tämäpäs oli oikein söpö ja samalla myös erittäin eroottinen ficci. Pienet UST vivahteet tuolla oli ihan parhautta. :D Vaikka tämä olikin matalimman ikärajan teksti, niin silti olit mielestäni saanu tähän kivasti erotiikkaa mukaan. En tiennytkään, että jäätelön syöminen voi olla noin eroottista. :D Tosin, kun kyse on Deanista ja Castielista, niin ne nyt saa melkeinpä minkä tahansa asian vaikuttamaan eroottiselta. ;)

Jos edes mahdollista, tämä näytti vielä kuumemmalta tämän taivaansinisten silmiensä tuijottaessa häntä alaviistosta.
Oi joi, komppaan Deania. Tämä näky olisi mitä kuumin ikinä. ♥ En tiedä, mut jotenkin mulle tuli tästä sellaisia pieniä sub/dom-viboja. Okei, ehkä mun mieli on vaan älyttömän kieroutunu. ;D

Sekä Castiel että Dean oli musta tosi IC, ja tuo Casin hämmentyneisyys/uteliaisuus (tai mikä ikinä onkaan) on niin parasta. Nykyään tosiaan törmää harvemmin ficceihin, joissa Cas on vielä enemmän... ööh, enkelimäinen olento, joka ei ymmärrä täysin ihmisten tapoja tms. Ei sillä, että mulla olisi jotain ihmismäisempiää Casia vastaan, mutta oli kiva vaihteeksi törmätä tällaiseen, jossa kaikki on sille uutta ja outoa. :D Tämä oli kyllä kerrassaan aivan ihana alkuaikojen Destiel-pätkä. ♥ Söpöyttä erotiikalla höystettynä ja vieläpä mun ehdottomalla OTP:llä - ihan täydellistä. ♥

Erittäin suuri kiitos! :D
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Supernatural: Rocky road | Destiel | S
« Vastaus #3 : 14.08.2016 13:00:20 »
jossujb: Joo useasti kyllä ajattelen ekana englanniksi varsinkin kun oon tottunu kattomaan sarjoja englanniksi ja ilman tekstitystä niin jotkut sanonnat sitte vaa isköstyy päähän ilma mielikuvaa että mites tää nyt sit suomeks menee :D Varsinkin kun olen viimeaikoina kirjoitellut paljon englanniksi niin soppahan vaan sekottuu entisestään XD Kiitos vain itsellesi kommentistasi :)
Felia: Destiel on kyllä <3 Mä rakastan viatonta Castielia joka ei ymmärrä mitään ihmisten maailmasta joten tykkään sitä näyttää ficeissänikin, kiitos kommentistasi :)

Never underestimate the power of fanfiction

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 968
Vs: Supernatural: Rocky road | Destiel | S
« Vastaus #4 : 25.07.2020 11:24:22 »
Addsffdhdxxsccxvvdgdg. Nam.
Jestas sentään kun tämä oli kuuma ja söpö jajaja.
Castiel nuolemassa Deanin sormia oli kyllä ovela veto, ja siis hnnnghh miten kuuma, ja kyllähän Dean kiemurteleekin😆 mutta Cas vaan jatkaa, you go, Cas!
Ei ehkä ollut ihan Deanin alkuperäinen ajatus tämän lopputulema, mutta tuskinpa kummaltakaan löytyy valittamista😂
Voin vaan kuvitella, miten tästedes tyypit pysähtyy jätskille huomattavasti useammin kun aiemmin, ja jos Sam on mukana niin se on silleen hmmm🤨, oh😳
Ai että, tämä oli kyllä kerrassaan herkullinen luettava, kiitän😘

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Supernatural: Rocky road | Destiel | S
« Vastaus #5 : 27.07.2020 17:46:03 »
Violetu: Tästä pariskunnasta saa helposti jotain kuumaa ja söpöä Casin tietämättömyyden takia :D Ei taida Deanilla olla valitamista, ei XD Vois olla tosiaan vähän kiusallista jos Sam olisi paikalla moista todistamassa :D Kiitos kommentistasi!

Never underestimate the power of fanfiction