Kirjoittaja Aihe: Kaukaa katselen mä vain (vaikka se riitä mulle ei lain), K-11, Draco/Lockhart, 3x raapale  (Luettu 1995 kertaa)

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Kirjoittaja: Lauchuo
Beta: Saappaaton
Ikäraja: K-11
Genre: romance
Paritus: Draco/Lockhart
Vastuuvapaus: Hahmot omistaa Rowling, tarinaidean minä
Varoitukset: 12-vuotias harrastamassa seksiä runkkaamassa, haaveilua vanhemmasta miehestä
Tiivistelmä: Pikku-Dracon pientä Lockhart-haaveilua.

A/N: En tosiaan tiedä, mistä alunperin tämä idea tuli, mutta valitettavasti tällä kertaa voin syyttää vain ja ainoastaan itseäni. Jostain sain päähäni parittaa Dracon Lockhartille. Tän piti alunperin olla söpöä ja herttaista fluffya mutta... Tää on omistettu ihanaiselle Odolle joka on varmasti Finin suurin Lockhart-fani <3 Haloo Helsinkin Sun kanssas pakenen -biisin sanat oli kyllä niin Lockhart, että ei luoja, ne on lisätty tuohon loppuun, LUKEKAA NE!

Haasteet:
Yhtyeen tuotanto II (Haloo Helsinki: Sun kanssas pakenen)
FanFic100 (034.   Liian vähän.)
Vuosi raapalehtien V
Rare10 - koska rare on rakkaus #2
Kerää kaikki hahmot-haaste (Gilderoy Lockhart)



Kaukaa katselen mä vain (vaikka se riitä mulle ei lain)


Joku koputtaa kylpyhuoneen oveen ja hätkähdän. Kaikeksi onneksi se on kuin onkin lukossa - joskus en muista laittaa, sillä en useinkaan ajattele jääväni vetämään käteen suihkussa käynnin yhteydessä. Eikä se normaalisti haittaa, jos joku tulee samaan aikaan, mutta juuri tänään se olisi haitannut. Ei siksi, että häpeäisin alapääni varustusta, varsinkaan sen ollessa juhlakunnossa - kaikkihan 12-vuotiaat pojat sitä paitsi tekevät sitä - vaan siksi, että juuri tänään päiväkirjani lojuu pesualtaan reunalla ja sen välissä on kuva. Mutta ei mikä tahansa kuva, vaan professori Gilderoy Lockhartin hymyilevä valokuva.

Kun Blaise hakkaa oveen uudestaan, suljen päiväkirjan, tungen elimeni alushousuihini, pesen käteni nopeasti ja astun sitten ulos kylpyhuoneesta leveästi hymyillen.

“Anteeksi”, totean ja Blaise katsoo epäilevästi perääni. En edes uskalla vilkaista alas, että miltä etumukseni näyttää. Tiedän, ettei elimeni ole pienimmästä päästä, eikä se etenkään tiukoissa boksereissani näytä pieneltä.

Takaisin sängylleni päästyäni asettelen elimeni paremmin housuihini ja vedän kaavun ylleni ennen kuin kukaan muu ehtii huomata.

***

Torstaisin on onnekseni pimeyden voimilta suojautumista. Valitettavasti professori Lockhartin näkeminen ei auta lainkaan erektiooni housuissani, mutta ei se haittaa, ei sitä kukaan kaavun ja pöydän alta näe.

Tai ainakaan ei näe niin pitkään, kunnes professori Lockhart käskee kaikkia seisomaan ja tulemaan luokan keskelle, sillä hän haluaa näyttää jonkin taian ja sitä varten kaikkien pitää olla lähellä, jotta näkisimme paremmin. Nielaisen ja asettelen kaapuani paremmin, jotta erektioni ei näy noustessani ylös.

Hengitän syvään ja kerään kaiken rohkeuteni. Katsahdan ympärilleni ja vilkaisen nopeasti alas sinä hetkenä, kun kukaan ei luo silmäystäkään minuun. Huokaisen helpotuksesta kun huomaan, että kaapu peittää erektioni juuri sopivasti.

***

Samana iltana valvon myöhään peiton alla, sauvani päähän loitsittuna valo, ja tutkailen professori Lockhartin valokuvaa. Se on minulle omistettu, siinä lukee: Rakkaalle Draco-pojalle, Gilderoy Lockhart. En ihmettele lainkaan, miksi kaikki naiset lankeavat hänen jalkoihinsa, sillä haluaisin itsekin lähteä hänen mukaansa.

Tuntuu, että alan kovettua jo siitä, kun ajattelenkin kaikkia hänen seikkailujaan. Haluan itsekin joskus matkata ympäri maailmaa, olla yhtä rohkea kuin hän, toteuttaa unelmiani kuten hän tekee, ja ehkä kirjoittaa niistä kirjoja.

Päästettyäni vielä paineita päivän päätteeksi, nukahdan toinen käsi tahmaisena, toinen koskettaen kuvaa, jota en koskaan antaisi pois. Olen huomannut, että päiväni on sitä parempi, mitä useammin häntä ajattelen.


***


Se oli vuos nollakuus
Olit ihan liian huikee tuttavuus
Kun sä astelit mun elämään

Olit verbaalinen lahjakkuus
Sul oli pohjaton mieli ja voimakkuus
Ja tiesit varmasti että mä tähän jään
Oujee, mhmm

Sä olit komee ja vaarallinen
Karhea ehkäpä rikollinen
Sussa oli naiset kaatava uhmakkuus

Ja vaik sun silmät lasittikin
Mä niistä mun ikkunat rakensin
Sul oli ykkösvävyehdokkuus
Olit jännän erilainen
Suhun ihastui joka nainen
Sussa oli leuhuus

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää
Tänään taas jäät mutta huomenna kaukana oot
Raaka rakkaus

Mul on pahan pojan syndrooma
Ja luulin et oon Jumala
Joka saa sinuun vähän järkeä

Mut tipuin aika nopee alas siltä pilveltä
Kun löit mua äidin edessä
Mutta jotakin taas itket mun sylissä

Matka narkista narsistiin
Ei oo niin pitkä mitä ajateltiin
Mutta silti irti päästä en
Ja turhaan muut huutelee
Se ei tätä terveemmäksi tee

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää
Tänään taas jäät mutta huomenna kaukana oot
Raaka rakkaus

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää

Sun kanssas pakenen
Sun kanssas pakenen
Oikeaa elämää, oikeaa elämää
Tänään taas jäät mutta huomenna kaukana oot
Tänään mä jään mutta huomenna kaukana oon
Raaka rakkaus
« Viimeksi muokattu: 07.06.2016 21:24:30 kirjoittanut Lauchuo »
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Kyllä, olen ehdottomasti Finin suurin Lockhart fani ja nousen hänen kanssaan vielä Parrasvaloihin. ;D Kiitos omistuksesta. <3

Draco/Gilderoy on kyllä kutkuttava. Vaikka pakko kauhistella tuommosia puuhia 12-vuotiaalta. :D Toivon ettei ne oikeasti tee niin, enkä usko, et sen ikäisillä kovin mittavia vehkeitä on (paitsi omasta mielestä ja Dracon näkökulmastahan tää oli). Ymmärrän Lockhartin vetovoiman, koska onhan se karismaattinen ja silloin vielä uskottiin, että Lockhart todellaoli tehnyt ne kaikki sankariteot ja oli kuuluisa, kenties rikaskin, jotka Dracoon varmasti uppoaa.

Hieman pisti silmään miten usein erektiosana toistui, että sitä olisi ehkä voinut kiertää tai käyttää muita ilmaisuja toiston välttämiseksi. Muuten oikein sujuvaa luettavaa, miinus se yks typo, joita nyt sattuu. :D

Kiitos tästä! Bussipuhelin komma, mut halusin kommentoida heti ja olla näkemättä kommenttilistaa, jonka jonon jatkoks tää ois varmaan pitäny pistää. Mut välillä voi kiilailla. ;)

“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Iippa

  • urheiluholisti
  • ***
  • Viestejä: 420
Okei, tää oli erittäin jännä. En oo hetkeen Potter puolella pyörinyt ja tää muistutti mua suuresti siitä, mikä joskus oli parasta. Kun pyörii RPF-puolella niin ei viitti ihan jokaisesta parituksesta alkaa vääntämään kaikkea, mutta Pottereissa on nähnyt jo lähes kaiken traumatisoivan niin uskaltaa lukea vähän hullumpiakin parituksia.

Tämä raapale nosti jotenkin huomaamattomasti sellasen vinon virnistyksen kasvoille. Jotenkin jännä ajatellakaan 12-vuotiasta Dracoa ajattelemassa tällaisia asioita, saati sitten Lockhartista:D Tää on hauska ja selkee pikkupojan tällainen ihastuminen johonkin esikuvaan. Jotenkin huvittavaa ja suloista.

Ehkä vähän häiritsee Dracon ikä tässä, mutta ei suuresti, kun tää on kuitenkin näin yksipuolinen juttu. Varsinkin, kun selkeenä tulee esiin tää kuinka Draco jumaloi ja idoloi Lockhartia. Varsinkin toi  Rakkaalle Draco-pojalle, Gilderoy Lockhart. -kohta sai sellasen mielikuvan, että Lockhart vain tehnyt sille samanlaisen kuin kaikille muille:D

Yks asia mua tässä raapaleessa vähän häiritsi ja se oli sanojen elimeni ja erektio toistuminen niin useesti. Toki se on makukysymys, että mitä käyttää, mutta mun korvaan nuo jotenkin särähti tässä.

Kiitos tästä viiihdyttävästä lukukokemuksesta, sai ainakin virneen aikaiseksi.

p.s.
Lainaus
“Anteeksi”, totean ja Blaise katsoo epäilevästi perääni.
Blaise on ihana <3

Quod scripsi, scripsi.♥

 Ilmakehän olosuhteet

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Bongasin tän ihan randomisti stalkkerinapin kautta, ja toi paritus kuulosti niin hyvältä, että tietty piti tulla lukemaan. Otsikosta päättelinkin jo, että tää olis yksipuolista, ja siis vaikka mua ei olis haitannut molemminpuolinen toiminta lainkaan, ehkä on parempi, ettei Lockhart hommaile 12-vuotiaan oppilaansa kanssa 😳

Tää oli jollai tavalla hirveen symppis. Mua kyl kans nauratti ihan hirveesti Dracon selitykset vehkeensä koosta ja muutenki toistuvat maininnat erektiosta ;D Varsinkin kun tässä on minäkertoja, en voi sanoa sen häirinneen mua, huvittaneen vain. Dracolla tuntuu olevan kova tarve puhua siitä :D Sitä se esiteini-ikäisen pojan elämä taitaa olla 😂😂

Voi voi. Mitenköhän kävi Dracon tunteille ja ajatuksille Lockhartista (ja tietty sille erektiolle :D), kun tälle selviää, mikä mies todellisuudessa on? No, varmaan pääsee lopulta siitäkin yli, vaikka kyllähän tuossa iässä kaikki tuntuu alkuun niin suurelta ja dramaattiselta ennen kuin hahmottaa asioiden oikeat mittasuhteet.

Tämäpä se oli viihdyttävä palanen. Kiitän! 🙏
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中