Kirjoittaja Aihe: Jääkiekko #3  (Luettu 81531 kertaa)

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #220 : 29.04.2021 23:52:11 »
Angelina, mikä sun joukkue Liigassa on? Siellä on jatkossa mitä? HIFK, TPS, Lukko ja mikä se on yksi on?

Nauroin ääneen, kiitos :''DD Mun joukkue on se, joka on ollut mitalipeleissä sen kahdeksan kertaa putkeen ;) Haha siltä varalta että et ollu sarkastinen, niin Tappara ❤

Mä oon huomannut, että mulla täytyy olla suosikki tai muuten en jaksa innostua yhtään :'D Esimerkiksi jos kattoo vaikka liigapeliä jossa Tappara ei oo se toinen osapuoli, niin kyllä mun täytyy jo ennakkoon olla toisen puolella "enemmän", tai sen täytyy muotoutua siinä pelin aikana tai muuten en kyllä jaksa kattoo loppuun asti.

Mä uhkasin -13, -14 ja -15 tatskata Tapparan logon, jos ne voittaa mestaruuden. Noh kuten tiedämme niin siinä nasahti kolme hopeista mitalia putkeen ja kultaa tuli heti -16, kun en moista lupausta tehnyt :'DD Muuten en kauheesti peleistä vetoa lyö, sillon tällön tulosvetoa saatan tehdä. Eikun joo, lyötiin me edelliskaudesta (viimeisimmästä ehjästä) työkaverin kanssa 50 euron veto, mutta koska kummankaan joukkue ei voittanut mestaruutta niin säästy rahat ;D


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Karvis

  • Vieras
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #221 : 30.04.2021 01:37:46 »
Lainaus
Nauroin ääneen, kiitos :''DD Mun joukkue on se, joka on ollut mitalipeleissä sen kahdeksan kertaa putkeen ;) Haha siltä varalta että et ollu sarkastinen, niin Tappara ❤

Ei ollut sarkastinen, mutta mulle tuli oikosulku enkä muistanut, kenen kanssa se Lukko nyt pelasi.  :D Tapparasta mulla alkaa välittömästi pyöriä se muutaman vuoden takainen Saravon Pekka Pekka Pekka. :D Mun suosikkijoukkueille yleensä yhteistä on se, että ne ei menesty, mut onneksi aina voi kattoa muiden pelaamaa hyvää lätkää.  :)

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #222 : 30.04.2021 07:14:21 »
Aattelin että joko nyt oli läpänheittoa ilmassa tai sitten just sopivasti unohdit sen oikeen vaihtoehdon :'DD Mulla soi Saravon Pekka päässä aina, kun sen näkee tuolla studiossa asiantuntijana kommentoimassa ;D Huikeeta settiä.

Eilen oli kyllä Tappara melko jaloissa, vaikka hyvän nousun kolmannessa erässä tekivätkin... Ekat kaks erää näytti siltä että Heljanko oli ainoo joka oli päässy Raumalle asti, muut oli vielä Hakametsän pihassa keräämässä romppeita :D Saa kyllä aika roimasti peli parantua jos meinataan Lukolle kampoihin oikeesti pistää.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Karvis

  • Vieras
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #223 : 29.10.2021 20:34:36 »
Onko kukaan muu täällä seurannut raiskaustapausta liittyen Chicago Blackhawksiin ja niiden videovalmentajaan? Käytän sanaa raiskaus koska seksuaalinen ahdistelu tuntuu vähättelyltä tapauksessa jossa on pakotettu suuseksiin. Mua pistää niin vihaksi ja vielä enemmän sen jälkeen kun katselin tänään aiheesta videoita mut en voi sanoa olevani suuresti yllättynyt että jos oot alemman sarjan nobody niin ei sua kukaan puolusta. Toisaalta Liigassa oli tapaus Korpikoski. Äijäkerho keskenään duunailee ja pelaajien pitää pitää mölyt mahassaan.

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 416
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #224 : 01.11.2021 22:36:59 »
Joo, olen seurannut tota tapausta todella aktiivisesti. Kaikki pesevät vuorollaan käsiään koko asiasta ja yrittävät yhä haudata tapauksen/vähätellä asiaa. Kahden millin sakko on naurettavan pieni rangaistus tuollaisen asian peittelystä, ja sit kun lehdistö kysyy asiasta niin höpötellään ympäripyöreitä.

En saatana oikeasti tiedä kenelle oon tässä tapauksessa vihaisin (jos jätetään tämä raiskasi laskuista siis). Ehkä sille joukkueen "psykiatrille", joka päätti pelaajan hänelle asiasta uskouduttua SYYTTÄÄ UHRIA!

Pahitahan tässä koko keississä on, että koska Hawks ei viitsinyt asiaa tutkia ja antoi tämän valmentajan lähteä ilman toimenpiteitä, niin uhreja tuli sen myötä useita lisää. Todistetusti tosiaan ainakin tämä yksi 16v opiskelija, johon sekasntumisesta istui sen 9kk linnassa, mutta olen nähnyt puhetta jopa 8 uhrista yhteensä.

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #225 : 08.11.2021 08:29:41 »
On kyllä todella oksettava keissi kaiken kaikkiaan, vaikka oonkin perillä vain pääpiirteittäin. Vedetty vihkoon oikeestaan kaikki, mikä on vihkoon voitu vetää. Ihan käsittämätöntä, ettei näitä asioita otettu todesta ja sitten yritetään hyssytellä ja jauhaa paskaa, vaikka ollaan jo jääty housut kintuissa kiinni. Pahinta juuri tuo, että jokainen vuorollaan yrittää pestä kätensä.

Case Korpikoski on sitten kyllä ollu naurettavaa pelleilyä alusta asti :D Siinäkin on suoriuduttu harvinaisen lahjakkaasti ja vielä oikein kirsikkana kakun päällä oli tää, että vanhoista valokuvista editoitiin häneltä C-kirjain rinnasta pois. Siinä kohtaa tuli jo epäuskoista naurua - oman joukkueen kapteenisekoilua seurattuani tuntui silti ihan käsittämättömältä, että jollain on moinen idea päässä edes käynyt.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2021 10:19:02 kirjoittanut Angelina »


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 891
  • ava © Ingrid
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #226 : 20.02.2022 09:04:19 »
Huhhuh, kyllä kannatti herätä sunnuntaina kuudelta peliä katsomaan. :D Vaikka Venäjä teki ekan maalin, oli mulla usko siihen, että Suomi nousee vielä, koska nähtiinhän se jo Ruotsia vastaan. Aivan uskomaton ja jännittävä finaali. Venäjä ei pelannut ollenkaan niin likaisesti kuin yleensä, voisiko johtua jopa NHL-tähtien puuttumisesta. Ja muutenkin jäähyjä tuli vähän. Hieno peli ja ansaittu voitto Suomelle, joka voitti kaikki ottelunsa. Olen niin onnellinen tuon joukkueen puolesta. ;D

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 405
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #227 : 20.02.2022 09:28:17 »
Mäkin heräsin meidän paikallista aikaa kello viisi, ja voi vitsi että oli kyllä sen arvoista! Suomi pelasi koko turnauksen tosi hyvin, eikä voitto tullut missään pelissä säälistä, koska myös vastustajat olivat hyviä. Kaiken kaikkiaan siispä viihdyttävä ja hieno turnaus, ja ansaittu kulta. :)

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #228 : 13.09.2023 22:15:17 »
Liigakausi alko tänään (tai no eilen, mutta tänään oli kunnon kierros)! Mä en tiedä yhtään että miksi, mutta mulla oli paljon enemmän intoa tän kauden alkuun verrattuna vaikkapa viime syksyyn. Toki Tapparassa vaihtui päävalmentaja ihan uuteen tyyppiin ja joukkue muuttui jonkin verrankin, joten muutosten tuulet puhaltaa ja siitä varmaan johtuu tää freesi fiilis! Toki vanhastakaan ei mitään pahaa sanottavaa ole (paitsi kapteenisekoilun osalta), koska menestystähän tuli paremmin kuin hyvin ;D

Seuraako täällä muut? Mikä tilanne sun suosikkijoukkueessa on - muuttuiko paljon viime kaudesta, mitä sijoja on povattu ja mitä itse odotat?


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 416
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #229 : 15.04.2024 10:26:55 »
Oujee, toista kertaa putkeen finaaleissa.

Kyllä on tälleen Pelsu-kannattajana ollut jännä kausi seurata, kun alkukausi meni ihan pipariksi ja jossain vaiheessa luovuin uskosta edes playoff-paikan suhteen.

Onneksi kuuluisan Darts-turnauksen jälkeen palaset alkoi loksahteleen paikoilleen, ja nyt ollaan sitten finaaleissa kun ollaan sekä HIFK että Kärpät kaadettu.

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 496
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #230 : 15.04.2024 11:31:16 »
Siis täällä on Jääkiekko-topic ;D Pitäisi ehkä aktiivisemmin vierailla täällä Saivartelijan puolella :D

Ja toinen Pelsu-kannattajakin😍 Pelsuilla on ollut ihan huikea kausi ja niin mahtavaa, että pelataan finaaleissa jälleen. Pitikin katsoa tehdäänkö Tampereelle nyt fanimatkaa, että pääsisi mukaan kannustamaan:D Jos tämä olisi meidän vuosi:D
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #231 : 15.04.2024 12:05:56 »
Ohho, jotain elämää mun syyskuisen viestin jälkeen jo heti näin huhtikuussa ;D Ja löyty vielä finaalivastustajan faneja!

Ihan mielenkiintoista saada kyllä toisinto viime keväästä, ihan samanlaista luottoa ei Tapparaan oo kuin silloin (koska sillä joukkueella en uskonut että hävitään yhtään kenellekään, kuten ei sitten hävittykään) mutta peli on onneksi vähän parantunut ja tarkentunut tässä kevään mittaan. Välillä tulee aikamoisia hasardeja ja niiden myötä vastahyökkäyksiä omiin, mutta meidän tolppien väliin on kyllä 100 % luotto 🔥

Tässä just ite mietin, että mihin matseihin sitä lippuja ostais kun huomenna tulevat myyntiin ;D Ainakin varmaan kolmosmatsiin ja sitten mahdolliseen (ja todennäköiseen) viidenteen. Tervetuloa Tampereelle vaan, täällä on hyvät oltavat - Lahdessa vissiin finaalilippujen hinnat aika huimat? Ei ne täälläkään tietty halpoja ole, mutta mitä nyt netistä lukenut niin Lahdessa saa vissiin aika pitkän pennin jo pulittaa sen dynaamisen hinnoittelun takia?


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 496
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #232 : 15.04.2024 19:50:04 »
No siis halvimmillaan lippu taisi maksaa noin 35e? Mutta ne oli sitten seisomo-/ yläkatsomolippuja. Kyllähän ne istumapaikat maksoi pienen omaisuuden. Minä kun puhuin miehen mukaan, ja hän ei suostu tulemaan fanikatsomoon, niin otin sitten istumapaikat mahdollisimman läheltä fanikatsomoa. Taisivat olla 67e kappale. Eli ei ihan ilmaista touhua😅

Mutta kyllä minä toisaalta tämän muutaman kerran vuodessa olen valmis maksamaan vähän ekstraa. En minä muuten Tampereelle lähtöä suunnittelisi :D Kyllä Lahen Turkoosi meinaa järjestää jotain fanimatkan tapaista, että kai sitä voisi harkita, ainakin tohon kolmospeliin.

Mulla on hirveän hyvä fiilis tämän vuoden joukkueesta (Pelsuista siis), ja aidosti haluan uskoa siihen, että finaalissa voi käydä miten päin tahansa. Olisihan se muuten aika tylsääkin :D
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 492
Vs: Jääkiekko #3
« Vastaus #233 : 15.04.2024 22:59:25 »
Ygritte okei, ei ne sitten niiiiiiin kalliit ollu kun aattelin, vaikka toki kova hinta silti 😅 Nousee ne taas näemmä Tampereellakin taas finaaleihin, halvimmat istumapaikat alakatsomoissa on vissiin 37-38€. Seisomakatsomo on 27€ ja yläkatsomoon parvelle pääsee halvimmillaan 31 eurolla. Toki sitten niistä paremmista istumapaikoista saa kyllä maksaa pitkän pennin, ettei tää ihan ilmasta huvia ole 😂 Ens kaudelle harkitsin jo ihan kausaria runkosarjaankin, niin sit vois mahdollisiin pleijareihin ostaa saman paikan mutta se on sitten ens syksyn juttuja mahdollisesti se!

Ja siis joo, mitäpä intoo näitä matseja ois seurata jos ei mitään luottoo omaan sakkiin olisi :'D Kyllä mullakin omiin tietysti luottoa on, enemmän se on ehkä sitä että tällä kaudella on ylipäätään ollu kysymysmerkkejä muuttuneen pelitavan ja uuden valkun myötä, viime kaudella kun se luotto oli jo ennen pleijareita aika tapissa eikä ollut sellasta tavanomaista pelkoa että apua mitenköhän käy, kun noh... Olihan se Tapparan viime kauden joukkue aikamoinen. Mutta kyllä tässäkin sakissa kunnon pelureita ja kokemusta on, ja kuten aiemmin todettu niin peli on koko ajan paranemaan päin. Pelsuja en oo valitettavasti juurikaan seurannu, varsinkaan kun välierät oli typerästi aina päällekkäin mutta sen verran tietty on tiedossa että kova vastus sieltä tulee ja ennakkoon odotettavissa on tiukat finaalit. Uskon ja oletan, ettei mestari oo selvillä ainakaan ennen kuudetta matsia!

Inhottavaa kyllä tää odottelu, ihan liian pitkä aika ekaan matsiin ;D
« Viimeksi muokattu: 15.04.2024 23:02:14 kirjoittanut Angelina »


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku