Kirjoittaja Aihe: Mä lähen nyt, S  (Luettu 3196 kertaa)

!YAY!

  • Vieras
Mä lähen nyt, S
« : 02.04.2008 20:47:30 »
// Alaotsikko: S, angst, oneshot

Author: !YAY!
Raiting: S
Genre: angst
Disclaimer: Oma keksimiä ovat
Warnings: jonkinmoinen angstaaminen
Summary: Tyttö keskustelee itsensä kanssa ja lähtee pois.
A/N: Kirjoitin hetken mielijohteesta, ei siis mikään kummoinen. Nancy nimen lainasin eräältä... henkilöltä. En kuitenkaan ajattele hahmoani Nancynä.

 Voi että mä vihasin koko maailmaa. Mä vihasin mun luokan opettajaa, mä vihasin niitä pissis tyttöjä, mä vihasin niitä pölöttäviä poikia, mä vihasin niitä hiljaisia hyssyköitä. Mä vihasin koko koulua ja halusin pois. Ja nopeasti!

 Mä en ole täällä enää kauaa. Mä lähen täältä pois.

 Minne sä muka lähtisit?

 Mä lähtisin kauas. Minne tahansa paikkaan, joka olisi tarpeeks kaukana.

 Mitä sä tekisit? Millä sä eläisit?

 ”Nancy! Mitä sinä taas haahuilet?” opettaja tietysti. Mä en välittänyt siitä. Mä en halunnut välittää mistään.
 Mä nousin ylös ja juoksin ulos koulusta. Mä juoksin  kunnes en enää jaksanut. Paikka jossa lysähdin maahan, ei edes näyttänyt tutulta, mutta mitä siitä? Minne muuallekaan mä oisin menny? Kotiin vai?

 Sä et lähe täältä niin minnekään.

 

 Mite muka? Sä oot pelkkä aikaan saamaton, epäonnistunu luuseri!

 Mä lähen. Nyt.

 Oota! Lopeta toi, ajattele järjkeväst! Lopeta, sä tapat meiät!

 Joku sais ihan vapaasti löytää mut tien varrest. Joku varmast löytäiski mut. Mitä väälii? Mä en olis enää näkemäs sitä.

A/N: Tämmöinen raapustelma siis. Jos jollekulle ei selkiintynyt, niin nuo: Lähempäs. Mä lähen niin kauas, ettei kukaan löydä mua. Miten muka jne. ovat Nancyn ajatuksia.
 Olisin kiitollinen kommenteista^^


// Ancka muokkasi ficin ikärajan muotoon K-11, koska K-10 ei ole käytössä.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 10:28:28 kirjoittanut Lasikuula »

Jazmín

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #1 : 08.04.2008 16:31:39 »
Mitäs tästä nyt sanois.. Mä kyllä tykkäsin tästä, vaikka tää oliki aika irrallinen ja lyhyt. Nancyn ajatuksistahan tää koostu ja niitä sä olit osannut kuvata hyvin. Tähän olis kiva saada jatkoa. Mitä tapahtu ennen tätä tai tän jälkeen? Miks Nancy tunsi niin kun tunsi?
Mutta joka tapauksessa mun mielestä tää oli hyvä ja sori hiukan epäselvästä kommentista  :D
If you stay I don't need heaven.

Game of Love

!YAY!

  • Vieras
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #2 : 10.04.2008 20:11:18 »
Jazmin, kiitos kommentista! Kirjoitin aikalailla hetken mielijohteesta, siksi irrallinen ja lyhyt. Ei haittaa ollenkaan, minkälainen kommentti on, kunhan saan palautetta. Kiva kun tykkäsit^^

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #3 : 16.05.2008 22:33:19 »
Jännä.

Varmasti jotain mitä saattaisin itsekin kirjoittaa vihaisena, tai pohtia vihaisena. Tässä oli aika hyvin kuvattu juuri viha, ja sellainen epätoivo/ahdistus mun on pakko päästä pois täältä.

Loppu jäi aika kivasti auki. Itse ymmärsin että Nancy olisi tappanut itsensä, tai joka tapauksessa kuollut. Vähän ehkä häiritsi että miten, mutta se ei sitten olisi jäänyt samallailailla auki, ja se ehkä olisi poikennut linjasta.

Nopeasti, yhdeltä istumalta kirjoitetuksi hyvä, ainakin rehellisen makuinen. :3

Kiitos
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

!YAY!

  • Vieras
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #4 : 17.05.2008 20:57:41 »
Smarou: Kiitos, kiitos ja kiitos kommentista! On aina ihana kuulla kehuja ja on ueaa tietää, että joku on viitsinyt lukea koko jutun ja kommentoida^^ Ollos hyvä.

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #5 : 19.05.2008 19:21:02 »
En yleensä pahemmin välitä puhekielellä kirjoitetuista teksteistä, mutta nyt se ei pahemmin häirinyt. Muutamat kirjoitusvirheet mahtuivat mukaan, mutta en välttämättä ole oikea ihminen kommentoimaan niistä ^^.

Tarinan sisältö oli kiehtova, mutta tavanomainen. Perinteistä angstia siis, mutta olet kyllä saanut oikeanlaisen tunnelman aikaan ja ajatukset tuntuvat aidoilta :).

Kiitos.
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #6 : 14.06.2008 13:27:30 »
Et mulle sitten kertonut tälläsesta stoorista!!! Noh, eipä se mitään - mä löysin sen silti.
And I like it.
Nancy... *myhä/virn* No juuh, tää oli tosi hyvä.
Good, good, good!
-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

!YAY!

  • Vieras
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #7 : 17.06.2008 18:19:52 »
Zigiryas: Kiitos, kiitos kommentista! Harmi etten ole huomannut sitä aiemmin. Olen todella pahoillani. Kiva, että tunnelma oli mielestäsi oikea, sillä en osaa/kirjoita paljoa angstia.

Chenoa: Voi ei, löysit tämän-__- Kyllä, Nancy. Ihana nimi, eikö? *virnistys* Joka tapauksessa, kiitos että kommentoit.

-Full Moon-

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Emma Watson<3 Kaunis ja suloinen<3
Vs: Mä lähen nyt
« Vastaus #8 : 27.03.2009 23:54:39 »
pidin tästä kans. vaikka pikkasen lyhyt, mutta tykkäsin ^^
Minäkään en kamalasti pidä "puhekielillä" kirjoitetuista teksteistä, mutta tässä se oli ihan kiva (;