Kirjoittaja Aihe: Maanantai-illan rantaroihut, K-11, oneshot  (Luettu 1615 kertaa)

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 785
  • Not killing people is really hard.
Maanantai-illan rantaroihut, K-11, oneshot
« : 24.08.2015 23:33:56 »
Kirjoittaja: Lauchuo
Ikäraja: K-11
Genre: slash, fluff, snog
Paritus: Tomi/Niko
Vastuuvapaus: Idea, hahmot ja kaikki kuuluu minulle, älkää varastako <3
Tiivistelmä: Toisinaan on ihan mukavaa vain viettää aikaa kavereiden ja poikaystävän kanssa.

A/N: Söpöt poitsuni seikkailevat taas, en osaa sanoa tästä muuta kuin että tää tuli heti mieleen kun sain inspiraatiopalasen kesäetydihaasteesta!

Teksti osallistuu haasteisiin Genrehaaste (snog), Kesäetydejä (Kuva) ja Fluffy10 ~ Sokeria kansalle!.



Maanantai-illan rantaroihut

Moikka. Läheks tänää Hietsuun? Tulos ois ainaki Tero, Katri ja Kiuas. En tiiä muista. Tykkäisin jos tulisit.

Mä naputtelen viestin, laitan sen menemään Tomille ja käännyn takaisin tietokoneen näyttöä kohti. Tylsyyksissäni mä selaan Steamin kesäalennukset läpi vielä kerran, mutten löydä mitään uutta ostettavaa ja kohta puhelin kilkattaa jo merkiksi siitä, että Tomi vastaa mulle.

Lähen. Tuunko hakee sut vartin päästä?

Mä hymyilen Tomin viestille. Se ois aina valmis kuskaamaan mua, vaikka mä pääsen nykyään ihan hyvin julkisillakin keskustaan. Mutta jos se on anyway menossa autolla, niin mikäs siinä.

Joo, tuu vaan. Laitan itteni valmiiks. Tuun pihalle.

Mä heitän kännykän viestin lähetyksen jälkeen sängylle, vaihdan verkkarit polvipituisiin reisitaskuhousuihin, heitän päälle ensimmäisen t-paidan joka sattuu käteen eli Metallican bändipaidan, sipaisen pikkasen geeliä tukkaani jotta saisin sen pysymään pystyssä ja nappaan taskuun lompakon ja kotiavaimet. Mä napsuttelen koneen lepotilaan ja sammutan näytön ennen kuin lähden, ja just ennen oven sulkeutumista mä muistan sen kännykän.

Ulos päästyäni mä istahdan pihakeinuun ja pelaan Candy Crushia kunnes Tomi kaartaa parkkikselle. Mä huiskautan kättäni sille, hyppään alas keinusta ja kävelen autolle.

"Moikka kulta", mä totean istuessani etupenkille ja Tomi suikauttaa suukon mun poskelle. "Sit mentiin, muut on siellä vissiin jo", mä totean ja Tomi kurvaa pois pihalta.

Maanantai on keskustassakin yllättävän hiljainen vaikka on niin nätti ilma, ja Tomi löytää heti hyvän parkkiksen ihan uimarannan läheltä. Me kävellään käsi kädessä pitkin rantaa ja löydetään hetkessä meidän oma porukka. Joku niistä on raahannut mukaansa nuotiotarpeita ja niillä palaa jo muutama puu pienessä nuotiossa.

"Ootteko varmoja että toi on ihan sallittua täällä yleisellä uimarannalla?" Tomi kysyy kun me päästään niiden luokse. Se on vähän kontrollifriikki, muttei liikaa vaan just sopivasti mulle.

"No en mä tiiä mutta ei kukaan oo tullu sanoo mitään. Kai joku tulis jos tätä ei sais polttaa", Kiuas toteaa ja tumppaa tupakkansa maahan. "Ottakaa tosta kaljaa, mä tarjoon tänään", se sanoo ja mä katsahdan sen osoittamaan muovipussiin, jonka suulta pilkottaa kasa Karhuja. Ei kyllä tee yhtään mieli, kun edellisestä vähän kyseenalaisesta juominkikokemuksesta ei oo ees viikkoa.

"Ei me juoda tänään, mä oon autolla ja luulen et Nikonkaa ei tee mieli", Tomi toteaa ja virnistää mua katsoen. Mä pudistan heti päätäni ja irvistän.

"Joo en todellakaan haluu. Mä voisin juoda vaikka muumilimuu mielummin. Mut missä Tero on, mä luulin et senkin piti tulla?" mä kysyn ja katon ympärilleni. Paikalla ei ainakaan vielä oo kuin Kiuas ja Katri vasta.

"Se on jonkun muidun kanssa ja tulee itseasiassa näköjään tuolta just nyt", Katri vastaa ja osoittaa meidän selän taakse. Mä katsahdan sinne, Tero tosiaan kävelee meitä kohti ja se kävelee käsi kädessä jonkun pitkän ja vaalean tytön kanssa.

"Moi Tero, kukas tää nyt sitten on?" mä kysyn vähän piikittelevään äänensävyyn. Terolla vaihtuu tytöt ku sukat (tai ehkä joskus useamminkin) mutta yhteisestä sopimuksesta me ei tietenkään koskaan kerrota sen naisille, ettei mitään pidempää juttua kannata odottaa. Vähän voidaan silti aina välillä kiusoitella, Tero ei ota siitä itteensä.

"Tää on Senja, mun karateryhmästä. Kannattaa varoo koska sillä on musta vyö", Tero vastaa ja taputtaa Senjaa olkapäälle ja istuu meidän viereen, nappaa muovikassista kaljan ja heittää yhden myös Senjalle. Tero taputtaa maata vieressään ja Senja istuu sen viereen ihan kiinni kylkeen. Mä ja Tomi haetaan myös vihdoin paikkamme Katrin vasemmalta puolelta. Kiuas heittää pari puuta tuleen, joka räiskähtää saadessaan hampaisiinsa kuivaa kaarnaa.

"Joo Senja eli tässä on Katri, Tomi, Niko ja Kiuas. Mun hyvii kavereita, tunnetaan vähän sieltä sun täältä", Tero kertoo ja kietoo kätensä Senjan hartioiden ympärille.

"Onko sulla oikeesti musta vyö? Kui siistii!" Kiuas tokaisee ja katsoo Senjaa kiinnostuneesti. Senja purskahtaa nauruun ja heilauttaa kättään torjuvasti ilmassa.

"No ei todellakaan oo. Onko sun nimi oikeesti Kiuas?" Senja vuorostaan kysyy Kiukaalta, joka nyökkää.

"Kutsumanimi. Et sä ees haluu tietää mistä se nimi on tullu..." Kiuas alottaa, mutta siinä vaiheessa mun on pakko keskeyttää se.

"Todellakin haluut kuulla. Ehkä paras juttu ever. Meillä oli saunailta noiden mökillä, oltiin siellä viettämässä viikonloppuu ja Kiukaan piti lämmittää sauna. Se oli puol tuntia ollu saunassa ja sitten me mentiin kattoo, että mitä ihmettä se tekee siellä. No se yritti ettii jumalauta puusaunasta nappia jolla saa sen päälle. Ei luoja. No me saatiin se lämpimäks ja sit tää älykkö oli sitä mieltä että eihän kiukaassa oo muuta kuumaa kun ne kivet ja vastukset. Että hyvin voi istuu siinä vieressä ja nojata siihen kiukaaseen ku muuten ei oltais mahduttu. No todisteena siitä sillä on nyt nätti kohokuvioitu arpi tossa olkapäässään. Kyl se tais kuuma olla. Ansaitsi samalla ihan ainutlaatuisen lempinimen", mä kerron ja Senja räjähtää nauramaan parikin kertaa mun tarinan aikana.

"Ihan mahtava tarina. Voi luoja ei kukaan voi olla noin hölmö", Senja sanoo ja katsoo säälivästi Kiuasta. Jätkä ei osaa vastata mitään, lisää vaan nolona lisää puita meidän nuotioon ja korkkaa toisen tölkin.

Me istutaan ja jutellaan siinä hyvän aikaa, Senja on mun mielestä tosi mukava eikä sitä haittaa minä ja Tomi. Yleensä suurta osaa haittaa, ne ei oo tottunut siihen, että kaks jätkääkin voi olla yhessä. Mä oon niin tottunut inhoaviin katseisiin, että oon aina vähän yllättynyt siitä, jos joku ei heti ajattelekkaan meistä että tosi ällöttävää. Senja on ihan omaa luokkaansa ja illan mittaan musta alkaa tuntua siltä, että se vois olla Terolle oikeasti hyvä pidempiaikaisempi juttu. Harmi ettei Tero oikein osaa asettua aloilleen ja chillata vaan yhden naisen kanssa.

"Mulla on kusihätä", mä totean jonkun ajan päästä, nousen ja pudistelen hiekat pois housuistani. Tomi nousee kanssa.

"Mä luulen että me aletaan lähtee, vai mitä Niko? Mulla on aamuvuoro, mun on pakko päästä aikaisin nukkuu", Tomi toteaa ja mä nyökkään.

"Joo, parempi varmaan mennä jo kotiin. Öitä pojat ja tytöt. Ja Senja, mahtava asenne, pidä toi! Saa tulla meidän kans viettää aikaa uudestaanki", mä totean, isken silmää sille tytölle ja kävelen hyvästelyjen jälkeen Tomin perässä takas sen autolle.

Me kävellään Tomin kanssa vessakatoksille ja mä pujahdan sisään, Tomi jää ulos odottaa. Mä teen tarpeeni nopeasti ja nappaan Tomia kiinni kädestä.

"Mä rakastan sua", mä totean ja suikautan suukon Tomin poskelle. Se hyrähtää, vetää mut itseään vasten ja kuljettaa mut viereisen rantasaunan taakse ja painaa sen seinää vasten.

"Niin mäkin sua", se sanoo ennen kun painaa huulensa mun huulille ja suutelee mua niinku ei ois saanut suudella mua moneen viikkoon. Ja mä vastaan siihen yhtä intohimoisesti, ja huokaisen kun Tomin kädet löytää tiensä mun paidan alle vatsalle. Ne on vähän viileät ja Tomi lämmittelee niitä mun vatsalla eikä se haittaa mua. Se liu'uttaa niitä mun housunkaulukselle ja mä oon ihan sen pauloissa kun se suutelee mua, enkä ees tajua että me ollaan ihan julkisella paikalla. Tai ainakaan en tajua ennen kun Tomi vetäytyy kauemmas ja jättää mut huohottamaan sen suudelmien jäljiltä.

"Miks sä lopetit?" mä kysyn.

"Koska me ollaan yleisellä uimarannalla. Tuutko mun luokse?" Tomi kysyy ja virnistää mulle vähän ilkikurinen hymy huulillaan. Mä nyökkään ja hymyilen ja voisin melkein juosta autolle samantien, mutta pakotan itteni kuitenkin kävelemään samassa tahdissa Tomin kanssa.

Autossa mun on pakko vähän kiusoitella Tomia jo etukäteen ja hieroa sen etumusta hellästi. Se käskee mua kahdesti lopettamaan, mutta en mä viitsi. Sekin teki mulle ilkeän tempun siellä rannalla.

Kun me lopulta päästään Tomin kotiovesta sisään, mä en voi olla potkaisematta kenkiä jalasta nopeammin kuin James Bond ottaa rikollisen kiinni, ja työntämättä Tomia suoraan makuuhuoneeseen ja sängylle. Sen suudelmat mun iholla on kuumia ja vaativia, eikä mun tarvitse kauaa miettiä, ettenkö saisi ihan hiton hyvää seksiä sinä yönä.
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Maanantai-illan rantaroihut, K-11, oneshot
« Vastaus #1 : 25.01.2016 14:28:41 »
Ruokatauon ohella hyvä lisäke! Vähän niin kuin lupasin vähän aikaa sitten kommentoida tätä, joten tässä ollaan.

Tykkään originaalislashista yleensä enemmän kuin fandomslashista eikä tämä ollut poikkeus. Hahmot toimivat hyvin eikä tässä ollut mitään epäjohdonmukaisuuksia tai muita häiritseviä tekijöitä. Pääparituksella tuntui olevan mukava suhde, ja lopun snogissa tykkäsin eritoten siitä, kuinka Tomi ei halunnut jatkaa juttua liian pitkälle rannalla. :D Kiva pätkä oli myös siinä, kun Niko totesi Seljan olevan ok hänen ja Tomin suhteesta, toisin kuin usein monet muut. Vähän erilaistakin perspektiiviä perussuvaitsevaisten nuorten aikuisten elämään.

Kiukaan lempinimen syntymisen tarinoiminen oli hauska, jotenkin autenttinen kohta. Sen sijaan en ymmärrä, kuka taulapää luulee, että nuotion sytyttäminen julkiselle rannalle ois ok. :p Mutta tuntui sopivan hahmoon varsin hyvin!

Ei mulla tästä mitään niin ihmeempää ole sanottavaa. Puhekieli oli kiva ja sopi tekstin tunnelmaan. Ehkä luen joskus näistä jotain muutakin!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman