Kirjoittaja Aihe: Sun aika ei ole vielä | S | ficlet  (Luettu 1752 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Sun aika ei ole vielä | S | ficlet
« : 15.11.2015 00:20:33 »
Nimi: Sun aika ei ole vielä
Kirjoittaja: mursuhilleri
Ikäraja: S
A/N: Kun antaa iltasella vaan sormien naputella omiaan..

Sä sanoit mulle et mä oon kateellinen kun sä saat juoda, mutta mä en. Mä sanoin sulle, ettei kukaan oo mua täällä vahtimassa, ihanan lapsellista. Otin sun kädestä puolikkaan siiderin ja join sen loppuun, ihan vaan etten näyttäisi tyhmältä sun edessä. Mulle tuli sellanen jännä ja lämmin olo siitä. Sä hymyilit mulle, sekin lämmitti. Sanoit mulle, että niin sitä pitää, mennään hakeen sulle oma. Se oli eka kerta kun join mitään. Tai no join ehtoollisviiniä tipan konfirmaatiossa muutamaa päivää aikasemmin mut ei sitä lasketa. Sulla alkoi silmät seisoa päässä kun olit juonut niin paljon. Nauroin sulle, kun olit niin söpö. Tältäkö se humala tuntuu, ajattelin. Se oli ihan hauskaa.

Kaikista miljoonasta tytöstä ketä siellä oli, sä pyysit just mua tulemaan sun kanssa ulos haukkaamaan raitista ilmaa. Siellä oli tosi pimeetä kun oli niin myöhä, mut silti oli tosi lämmin. Selitin sulle jotain ihan ihmeellistä ja toivoin että oot niin humalassa, ettet muistais sitä enää seuraavana päivänä. Yhtäkkiä halasit mua ja sanoit että on ihanaa kun puhun jotain sen sijaan että oisin ihan hiljaa, niinkun yleensä. Toivoin ettet ikinä päästä irti, mut päästit. Nauroit sille, et jutellaan ekaa kertaa kunnolla ja ollaan molemmat humalassa. Muakin nauratti. Sit sä tulit vähän lähemmäs ja otit kädestä. Sun käsi oli ihan hikinen. Sä pussasit mua. Se oli meidän molempien eka pusu. Aattelin sillon, että haluun sun kanssa naimisiin, vaikka en ees tuntenu sua.

Älä jätä mua vielä, tai lapsia, ne on ihan pieniä. Säkin oot vasta kolmekymmentä. Sen rattijuopon rahat ei koskaan korvais sitä menetystä.

chitaur

  • Lukuholisti
  • ***
  • Viestejä: 227
Vs: Sun aika ei ole vielä | S | ficlet
« Vastaus #1 : 29.12.2015 22:52:33 »
Olen tänään lukenut urakalla erilaisia tekstejä, vaikka tavoite olikin harjoittaa nettivapaata päivää. Tämä tekstin avasin sattumalta, ja osittain siitä syystä, että tätä ei oltu vielä kommentoitu lainkaan. Aluksi teksti näytti vähän mitäänsanmattomalta, jotenkin se oli niin lyhyt, että se jäi melkein alkutietojen varjoon.

Silti. Tämä teksti oli kirjoitettu tavalla, jolla mut kannattaa saada lukemaan ficcejä. Yleensä kirjakieli on teksteissä se juttu, puhekieltä  saa olla vain vähän ja silloinkin vuorosanoissa. Tässä tekstissä puhekieli oli kuitenkin täsmälleen oikealla paikallaan.

En myöskään tiedä onko muhun iskenyt joku aikainen väsymys vai olenko muuten vain herkkänä, mutta tämä teksti kosketti. Harvemmin liikutun ficeistä, mutta jotenkin tämä lyhyt tekstinpätkä pisti miettimään jotakin.

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Sun aika ei ole vielä | S | ficlet
« Vastaus #2 : 30.12.2015 01:41:24 »
chitaur, kiitos paljon kommentista! Ihan yllätyin, en odottanut saavani tähän ainootakaan kommenttia :D Kiitos vielä, nostit hymyn huulilleni (:

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Sun aika ei ole vielä | S | ficlet
« Vastaus #3 : 14.02.2021 21:45:03 »
Voi ei mä aattelin että luen jotain söpöä ihastumisen huumaa ja että ehkä lopussa tulee jotain että ei tästä mitään tuu. Enkä oottanut että alan itkee tätä tekstiä mutta niin siinä vaan kävi. Mikä kertoo siitä että sait tähän lyhyeen tekstiin kauheesti tunnetta mukaan.

Nyyh. Kiitos tästä tää oli kamala mut hieno teksti!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."