kommenttikampanjasta moro. ööh, en tiiä mistä alottasin, oon oikeesti aika huono kommentoimaan mut yritän parhaani
ensinnäkin tykkäsin oikeesti ihan älyttömästi. tässä oli vähän sellanen spooky tunnelma koska liitän jotenki aina katedraalit uskontopohjasiin kauhuelokuviin, manaajiin ja sellasiin. muttajoo, tässä on tunnelma kohillaan, se on myös vähän sellanen haikee. ja sit tää herätti myös paljon kysymyksiä, rupee väkisinkin miettii että mitä se yks itkee siellä portailla, mikä sillä on hätänä
tykkään sun kirjotustyylistä. se on sellanen suht simppeli mut kumminki tosi kiehtova, lauseet on selkeitä mut silti tosi nättejä ja tunnelmallisia. oon ehkä vähän kateellinen koska mulla ei tosiaan oo taitoa kirjottaa noin selkeesti mut silti kiehtovasti
Iltaitkijä ei istuessaan itkenyt, sillä illan sijasta nyt olikin aamu.
tästä kohasta tyksin koska niinhän se oikeesti menee et itkiessä ja surullisena ajantaju vähäsen hämärtyy, ja tavallaan et se istuu siellä portailla koko ajan vuorokaudenajasta riippumatta ja odottaa sitä hetkee kun voi taas itkeä, on sellanen surullisen nätti asia (goddamnit kun tästä mun selityksestä ei tajua mitään, sori). koko teksti oli muutenki kokonaisuutena tosi toimiva ja mielenkiintonen
musta tuntuu et tää mun kommentointi meni taas niin sekavaks selitykseks, sori, mut siis tykkäsin tosi tosi paljon. oon myös lukenu sun muita raapaleita ja pakko sanoo et oot huippuhyvä kirjottamaan niitä (: