Kirjoittaja Aihe: Olipa kerran: Vastineeksi omastasi | sallittu | Robin/Regina | raapale  (Luettu 1422 kertaa)

Herkkuoone

  • Vieras
Ikäraja: sallittu
Fandom: OUAT / Once Upon A Time / Olipa kerran (TV-sarja)
Paritus: Outlaw Queen (Robin/Regina)
Vastuunvapaus: OUAT ei ole minun, en yritä tienata tällä tekeleellä

Alkusanat: Mulla ei ole mitään hajua, mistä sain idean tähän tekstiin; kai leikittelin sopivasti sanoilla tai jotain. Kirjoitusblokin purkua lähimmäkseen.





"Sinä senkin varas", Regina lausui hiljaa istuessaan miehen sylissä. Naisen katse oli kiinnittynyt miehen käsivarteen, johon painettua mustetta, heidän todellisen rakkautensa tunnuskuvaa, hänen sormensa sivelivät kevyesti.

Tuntiessaan vahvojen käsien kietoutuvan tiukemmin ympärilleen, naisen suupielet kääntyivät pehmeään hymyyn. Tuli rätisi hiljakseen kaupunginjohtajan toimiston takassa, kun kaksikko nojautui lähemmäs toisiaan, sulkien maailmansa ulkopuolisilta ja upoten täysin yksityiseen hetkeensä.
"Mitä tarkoitat?" mies kysyi äänessään aavistus hämmästystä.

Naisen ruskeat silmät leiskuivat kiusoitellen.
"Varastit sydämeni."

"Olen vahvasti eri mieltä, kultaseni", Robin hymyili. Miehen parransänki hipoi Reginan ihoa hänen painaessaan kevyen suudelman naisen poskelle. "Sinä et voi varastaa mitään, minkä olet saanut rehellisessä vaihtokaupassa vastineeksi omastasi."
« Viimeksi muokattu: 26.07.2017 17:47:53 kirjoittanut Herkkuoone »