Kirjoittaja Aihe: Parempi katsoa kuin katua | K-11  (Luettu 3925 kertaa)

Asesino

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Oman tiensä kulkija
Parempi katsoa kuin katua | K-11
« : 26.03.2008 16:53:36 »
- Author: Asesino
- Characters: Nina ja Roni pääosin, mutta sivuhenkilöinä muita..
- Rating: K-11
- Fandom: Ei mihinkään, omaa tuotosta ;)
- Genre: Angst, love
- Disclaimer: Omistan henkilöt omalla tavallani(pääntuotosta varjostuu kyllä tuttuihin)
- Warnings: Hmm ei kai tässä ole mitään varoitettavaa, ehkä jossain määrin ällöttävän söpöä ;)
- Summary: Fickin nimi kertoo paljon tarinasta. Kertoo 18 vuotiaan Ninan elämästä ja sen valoisista ja pimeistä puolista..
- A/N: Kaikki on omaa tuotostani, joten teksti voi lievästi sanottuna olla hieman sekavaa.
------------------------------------------------------------

"Johdanto"

Koulun käytävät olivat hiljaiset ja lähes tyhjät, mutta yhden pöydän ääressä istui kaksi nuorta vastakkain. Toinen heistä oli lyhyt, musta hiuksinen, vihreäsilmäinen, mustiin pukeutuva, 18-vuotias ja toisen vuoden lähihoitajaopiskelija tyttö Nina. Toinen taas Ninaa noin kaksi vuotta vanhempi, normaali kokoinen, hiekanruskea hiuksinen, sinisilmäinen, tummiin pukeutuva poika Roni, joka oli samalla luokalla Ninan kanssa. Nuo kaksi katselivat hetken toisiaan aivan hiljaa. Heidän silmistään loisti rakkaus, viha, kaipaus sekä pieni salaperäisyys josta ulkopuolisilla ei ollut mitään tietoa. Pian poika kaivoi repustaan piirustuksen ja tussit jonka jälkeen asetti paperin pöydälle ja jatkoi keskeneräisen kuvan värittämistä.
Nina katseli  pojan kasvoja, käsiä, jalkoja ja koko olemusta. Tyttö katsoi edelleen poikaa niin kaipaavasti vaikka he olivat vain ystäviä. Nina piti pojasta paljon enemän kuin vain ystävänä ja Roni tiesi sen aivan hyvin, mutta ei koskaan kertonut totuutta omista tunteistaan tyttöä kohtaan. Noin vähän reilu vuosi sitten ystävyyteen oli tullut uusia kuvioita jotka vain pahensivat Ninan masennusta ja toive ajattelua Ronin tunteista. Kiihkeät suudelmat iltahämärässä ja pienet söpöstelyt peiton alla. Vai kuuluivatko nekin vain ystävyyteen? Tuskin eivät tai sitten näiden kahden suhde oli todella erikoinen. Sekä viellä kaiken lisäksi he viettivät joskus kahdestaan viikonloppuja jolloin aina toistui samat asiat, mutta seksiä he eivät olleet koskaan harrastaneet yhdessä, kun varattuja kummatkin olivat. Kuitenkin nuoria yhdisti moni asia ja vaikka he olisivat halunneet unohtaa toisensa se ei olisi ollut mahdollista. Aina jotain kautta he muistivat toisensa ja palasivat pahojenkin vastoinkäymisten jälkeen toistensa siipien suojiin. He olivat toisilleen kuin koti jonne aina palata ja piiloutua muulta maailmalta.


//: Amca muokkasi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 16:32:45 kirjoittanut Pyry »
Jos kuolemme huomenna kuolemme ainakin yhdessä<3

E

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #1 : 26.03.2008 16:59:09 »
Aaaww<3 söpööö;) jatkajatka, mä tykkään8)
Häntä on jäässä, ja nenä on jäässä, ja korvat on jäässä, ja varpaat on jäässä..

Onni on ymmärtää mitä onni on.

Asesino

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Oman tiensä kulkija
Vs: Parempi katsoa kuin katua (1.luku saapunut ;D)
« Vastaus #2 : 29.05.2008 16:14:42 »
Aurinko paistaa risukasaankin..

Ninan BoW

Auringon säteet pilkistivät verhojen takaa. Avasin silmäni ja katselin pölyhiukkasia jotka leijailivat ympäri huonetta. Olisi varmaan aika siivota. Tänään oli lauantai joten kerkeisin niin hyvin touhuta kaiken laista. Aloin hivuttautua varovaisesti pois poikaystäväni vierestä, mutta hän huomasi sen ja tarrautui minuun kiinni, estäen lähtemiseni sängystä.
-Päästä irti senkin karvainen karhunpentu! ,Sanoin leikkisästi ja näykkäisin hellästi  miestäni kaulasta.
-Älä unta nää välipalani! ,Poikaystäväni Sami sanoi ja kierähti päälleni.
     
Olimme seurustelleet jo pikään, huomenna olisi vuosipäivämme. Siksi pitäisi siivota ja laittaa paikkoja kuntoon ja myös siksi, että Samin vanhemmat tulisivat meille päivälliselle. Minun vanhempiani olin pyytänyt, mutta eivät he koskaan kerenneet kun niin kiireisiä ihmisiä olivat. Lähetteliväthän he kyllä rahaa ja kortteja, mutta kunnon vanhemmiksi en heitä voinut sanoa. Hyvä kun edes tunnistin heidät nähdessäni.

Söpöstely hetkemme jälkeen pääsin Samin kainalosta vaivatta. Suuntasin suoraan suihkuun.
Suihkun jälkeen oli ihanan puhdas ja raikas olo. Hetken tuntui kuin huoleni olisivat valuneet viemäristä suoraan alas. Mutta ei niin kuitenkaan ollut. Muutettuani  Samin kanssa yhteen ajattelin elämäni muuttuvan, mutta niin ei koskaan käynyt. Kaikki paska vain alkoi alusta. Ajatukseni harhailivat ihan jossain muualla. Roni pyöri mielessäni. Se poika oli mulle niin rakas, mutta mulla oli Sami.

Heitin kylpytakin päälleni ja astelin parvekkeelle tupakalle. Aurinko porotti taivaalla ja ilma oli mitä mahtavin. Hätkähdyin todellisuuteen kun puhelimeni alkoi soida.
-Nina. ,Vastasasin.
-Hello! Mitäs nainen aikoo tänään tehdä? ,Soittaja oli Roni.
-No en oikeastaan mitään ihmeellistä.. ,Vastasin nopeasti ennen kuin muuttaisin mieltäni.
-No tuletko mun luo kun yksin täällä olen. Jos olisit vaikka maanantaihin niin voitais mennä sitten yhtä matkaa kouluun? ,Roni sanoi pirteästi puhelimen toisesta päästä.
-Tottakai minä tulen. Jos pakkaan ja lähden ajelemaan sitten sinne päin?
-Okei sopii. Nähdään hetken kuluttua. Moikka!
-Moi.. ,Laskin puhelimen pöydälle ja tumppasin tupakan. Mitä olinkaan sopinut? Ei näin. Tänään olisi
vuosipäivämme ja minä olin lähdössä, no kyllä minä tekosyyn keksisin ja helposti.

-Hei töistä soitettiin ja mun pakko mennä. Sieltä on sairastunut nyt niin monta ja kukaan ei ole tekemässä kahta seuraavaa vuoroa.. Joten sinäkin voit lähteä vaikka baariin. Olen pahoillani olisin niin halunnut olla tänään kanssasi! ,Suutelin Samia nopeas ja menin laittamaan vaatteita päälle. Sami ei sanonut mitään takaisin. Vain kohautti hartioitaa. Asia oli ilmeisesti selvä. Pääsisin Ronin luokse ainakin huomiseen asti, mutta miten hänen tyttöystävänsä laita olisi?



Ronin BoW

Vihdoinkin saisin viettää aikaa kaksin Ninan kanssa, eikä edes tarvitse huolehtia enää Hannasta. Roni alkoi miettimään toissa päivän tapahtumia:

“Piirtelin paperiin sydämiä ja mietin Ninaa. Pian ovi kävi ja Hanna asteli  huoneeseen. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja kuiskutteli korvaani joitain kauniita sanoja.
-Hei mikä nyt mättää? ,Sanoin närkästyneesti Hannalle vaikka hän esitti niin olevansa lemmenkipeä, mutta huomasin hänen käytöksessään jotain josta en pitänyt yhtään.
-Kun tuota mun pitäis kertoo jotain.. Mä olin exän kans ja.. Se, se karkas käsistä.. Sen ei pitänyt mennä niin ja mä sua rakastan oikeesti! ,Hanna sanoi ja astui hieman kauemmas musta. Tytön silmistä pystyi lukemaan pelon ja surun, mutta ei yhtään rakkautta. Mietin hetken seuraavaa siirtoani ja sitten katsoin Hannaa silmiin ja sanoin rauhallisesti:
-Tää tais olla nyt sitten tässä.. Voit olla ens yön täällä, mut viikonloppuna saat kantaa tavaras täältä pois, vaikka ei sulla täällä oikeastaan oo ku vähän vaatteita, ku oot yrittäny mun huomaamatta rahtaa kamaas täältä vähän väliä pois. No kyllähän sen ymmärtää. EI TÄLLÄSEN HULLUN KANSSA KUKAAN HALUA ASUA!! ,Lopulta pinnani katkesi ja karjuin viimeisen lauseen pää punaisena.
-Mut mä rakastan sua oikeesti! Se oli vain seksiä ihan oikeesti.. ,Hanna sanoi itku kurkussa.
-No mutta moneskohan kerta tää on kun sanot vain et: Joo se oli vaan SEKSIÄ? Ainakin kolmas kerta tässä kuussa. Sori mut ei mee enää läpi.. Tää on nyt loppu ja piste! ,Sanoin ja kävelin parvekkeelle. Sytytin tupakan ja laitoin musiikin täysille mp3:sestani. Asia oli loppuun käsitelty. Olin nyt sitten sinkku”


Ehkä oli parempi näin. En tiedä oliko se vain virhe seurustella Hannan kanssa. Vuoden jaksoin katsella tota samaa paskaa. “Se oli vaan seksiä.” ,Aina tuo oli se selitys ja sulatin sitä vuoden. No okei kaksi ekaa kuukautta menikin hyvin, mutta se taisi olla vain alku huumaa joka katosi sitten ajan kanssa. No mulla olis elmä edessä ja naisia ympärillä. Tai no ainakin yksi, se tummahiuksinen Nina. Joo, mutta olin unohtanut, että hän olikin varattu. Mutta silti olisimme kaksi yötä ihan kahden. Ehkä saisin selville mitä tämä tyttö minusta haluaisi.
 
Otin savukkeen ja astelin parvekkeelle. Aurinko lämmitti kasvojani ja ajattelin:
“Kyllä se aurinko risukasaankin paistaa..”

---------------------------------------
Kommenttia olis ihan kiva saada :) Jos joku ihana jaksais kirjoittaa ;P
Jos kuolemme huomenna kuolemme ainakin yhdessä<3

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #3 : 01.06.2008 21:46:33 »
Ideasta tykkään tosi paljon. Tässä on heti alusta luotu sellaista jännitettä.

Tosiaan, idea ja juoni on oikein onnistunut, mutta kirjoitusasussa olisi viilaamista. Joitakin virheitä kopsailin jotta saat ne korjattua. :3

Lainaus
-Älä unta nää välipalani! ,Poikaystäväni Sami sanoi ja kierähti päälleni.
Tuota oli paljon. Itse käytän lainausmerkkejä, enkä ajatus/puheviivasta osaa paljoakaan sanoa, mutta jotenki järkeni ei taivu "  ! ,  " (huutomerkki, pilkku) yhdistelmälle. Ja Silmää häiritsi etenkin tuo väli ennen pilkkua ja ,teksti kiinni pilkussa.

Lainaus
Se poika oli mulle niin rakas, mutta mulla oli Sami.
Tuo ei sinällään ole virhe, mutta tuntui hassulta kun ensin oli puhuttu hyvin kirjakielisesti "minä astelin, menin, ajattelin", niin mulle särähti korvaan. Toteutus kysymys.

Lainaus
-Nina. ,Vastasasin.
taas piste väli pilkku, sekä pieni huolimattomuus virhe.

Lainaus
Olen pahoillani olisin niin halunnut olla tänään kanssasi! ,Suutelin Samia nopeas ja menin laittamaan vaatteita päälle.
sama kuin edellinen.

Lainaus
No mulla olis elmä edessä ja naisia ympärillä.
Huolimatomuus.

Eihän nuo vakavia ole, mutta kirjoitus asu vie paljon tehoa tekstiltä. Kaikella mukavuudellani suosittelen betaa, saa varmuutta itselleen tekstin taakse. Varsinkin jos beta on mukava ja pystyy antamaan palautetta kieliasusta ja sisällöstä sen mukaan mitä itse haluaa painottaa. Joku muu ehkä näkee virheet paremmin kuin itse, ja osaa korjata ne. Ja kaikki voittavat. :3

Jos noita virheitä ei laske, niin tämä oli oikein kivasti kirjoitettu. Olit kuvaillut tunnelmia ja etenkin tunteita hyvin selkeästi. Etenkin Ninan kappale oli jotenkin tosi onnistunut mielestäni. Tässä on jokin ihana katkeran suloinen sävy josta pidän.

Hmm... Eikö se ole PoV? Point of View.
Ronin kappale jotenkin tökki pahasti. Asiana kyllä hyvä ja sinällään, mutta taas se kirjoitus asu häikkäsi. Itse ehkä käyttäisin tuossa "Kauko kertojaa" Että Roni piirteli sydämmiä ja ajatteli Ninaa, kun ovi kävi...
Lainaus
Vihdoinkin saisin viettää aikaa kaksin Ninan kanssa, eikä edes tarvitse huolehtia enää Hannasta. Roni alkoi miettimään toissa päivän tapahtumia:
Aluksi oli PoV, ja sitten ei kuitenkaan.

En halua vaikuttaa nipolta tai ikävältä, kunhan tuon nuo tarkasteltavaksi. Koska tosiaan minusta tämä oli oikein mukava ja mielelläni lukisin tätä lisää. Betaksi ilmoittautuisin muuten itse, mutta en noita viivoja osaa korjata, eikä aikani riitä edes omaan kirjoitteluun.

Jatkoa odotellen, kiitos. :3
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

E

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #4 : 10.06.2008 22:26:14 »
Tykkään tästä!;)<3 mutta joo kultaseni ei pahalla mutta mä oon samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa:> jos mulla on kesälomalla aikaa ni voisin toimii sun betana, tekstistä tulis sujuvampaa(: ku kummiski mäki oon tämmönen pilkunviilaaja ni....;P
Häntä on jäässä, ja nenä on jäässä, ja korvat on jäässä, ja varpaat on jäässä..

Onni on ymmärtää mitä onni on.

Asesino

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Oman tiensä kulkija
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #5 : 13.06.2008 20:08:17 »
Aaah ihanaa sada kommenttia ja jos E kerkiät niin mieluusti. Kyllä ymmärrän, että tuollaiset häiritsevät. Mutta kun kirjoitan niin silloin vain kirjoitan en tartu teksti muotoon ja välillä en edes huomaa virheitäni. Mutta kiitos rakentavasta palautteesta. Sellasta viellä että kun olen laittanut esim näin:
-Moi! ,Sanoin.
Niin se on tarkoituksella. Minulle on opetettu ylä asteella tämä tyyli eli puheenvuoro, piste/huutomerkki/kysymysmerkki, väli, pilkku ja sana kiinni pilkkuun. Joten siitä tavasta minun on varmasti vaikeinta luopua. :D Jatkoa on kehitteillä, mutta E ei pysty nyt ainakaan toimimaan betana, koska heidän koneensa on pahasti junkkurissa, joten joudutte lukemaan virheellistä tekstiä. Pahoittelut :( ;)
Jos kuolemme huomenna kuolemme ainakin yhdessä<3

supersaana

  • Severus’ lover
  • ***
  • Viestejä: 204
  • <3
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #6 : 18.06.2008 02:02:47 »
Heihou, en oo aikasemmin tajunnu kommata tähän, mutta tässä se tulee: THE KOMMENTTI! ;D
Joo, virheitä löytyy... Mutta tekstin sisältö on muuten täyttä kultaa! :)
Ja niiin, voisinhan mäkin tietty tunkeutua leikkimään sun betaas, jos vaan haluut - vaikka vaan siks aikaa kun E:n kone känkkäränkkäilee! ::)
Always at your service  ;)

-Superi
"Dear George, remember no man is a failure who has friends. Thanks for the wings, Love Clarence"<3

Asesino

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Oman tiensä kulkija
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #7 : 18.06.2008 18:46:35 »
Sopishan se :D Jos lähetän vaikka seuraavan luvun sulle sähköpostiin kunhan pääsen kotiin ja voin kirjoittaa loppu luvun koneelle :) Olisin kiitollinen :)<3
Jos kuolemme huomenna kuolemme ainakin yhdessä<3

E

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #8 : 27.06.2008 01:27:09 »
Ei kone känkkäränkkäile enää te salajuonittelijat!!!>:( <3
Häntä on jäässä, ja nenä on jäässä, ja korvat on jäässä, ja varpaat on jäässä..

Onni on ymmärtää mitä onni on.

E

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #9 : 27.06.2008 01:29:02 »
Ja tuohon pilkku juttuun.. ON TEILLÄ OLLU KYLLÄ PASKA OPETTAJA, näin suomeks sanottuna. Koska mulle ei oo KOSKAAN opetettu tommosia;o
Häntä on jäässä, ja nenä on jäässä, ja korvat on jäässä, ja varpaat on jäässä..

Onni on ymmärtää mitä onni on.

Asesino

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Oman tiensä kulkija
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #10 : 27.06.2008 18:10:34 »
No niin kiitos E:n saatte lisää tekstiä joten olkaa hyvä--->
----------------------------------------------------------


Keidas ja sen kielletty hedelmä

Ninan PoV

Sillä välin kun etsin itselleni vaatteita Sami oli häipynyt baariin sikailemaan ystäviensä kanssa. Aloin miettimään, että miksi hän edes seurusteli kanssani, koska hän oli rikas ja hyvännäköinen. Siinä olivat kaksi asiaa joilla saa ainakin helposti lyhythameisia blondeja iskettyä ja sen jälkeen jyystettyä baarin räkäisessä vessassa. Mikä sen ihanampaa? En oikeastaan itsekkään ymmärtänyt miksi edes seurustelin Samin kanssa? Eihän siinä mitään järkeä ollut.. Enää ainakaan. Joka päivä sain kyllä seksiä ja rahaa niin paljon kuin halusin, mutta ei ollut enää niitä hetkiä kun oltaisi vain kävelty kauppaan käsi kädessä tai katseltu leffoja olkkarissa lähekkäin. Ei sitä se ei todellakaan ollut. Kaivoin vaatekaapista seksikkäimmät alusvaatteeni ja laitoin ne päälleni..

Heitin reppuni selkään ja astuin ovesta ulos. Aurinko oli niin kirkas, että jouduin siristelemään silmiäni. Avasin mustan Chervolet-epica autoni oven ja heitin reppuni hantin penkille. Laitoin aurinkolasit penkille ja käynnistin auton. Bodomin CD-levy napsahti käyntiin samalla kun peruutin sulavasti autoni tielle päin. Annoin Heavyn soida autossani täysillä samalla kun ajelin Ronin kämpille päin. Pian olin perillä ja vakio paikkani oli vapaa joten pysäköin uljaan mustan menopeli siihen.
> Kävelin kerrostalon toiseen kerrokseen ja soitin ovikelloa. Roni tuli pian avaamaan oven. Hän näytti syötävän hyvältä, pyyhe lanteilaan ja hiukset pörrössä. Astuin sisälle viileään kerrostalon kaksioon. Roni ohjasi minut sohvalle olohuoneeseen siksi aikaa  kun, hän pukisi päälleen vaatteet. Kun hän oli valmis kaivoin laukkuni repusta ja niin hipsimme yhdessä lähi kapakkaan. Sinä iltana vietin paljon aikaa Ronin kainalossa, mutta ensi kertaa julkisesti. Tutustuin myös moneen Ronin tuttuun ja he olivat todella erikoisia, mutta silti todella mukavia ihmisiä.

Kello läheni kahta aamuyöllä ja meidän oli aika lähteä lampsimaan kohti Ronin kämppää. Join viellä lasillisen vettä ennen kuin heitän päälleni mustan löysän T-paidan ja revin mustat kireät pillifarkkuni jalasta. Käperryn viereesi. Nukahdat nopeasti, mutta minä en vain saa unenpäästä kiinni. Hetken kuluttua me maataan sinun sängylläsi aivan hiljaa. Olet kietonut kätesi minun ympärilleni. Tunnen hengitylsesi niskassani ja lämpimän kroppasi vasten ihoani. Tuntuu kuin oltaisiin oltu aina näin lähekkäin. En tahdo sulkea silmiäni, koska muuten tämä kaikki olisi ohi hujauksessa. Katsahdin viellä kerran ikkunasta kuuta, joka näyttää niin yksinäiseltä ja surulliselta. Silmäni painuivat hiljalleen kiinni ja vaivuin uneen.

Aamulla herään kun suutelet mun huulia sinun pehmeillä enkelin huulillas. Jähmetyn hetkeksi paikoilleni tuijottamaan sinun harmaan sinisiä silmiäsi. En osaa lukea niistä mitään, ne ovat niin tyhjät. Olet sanomassa jotakin, mutta painankin huuleni takaisin sinun huuliasi vasten ja vedän sinut lähemmäksi viereeni. Kiedot kätesi taas minun ympärilleni ja voin tuntea intohimon joka sykkii suoraan taiteilijan sydämestä. Tartun sinuun kuin hetkeen tai tilaisuuteen , jota ei toista kertaa enää tarjota. Laitoit kätesi minun paitani alle ja alat hitaasti hivuttaa sitä pois päältäni. Avustan sinua hieman vetämällä paitani itse pois päältäni. Viskaan paitani lattialle kauimmaiseen nurkkaan. Tulen lähemmäs sinua. Niin lähelle, että hädin tuskin edes piirustuspaperi mahtuisi väliimme. Heität toisen jalkasi lantioni päälle ja hivuttaudut suutelemaan kaulaani omistavasti, mutta hellästi. Huuliltani purkautuu huokaus. Huokaus kaipuusta, rakkaudesta ja hyvästä olosta, joka valtaa koko kehoni päästä varpaisiin ja joka ikisestä solusta aina sydämeen asti. Sydämesi kiihtynyt lyönti tiheys saa oman sydämeni etsimään saman tahdin, jotta voisimme olla mahdollisimman yhtä. Juuri tänä päivänä, hetkenä, tuntina, minuuttina ja sekunttina. Hivutan käteni alemmas ja alemmas kunnes tunnen sormissani boxeriesi reunan. Värähdät kuin haavan lehti, mutta jatkat silti suutelemista ja etsit taas huuleni. Lasken hitaasti alushoususi alemmas kunnes ne ovat pohkeen puolivälissä. Silloin sinä potkaiset ne jalastasi lattialle sängyn toiselle puolelle. Pian kätesi eksyvät hipserieni  reunalle. Havittelet kiellettyä hedelmää jota vain mieheni oli saanut viimeisen vuoden aikana maistaa, mutta olithan sinäkin keitaani josta en ennen ollut saanut mettä näin paljon ammentaa.

Kierähdät päälleni ja hyväilit huulillasi rintojani samalla, kun hivutit viimeisenkin vaatekappaleen päältäni pois. Hivuttauduit hiljalleen takaisin huulilleni. Silittelit toisella kädellä hiuksiani ja  toisella otit hieman tukea sängystä, ettet olisi päälläni koko painollasi. Tunsin kuinka aloit hiljalleen työntymään sisälleni.. Huuliltani karkautui taas huokaus, mutta tällä kertaa suuhusi. Se toistui ja toistui lukemattoman monta kertaa, kunnes laukesit sisälleni. Hyvän olon tunne täytti meidät molemmat tai ainakin minut. Minulla oli niin hyvä olla vaikka olinkin jollain tavalla tehnyt juuri rangaistavan rikoksen, mutta en jaksanut sitä nyt ajatella. Painoin vain viellä kevyen suudelman sinun huulillesi ja nukahdin taas, mutta tällä kertaa kainaloosi..


---------------------------------
Kommenttia olis kiva taas saada? :D
Jos kuolemme huomenna kuolemme ainakin yhdessä<3

supersaana

  • Severus’ lover
  • ***
  • Viestejä: 204
  • <3
Vs: Parempi katsoa kuin katua
« Vastaus #11 : 24.07.2008 00:44:44 »
Luin tän jo aikaa sitten, mutten vaan jaksanu kommentoida (piti mennä nukkumaan ;)).
Nyt en enää muista et mitä virheitä tuolta löysin (niitä siis on), muttei voi mitään, koska en jaksa tätä just nyt lukeekkaan uudestaan (lähinnä koska pitäis taas olla nukkumassa - tosin nyt mulla on vaan herätys aikasin).
Hmm, no joo. Sanonpa nyt kun tota silmäilin vähän, että tää kohta:
Lainaus
Avasin mustan Chervolet-epica autoni oven
ei jotenkin toimi. Kait se on se, että jos kerran pakosti haluaa eritellä sen auton merkin, niin toi "autoni" tossa perässä on sitten vähän liikaa. "Avasin mustan Chevrolet Epicani oven", see how that works? ;) Nii plus, että se kirjotetaan Chevrolet *väli* Epica (sori, oon pilkun n*ssija).
Plus nyt näistä viivalla vuorosanojen kirjottamis-jutuista tuli mieleeni, et se pitäis tosiaan kirjottaa ilman pilkkua - plus vielä se tekeminen siinä lopussa pitäis kirjottaa pienellä alkukirjaimella (jos sen nyt haluu siihen edes pistää). Eli siis esimerkiks tämä:
Lainaus
-Nina. ,Vastasasin.
kuuluis kirjottaa "-Nina. vastasin." (Toisaalta mun mielestä tohon Ninan perään kyllä kuuluis pistää kysymysmerkki koska se vastaa puhelimeen, jos se taas vastais vaik kysymykseen sen nimestä ni asia olis eri, - no mut ei siitä nyt tarvi välittää :D)
Ääh, sori! Mun piti oikeesti vaan ilmottaa että oon lukenu tän, mut kuinka kävikään ;D

-Superi
"Dear George, remember no man is a failure who has friends. Thanks for the wings, Love Clarence"<3