Kirjoittaja Aihe: Paperilla kirjaimia, sanoja, luethan ne? || S, drama || raapaleita 7/7  (Luettu 1639 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Ficin nimi: Paperilla kirjaimia, sanoja, luethan ne?
Kirjoittaja: Winga
Ikäraja: Yritän ainakin pitää S-tasoisena
Tyylilaji: draama
Hahmot: Anne, ?
Varoitukset: Vielä ei ole mitään
Yhteenveto: Kirjeitä Annelta sille, joka uskoi häneen (ehkä toiseenkin suuntaan?)
Kirjoittajalta: Tää menee nyt spurttiraapalehaasteeseen, johon mun ei pitänyt osallistua. Voin valmiiksi sanoa että voi tulla vähän vääriin aikoihin ja väärinä päivinä nämä kun tää viikko on yhtä hässäkkää mutta ihan sama :D
Kaikki on sata sanaa ellei erikseen mainita.


Paperilla kirjaimia, sanoja, luethan ne?


Ensimmäinen (ainoa)

Sinä olit ainoa, joka uskoi minuun. Minä monesti itsekin menetin uskoni, ja vain muistot sinusta saivat minut tuolloin kiinni ja ymmärtämään, että ehkä, ehkä minä en ollut niin toivoton kuin minusta tuntui.

Moni muu sanoi, aina toisinaan ja joskus enemmänkin, että kyllä he uskoisivat minuun, jos vain olisin tavallisempi, jos vain olisin jotain, mitä he olivat. Oli vaikeaa, kun tahdoin olla minä, mutta kukaan muu ei nähnyt minuutta hyvänä asiana.

Mutta sinä!

Ilman sinua minua ei olisi, tiedäthän sen. Ja ilman sinua elämäni muuttuu harmaaksi.

En tahdo sinun lähtevän. Ole kiltti ja jää. Minun vuokseni.

Rakkaudella ja ikuisesti sinun,
Anne.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2015 12:05:55 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Toinen (vihreä)

Puut ovat alkaneet vihertää, niin kauan on lähdöstäsi. Olen kirjoittanut sinulle monia kirjeitä, joita en koskaan lähetä. Ei kai niitä kannata laittaa kiertoon, kun en tiedä tavoittaako tämäkään sinua.

Mira sanoi nähneensä sinut toisessa kaupungissa, vihreässä kevättakissasi ja siksi halusin taas yrittää ottaa yhteyttä.

Haluaisin kertoa sinulle vaikka mitä. Olen tutustunut uusiin ihmisiin, jotka ymmärtävät minua, ihan kuten neuvoit tekemään. Olen aloittanut opiskelun kansalaisopistossa ja aion pian osata viittomakieltä. Olen rakastunut uusiin artisteihin ja uusiin makuihin.

Olen päättänyt tehdä elämälläni jotain. Ehkä se on positiivisinta mitä lähtösi on saanut aikaan.

Toivon, että vastaisit minulle.

Yhä sinun, sinua kaivaten,
Anne.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Kolmas (metsä)

Joona sanoo tuntevansa sinut. Hän on jonkin sortin haaveilijataiteilijaihminen ja hän syöksee sanoja suustaan kovempaa kuin minä koskaan paperille. Hän sanoo kuulleensa sinusta, sanoo, ettet ole kadonnut ihan kokonaan maan päältä ja hän antoi minulle lapun, jolla luki osoite.

Joten kirjoitan nyt siihen osoitteeseen.

Muistatko metsäretket, joita teimme yhdessä, silloin kun et vielä kokenut tarpeelliseksi kadota maailmalta? Kävin eilen kiertämässä sen polun, minkä yleensä kuljimme, ja mietin miten paljon jätin sanomatta sinulle.

En kaipaa sinua enää niin paljon kuin ennen. Kaipaan, toki, mutta uudet tuttavuudet ovat helpottaneet, en enää tunne oloani niin ulkopuoliseksi kuin ennen.

Vastaisitko kuitenkin?

Toisinaan ikävöiden,
Anne.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Neljäs (Kauan)

Mielestäni olen odottanut jo liian kauan vastaustasi.

Olet kuulemma nähnyt Joonan.

Lukenut kirjeeni.

Poltin lähettämättömät kirjeet, koska olen nyt päätynyt siihen tulokseen, että sinua ei kerta kaikkiaan kiinnosta mitä minulle kuuluu. En kuitenkaan voinut olla kirjoittamatta tätä kirjettä sinulle vielä.

Ehkä asiaan on vaikuttanut sekin, että olen tavannut ihmisen ja olen päättänyt rakastaa häntä sillä palavalla intohimolla, millä tunsin mitä tunsin sinuakin kohtaan.

Haluaisin sanoa, että minua ei enää haittaa, että lähdit pois. Oikeastaan mitään ilmoittamatta.

Kyllä minua haittaa.

Olen yhä katkera.

Mutta pääsen ehkä pian sen yli.

Siihen asti joskus iltaisin ajattelen sinua, mietin, mitä olisi voinut olla.

Anne.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Viides (Halla)

En meinannut kirjoittaa enää. En varmaan olisikaan ellei Joona olisi raahannut sinua niihin juhliin, ellen olisi jutellut sinulle.

Kesä on alkanut kääntyä syksyyn ja hallan vaarasta puhutaan uutisissa, oletko huomannut?

Sinä sanoit, että kaipaat minua mutta et kuitenkaan vastaa kirjeisiini.

Joona sanoi, että voisi antaa minulle puhelinnumerosi, mutta sehän ei koskaan kuulunut meidän viestintäämme. Kirjeet ja sähköposti, mutta poistit sähköpostiosoitteesi ja siirryit käyttämään jotain muuta.

En usko, että kaipaat minua.

Erika jätti minut juhlien jälkeen. Hän näki kun juttelin sinulle ja sanoi, ettei halua olla se kolmas pyörä, eikä hän suostunut kuuntelemaan minua.

Haluan eroon sinusta. Tai sinut kokonaan.

Anne
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Kuudes (Kosketus)

Kosketuksesi polttaa minua yhä. Tunnen sen ihollani, vaikka et ole sanonut minulle sanaakaan viikkoon. Suudelman huulillani.

Minä en voi elää näin, minä en voi odottaa, että sinä päätät, että haluat minua ja sitten odotat saavasi minut vielä. Minä en voi antaa itseäni puoliksi mutta kuitenkin kokonaan, jos saan vastineeksi vain hiljaisuuden ja olemattomuuden.

Pitkään ajattelin, että sinä olet minun unelmani, sinä olet se, mitä minä kaipaan elämääni, jonka kanssa tahdon elää lopun elämäni.

Et ole.

Sinä olet minun painajaiseni, painajainen, joka päästää hetkeksi irti vain vetääkseen pian takaisin pauloihinsa.

Minä aion herätä unesta.

En aio tavata sinua enää.

Hyvästi.

Anne
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Seitsemäs (Minä/sinä)

Kirjoitan vielä kerran. On kulunut jo jonkun aikaa viime kirjeestä, ja minä halusin vain kertoa, että päätökseni oli oikea, että sinä et ole se palanen, jota kaipaan elämääni. Pärjään paljon paremmin ilman sinua.

Kuulin Joonalta sinun kaivanneen minua, tai etsineen minua, tai ajatelleen minua, en tiedä, ja ajattelin, että ehkä meidän pitäisi vielä tavata. Mutta sitten tajusin, että saattaisin antaa sinun vielä käyttää minua miten lystäät, jos tapaisimme, joten ajattelin, että laitan vain kirjeen.

Olit minulle tärkeä, autoit minua kasvamaan, kiitos siitä. Emme kuitenkaan koskaan olisi toisillemme sitä mitä etsimme, senkin opin sinulta.

Kiitos ja anteeksi. Annan sinullekin anteeksi.

Anne.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."