Kirjoittaja Aihe: Hullu taistelee skannerin kanssa.. Uusi 19.5.  (Luettu 5688 kertaa)

Hullu_93

  • Vieras
Hullu taistelee skannerin kanssa.. Uusi 19.5.
« : 24.03.2008 19:16:04 »
Täällä on siis minun tuherruksiani.  ;D Älkää hyvät ihmiset odottako liikoja!!!
Sinun TÄYTYY kommentoida, muuten suutun.   >:(

Piirustukset (S) <--- Tuosta pääsette piirustuksiani tuijottelemaan.

1/4 olevat Sirius ja Remus.. Antakaa anteeksi Siriuksen oikea käsi! xDDDD
2/4 on sitten Lucius Malfoy ja Draco. Antkaa anteeksi kömpelöt virheeni.
3/4 on UUSIN! Tehty 26.3.08.. Severus ja Hermione. Severus, mitä pelkäät? ;)

Kuva (K-7)

1/2 Kuka sinut vetää ylös? Miten sinä tämän tulkitset?
2/2 Kiusattu.

Kommentoikaa! Kritisoikaa! Sanokaa edes jotain!  :D

Jos tykkäsitte (mitä epäilen) voitte aina ehdottaa jotain paritus/mitä tahansa - ideaa, jota sitten yritän piirtää ja laittaa linkin tänne.  ;)

Kuva 2 K-11

Mielikuvitusta <3

// Illusia lisäsi ikärajat ja poisti toimimattomat linkit.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012 05:12:47 kirjoittanut Illusia »

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Hullun tuherruksia!
« Vastaus #1 : 24.03.2008 22:38:22 »
Oih, mä tykkään sun tyylistä piirtää :) Ite en osaa kuin tikku-ukkoja väkertää ;D
Muutenkin olen hulluna noihin lyijykynätöihin :)

Voisin heti heittää ehdotuksia: Remus/Hermione, Severus/Hermione, Sirius/Hermione ja Remus/Severus :D
Siinä nyt olis muutama ehdotus näin alkuun ;D

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Hullun tuherruksia!
« Vastaus #2 : 25.03.2008 21:17:44 »
Hmmm...Nojoo.
En kyllä kamalasti pitänyt mutta ei ne mitään pohjanoteerauksiakaan ollut.
Anatomia tökki. Pahasti. Jokapuolella. Esim juuri Siriuksen käsi. Käsiä kannattaa siis harjoitella. :>

Eräs asia joka ensimmäisenä häiritsi:
piirsit hahmot elokuvan näyttelijöistä/tms? Siis ihmissusi näyttää kuin olisit piirtänyt elokuvan ihmissuden, Remus näyttää Davidilta ja Sirius Garylta. Toki, jos kuvittelet heidät sen näköisiksi, mutta...:D Noh.

Nämä näytti vähän keskeneräisiltä. Ei varjostuksia, ei tussausta, vartalo loppuu yhtäkkiä kesken ym. Värejä käytä, tussia rajaukseen tai lyijykynätöissä tee enempi varjostusta.

Sirius/Remus kuvasta en tykännyt yhtään koska paritus.... .__.

Muuten ihan kivoja!


//Kyllä minä pidin töistäsi mutta annoin vain kritiikkiä, missä voi parantaa =) jos tuota kritiikiks voi sanoa... No.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2008 19:15:07 kirjoittanut Rebecca Lupin »


Hullu_93

  • Vieras
Vs: Hullun tuherruksia!
« Vastaus #3 : 26.03.2008 18:34:18 »
Puhpallura: Kiva, että tykkäsit.  ;D Itsekkin pidän lyijykynätöistä enemmän kun tussatuista.   :)
Kiitos ehdotuksista!

Rebekka: Kyllä, anatomiani tökkii, mutta harjoittelen ahkerasti.  ;) Kuvittelen HP-maailman henkilöt elokuvan näytteliöiden näköisiksi, ja siksi he siltä näyttävät. Mukavaa, että Sirius ja Remus näyttivät edes heidän näyttelijöiltään. -_-'  :D
Tuo Remus Lupin - työ, jota sanoit keskeneräisen näköiseksi, on itsenikin mielestä vähän keskeneräisen näköinen, mutten jaksanut välittää ja nakkasin sen vain puolihuolimattomasti nettiin.  8)
Harmi kun et pitänyt, mutta otan neuvoistasi oppia.  :)

Kiitos kun kommentoitte!

Clarice

  • Vieras
Vs: Hullun tuherruksia! UUSIA 26.3!!!
« Vastaus #4 : 01.04.2008 22:03:35 »
No joo, ehkä pikkusen tökkii anatomia. Mut mitä see haittaa!  Tykkäsin sev/herm ja sitte toi Kuka sinut vetää ylös oli jännä, ne jutut mitkä tulee sielt alhaalt on hienoi ;D

Ainoo mist en hirveesti pitäny oli tuo Lucius. Mut se on vaan mun mielipide  ;)

Nyt rakentava jäi jonnekin, anteeksi -_-'

Hullu_93

  • Vieras
Vs: Hullun tuherruksia! UUSIA 26.3!!!
« Vastaus #5 : 06.04.2008 16:48:27 »
Clarice: Kiitos ku jaksoit kommentoida!  :D Ja ne "jutut, jotka tulee sieltä alhaalta" on oikeastaan sellasii paholaisii, jotka ovat pyörineet mielessäni ainakin vuoden, mutta sain ne vihoin piirrettyä paperille.  :)

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Hullu taistelee skannerin kanssa.. Uusi 19.5.
« Vastaus #6 : 24.05.2008 17:14:15 »
Lainaus
Sinun TÄYTYY kommentoida, muuten suutun.

kauheeta kun pelästyin, meinasin jatkaa vaan matkaani :P

Kommentoidaan nyt sitten.
Mua ei hämää toi, että ne näyttää leffan näyttelijöiltä, koska mulla se menee usein niin, että riippuu olenko viimeksi kattonut leffaa vai lukenut kirjaa ni kuvittelen henkilöt sen mukaisesti. Osaat piirtää eikä anatomiassakaan mitään vikaa, paitsi ehkä tossa Lucius/Dracossa.

Hermione ja Severus rannalla... Se on muuten tosi makee ja esim. Kalkaroksen pää on tosi onnistunu, mut sen kädet (mitkä kädet??) hämää mua kauheesti! Tykkään siitä kun Hermionen jalan kärki osuu veteen :P Tulee kesänkaipuu<3

Sirius ja Remus on tosi onnistunu :)

Tykkäsin! Ite en osais, mä piirrän aina vaa vaatteita, ihmisanatomiaan en uskalla kajota, se on liian vaikeeta, joten pisteet sulle.
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Siralmas

  • kukkaispsykopaatti
  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Hullu taistelee skannerin kanssa.. Uusi 19.5.
« Vastaus #7 : 26.05.2008 21:45:40 »
Joo, taidankin kommentoida vain yhtä kuvaa. Ja se on *rumpujen pärinää* Kiusattu.

Mä pidän siitä, kuinka tämä kiusattu näkyy tässä etualalla ja muita ihmisiä on tuolla takana. Ja vielä miten nuiden muiden ihmisten virneet näkyvät, on hienoo. Ja lisäksi mä pidän siitä, ettet sä alkanu piirtämään kiusatulle silmiä.

Piirroksesta välittyy syrjiminen. Kuinka muut pitävät hauskaa ilma kiusattua, jättävät hänet ulkopuolelle kaikesta hauskasta ja mahdollisesti pitävät hauskaa kiusatun kustannuksella. Ja kiusattu ei luonnollisestikkaan pidä siitä.

Kiitoos.
I will keep you safe from every scar that bleeds,
I will keep you free from all that's hurting me

Hullu_93

  • Vieras
Vs: Hullu taistelee skannerin kanssa.. Uusi 19.5.
« Vastaus #8 : 28.05.2008 21:06:21 »
Out There: Oi kiitos melkein imartelevasta kommentistasi. ^_^ Nyt tuli hyvä mieli, kerrankin.  ;D ;D
Ja nuo severuksen kädet... Joo, en halunnut Hermionen piirtämisen jälkeen riskeerata turhan hienosti piirretyillä vaatteilla, jotka kuitenkin epäonnistuisivat, joten tein vain vaatteeksi tuollaisen mustan viitan, joka on vain tuollainen musta.... Mikälie  :D :D

Siralmas: Yritin tuoda juuri tuota syrjimistä tässä esille, koska juuri silloin tuota piirtäessäni halusin saada omat kokemukseni esille vahvana.  8)


Kiitos kummallekkin kommenteistanne!! <3

Aivohome

  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Hullu taistelee skannerin kanssa.. Uusi 19.5.
« Vastaus #9 : 10.06.2008 14:33:40 »
Hienoja :)

Eniten pidin tuosta Hermionesta ja Severuksesta rannalla ja siitä mustasta hevosesta(vai mikä se oli? hieno kuitenkin) :)
avatar © mustapisara