Kirjoittaja Aihe: Sly Cooper/Harry Potter: Cooperin kopla Tylypahkassa (S)  (Luettu 1912 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Nimi: Cooperin kopla Tylypahkassa
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Fandom: Sly/Harry Potter
Ikäraja: S
Varoitukset: -
Vastuunvapaus: En omista Slyta tai Potteria!

A/N: Tästä tuli ihan outo, mutta kuitenkin päätin tämän tänne postata :D


Cooperin kopla Tylypahkassa


Sly, Bentley, Murray, Panda Kunkku, Dimitri, Guru ja Penelope kävelivät metsässä. Minne he edes olivat menossa? Sitä he eivät tienneet edes itsekään.

"Miksi me kävelemme täällä?" Dimitri kysyi kaikilta. Sly vain naurahti.

"Saamme liikuntaa ja luonto virkistää", Bentley vastasi hymyssä suin. Yhtäkkiä jättiläishämähäkit hyökkäsivät heidän kimppuunsa.

"Mitä helkkaria...?!" Murray huudahti.

"Onko meillä edes pakua?" Sly kysyi hätääntyneenä. Murray vihelsi jonkun sävelmän. Auto ilmestyi paikalle juuri kun hämähäkit olivat nauttimassa heitä välipalaksi.

"Kaikki äkkiä autoon!" Murray huusi. Kaikki yrittivät ahtautua yhtä aikaa, eikä siitä meinannut tulla mitään. Viho viimein Murray sai painaa kaasua ja auto huristi poispäin hämähäkeistä. Kesti aikansa, ennen kuin kukaan sanoi mitään.

"Hämähäkkejä", Penelope sanoi itku silmässä. "Vihaan niitä"

Metsän laita häämötti edessä. Se ei kyllä näyttänyt samalta, mistä he olivat tulleet...

"Mikä tämä paikka on?" Panda Kunkku ihmetteli. He kaikki toljottivat silmät suurina isoa linnaa, mikä näkyi vähän kauempana heistä.

"Linna?" Bentley sanoi.

"Lähdetään sinne", Sly ehdotti. Kaikki suostuivat ja he poistuivat autosta. Matka linnaan kesti noin puolituntia. Murrayn maha äänteli.

"Onkohan siellä ruokaa?" hän kysyi toiveikkaana.

"Toivottavasti se on hylätty ja siellä on paljon arvotavaraa!" Sly sanoi käsiään yhteen hioen. Heitä vastaan saapui joku parrakas vanhus. Se ei ollut eläin. Se oli aivan eriskummalisen näköinen tyyppi.

"Keitäs täällä onkaan? Joka tapauksessa, tervetuloa Tylypahkaan! Olen Albus Dumbledore, tämän koulun rehtori", hän sanoi kätellen kaikkia. Sly katsoi Dumbledorea kummissaan.

"Onko täällä ruokaa?" Murray kysyi. Dumbledore käänsi silmänsä häneen ja hymyili.

"Totta kai, seuratkaa minua", Dumbledore sanoi. Murray oli jo lähtemässä, mutta Sly pysäytti hänet.

"Aijotko seurata häntä? Entä jos tämä onkin ansa?" Sly kysyi huolestuneena.

"Rauhoitu, Dumbledore vaikuttaa lempeältä ja reilulta tyypiltä. Tulkaa kaverit", Murray hoputti. Kopla ei voinut muuta vaan kuin seurata. He seurasivat Dumbledorea ison oven eteen.

"Tämä on Suuri sali. Saatte valita vapaasti paikkanne ja syödä miten paljon jaksatte. Kaikki ovat tervetulleita Tylypahkaan!" Dumbedore sanoi. Murray meni juosten avaamaan suuret ovet. Ovet avautuivat ja sali oli ihan suunnattoman iso! Tätä he eivät olleet arvanneet. Siellä oli myös muitakin tyyppejä. Niitä oli paljon ja ne söivät ja juttelivat. Monet tuijottivat heitä. Sly tunsi olonsa vaivautuneeksi ja inhottavaksi. Miksi he tuijottivat? Murray oli jo syömässä ruokia jossain pöydässä. Sly meni samaan pöytään kuin hän. Muut seurasivat perässä. Jotkut kerääntyivät heidän ympärille ällistelemään ja osoittelemaan.

"Onko tuo pesukarhu?" kuului kuisketta. Joku asteli koplan luo.

"Päivää! Nimeni on Dean Thomas", henkilö esitteli itsensä.

"Hei Dean, olen Dimitri", Dimitri sanoi ja kätteli rivakasti.

"Dimitri, mitä sinä teet?" Bentley kuiskutti.

"On aina hauska saada uusia ystäviä!" Dimitri huudahti ja kätteli muitakin paikalle tulleita.

"Arvostamme viisautta!" korpinkynsiläiset huudahtivat kuorossa.

"Ahaa, tuolla on siis minulle sopivaa seuraa", Bentley sanoi ja meni korpinkynsien pöytään. Hän rupesi keskustelemaan jotain.

"Onko täällä missään oveluutta arvostavia tyyppejä?" Sly kysyi huutaen. Luihuiset nostivat kätensä. Sly lampsi niiden luo.

"Onko kukaan teistä varastanut ikinä?" Sly kysyi. Jotkut nostivat häpeleväisenä kätensä. Sly hymyili.

"Minä olen varas ja voin kertoa teille hyviä neuvoja varastelun salaiseen maailmaan...", Sly sanoi. Kalpeanaamainen poika näytti halveksuvalta.

"Hah ha, oletko niin köyhä, että sinun pitää varastella?" hän ilkkui.

"En, vaan kun se on niin mukavaa. Koettaisit sinäkin", Sly sanoi.

"Minun ei tarvitse varastaa, kun perheeni on muutenkin niin rikas", poika tuhahti ja lähti paikalta kahden muun kanssa. Sly alkoi kertomaan varastelusta.

Penelopen luokse käveli likaisenvaaleat hiukset omistava tyttö. Hän katsoi Penelopea kiinnostuneena. Penelope ihmetteli hiukan.

"Tulin vain katsomaan lähempää, että oletko sinä ehkä harpalyysin hapsunen. Isäni on kertonut niistä ja vaikutat sellaiselta", tyttö sanoi uneksuvalla äänellä.

"En minä sellainen ole", Penelope naurahti.

"Pääsi ympärillä lentelee rikkokirejä", tyttö huomautti. Penelopen mielestä tyyppi oli aika outo tapaus. Panda Kunkun luokse käveli rillipäinen, mustahiuksinen poika.

"Olen Harry, Harry Potter", poika sanoi. Hän hyppäsi Panda Kunkun syliin.

"Mitä sinä teet?" Panda Kunkku huudahti järkytyksestä.

"Taijon sinut pois täältä", Harry vastasi ja otti taikasauvan esiin.

"Poistujo!" Harry karjaisi ja Panda Kunkku oli poissa. Penelopekin poistui pian. Bentley ei suostunut lähtemään, koska hänellä oli keskustelu kesken korpinkynsien kanssa.

"Ei! Haluan tietää kaiken tästä paikasta!" Bentley vaati. Niinpä hän jäi sinne. Harry kadotti Slyn ja Dimitrinkin. Nyt ainoastaan Murray ja Bentley olivat siellä. Murray söi ja Bentley jutteli. Murray oli aloittamassa syömään kakkupalasta, kun Harry asteli hänen luokse.

"Sinä!" Harry huudahti. Murraylta tipahti kakkupala syliin. Hän katsoi Harrya vihaisesti.

"Mitä helkkaria sä tuut sekottaa mun syömiset?" hän ärjyi kurku suorana. Murray vihasi nyt Potteria. Se oli kakunpilaaja. Harry katsoi Murrayta vähän peläten. Hän oli pelottava vihaisena. Harry kadotti nopeasti virtahevon Tylypahkasta.

"Älä tule yhtään lähemmäs!" Bentley varoitti häntä.

"Miten niin?" Harry naurahti. Bentley kaivoi taskustaan taikasauvan. Miten se oli mahdollista?

"Kehittelin tämän itse. Tämä on parempi taikasauva kuin sinun!" Bentley sanoi.

"Joopa joo, otetaanko kaksintaistelu?" Harry kysyi. Bentley suostui ja hän nousi istumasta. He kamppailivat ainakin viisikymmentä kertaa. Joka kerralla Bentley oli voittaja.

"Joko uskot, senkin mönttihousu?" Bentley kysyi nauraen.

"Joo joo", Harry sanoi pettyneenä ja asteli kohti Rohkelikon pöytää. Yhtäkkiä Bentley olikin koplan luona.

"Vihdoin Bentli! Mikä kesti?" Sly kysyi.

"Todistin, että taikasauvani on paras", Bentley vastasi.

"Täällä on pizzaa", Murray sanoi ja Bentley ahmaisi palasen.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2015 20:33:41 kirjoittanut Pineapple_Girl »
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Quibbler

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 168
  • Potterhead? Always.
Vs: Sly Cooper/Harry Potter: Cooperin kopla Tylypahkassa (S)
« Vastaus #1 : 25.06.2015 10:45:32 »
Tämä ficci oli hassu, hauska ja aika hölmö :D Miksi ihmeessä Harry katoutti tyypit pois Tylypahkasta? Vaikka Dumbledore sanoi, että kaikki ovat sinne tervetulleita... Miksi Harry vihasi konnakoplaa niin?! Mutta ficci oli todella hulvaton  ;D

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Sly Cooper/Harry Potter: Cooperin kopla Tylypahkassa (S)
« Vastaus #2 : 26.06.2015 22:34:58 »
Kiitos kommentistasi Quibbler! En oikein tiedä, miksi Harry katoutti ne... varmaan se vaan ei jaksanut enää. Tai jotain.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes