Kirjoittaja Aihe: Ævintýr |K11| fantasia | fikletsarja, 349/? 28.11.  (Luettu 55610 kertaa)

Crysted

• Queen of sad songs
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Ævintýr |K11| fantasia | fikletsarja, 349/? 28.11.
« Vastaus #280 : 29.11.2019 17:24:52 »
Pikakommentti mutta kommentti koitenkin: Jee lumimaiseman kuvailua <3 Tykkäsin eritoten tuosta, että vaikka lumessa käveleminen on raskasta, se on silti kivaa, kun metsä ympärillä on niin kaunis. Ah, talvifiilikset! (täällä kun sataa vaan räntää :( ) Kivaa, lisää korppeja, ne on nii ihania, varsinkin kun kuvaat niitä niin persoonallisesti :) Hiili <3

On kiinnostavaa, että Valven ja Alisan välillä on yhä tuota jännitettä, että läheisyyteen täytyy aina löytää oikea hetki. Ja uu Alisa etenee taikuudessaan, kiinnostava ote tuo tarinan käyttäminen hyödyksi! Mutta hei ei saa jättää tollaseen kohtaan! :D

-Crys

Never underestimate the power of fanfiction

Okakettu

• revonhäntä
  • ©raitakarkki
Vs: Ævintýr |K11| fantasia | fikletsarja, 349/? 28.11.
« Vastaus #281 : 12.12.2019 20:56:02 »
Ajattelin vastata nyt jo kommentteihin, koska en varmaankaan saa seuraavia osia valmiiksi enää tämän vuoden puolella. Liian kiire... Iso kiitos kaikille, jotka ovat tänä vuonna Ævintýria lukeneet ja kommentoineet! <3 Kirjoitin muuten pienen spinoffin Alisasta ja Malvasta, mikäli joku on kiinnostunut lukemaan: Pakkasherra ja hänen morsiamensa, S. :)

Nevilla: Kommenttisi oli ihana ja piristi tuota perjantaita hirmuisesti (piristää edelleen), varsinkin kun tosiaan stressasin noita osia niin paljon. Iso kiitos siis ilahduttavasta palautteestasi. <3 Hermoilin etenkin tuota lopun käännettä, että onnistuinko kuvaamaan Alisan taikuuden löytämisen tarinan kautta uskottavasti. Hienoa, että mielestäsi niin oli, ja että se sopii mielestäsi Alisaan hahmona! Minustakin itsestänikin tuntui siltä, ja siksi tuohon vaihtoehtoon lopulta päädyin. Mukavaa myös, että alun talvitunnelmointi oli mieleesi - talvi on ehdottomasti lempivuodenaikani, joten olen otettu että osaan mielestäsi sitä kuvata. Sama Alisan ja Valven suhteen. Kiitos vielä paljon lukemisesta ja kommentista! <3

Crysted: Minulla on nyt selvästi talvitunnelmointi-kausi kirjoittamisen suhteen, kuten olen sanonutkin, hienoa että se oli mieleesi. :) Kiva myös että tykkäsit tuosta, ettei Alisaa haittaa lumessa kävelemisen raskaus, se on minusta hyvin alisamainen ajatus (en voi sanoa samaistuvani, heh). Korpeista on aina hauska kirjoittaa, Hiilestä eritoten! Tässä kohtaa Alisan ja Valven jännite johtuu isoksi osaksi Osman matkasta, tai niin olen sen ainakin tarkoittanut. Eiköhän asiasta päästä kuitenkin keskustelemaan pikapuoliin, luulen. :D Kiitos paljon, että luit ja kommentoit! <3 
sentimentaalista löpinää.