Kirjoittaja Aihe: Odotuksia | Draco ja Pansy, S  (Luettu 1636 kertaa)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Odotuksia | Draco ja Pansy, S
« : 07.09.2009 10:34:27 »
Title: Odotuksia
Author: FractaAnima
Rating: S
Character: Draco & Pansy
Genre: drama
Disclaimer: Hahmot ovat Rowlingin, minä vain lainaan niitä. :)

Raapale.



Odotuksia

”Harry Potter! Olen kuullut hänestä!” Vaaleahiuksinen 11-vuotias poika tokaisi vierustoverilleen.
”No varmasti olet! Voitko kuvitella, että hän tulee kanssamme Tylypahkaan!” tumma tyttö visioi ensitapaamistaan tuon tunnetun pojan kanssa.
”Hän päätyy varmasti kanssamme Luihuiseen, minä olen varma siitä!” Vaalea poika myhäili.
”Oletko varma, että edes itse pääset Luihuiseen?” tyttö tuijotti kanssamatkustajaansa.
”Malfoyt ovat kautta aikojen olleet Luihuisessa, tietenkin minä olen!” Malfoyksi itseään julistanut poika suoristi ryhtinsä ja mulkaisi tyttöä jäätävästi.

Minusta ja Harrystä tulee varmasti parhaimmat kaverit ikinä. Hänen täytyy olla mahtava velho jo saapuessaan kouluun! Malfoy ajatteli, tietämättä olevansa täysin väärässä ja tuntematta tulevaisuutta, sillä tämä oli vasta kaiken alkua.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2012 08:41:26 kirjoittanut FractaAnima »


I'm into Herbology now u_u

HERMOPRINCESS

  • Vieras
Vs: Odotuksia
« Vastaus #1 : 28.10.2009 19:20:38 »
Hyvä tarina   :)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Odotuksia
« Vastaus #2 : 29.10.2009 14:58:42 »
HERMOPRINCESS Kiitoksia, jälleen =)


I'm into Herbology now u_u

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Odotuksia | Draco ja Pansy, S
« Vastaus #3 : 08.12.2015 21:14:58 »
Et varmaan tykkää musta, kun menin valitsemaan jotain näin vanhaa. Älä huoli, kommentoin kyllä ehkä vielä jotain muutakin sulta. (:

Lainaus
”Malfoyt ovat kautta aikojen olleet Luihuisessa, tietenkin minä olen!"
Tästä lauseesta käy vaan täysin ilmi, Draco Malfoyn ajatuspohja. Malfoyt tekivät tätä ja sitä, joten minäkin teen niin. Tavallaan se on aika sulosta.

Lainaus
Minusta ja Harrystä tulee varmasti parhaimmat kaverit ikinä.
Et arvaakkaan kuinka väärässä olit. ):

Tavallaan on vähän surullista lukea, kuinka paljon Draco odotti tapaavansa Harryn ja ystävystyvänsä pojan kanssa, koska me kaikki tiedetään miten siinä lopulta kävi.

Musta sä olit saanut hienosti sataan sanaan kaiken olellisen Dracon ja Pansyn keskustelusta. Kaiken kaikkiaan tää oli oikeen mukava raapale (: