Kirjoittaja Aihe: Perinnöllisesti kiellettyä? Rose/Scorpius, S. UUSI luku 4!!!! <---  (Luettu 11864 kertaa)

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Tykkäsin!!!tai rakastinLisää vaan tulemaan!
Toi Hermione oli mun mielestä ehkä hiukan luonnoton ja noi serkut sai mut ihan sekaisin :o
Mutta kuitenki hyvä Ficci! :P

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Pidin toivoisin tähän jatkoo:D

hevu

  • ***
  • Viestejä: 64
    • http://
KIITOS kaikille lukijoille/kommentoijille. 
Kiírettä pitänyt enkä ole kerennyt kirjoittaa jatkoo piiiitkään aikaan.  :-\
Kun kesäloma alkaa pitäisi kiire hellittää,  jospa saisin kyhättyä tälle jatkoakin..  ???  :)

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
TÄÄ ON AIVAN IHANA!!!!!
Oon niin monta kertaa ollu aikeis lukee tätä, mut en oo koskaan silti lukenu. No, nyt luin ja mä RAKASTIN TÄTÄ!!!! :D Scorpius on niin sulonen.
Jatkoo vaan tuleen.

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Mä tykkäsin tästä kovasti. Kirjotat todella hyvin, kaikki on aika yksityiskohtasesti kuvailtua. Ja juoni etenee todella kivasti.
Jatkoo! :)



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

justnu

  • ***
  • Viestejä: 40
Tosi hyvin kerrottu. Jatkoa!!

hevu

  • ***
  • Viestejä: 64
    • http://
KIITOS justnu, teiniprinsessa ja NeitiMusta!!!

On tullut niin paljon jatkopyyntöjä, että on kai pakko laittaa kiireet sivuun ja raapustaa tähän jatkoa!
Voin siis melkein luvata, että viikonlopuksi tulee uusi osa.
Kiitos kaikille!!!  :)

Naava

  • No-Life
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Giyaah! Tähän jatkoa! Loistavaa! Upeaa! Ihanaa!
*Ihkuttaa* Jee!!!!
Kuuntelen justiinsa oikeaa kappaletta Lily Allenin 'Everybody's Changing' ja ne sanat..

En ole koskaan lukenut ficcejä kolmannesta sukupolvesta ja sanonpahan vaan, että harmi, että aloitin tällä, tätä parempia ei luultavasti hirveästi ole.. Olen pahoillani, te kaikki muut..

Kirjoitustyyli oli niin Rowlingmainen, että luulisi tuon olevan itsensä Rowin kirjoittama. Joku voi olla kanssani eri mieltä, mutta olen nyt tätä mieltä.

Ekojen lukujen nopeatempoisuus häiritsi hiukan minuakin, mutta asia korjaantui kolmannessa ja neljännessä luvussa.
Scorpius.. miksen minä muista? No jaa, siitä on niin miljoona vuotta, kun viimeksi luin Kuoleman Varjelukset..

Ronin reaktio oli kerrassaan ymmärrettävä. Harryn reaktio taas jäi minulta hiukan hämärän peittoon. Hermione.. oli tavanomaisen kiltti itsensä.
Ron tosiaan oli hirveän tahditon. Jos minulle poikaystävän isä töksäyttäisi, että mun isä-ukkoni (vaikkei olekaan vanha) olis yrittäny tappaa jonkun. Tuo Jääpuikko syrämmeen ja kampea, kampea, kyllä se syrän särkyy kohta-kuvailu oli osuva ja loistava.

Lissää tätä! Ja Malfoyiden (hankala kirjoittaa) reaktio pelottaa hiukan.......
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Mahtavaa!Ronin reaktio oli juuri niin ronmainen kuin olla ja voi ja se on hyvä, olet osannut kirjoittaa sen hyvin :D Jännittää tietää, mitähän Malfoyt sanoo asiaan. Jatkoa jatkoa!
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."