Kirjoittaja Aihe: Tekun piirustusgalleria / UUTTA 11.9.2016, jääkiekkoaiheista, pokémoneja jne.  (Luettu 30810 kertaa)

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
Tervetuloa Tekun piirustusgalleriaan!
Olen myös DeviantArtissa!

Eli siis lämpimästi tervetuloa ihka ensimmäiseen piirustusgalleriaani, koittakaa edes viihtyä ja repiä jonkinlaista mielihyvää näistäkin raapustuksista. :D Tyylini on oikeestaan aika tylsä ja tapaan piirtää vaan jotain hahmoja tylsästi tönöttäviin asentoihin, mutta kai niissäkin on oma juttunsa joka säväyttää.

Piirrän vain ja ainoastaan käsin, digitaalisen taiteen tuottaminen ei koskaan ole mulle tuntunut luontevalta tai mielekkäältä. Jokasella on se oma juttunsa ja mun on käsin piirtäminen, joten ei siitä kai sen enempää. :D Välineistöstäni löytyy Derwentin lyijykyniä (lyijykynäpiirroksissa käytössä myös Faber-Castellin hiilikumi ja Derwentin stomppeja), Pigma Micron -rajaustusseja, ProMarkereita ja satunnaisia puuvärejä sekä läjä Stabiloja. Maalaamiseenkin oon koittanut totutella, mutten niin paljoa että niissä välineissä olis jotain mainitsemista. :D

HUOM!
Pyrin listaamaan piirustukset aikajärjestykseen vanhimmasta uusimpaan, eli kaikista tuoreimmat pullat löydät oman kategoriansa viimeisiltä sijoilta.

HUOM! #2 Useissa piirustuksissa näkyy joko nimimerkki Acclaim tai nimimerkki trial and error. Nämä molemmat ovat nikkejä, jotka mulla on ollut/on käytössä eräällä toisella sivustolla, johon olen myös näitä tuherruksia julkaissut. Kyseessä ei siis herranjestas sentään ole toisten töiden varastamista. Vastaan kyllä mielelläni aihetta koskeviin kysymyksiin, jos esim. haluatte varmistuksen tästä väitteestä & linkin kys. sivulle ja profiileihini siellä.



MARVEL


Rogue S
29.10.2013 Kai siinä oli joku omanlaisensa juttu siinäkin, että osas tuolloinkin jo piirtää muka näinkin hyvin.. :D

Iron Man S
11.12.2013 Yiss, mun synttärit. Luonnehditaanko tää koulussa hutasten tehty raapustus sitten synttärilahjaksi itelleni? Toivottavasti ei..

Spider-Man S
5.1.2014 Vuosi 2014 ja varsinkin sen alku oli hämmentävää aikaa meille kaikille, jonka huomaa mun kohdallani varsinkin epäonnistuneesta päivämäärämerkinnästä (ja piirroksesta).

Deadpool #1 S
5.1.2014 Samat sanat. Tosin tämä näyttää jo vähän paremmalta. Paitsi että eka kerta, kun törmään (edes piirrokseen) sellaseen henkilöön, jolla kasvaa katanat suoraan kämmenistä.

Wolverine S
6.1.2014 Oon ollut mestari-idiootti ja sotkenu jotain ruskeaakin tuonne?? Mietin edelleen sitä tarinaa, joka tuonkin kömmähdyksen takana lymyää. :D

Black Widow S
9.2.2014 Puuvärit, the fuck? No okei, tästä ei oo muuta sanottavaa itseltäni ku että mikä anatomia. XD

The Winter Soldier S
31.3.2014 CA:TWS-leffan huumaa ja sinne sijoittuu tämäkin. Muistan viimeistelleeni tätä leffateatterissa odottaessani ehkä kolmatta kertaa kys. elokuvaa katsomaan. :D

Deadpool #2 S
huhtikuu 2014 Tämä, öö, mihin jäi tausta?? Asentokin viittaa niin selkeästi nojaamiseen, ettei voida syyttää mitään muuta ku laiskuuttani, että tää on jäänyt tällaseen kondikseen.

Captain America / Red Skull S
syys-lokakuu 2014 Tämän tekeminen oli oikeasti hauskaa ja lopputuloskin ihan miellyttävä. :D

Spider-Man VS Venom S
14.9.2014 Eyy, nää kaks on molemmat total bae ja ihmettelen vielkin, et miten nuo rajaukset (ohuemmat, varsinaisten rajausten ulkopuolla) on noin siistit koska yleensä kusen tuon tapaset jutut oikeen huolella.

Peggy Carter S
24.3.2015 Mahtava sarja, mahtava naispääosa. Mitäs siinä muutakaan, oon tyytyväinen tähän vaikka mietin edelleenkin noiden ulkorajausten kohtaloa (perimmäinen tarkotus on ehkä värittää tausta tummaksi mutta saa nyt nähdä).



LORD OF THE RINGS

Elf S
8.4.2014 Kutsun tätä nimellä "unisex Legolaksen ja Taurielin sekoitus" koska no, miks ei? Toisaalta tää ei edes näytä Tolkienin haltialta, but you get the point.

Thranduil, Elrond & Legolas S
24.1.2014 Christmas well spent, ku piirtää haltioita. Haltsut on kivoja ja sen varmaan huomaa, ku en paljon muuta piirräkään LotR-hahmoista. Elrond on ehdottomasti ihkuin.



ASSASSIN'S CREED

Ezio Auditore da Firenze S
22.11.2014 And so begins the addiction to draw assassins. Ei mitää, täytelyijykynä teki tehtävänsä ja tästä tuli ihan sidettävä!

Altaïr Ibn-La'Ahad S
23.11.2014 Ylpeyteni aihe, ah. Kuvaushetken valo tosin tekee roisilla kädellä tälle törkeästi hallaa pilaamalla varjostukset, mut eiköhän tätä silti kehtaa katsoa? Ihte ainaki kehtaan.

Connor Kenway S
joulukuu 2014 Tämäkin venyi jotenkin vaikka kyseessä näin mitättömän pieni raapustus. Ihmettelen kyllä edelleen lähimpänä olevan käden hihan varjostusta, mitä munkin päässäni oikeen liikkui?



MUUT VIDEOPELIHAHMOT

Gideon & Mitchell pelistä Call of Duty: Advanced Warfare S
24.12.2014 Christmas still well spent. Melkeen jätin paidat piirtämättä ja voisin polttaa tän koska anatomiaa ei kehtaa katella.

Garrett pelistä Thief (2014) S
2.1.2015 Luonnos tapahtu joskus ruotsintunnilla koska ketä vittu kiinnostaa ja pönäkässä tehty kuseva "varjostus" taas mainitulla päivämäärällä. Valostus teki taas kepposet, hyi hyi.

Vaas, Garrett, Dorian, Joel & Master Chief peleistä Far Cry 3, Thief (2014), Dragon Age: Inquisition, The Last of Us & Halo S
tammikuu 2014 Oman itsensä ja piirustustyylinsä etsimistä joskus joululoman hämyisinä öinä, ei lisättävää.



SUPERNATURAL

Demon!Dean & Human!Castiel (Destiel) S
tammikuu 2015 Joo en ees tiedä. :D Hyvä syy miksen väritä puuväreillä & oon surku piirtämään lyhennyksiä (esimerkkinä Castielin käsi). Koittakaa pärjäillä. XD

Team Free Will S
22.2.2015 Hiihtolomaviikolla oltiin perheen kanssa pohjosen pakkasissa ja koska ulkona oleilu oli mulla aika niukkaa, niin näin tapahtui. :D Sinänsä pidän ja sinänsä en. Lol.

Dean & Castiel (Destiel) S
27.2.2015 Aina on hyvä hetki Destielille. Tykkään tästä oikeestaan aika paljon, kokeilin vähän erilaista piirustustyyliä koska vanha syövytti silmät.

Dean & Chevrolet Impala '67 S
1.3.2015 Tän luonnoksesta tuli sillon aikoinaan niin hyvä, etten oikeen uskaltanu lähteä työstämään ku vasta pari viikkoa jälkeenpäin. :D Tässä nyt sain sitten valmiiks. Lopputulos on no, ihan tyydyttävä.

Demon!Dean S
2.3.2015 Äkillinen mielihalu piirtää Demon!Dean (koska syyt köh) ja pistin tuumasta toimeen. En ole sataprosenttisen varma tykkäänkö tästä niin paljoa, sillä virheitä löytyy ihan mukavasti mutta eiköhän näillä pärjätä.



JÄÄKIEKKO

Mikko Rantanen S
26.5.2016 Mikko on mun lemppari leijonajunnu, joten halusin piirtää sen. Ja Tepsin paidassa, koska oon turkulainen ja lowkey TPS-fani.

Sebastian Aho S
31.5.2016 Mä tykkään Sepestä, kaikki tykkää Sepestä. En tiiä, halusin vaan piirtää pikkusen kun pelas niin hienosti maailmanmestaruuksissa!

Roman Josi & Shea Weber S
12.6.2016 Suosikkipakkipari! Tää oli aika ekstemppore piirros, aloin kaverin luona luonnostelemaan jotain ja tämä syntyi. Mikäs siinä, söpöjä kun ovat.

Pekka Rinne S
6.9.2016 siis voi perkele! kolmisen kuukauttako mä nyt tähänkin upotin. oon huojentunut, kun sain valmiiksi. ei muuta.

Nashville Predatorsin logo S
31.8.2016 tällasta innostuin uudelleensuunnittelemaan. piirrän aika vähän eläimiä joten sinänsä oli aika silmiäavaava kokemus se tämän piirtäminen.



SHINGEKI NO KYOJIN / ATTACK ON TITAN


Erwin Smith S
30.3.2015 No en tiiä tarviiko tälle mitään selityksiä. :D Käskin kaverin päättää Erwinistä ja Jeanista, valitsi Erwinin ja tässä nyt ollaan ja onneks ollaan. Toimi harjoituksena ylävartalon lihasten piirtämisessä ja oon tyytyväinen lopputulokseen vaikka jäikin luonnokseksi.



MUUT HENKILÖT/IHMISET

Scarlett Johansson S
20.7.2014 Jumalatar. Kiitän käsiäni ja kyniäni, ku onnistuin saamaan tästä sit näinkin siedettävän. <3

Chris Evans S
8.9.2014 Jumala. Okei, tää meni vähän mönkään, kokeilin tummempaa kokonaisilmettä ja toivon etten ois kokeillut.

Laeppavika S
30.10.2014 Okei, nää jätkät (sekä 3 muuta onnetonta joita en ole piirtänyt) on mun tietynlaisia esikuvia. Rakastan ja oon nähny salee jokasen videon.

Deata S
joulukuu 2014 Vähemmän näkönen, mut oon silti tyytyväinen tähän. Toivottavasti Mikael itekin on, lähetin tän hänelle meinaan postissa. XD

Circus S
23.1.2015 Tämä on periaatteessa tietynlainen "draw it again" -piirros tästä piirroksesta. Näitä kahta vertaillessa huomaa kehityksen, ainakin toivon mukaan. :D

Antiikin (?) ajan nainen S
30.8.2016 no en kyllä helvetissä tiedä, mukaileeko tämä minkään antiikin ajan muotia, mutta tykkäänpä nyt suunnitella mekkoja ja vähän tuli tollaset vibat tästä.



FICCEIHIN POHJAUTUVAT HAHMOT

Dani, Joonatan, Justus & Lasse (S) ficistäni Näytät hyvältä ilman eksääsi (K-15)
24.1.2015 Yiss, mun murut. Oikeestaan koska kyseessä on RPF-ficci niin tämänki vois sijottaa tuonne Henkilöt-kategoriaan, mut toisaalta ku tässäkin on omia hahmoja (Dani ja Lasse on puoliks) niin eiköhän täällä pärjätä.

Dani S
5.1.2015 Joo, tässä nyt sit pelkästään Dani. :D Se on ihan vitun kusipää ja en tiiä miks oon luonu tällasen hahmon, mut toisaalta tiiän. Mut sen manbun on ihana (niinko ne yleensäki on).



ANIME

Yuno Gasai & Mei Misaki animeista Mirai Nikki ja Another S
helmikuu 2015 Toinen raapustus hiihtolomaviikolta. Tää ei niinkään ole omaan mieleeni, vähän kökkivä mut loppujen lopuks ihan kiva



POKÉMON

Poké-pallo S
31.8.2016 aika pienillä doodlailuilla mennään, mutta tollasta nyt tässä joku päivä.

Bulbasaur 1 & 2 S
30. & 31.8.2016 bulbasaur on aina ollut mun lemppari pokémon, joten tällasia on tullut tehtyä. nämä ovat päässeet ihan väreihinkin, ku yleensä jäävät lyijykynädoodlailuiksi.



ELÄIMET

Poni S
1.1.2014 Kuka ei tykkäis poneista? Tää on taas näitä ku et oo piirtäny jotain tiettyä asiaa (tässä tapauksessa hevosia) pitkään aikaan ja sit yrität ja saat aikaan jotai tällasta. Jipii.

Hevonen S
maaliskuu 2014 Tää on maalaus!! Think about it, ootteko nähny aiemmin maalauksia? Noup, ette ole. Extraordinary, let's have a party. Tausta ois kans jepa mut oon laiska. </3

Huskyt S
26.8.2014 Varjotyöt on ihan jees, eiks niin. Ton taaimmaisen koiran ilme on paras asia koko piirustuksessa, aamen.

Musta leski S
15.9.2014 Halusin vähän koittaa pelleillä pelkeillä rajaustusseilla ja tällanen tapahtu. Tiimalasin kuuluis olla hämyn alapuolella, mut halusin sen symboliikan takia näkyviin ja käytin taiteilijan vapauksia.

Phoenix S
helmikuu 2015 Phoenix on mun oma yksinkertainen ja veikeä kettuhahmoni, joka on aika kehitysvaiheessa vielä. Toivottavasti tuun joskus toteuttamaan jonkinlaista sarjakuvaa Phoenixilla ja ehkä mahdollisilla kumppaneillaan. :D



RANDOM

Rifle S
8.12.2013 Harjottelin teknistä piirtämistä tämän luonnosteluvaiheessa ja trust me - tekis mieli piirtää tällanen uudelleen koska nuo varjostukset... no, parempiakin on kyllä nähty.

Toothless S
kesäkuu 2014 Mullakin oli oma vaiheeni näiden kanssa ja oikeestihan multa löytyy päälle 20 Toothless-aiheista luonnosta jostain tuolt laatikon pohjilta, mut tästä tykkään eniten. On mulla sit A3-kokoinen, ProMarkereilla väritetty söherrys samasta elukasta, katotaan tullaanko sitä koskaan näkemään. :D

Silmiä & käsiä luonnosteluja S
tammikuu 2014 Jotain, jotain, jotain ja jotain. En tiiä, piirsinpä nyt kerrankin yhelle sivulle kaikki enkä hajanaisesti koulukirjoihin.

Sydän S
tammikuu 2014 Muistan et mulle tuli vaan halu piirtää ihmisen sydän ja en sit jääny miettimäänkään. :D Oikeestaan pidän tästä, jotenki tosi pehmosen näkönen.

Kaktuksia S
31.8.2016 ovat söpöjä joten halusin piirtää!

BMW 330Ci E46 S
8.7.2016 tykkään autoista ihan sikana ja täs on semmonen mistä tykkään niinku ihan sikana. erään ig-tyypin autosta piirretty, siitä tuo @-merkintä.



Kommentit otan rakkaudella vastaan ja pyrin päivittämään tätä sitä mukaa, kun latailen taas jotain uutta matskua koneelle! :)
+ Jos mulla on ikäsuositteet asetettuna ihan päin metsiä, niin pyydän teitä huomauttamaan asiasta! En ole tottunu ikärajoittamaan mun piirustuksiani, joten tää on vähän tällasta. :D


// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 11.09.2016 18:30:10 kirjoittanut Tecnomotive »

Talviomena

  • ***
  • Viestejä: 264
Vs: Tekun piirustusgalleria
« Vastaus #1 : 28.02.2015 18:45:55 »
Missä kaikki kommentit on?! Näähän on ihan mahtavia! >8D

Olet todella taitava lyijykynänkäyttäjä. Erityisesti tykkäsin noista AC-hahmoista (huppu nyt tekee kenestä tahansa hieman mielenkiintoisemman näköisen xD) ja Deadpooleista. Deadpool on ihana, nuo kumpikin ovat ihania, mutta enemmän ehkä pidän tuosta nojailevasta Deadpoolista.
My heart it ceases, my breath undrawn.
My eyes forever focused
on the sanguine metal dawn.


Listaukseni

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
Vs: Tekun piirustusgalleria
« Vastaus #2 : 28.02.2015 19:28:29 »
Talviomena, kiitos sulle! :D Lyijykynä on tosiaan pitkään ollut mun suosikkiväline joten kai sen käytössä on sitten kehittynytkin. ^^ Kiitos paljon, piristit iltaani! :3

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
Vs: Tekun piirustusgalleria
« Vastaus #3 : 01.03.2015 20:02:32 »
SUPERNATURAL

Demon!Dean & Human!Castiel (Destiel) S
tammikuu 2015 Joo en ees tiedä. :: D Hyvä syy miksen väritä puuväreillä & oon surku piirtämään lyhennyksiä (esimerkkinä Castielin käsi). Koittakaa pärjäillä. XD

Team Free Will S
22.2.2015 Hiihtolomaviikolla oltiin perheen kanssa pohjosen pakkasissa ja koska ulkona oleilu oli mulla aika niukkaa, niin näin tapahtui. :D Sinänsä pidän ja sinänsä en. Lol.

Dean & Castiel (Destiel) S
27.2.2015 Aina on hyvä hetki Destielille. Tykkään tästä oikeestaan aika paljon, kokeilin vähän erilaista piirustustyyliä koska vanha syövytti silmät.

Dean & Chevrolet Impala '67 S
1.3.2015 Tän luonnoksesta tuli sillon aikoinaan niin hyvä, etten oikeen uskaltanu lähteä työstämään ku vasta pari viikkoa jälkeenpäin. :D Tässä nyt sain sitten valmiiks. Lopputulos on no, ihan tyydyttävä.



ANIMU

Yuno Gasai & Mei Misaki animeista Mirai Nikki ja Another S
helmikuu 2015 Toinen raapustus hiihtolomaviikolta. Tää ei niinkään ole omaan mieleeni, vähän kökkivä mut loppujen lopuks ihan kiva



ELÄIMET

Phoenix S
helmikuu 2015 Phoenix on mun oma yksinkertainen ja veikeä kettuhahmoni, joka on aika kehitysvaiheessa vielä. Toivottavasti tuun joskus toteuttamaan jonkinlaista sarjakuvaa Phoenixilla ja ehkä mahdollisilla kumppaneillaan. :D
« Viimeksi muokattu: 21.06.2016 19:07:29 kirjoittanut Tecnomotive »

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
En painosta, mutta kommentteja on aina kiva lukea, kun tätä niin moni on jo vilkaissutkin! :D

SUPERNATURAL

Demon!Dean S
2.3.2015 Äkillinen mielihalu piirtää Demon!Dean (koska syyt köh) ja pistin tuumasta toimeen. En ole sataprosenttisen varma tykkäänkö tästä niin paljoa, sillä virheitä löytyy ihan mukavasti mutta eiköhän näillä pärjätä.



MARVEL

Peggy Carter S
24.3.2015 Mahtava sarja, mahtava naispääosa. Mitäs siinä muutakaan, oon tyytyväinen tähän vaikka mietin edelleenkin noiden ulkorajausten kohtaloa (perimmäinen tarkotus on ehkä värittää tausta tummaksi mutta saa nyt nähdä).



SHINGEKI NO KYOJIN / ATTACK ON TITAN

Erwin Smith S
30.3.2015 No en tiiä tarviiko tälle mitään selityksiä. : DD Käskin kaverin päättää Erwinistä ja Jeanista, valitsi Erwinin ja tässä nyt ollaan ja onneks ollaan. Toimi harjoituksena ylävartalon lihasten piirtämisessä ja oon tyytyväinen lopputulokseen vaikka jäikin luonnokseksi.


// Lauchuo lisäsi ikärajat
« Viimeksi muokattu: 21.06.2016 19:07:47 kirjoittanut Tecnomotive »

vinkuravarvas

  • Carabasin markiisi
  • ***
  • Viestejä: 44
Vau! En kyllä myöskään tajua yhtään miksei näitä kukaan kommentoi, nää sun kuvat on ihan hullun hienoja :)

Täytyy kyllä sitten samointein tunnustaa että kun en itse tiedä piirtämisestä sun muusta juuri mitään niin kaikki semmonen vähänkään teknisempi kommentointi ei yhtään oo mun juttu.

Noista kuvista erityisesti tykkäsin kaikista Assassin's creedeistä ja Peggy Carterista. Peggy on muutenkin ehdottomasti yksi mun lempparihahmoista, ja tuo lyijykynätyyli sopi siihen tosi hyvin :)

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
vinkuravarvas, valtava kiitos kommentista! <3 Mä välillä oon naureskellut sille (katkerana), kun topicia on katsottu monen tuhatta kertaa, mutta kommenttien osalta sille ei ole minkäänlaista näyttöä. :D No, eipä sitä voi ketään pakottaa! Tykkään itsekin tosta Peggystä, se on ehdottomasti mun suosikkeja omista lyikkäritöistäni. :) Tollanen kontrasti, jonka lyijäreillä saa, sopii sille hyvin. Iso kiitos kommentista, piristit päivääni huimasti! :-*

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
Mua oikeasti sattuu katsoa jotain näitä vanhimpia töitä, joten päivittelen vähän tuoreemmilla tuotoksilla, kun viime kerrasta on jo yli vuosi (!?!?). En kauheesti kuluneina kuukausina ole dokumentoinu piirustuksiani, mut tässä nyt pari jotka Tumblriinkin julkasin ja siksi kuvasin. Lisää julkaisen varmaan sitten, kun jaksaa jotain kuviakin ottaa. :)

JÄÄKIEKKO

Mikko Rantanen S
26.5.2016 Mikko on mun lemppari leijonajunnu, joten halusin piirtää sen. Ja Tepsin paidassa, koska oon turkulainen ja lowkey TPS-fani.

Sebastian Aho S
31.5.2016 Mä tykkään Sepestä, kaikki tykkää Sepestä. En tiiä, halusin vaan piirtää pikkusen kun pelas niin hienosti maailmanmestaruuksissa!

Roman Josi & Shea Weber S
12.6.2016 Suosikkipakkipari! Tää oli aika ekstemppore piirros, aloin kaverin luona luonnostelemaan jotain ja tämä syntyi. Mikäs siinä, söpöjä kun ovat.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2016 19:07:55 kirjoittanut Tecnomotive »

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Jestas sentään miten hienoja piirustuksia! :o

Kadehdin kyllä kaikkia, jotka osaa piirtää näin upeasti, ja samalla surkuttelen sitä, kun omaa piirustustaitoa ei ole tullut säännöllisesti ylläpidettyä tai kehitettyä. Noh, ehkä joskus tulevaisuudessa sitä alkaa tuohonkin vanhaan taitoon panostaa enemmän. :)

Ihailin erityisesti noita lyijykynä-töitä ja niiden varjostuksia, koska ne on todella upeita. :D Mulle itselle varjostusten tekeminen on äärettömän vaikeaa ja useimmiten tyydynkin jättämään ne suosiolla pois, koska tiedän, että hermot vaan menee niitä yrittäessä väsätä. Joo, mutta taas asiaan... Sellainen juttu putkahti mieleen, että käytätkö jotain kuvaa mallina piirtäessäsi vai vedätkö kaiken puhtaasti ulkomuistista?

Voi apua, en oikein tiedä mitä sanoisin -- huokailen täällä näille vaan ihastuksesta. Oot todella taitava. :D
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
Felia, apua kiitos kovasti! <3 Tykkään itekin lyikkäritöistä, mut oon tässä pikkuhiljaa koettanut palauttaa itelle sitä intoa värittää tusseillakin.

Kysymyksellesi ei oo yhtä mustavalkosta vastausta, koska se vaihtelee ja riippuu niin paljon. Viimesiä töitä esimerkkinä käyttäen, ni Mikko ja Sepe on piirretty pitkälti mallista, jotain sieltä on tullu kuitenki muuteltua. Roman ja Shea taas on piirretty täysin ulkomuistista lukuunottamatta jotain kasvonpiirteiden referenssejä, joita ilman on oikeestaan aika mahdotonta piirtää ketään tiettyä ihmistä. Näiden kahen tapauksissa vartaloihin/asentoihin ei oo käytetty referenssiä, mutta joskus tulee sitäkin käytettyä. Joskus taas en käytä minkäänlaisia reffejä ollenkaan. Joten kuten sanoin, yhtä yksinkertasta vastausta on vaikeeta antaa. :D

Kiitos taas ihan mielettömästi. :-*

Tecnomotive

  • drama queen
  • ***
  • Viestejä: 74
  • paint it black
    • Tumblr
noniin, päivitelläänpäs tätäkin nyt sitten. ihan kamalasti ei ole tässä tullut piirreltyä, mutta jotain oon kyllä saanut aikaseksi. selailin näitä tänne aiemmin postaamiani piirustuksia ja siis ei hele.

RANDOM

Kaktuksia S
31.8.2016 ovat söpöjä joten halusin piirtää!

BMW 330Ci E46 S
8.7.2016 tykkään autoista ihan sikana ja täs on semmonen mistä tykkään niinku ihan sikana. erään ig-tyypin autosta piirretty, siitä tuo @-merkintä.



MUUT HENKILÖT/IHMISET

Antiikin (?) ajan nainen S
30.8.2016 no en kyllä helvetissä tiedä, mukaileeko tämä minkään antiikin ajan muotia, mutta tykkäänpä nyt suunnitella mekkoja ja vähän tuli tollaset vibat tästä.



POKÉMON

Poké-pallo S
31.8.2016 aika pienillä doodlailuilla mennään, mutta tollasta nyt tässä joku päivä.

Bulbasaur 1 & 2 S
30. & 31.8.2016 bulbasaur on aina ollut mun lemppari pokémon, joten tällasia on tullut tehtyä. nämä ovat päässeet ihan väreihinkin, ku yleensä jäävät lyijykynädoodlailuiksi.



JÄÄKIEKKO

Pekka Rinne S
6.9.2016 siis voi perkele! kolmisen kuukauttako mä nyt tähänkin upotin. oon huojentunut, kun sain valmiiksi. ei muuta.

Nashville Predatorsin logo S
31.8.2016 tällasta innostuin uudelleensuunnittelemaan. piirrän aika vähän eläimiä joten sinänsä oli aika silmiäavaava kokemus se tämän piirtäminen.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2016 01:05:42 kirjoittanut Tecnomotive »

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Eikä mikä Bulbasaur!!! Voi se on niin syötävän suloinen, etten kestä!! Aivan ihana, ihan mielettömän suloinen tulkinta! Siinä on ihana pehmeästi käytetty värejä ja tykkään selkeistä ja terävistä ääriviivoista sekä varjostuksista. Nuo kasvit ovat ihana yksityiskohta, voi pieni puutarhuri-Bulbasaur :3  Ja tuo erillinen kuva kaktuksistakin oli kamalan söpö!

Oon niin fiiliksissä tosta Bulbasaurista, mutta onhan täällä kaikkea muutakin kivaa. Vaikken sinänsä ole mikään autoihminen, musta autot on tosi kauniita ja tykkään ihailla niitä. Toi Bemari on hienon näköinen auto ja se on myös tosi upeasti piirretty!

Harmi kun nuo fandomit ei ole itselle kovin tuttuja mutta Dorian ♥ Voi kun sekin oli ihana! Mutta tunnistin itse asiassa tuosta Dorian-kuvasta nuo kaikki hahmot, vaikken ole pelejä pelannutkaan. Oon kattonut liikaa youtube-videoita :'D

Lainaus
Dean & Chevrolet Impala '67 S
1.3.2015 Tän luonnoksesta tuli sillon aikoinaan niin hyvä, etten oikeen uskaltanu lähteä työstämään ku vasta pari viikkoa jälkeenpäin. :D Tässä nyt sain sitten valmiiks. Lopputulos on no, ihan tyydyttävä.

Hei mikä tuo kommentti tuolla lopussa on olevinaan?? Täähän on kun jonkun ammattitaitelijan työ!! Mikään ihan tyydyttävä, vaan mestariluokan taideteos! Mä ihan oikeasti maksaisin tällaisista kuvista! Tää on aivan mieletön. Supernatural on mulle vain etäisesti tuttu, mutta ei edes haittaa, voisin laittaa tän kuvan mun seinälle (Bulbasaurin viereen), koska tää on niin upea! Miten joku voi olla näin taitava, en tajua! Noi auton yksityiskohdat ja Deanin takki, siis en voi ymmärtää, miten tuollaista jälkeä voi muka edes saada aikaiseksi. Tää on ihan mieltön! Ihan sama, vaikka nyt toistan saman asian sata kertaa, mutta siis oikeasti tää on niin hieno!! Ja noi muutkin Supernatural kuvat on todella upeita.

Ajattelin, että täältä varmasti löytyy vaikka mitä helmiä, joten kävin läpi kaikki kuvat, vaikka nimet ei sano mitään. Ja tuo Peggy Carter, siis vau! Ei mitään hajua, kuka se on, mutta aivan upea kuva. Koska en itse piirrä, enkä piirtämisestä mitään ymmärrä, niin mulle on täysin käsittämätön konsepti, että miten joku voi saada tuollaisia kuvia aikaan. Itse en osaa piirtää edes kissaa, niin että joku tajuaisi sen kissaksi, eikä luulisi mursuksi, enkä vaan käsitä, miten joku voi saada tuollaisia yksityiskohtia aikaan?!?!? Siis nuo sormien rypyt, miten ne voi näyttää noin aidoilta! Ja nää varjostukset on kanssa niin upeita! En tajuu varjostuksestakaan mitään, enkä oo ikinä osannut tehdä edes mitään hyvin perinteistä varjostusta, mutta tämä nyt on jo ihan muista sfääreistä.

Tykkään kyllä sun lyijykynätöiden tyylistä, vaikka omaa silmää hivelevät eniten nuo tussityöt. Niissä on niin ihanat värit ja ne on kokonaisuudessaan tosi söpöjä :3 Tykkään myös kauheasti siitä, miten sulla nämä fandomit ja tekniikat tuntuvat vähän kulkevan käsi kädessä ja eri aiheiden kuvat on tehty eri tekniikoin.

Ja mikä tuo Winter Soldierkin nyt on! Alan vakuuttua siitä, että sulla on jotain yliluonnollisia kykyjä, koska ei kukaan voi piirtää näin hyvin! Tuokin ihminen näyttää suunnilleen elävältä! Taikuutta! Samoin Captain America / Red Skull on tajuttoman upea! Taas eri tyyli, mutta ihanat vahvat värit ja jo ideakin kahden hahmon sekoittamisesta on tosi mielenkiintoinen ja lopputulos on upea! Ja noi lätkän pelaajatkin on tosi hauskasti tehtyjä! Tykästyin niin viime keväänä Sebastian Ahoon ja tuo kuva on tosi ihana.

En tiedä, oonko vieläkään ylistänyt näitä niin paljon, kuin nämä ansaitsevat ylistystä, mutta nämä on upeita! Ja siis voi että toi Bulbasaur! En vain mitenkään pääse yli sen ihanuudesta, kun se on nii älyttömän söpö. Voi että kun siitä ja Deanista tulisi hienot taulut toisiaan täydentämään :'D Mutta oikeasti, jos sanoisit olevasi ammattitaiteilija, uskoisin sen heti. Jos itse osaisin piirtää näin hyvin, mulla olisi jo seitsemän taidegalleriaa pystyssä!

Kiitos näiden töiden jakamisesta, näitä on aivan mahtava ihastella! Mainitsinko jo Bulbasaurin? Oon ehkä vähän rakastunut tohon Bulbasauriin, se tulee varmaan jo mun uniinkin!

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros