Kirjoittaja Aihe: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance  (Luettu 6171 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #20 : 29.10.2015 15:31:37 »
Zarroc: Kiitoksia, kiva että tykkäsit tästä! (: Kiitoksia myös propseista, tarkoitus ei välttämättä ollut yllättää ihmisiä tuolla lopetuksella, mutta jotenkin mielestäni sinne ei se klassinen suudelma mistelin alla olisi sopinut, joten Luna ja narksut oli oiva tapa välttää tuo. :D Itse en taas osaa vastata kommenttiisi mitenkään järkevästi, koska mua hymyilyttää liikaa... Kiitänkin siis vain uudemman kerran kommentista, kiva että tällainen vanhempikin (ja jouluinen lokakuussa!) kama miellyttää lukijoita. (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #21 : 15.04.2016 17:57:24 »
Tämä oli jotenkin tosi hellyttävä pikku ficci, ja hyvin Lunamainen. :) Luna onkin enemmän sitä tyyppiä, joka viihtyy myös ystävänä poikien kanssa. Ovela konsti välttyä ylimääräisiltä jekuilta mistelin alla!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Jouluinen yllätys, S, Luna/George, fluff, romance
« Vastaus #22 : 15.04.2016 18:26:32 »
Fiorella: Ilmeeni, kun huomasin tämän saaneen kommenttia: O_____________O Ei siis mitenkän huonolla tavalla, kiva näihin vanhoihinkin on saada kommenttia, mutten odottanut kenenkään lukevan tätä enää. Luna on kyllä mun mielestä sellainen hahmo, että hänelle sopii jotenkin paremmin ystävyyssuhteet kuin parisuhteet niinkään, en tiedä miksi. Jos joskus törmään misteliin, niin varmaan pitää itsekin kokeilla tuota Lunan konstia päästää siitä pussaamisesta eroon. :D Kiitoksia kommentista! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid