Kirjoittaja Aihe: Ron ja Hermione  (Luettu 20945 kertaa)

|^Goose^|

Ron ja Hermione
« : 12.03.2008 21:52:26 »
Otetaampas tämä ahh-niin-ihana kaksikko puheeksi. Olin positiivisesti erittäin onnellinen siitä että nämä päätyivät naimisiin asti.  :) Olenko lukenut niin kiireellä kirjan suomennosta että minulta meni tämä pusu kokonaan ohi? Millä sivulla se sitten oli?
Mitä mieltä te olette Ronista ja Hermionesta?
Minä rakastan Ronin suojelevaisuutta ja uhrautumista Hermyn puolesta. Olispa mullakin joskus semmonen poikaystävä :D
Valitettavasti vähän tökstöks alku mut pistetää keskustelu aluilleen.

En löytänyt vastaavaa keskustelua, huom.
w<3

Delphine

• Vieras
Vs: Ron ja Hermione
« Vastaus #1 : 13.03.2008 07:57:26 »
Pusu oli sivulla 682, ainakin suomennetussa versiossa.

Mutta joo, minäkin olen tosi iloinen että nuo kaksi viimein löysivät toisensa, vaikka se olikin aika oletettavissa muiden kirjojen perusteella. ;)

Sierra

Ron ja Hermione
« Vastaus #2 : 13.03.2008 08:09:45 »
Kun pienempänä aloitin Potterien lukemisen, olin niin varma että Harry ja Hermione menevät naimisiin ja hankkivat lapsia.

Siinä kolmoskirjan aikaan tajusin, että kuitenkin Ron ja Hermione ovat kuin luodut toisilleen, ja silloin Harry/Hermione jäi vain lempparificcieni paritukseksi (H/Herm on aivan liian vähän!)

DH:n kun luin ensimmäisen kerran, ja kun Ron sanoo että niitä kotitonttuja pitäisi varoittaa, arvasin että nyt Hermione saa jonkinsorttisen kohtauksen, hänhän on jo monta vuotta toitottanut että kotitonttuja ei saa kohdella huonosti. Suudelmaa en odottanut, mutta hyvä juttuhan se oli, Harryn reaktio oli kyllä parempi kuin itse suudelma.

Viimeisessä luvussa Hermione ja Ron olivat ihan omia itsejään (voiko noin edes sanoa?  ;D) mutta toisaalta Hermione tuntui jotenkin tiukkapipoiselta, mutta ehkä se on vain sitä kun Hermione oli jo koulussa melko kypsä niin nyt kun hän on aikuinen niin hän tuntuu todella todella kypsältä. Kenelläkään muulla tällainen olo?

No, en voi muuta sanoa kuin että Ron ja Hermione olivat kyllä niin ilmiselvä pari varsinkin viimeisissä kirjoissa, että jos Rowling olisi Hermionen vaikka Dracolle parittanut niin minä olisin oksentanut. Kiitos, olen puhunut.  :D :-X

feiarth

« Vastaus #3 : 21.03.2008 11:18:07 »
Täytyy sanoa - että vaikka pari onkin oikein söpö - että oli turhankin ennalta arvattavissa Ronin ja Hermyn suhde.
En osaa sanoa mitään järkevää. Pari täydentää toisiaan täydellisesti : D Tiedätte varmaan mitä tarkoitan <:

LunaLoony

• Tähtiintuijottelija
  • Sydämeni on sinun.
« Vastaus #4 : 22.03.2008 11:23:07 »
Minä tiesin myös jo aikoja sitten, että Ron ja Hermione päätyvät yhteen ja olen aivan innoissani, että nyt vihdoin asialle on saatu vedenpitävä todiste! He sopivat toisilleen täydellisesti ja minusta olisi ollut aivan älytöntä, jos nämä kaksi eivät olisikaan päätyneet yhteen.  :)
Muistan edelleen hyvin elävästi, kun olin lukenut neljännen kirjan ja silloin niin kovasti hehkutin eräälle kaverilleni, että Ron ja Hermione tulevat päätymään yhteen, koska heillä NIIN selvästi on tunteita toisiaan kohtaan. Kaverini katsoi minua, kuin olisin kasvattanut itselleni toisen pään.  :D Hänen mielestään Ronin ja Hermionen välillä ei ollut mitään sen kummallisempaa. Ei uskonut, kun sanoin, että kaikki on luettavissa rivien välistä.  ;)
Eli ei kait tämä pari sitten kaikille olekaan ollut niin suuri itsestäänselvyys.  ::)

Mutta mutta... Eipä siinä mitään sen ihmeellisempää. Aivan ihana pari ovat! ^_____^

ja ai niin joo, suudelma oli aivan loistava!  ;D
"We accept the love we think we deserve."

Jewwi

• Vieras
« Vastaus #5 : 22.03.2008 21:27:41 »
Itselleni tuli siinä kun DH:ssa kerrottiin Harrylle että Ron ja Hermione ovat vessassa, mitä mielenkiintoisimmat kaksimielisyydet mieleen :D Koska mitä muutakaan nuo kaksi siellä muka olisivat tehneet? Hakeneet basiliskin hampaita- ja pyh...
Kun pienempänä aloitin Potterien lukemisen, olin niin varma että Harry ja Hermione menevät naimisiin ja hankkivat lapsia.
Oli aivan sama tunne :o Silloisen ihastukseni kanssa olimme Hermione ja Harry leikeissä XD

Pipe

« Vastaus #6 : 22.03.2008 21:32:56 »
Mä hokasin sen kakkosleffan aikana et Ron ja Hermione menee yhteen. :) (suomeks heti ku alotin fanittaan Pottereita).

Kakkosen leffakohtaus :) (Hermione on palautettu takaisin elävien kirjoihin kangistetusta).. Juoksee halaan Harryy mut mites käy Ronin kohdalla :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
♥Twc♥

Ava by: Ingrid

LeidiMarmelaadi

• Where are you..
« Vastaus #7 : 23.03.2008 13:50:48 »
Ne kuullostaa niin unelma parilta..

"Kuului kalinaa, kun basiliskin hampaat ryöppysivät Hermionen sylistä. Hän juoksi Ronin tuo heittäytyi hänen kaulaansa ja suuteli häntä suoraans uulle. Ron heitti hampaat ja luudanvarren käsistään ja vastasi seillaisella innolla,että nosti Hermionen ilmaan."
Love potion ...

feiarth

« Vastaus #8 : 23.03.2008 15:02:41 »
"Kuului kalinaa, kun basiliskin hampaat ryöppysivät Hermionen sylistä. Hän juoksi Ronin tuo heittäytyi hänen kaulaansa ja suuteli häntä suoraans uulle. Ron heitti hampaat ja luudanvarren käsistään ja vastasi seillaisella innolla,että nosti Hermionen ilmaan."
Tuo oli kyllä kieltämättä erittäin hauska kohta : D

LeidiMarmelaadi

• Where are you..
« Vastaus #9 : 23.03.2008 15:31:42 »
Tuo oli kyllä kieltämättä erittäin hauska kohta : D

Pystyin kuvitella kaikkien ilmeet..
Love potion ...

Pikkumyy

« Vastaus #10 : 24.03.2008 11:45:43 »
Mun lemppariparituksia kans <3 Mulle ei koko kirjasarjan aikana ees tullu mieleen et noi kaks ei ois lopulta päätynykkään yhteen... nyt vasta tajuun ettei se niin itsestäänselvyys ookkaan ollu. En osaa edes kuvitella millainen DH:sta ois tullu jos ne kaks ei ois päätyny yhteen. Tosi paljon huonompi ainakin!  ;)
Only me.
Avatarista kiitos kuuluu Mirandelille <3

Ficcini "Velhomaailman Dr. Dumbbis"

Reppuriiviö

• Elämä on kolikko.
« Vastaus #11 : 26.03.2008 18:16:48 »
Onhan tämä toki söötti pari, mutta mutta..
Itse en henkilökohtaisesti suosi tätä paritusta, mutta menettelihän se juonen kannalta. Suhtaudun melko neutraalisti heidän yhteiseloonsa, mutta kallistun kuitenkin miinuksen puolelle. Minusta kun Krum ja Hermione olisivat sopineet (ja sopisivat vieläkin!) niin hyvin yhteen.. :D

Kuten muutama muukin, olin aina kuvitellut että (jos se olisi) se olisi Harry/Hermione. Ovathan Ron ja Hermione aika lailla vastakohtia, mutta silti, jotenkin se tuntuu olevan liian siirappista. Ja pessimistisesti oletin että jompi kumpi ei tuntisi samoin, tai että se olisikin vain hetken huumaa. Siksi Ron/Hermione oli pieni yllätys. Kaikesta huolimatta en kuitenkaan huokaile ihastuksesta tai kilju kauhusta. Eipä olisi haitannut, vaikka he eivät olisikaan päätyneet yhteen, vaan jatkaneet ystävinä sen jälkeen kun Ron piti pienen paussin telttailussa. ::)
"Mitäs suklaapoikia te ootte?"
"E-ei me mitään suklaamyyjiä olla.."

801, I'm lovin it!

vampirelove

• call me your favourite, call me the worst
    • break me.
« Vastaus #12 : 29.03.2008 16:33:23 »
Juuri sopiva pari <3
Oli niin söpöö ku Ron ja Hermione oli niis aiemmis kirjois silleen vaivaantuneita
ku tuli joku paikka mis niiden piti olla lähekkäin.
Jokatapauksessa, oon tosi iloinen että niistä tuli pari mut Harryn vaimoon
en ollu tyytyväinen :D
everybody's looking for the drug that heals.

feiarth

« Vastaus #13 : 29.03.2008 18:11:21 »
mut Harryn vaimoon
en ollu tyytyväinen :D
Minä taas pidin siitä hurjasti : D
Mutta lapsien nimet olivat vähän imelät :p

|^Goose^|

« Vastaus #14 : 29.03.2008 19:25:17 »
Mutta lapsien nimet olivat vähän imelät :p

Kaikkien oli. :D Mä en semmosia nimiä ois lapsilleni antanu jos olisin ollut Ginny/Harry/Ron/Hermione (etc) :D
w<3

pikkuinen

• Kahta en vaihda; toinen on Fred
« Vastaus #15 : 29.03.2008 23:47:01 »
Ewwh, pesunkestävänä slasharina olisin ollut paljon tyytyväisempi, jos Harry ja Ron olisi menneet yhteen ja Hermione painunut vaikka Ginnyn matkaan. *väistelee lentäviä esineitä* Vaikka onhan Hermy/Ron -paritus sataviisikymmentä kertaa siedettävämpi kuin joku Ginny/Harry.

Liian ilmeistä kuitenkin, sanon minä. Kaikki sai toisensa ja elivät happily ever after.
If you like slash, clap your hands.

Hazandra

« Vastaus #16 : 30.03.2008 01:09:26 »
Hassua todellakin, minäkin olen monien muiden tapaan aluksi mieltänyt Harryn ja Hermionen selväksi pariksi. Vahvasti vielä kolmannen kirjan aikaan olin sitä mieltä, että Harry ja Hermione kuuluvat yhteen ja ovatkin sitä sitten kirjasarjan lopussa. Jossain siinä neljännen kirjan aikana sitten pari tuntui etäisemmältä (mutta toivostahan ei toki vielä luovuttu!) ;) Kai siinä tuli sitten Harryn ihastuminen Chohon ja Ronin ja Hermionen välille noussut pieni orastava jännite...

Kyllähän Ronin ja Hermionen suhde vaikutti todennaköiseltä viimeistään kuudennen kirjan alussa. Mietiskelin tosin seiskaa lukiessani, että mitäs jos Ron kuolee? Tuleeko sitten Harry ystävänsä tilalle? No, nyt kaikki jo tiedämme vastauksen ;D

Kohta, jossa Harry kertoo Ronille, että Hermione on hänelle kuin sisko, tykkäsin kovasti. Ron oli hiukan mustasukkainen ja varmaan oli ehtinyt jo miettiäkin, mitä kaverit kahdestaan telttailemassa keksivätkään iltojensa kuluksi tehdä... ::) Samassa hirnyrkin tuhoamisessa Harryn ja Hermionen Valedro-hahmojen touhu oli varmaan Ronille mielenkiintoista katseltavaa... Hetken jo pelkäsin, että Ron käy Harryyn käsiksi...

Ron ja Hermione ovat toki omalla tavallaan mielestäni söpö pari, mutta joskus minun makuuni turhankin siirappinen (tosin, kuten viimeksi mm. pikkuinen sanoi, siedettävämpi vaihtoehto kuin Harry ja Ginny). Onhan Hermionella ja Ronilla hyvät, hauskat hetkensä. Ja noille mainituille pusuttelukohtauksille ja muille "poissaoloille" on kiva hymähdellä. (vessassa käymässä, joojoo... ::) Hei, ihmiset luulevat, että he kuolevat lähitunteina. Eikös silloin yleensä tehdä kaikki, mitä on vähänkään halunnut...? ;) )

No, olisi sitä varmaan pahempikin pari voinut tulla... ::)
Olit kuin et edes olisi tästä harmaasta maailmasta.
Enkelit hakivat sinut takaisin kotiin liian pian.
Ja niin enkeli palasi omiensa luo...

L (1988-2007)

Hazandran tarinat

April

• funky aphrodite
  • since 2007, biatch.
« Vastaus #17 : 31.03.2008 21:00:25 »
Mukavaa, että päätyivät yhteen. En osaa heitä oikein kuvitella muille paritettavaksi.
R/Hr on kiwa paritus. ^^
Mutta... ehh... Harry/Ginny on kyllä yksi tän släshärin inhokkiparituksista. :x

~April
If a writer falls in love with you,
you can never die.

- Mik Everett

Dramione

« Vastaus #18 : 31.03.2008 21:09:01 »
Hmm..Draco/Hermione olisi sopinut paremmin.
Mutta se ei varmaan olekkaan kuin ficeissä mahdollista.  :D ::)

Kit

• Vieras
« Vastaus #19 : 01.04.2008 08:20:18 »
Ron sen paremmin kuin Hermionekaan ei ole suosikkihahmokaartiini koskaan kuulunut, joten tämä asia on minulle ihan sama. Ihan suloinen parihan ne ovat ja näin.