Kirjoittaja Aihe: Ron ja Hermione  (Luettu 20732 kertaa)

feiarth

Vs: Ron ja Hermione
« Vastaus #20 : 01.04.2008 16:11:35 »
En voi ymmärtää mikseivät ihmiset pidä Ginny / Harry -parituksesta <: Sehän on loistava ^^
Parempi olisi tietysti ollut Luna/Harry, tai ehkäpä jopa Luna/Ron.. : D
Ja Hermione/Malfoy olisi ollut loistava, niin kuin Dramione tuossa totesi ^^

Tala Sohalia

« Vastaus #21 : 04.04.2008 16:13:28 »
En tiedä mistä johtuu, mutta minä tiesin, että Hermione ja Ron JA Harry ja Ginny päätyvät yhteen lopulta heti ensimmäisestä kirjasta lähtien. Se oli jotenkin niin selkeä klisee, että tottakai se niin kirjoitetaan. Tässä on nyt kuitenkin kyseessä tällainen toimintakirja eikä tunnekirja. Nuorille tarkoitettuun toimintakirjaan ei yksinkertaisesti mahdu mitään järkyttävän shokeeraavaa paritusta vaan sillä turvallisella pelataan loppuun asti.

Hermione ja Ron ovat aina olleet toistensa kurkussa ja ovat vielä niin eripariakin. Tottakai he päätyvät yhteen. Harryn ja Hermionen yhteiselo oli aivan liian tapahtumaköyhää, heillä ei ollut kemiaa edes sisarustappeluihin.

Ginnyn ylimitoitettu ihailu taas tottakai oli selkeä vinkki siitä, että Harryn kanssa päätyvät yhteen.

Ja asiaan vaikutti kyllä sekin, että itse pidän juuri tuollaisista parituksista ja parittamisjuonista -tai ainakin pidin silloin kun ensimmäisen kirjan luin.

Vaikka näin fikkarina tykkäänkin kirjoittaa hieman eri parituksilla, mielestäni nämä ova ne parhaat itse kirjasarjaan. Olisin ollut kyllä täysin pöllämystynyt jos jotain muuta olisi tapahtunut. Ginnyn ja Harryn suudelma 6:ssa oli aivan yhtä ihana kuin Hermionen ja Ronin. Kummankin takia virnuilin aivan kamalasti. Jotenkin niin naiivia ja suloista!

Mutta ne lasten nimet kyllä aiheuttivat oksennusrefleksin...
Ihminen, kumma eläin,
puhuu niin kuin jumala,
vaan tietääkö se puhuissansa
että aattelee kuin ihminen?

Voldemort

• Vieras
« Vastaus #22 : 04.04.2008 18:54:08 »
Mutta kyllä se elämässäkin aika usein menee niin, että se ilmeisin ratkaisu toteutuu, vaikka muuta toivoisikin joskus. ;D Lähipiiristä ne parit valitaan, jos vaan mahdollista. Vaikka olen joskus kyllä todistanut muutamia tosi järkytyksiäkin... ei kun yllätyksiä.  :o Minun on vaikeaa kuvitella, että Hermione ja Ron olisi pari, joka eläisi onnellisina elämänsä loppuun asti. He ovat liian erilaisia. Potter-kirjoissa heidän kohdallaan elää yhä tämä romanttinen käsitys, että erilaisuus yhdistää, mutta pidemmän päälle se kyllä erottaa. No, epilogin mukaan Ron ja Hermionekin olivat vielä yhdessä yhdeksäntoista vuoden jälkeen... Imelää kyllä, mutta jostain syystä ei aiheuttanut sen suurempaa inhoreaktiota. :o Minäkin olen niin viaton, ettei ollenkaan edes ajatellut, että ne voisivat harrastaa jotain tuollaista siellä Salaisuuksien kammiossa, mutta totta kai. Onhan se sitten myöhemmin aika cool. ;D

Ankkuli

« Vastaus #23 : 06.04.2008 15:17:48 »
Mun mielestäni oikeastaan kaikki kirjojen parituksista ovat canoniin sopivia (mieluisan yllätyksen koin myös, kun sain kuulla eettä Dumbbis on homo), mutta ficeissä olen ennemmin slashin puoleen. Alusta asti oli selvää että Hermy päätyy yhteen jommankumman pojan kanssa, ja kyllä se Roniksi osoittautui aikas nopeasti.
Elokuvissa Ginnya en kyllä voisi kuvitella Harrylle, mutta kirjoja lukiessa se tuntuu hyvältä.

Ja täh, ei minulla käynyt edes lähelläkään mielessä mikään Salaisuuksien kammion seksiakti-juttu, olen näemmä yliarvioinut mielikuvitukseni  :D

Enkeliprinsessa

• Luihuisen Vampyyri
  • Would you be my vampire...?
« Vastaus #24 : 07.04.2008 00:35:15 »
Kuten Tala Sohalia kirjoitti, niin kyllä Ronin ja Hermionen yhteen päätyminen oli minullekin selvää jo ensimmäisestä kirjasta lähtien.
Ja miun mielestä se menee ihan oikeassakin elämässä niin, että yleensä erilaisemmat ihmiset ovat pidempään yhdessä, kuin samankaltaiset, joten sekin, että epilogissa Ron ja Hermione ovat vieläkin yhdessä, ei ollut yllätys sekään. Tosin, kirjoissahan on yleensä aina onnelliset loput, mutta kyllä se oikeassakin elämässä voi mennä niin.

Miun mummo ja pappa ovat hyvin erilaisia immeisiä ja ovat vieläkin yhdessä, eiköhän nekin olis jo eronneet, jos erilaisuus olisi ollut liikaa...
Ja miusta ittestäni ainakin, jos joku on minun kanssani liian samankaltainen, niin en pystyisi sellaisen kanssa elämään. Tuntuisi vain siltä kuitenkin, että se toinen yrittää matkia tai jotain. Ei omista omaa elämää, jos on liian samanlainen minun kanssani xD   (Mutta eipä miun pitänyt itsestäni tai suvustani paasaamaan ^_^)

Joten miusta on ihan ymmärrettävää, että Hermione ja Ron ovat yhdessä vielä 19 vuoden jälkeenkin. Mutta toisaalta, toiset ovat yhdessä myös rakkauden "lakahduttua" lasten takia ;)

Ron ja Hermione kaikessa ennalta-arvattavuudessa ovat kyllä todella söpö pari.

Ring

• Kehän piirisormusrinki
    • Never B
« Vastaus #25 : 08.04.2008 16:28:45 »
Hmm, Ron/Hermione oli minustakin erittäin ennalta-arvattava, mietin sitä joskus kun kolmatta kirjaa luin, mutta samalla myös ihan mukava. En itse pidä kyllä Harry/Ginnystä yhtään, kannatan Harry/Lunaa : D
Harryn reaktio todellakin siihen niiden suudelmaan ("Hei, täällä soditaan" tai jotain sinnepäin) oli kyllä mahtava 8DD
The brain is shining again. Peljätkää hohtavia aivoja.

Lempivärini on musta.
"Olin pienenä söpö ja siihen se sit jääkin."
"Hymyile niin ne luulee et sä tajusit."
"Aina ei mee nallekarkit tasan."
"Miks kännykällä ei ole kännykkää et sille vois soittaa?"

Kristiinaismi! Uskomme kristallipalloihin ja Tiinaan!

Tala Sohalia

« Vastaus #26 : 08.04.2008 16:34:24 »
En itse pidä kyllä Harry/Ginnystä yhtään, kannatan Harry/Lunaa : D

Feeniksin kilta -elokuva kyllä petasi tätä paritusta aika mallikkaasti.

Itse epäilin, että Luna olisi päätynyt Nevillelle, mutta kai se Rowling halusi sitten jotain pitää "yllätyksenä". Perus Angelina/Fred:kin jäi mieleen neloskirjasta. Ja Matami Pomfrey ja Dumbledore ensimmäisestä kirjasta. (Eli kaikkea en olekaan tiennyt, vaikka muka olen) Olen erittäin herkkä tarttumaan pieniin "vinkkeihin" ja sen jälkeen ajatusta ei saa mielestäni. Siriuksen ja Remuksen löysin vasta ficcaajilta, mutta sen jälkeen mieltäni ei ole saanut muuttamaan: Tonks itseasiassa teki koko suhteesta canonia vain lisää. :)

Noh, mutta nyt meni ohi aiheen aika mallikkaasti.
Ihminen, kumma eläin,
puhuu niin kuin jumala,
vaan tietääkö se puhuissansa
että aattelee kuin ihminen?

Andromeda

• *
« Vastaus #27 : 08.04.2008 17:07:46 »
Ron Ja Hermione On kaikkein Ihanin Pari KOko Harry Potter Sarjassa ! ! ! ! ! :D

maya|

« Vastaus #28 : 16.04.2008 21:50:37 »
Mie olin aika pettynyt, kun Ron/Hermione tapahtu vasta seiskakirjassa, ja vielä lopussa. Ite oisin viimeistään kutoskirjassa pistäny ne yhteen : DD Tosin sillon telttaretket olis voinu olla Harrylle aika epämukavia.

Tala Sohalian tapaan oisin veikannu Lunan ja Nevillen menevän yhteen.
People can live a hundred years without really living for a minute.

Hermy^

• Vieras
« Vastaus #29 : 17.04.2008 20:46:32 »
Mie olin aika pettynyt, kun Ron/Hermione tapahtu vasta seiskakirjassa, ja vielä lopussa. Ite oisin viimeistään kutoskirjassa pistäny ne yhteen : DD Tosin sillon telttaretket olis voinu olla Harrylle aika epämukavia.

Tala Sohalian tapaan oisin veikannu Lunan ja Nevillen menevän yhteen.

No lol at Luna/Neville, Luna/Dean sen olla pitää! Katkeroiduin Rowille, kun Luna lähti sitten jonkin Rolfin matkaan. :F

Vodkamartini

« Vastaus #30 : 26.04.2008 23:31:10 »
Minun mielestäni Hermionea ja Ronia ei olisi koskaan pitänyt parittaa. Se on ihan liian ennalta arvattava paritus, mistä tosin ei voi syyttää Rowlingia vaan meitä yliaktiivisia faneja jotka paritamme kirjoissa kaikkea mikä saattaa hiemankin liikahtaa. En ole koskaan mieltänyt Ronia ja Hermionea pariksi vaikka niitäkin ficcejä on tullut luettua. He eivät vain sovi yhteen. Se tuntuu ihan liian ennalta arvattavalta - samoin kuin Harry/Ginny. Niin, petyin seiskaan. No can do...
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
Siltikin lytyssä.

Lallu

• freak bitch
  • dynamite
« Vastaus #31 : 27.04.2008 01:56:59 »
Lainaus
Luna/Dean sen olla pitää! Katkeroiduin Rowille, kun Luna lähti sitten jonkin Rolfin matkaan. :F

Täysin samaa mieltä! Mä oon jossain aiemminkin tätä angstannut.  ;D Siellä ne hyppi käsi kädessä. Grrr...
[

Cecil

« Vastaus #32 : 27.04.2008 20:02:39 »
Ron ja Hermione...no tuota...todella ennalta arvattava, mutta silti niin ihana pari! Toisaalta olisin toivonut, että ystäväkolmikko pysyisi YSTÄVÄkolmikkona, mutta kun Harry sai Ginnyn, niin ei se haittaa. Ystäväpiiri vain laajeni :).

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #33 : 30.05.2009 19:50:32 »
Ron ja Hermione ovat tavallaan niin ihanan... kliseinen pari. Olen aina ollut sitä mieltä, että Ronista ja Hermionesta pitää tulla pari, olin sitä mieltä jo ihan pienenä, joskus tokaluokkalaisena. Enhän minä silloin mitään ficeistä ollut kuullut, ne ovat tulleet elämääni nyt vasta kun olin kuudennella (varmaankin), mutta toivoin aina, että heistä tulisi pari. Ja heistä tulikin!

Ronilla ja Hermionella on niin tavallinen suhde - ensin vihataan, sitten riidellään, mustasukkaisuutta, vihataan ja niin pois päin, ja lopulta rynnätään suutelemaan toista.

Hermione/Harrysta en ole koskaan pitänyt. Nyt vasta olen alkanut sietämään sitä. Kyllä minä olen sitä mieltä, että Ron/Hermioneta se pitää olla. Se on niin turvallinen ja tuttu paritus kaiken näiden kuolonsyöjien ja Hermione/Dracon keskellä.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Daliah

• Say my name, Malfoy.
« Vastaus #34 : 06.06.2009 03:01:17 »
Kyllä se niin on, että vastakohdat täydentävät ja tässä tapauksessa Hermione ja Ron ovat kyllä kuin toisilleen luotuja. Kuinka söpö pari voikaan olla? Tässä vastaus.

Ron ja Hermione ovat tavallaan niin ihanan... kliseinen pari. Ronilla ja Hermionella on niin tavallinen suhde - ensin vihataan, sitten riidellään, mustasukkaisuutta, vihataan ja niin pois päin, ja lopulta rynnätään suutelemaan toista.

Aevan ehanaa. Mm, samaa mieltä, kliseistä, mutta niin ihanaa. Toisaalta Dramionekin iskee :P
Helpompi satuttaa, kuin rakastaa. Helpompi olla oikeassa kuin väärässä. Helpompi olla hereillä, kuin nukahtaa.

Amadeo

• Random Hero
    • Jackass foorumi
« Vastaus #35 : 09.06.2009 19:18:58 »
No tottakai Ron/Hermione!! Eihän sitä mitään muuta olisi voinut kuvitellakaan! ^^ Vaikka se olikin ennalta-arvattava ja kliseinen ja mitä kaikkee, niin silti... hienoa, että Rowling kirjoitti ne yhteen.
Muistaakseni miulla ei käynyt mielessäkään, että Harry ja Hermione menisivät yhteen... Ja siis hyi helvetti joku Hermione/Draco. Miä en jaksa edelleenkään ymmärtää tätä paritusta. o-O Ei uppoo miuhun, hyi. :'D

Mutta siis joo. Ron <3 Hermione like 4ever.  :D
Vaikka kuinka erilaisia olisivatkin, niin kyllä se toimii. ^^

Harry/Ginnykin meni, mut ei se nyt niin kolahtanu... Mut mukavahan sekin oli ja tosiaan, komppaan muita niistä lasten nimistä, että c'moon~ :''D
You can sugarcoat shit, but it'll still be shit.

Walker

• *
  • <3
« Vastaus #36 : 21.07.2009 15:06:09 »
Tiesin heti pienenä, että näistä tulee pari, kun katsoin ensimmäistäkin kertaa Potteria .. :---D
Muutenkin ehdottomat lempihahmoni, sopivat saumattomasti yhteen, aivan täydellinen pari, vaikkakin kovin erilaisia.
Tosin, mitä se vaikuttaa, jos yhteistyö toimii? <3 ja sehän todellakin toimii.

Ja kyllä sen todellakin pitää olla vain ja ainoastaan Ron/Hermione.
En kestä mitään muita, en voi kuvitellakaan lukevani niitä, kun tulen jo vihaiseksi Ronin lyhyestä suhteesta Lavenderiin. :---)

Olen aina vain tykännyt ihan kauheasti tästä parista, enkä edes tiedä miksi .. kai keskinäinen kemia vain on jotain sellaista. <3

Mirandel

• Kentaurin tytär
« Vastaus #37 : 14.09.2009 20:55:11 »
Joskus olin minäkin näitä Harry/Herm-ihmisiä, mutta... olikohan se sitten kolmannen ja neljännen kirjan aikana, kun tajusin, että kyllähän nyt Ron ja Herm yhteen päätyy. Ja nyt kun luin kirjat ihan uudestaan alusta saakka, tuli heidän rakkaustarinastaan lempparini. Minusta ei ole kyllä kovin kliseinen. En ainakaan ole ennen törmännyt samanlaiseen. Pidän siitä, kuinka he ovat niin erilaisia, mutta juuri siksi rakastavat toisiaan. Ron oppi ymmärtämään Hermionea, samoin Hermione oppi ymmärtämään Ronia. Samalla molemmat tajusivat, että he tarvitsivat toisiaan. Mustasukkaisuudesta johtuvat riidat neljännessä ja kuudennessa kirjassa osoittavat vain sitä, että heillä todella on tunteita toisiaan kohtaan.

Ron ja Hermione on ehdottomasti lempiparitukseni niin Pottereiden kuin muidenkin teosten kesken. Rakastan sitä, kuinka heidän suhteensa kehittyy hissukseen, ja mihin se lopulta päätyy. Against all odds. :)
"Don't cry because it's over. Smile because it happened."

TheGoldenTrio.org suomalaiset Harry Potter Trio-fanisivut

Amanecer

« Vastaus #38 : 20.09.2009 00:40:09 »
Kakkosen leffakohtaus (Hermione on palautettu takaisin elävien kirjoihin kangistetusta).. Juoksee halaan Harryy mut mites käy Ronin kohdalla
Myönnän katsoneeni ensin pari ensimmäistä elokuvaa ja lukeneeni vasta niiden jälkeen kirjat. Juuri tämän kohdan jälkeen viimeistään pitäisi tajuta, että Hermione ja Ron päätyvät joka tapauksessa yhteen. En silloin oikeastaan ajatellut mitään, olin vain että ookoo. Se taisi olla Puoliverinen prinssi, kun ajattelin asiaa sitten ihan oikeasti. Ron ja Hermione. Yhdessä. Ikuisesti. Avioliitto. Lapsia. --------> *kiroaa*

Siis kyllähän se niin on, että vastakohdat täydentävät toisiaan (vai miten se nyt meni), mutta tämä oli jo liikaa. Kauhean kliseistä ja ennalta-arvattavaa, ei minun makuuni. Yh.

... ja tämän seurauksena teki mieli motata Rowlingia oikein olan takaa. Inhokkiparituksiani edelleen, ehdottomasti.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2009 00:42:07 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Shaula

• skorpioni
  • ex-x-dee
« Vastaus #39 : 21.09.2009 18:05:29 »
Mä ajattelin heti ensimmäisestä leffasta asti että noista tulee pari :D Muistan ku mun kaverit aina puhu et Harrysta ja Hermionesta tulee pari, mutta mä olin aina sitä mieltä että ei, kyllä se Ron ja Hermione on jotka lopussa menee naimisiin. Ihan jees pari sillee, mutta olisin halunnu jotai räväkämpää. Rowling kuitenkin näyttää tykkäävän noista vähän perinteisimmistä pareista...
-
La dagen få, sin hvile nå, og natten vil våke for den, Nocturne.
Selv mørket må, en gang forgå, så natten kan føde en dag.