Kirjoittaja Aihe: Feeniksin Kilta -elokuva  (Luettu 30834 kertaa)

Isabel

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #20 : 03.07.2007 19:39:01 »
LaLuna, kiitos linkistä. Yllättävää siellä sataa ! On niin hidas netti, että pätkii hirveästi. Mutta näin Danin ja Tomin. Uuh.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Isabel »
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

Slytherin

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #21 : 03.07.2007 19:56:55 »
Mikäs kohta toi on ku Harry lyö kätensä noihin ilmotuksiin?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Slytherin »

Memlei

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #22 : 03.07.2007 20:44:41 »
Jooh, varasin juuri liput ensi viikon perjantaille, silloin siis Ilves ykkösessä Lahdessa haha. En aio spoilaantua, uke, katsotaan nyt jaksanko pysytellä erossa tästä ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Memlei »

Violetu

• Rohkupuusku
  • You are not alone
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #23 : 04.07.2007 18:05:09 »
Hirveästi hommia rästissä ja auttamaton Potter-hysteria puskee päälle...
Jos ensi-iltaan ei enää saa lippuja niin pääsee kyllä melkeen itku. Pitäis vissiin olla vähän aktiivisempi, soitella kavereille ja sopia että nyt mennään hakemaan liput ja vähän äkkiä...
Ja sitten kun en ole käynyt varaamassa DH:takaan... :o

*lähtee jonnekin muualle offaamaan*

//Haa, tilanne puoliksi korjattu. Paikat FK:aan varattu :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Violet Baudelaire »
Vie minut kanssasi yöhön ja
seikkailuun.

Bulla

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #24 : 05.07.2007 09:14:52 »
Arvatkaa kenellä on liput FK:seen heti ilmestymispäivänä? Aivan, minulla! 13.07.2007 klo 18:00, Ilveksessä, Lahdessa! Hallelujah, olen iloinen. :D

Vähänkö alkoi taas kaunat nousta Iltasanomia kohtaan, kun Cho Chang kirjoitettiin tuossa artikkelissa Chao Chang ja Rupert Grint oli Rubert Grint. Miksi journalismin taso laskee koko ajan, oi miksi?

En. Jaksa. Odottaa.

-Bulla
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Bulla »

bobbo

• http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #25 : 05.07.2007 09:33:41 »
iik eeek.

Tänääntänääntänääntänään pääsen ennakkonäytökseen! *pomppii tasajalkaa ympäri asuntoa*

Ei siis todellakaan ollut mitään järkevää sanottavaa  ;D Olen niin täpinöissäni ettei aivot suostu tuottamaan yhtäkään järkevää ajatusta. Hyvä jos pystyn edes lauseita muodostamaan.

iih!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut bobbo »

Hestia

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #26 : 05.07.2007 16:41:02 »
Potter-näyttelijöitä Helsinkiin 11.7.

Omg, onko joku menossa tsekkaamaan tytöt? Ja nyt kismittää kun oon jumissa täällä hornan kuusessa. Ei joku viitsisi ihkuttaa mun puolesta Ginnyn housuja? :DD Noeii.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Hestia »
Battle is not over even when it's won
• • • - - - • • •

destine

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #27 : 05.07.2007 17:40:23 »
SPOILER Anna-Liisan viestiin.

Anna-Liisa, mikäli tuo pitää totta, niin sitten jonkun suusta pääsee ei-niin-mukavia sanoja. Luultavasti yksi odotetuimmista kohdista. Toivon mukaan ei pidä paikkaansa. Ainakin näyttelijöitä nuorien kelmien rooleihin on otettu, joten kaiken järjen mukaan heitä näkyisi enemmän valkokankaalla kuin välähdyksinä, mutta...

*kiroaa elokuvan käsikirjoittajat ja ohjaajat, mikäli tämä on totta* SPOILER ENDS.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut destine »
Therapy has taught me it's all your fault

Isabel

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #28 : 05.07.2007 17:49:55 »
Spoiler: näytä
[/color]
Anna-Liisa ja muut, miten selitätte sen kun minä ainakin olen nähnyt (en nyt jaksa hakea sitä kuvaa netistä) jossa Harry seisoo nuoren Jamesin ja Lilyn vieressä? Jos ne ovat vain välähdyksiä Severuksen muistissa miten Harry joutui sinne..?
Vai onko kohtaus otettu pois? Olen ihan pihalla.

// tässä se kuva
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Isabel »
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

Hestia

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #29 : 05.07.2007 18:12:08 »
Spoil: Menisi turhan vaikeaksi. Ajatuseula oli mukana viime leffassa, joten olisi hölmöä lähteä selittämään Harryn ilmestymistä Severuksen muistoihin jollain toisella keinolla. Itse luotan siihen, että ajatuseula on mukana. Jollei ole... grauh.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Hestia »
Battle is not over even when it's won
• • • - - - • • •

Corpse Bride

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #30 : 05.07.2007 18:55:59 »
Awh, minä näin leffan trailerin eilen telkkarista, kun katsoin CSI New Yorkia!
Menen varmaan itse leffan katsomaan aika myöhään, vasta parin viikon päästä ensi-illasta, kun ensi-ilta on tietysti ihan täynnä, 16. päivä lähden rippileirille isostelemaan ja kaverit tulevat muutenkin mökeiltään vasta samoihin aikoihin kuin minä leiriltä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Corpse Bride »

Pops

• Rouva Minerva
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #31 : 05.07.2007 19:14:03 »
Nyt on seitsemän lippua FK'n ensi-iltaan.
Eli nyt sitten vain turkulaiset odottamaan ensi viikon perjantaita.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Popka »
Have a biscuit, Potter!

Makisuke

• Killan ex-Ylinoita
  • Mäksä
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #32 : 05.07.2007 22:42:10 »
SPOILER leffan nähneeltä! Tuo Anna-Liisan spoileri on tosi. Nuo netissä näkyneet kuvat olivat varmaan juuri leikatuista kohtauksista tai promokuvia.SPOILER loppuu

Nyt laimeampia spoilereita, en spoilaa juonta enkä mitään oleellista:

Mutta leffa itsessään on aivan mahtava! Tällä kertaa ohjaajan valinta tuntuu osuneen nappiin. Elokuva oli tiivis paketti, mutta siinä oli rauhallisiakin hetkiä. Soundtrackilla on muutama helmi esim. kun Fred ja George lähtevät koulusta. Minusta tuntuu myös, että käsikirjoittaja on nyt vihdoinkin tajunnut Rowlingin huumorin ja mikä HP-maailmassa ja fanien mielestä on hauskaa. Elokuvassa oli nimittäin paljon  tosi osuvia one-linereita.  
Yksi asia vaivaa: elokuvien tekijät laittavat Harrylle vihreät silmät vasta sitten kun Voldemort pitää tätä vallassaan. Tämähän on muuten aivan mahtavaa ja hienoa että tajusivat käyttää tietokonetehosteita ja näin, mutta kun Voldemortilla on oikeasti punaiset silmät.    ;D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Makisuke »
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Sevilia

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #33 : 05.07.2007 23:00:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Isabel"
Spoiler: näytä
[/color]
Anna-Liisa ja muut, miten selitätte sen kun minä ainakin olen nähnyt (en nyt jaksa hakea sitä kuvaa netistä) jossa Harry seisoo nuoren Jamesin ja Lilyn vieressä? Jos ne ovat vain välähdyksiä Severuksen muistissa miten Harry joutui sinne..?
Vai onko kohtaus otettu pois? Olen ihan pihalla.

// tässä se kuva

SPOILAA:
Isabel, käsittääkseni tuo kohtaus, jossa oli Harry, James ja Lily oli okklumeustunnilta. Harryn muistoja (näki vanhempansa iseeviot-peilistä?) joihin Kalkaros tunkeutui.

Niin siis kävin katsomassa leffan tänään ennakkonäytöksessä. Mielestäni paras Potter-leffa tähän mennessä. Olen Makisuken kanssa samaa mieltä siitä, että huumori oli tavoitettu nyt paremmin. Repeilin koko ajan :D
Ja slasharihan nyt repii ne kiljahtelunsa melkein mistä tahansa, mutta monia mehukkaita kohtauksia ja repliikkejä luvassa ;)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Sevilia »
Muistatko miltä tuntuu
luopua kesäyönä
hölmöstä rakkaudesta?

meiram

• last.fm/user/infalli
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #34 : 06.07.2007 17:26:39 »
Pientäspoilausta; ei mitään suurta tai oleellista : Leffan nähneenä yhdyn sanoihin, hyvä on. Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Pimento ei ihan vastannut odotuksiani, mutta muuten. Ohjaaja sai oikeasti hyvän leffan aikaiseksi, vaikkei ainakaan  edellisiin verrattuna kirjaa aina noudattanut. Ja kaikki ihanat slash-repliikit ... Muutenkin Makisuken kanssa samaa mieltä huumorista. Käyn uudestaan katsastamassa kun tänne saapuu.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut meiram »
Avataren tehnyt Lauren-rabbit DeviantArtista. Kiitos.

Qwinnie

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #35 : 07.07.2007 21:11:26 »
Höh, kaverin kanssa ollaan suunniteltu, että mennään yhdessä katsomaan, mutta aikatauluongelmien takia ei nyt vielä ensi-iltaan, eikä edes ensimmäisillä viikoillakaan. Mutta kyllä sitä vielä ehtii, eipähän ole ainakaan niin tungosta ja ahdistavaa. ^^

Ja joo, eniten pelottaa ja ärsyttää minuakin tuo toteutus. Kirjahan nyt luonnollisesti oli niin pitkä, että elokuvaan (niin lyhyt kuin se onkin) ei millään ole voitu saada kaikkea ängättyä. Enkä nyt kovasti tykkäsi siitä, että jotain oleellista olisi tungettu pois, kun ajatellaan, että "kyllä ne tajuavat" tai muuta vastaavaa.

Sitten myös pelottaa se, niin kuin aina kirjojen filmatisoinneissa, että kaikki itseluomani mielikuvat pilataan jollain omituisella, enkä koskaan niitä saa takaisin. Tiedän, minun ei pitäisi katsoa mitään elokuvia tuon perusteella, mutta silti.

Mutta juu, ei nyt mitään muuta, kuin odotellaan.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Qwinnie »

Neruri

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #36 : 07.07.2007 21:23:52 »
Eilen me sitten varasimme Kajaanin miittiporukalle 10 lippua FK:n ensi-iltaan. Paikat ovat viidennellä rivillä, keskellä.

En malta enää odottaa! Aluksi leffa, jota odotan paljon, sen jälkeen VIIMEINEN (!!) kirja! Huhhuh..

// Teille, jotka olette jo nähneet leffan: Olitteko vuotiksen yksityisnäytöksessä vai mitä?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Neruri »
You wanna play with dolls?

Sun Lee

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #37 : 08.07.2007 14:57:59 »
Minä odotan tätä leffaa innolla... ja kauhulla ;D

Kauhulla siksi, koska kumma kyllä, FK oli mielestäni parhain Potter-kirja. Se kiilasi minusta jopa Azkabanin vangin ohi - mitä enemmän sitä luki. FK:ssa tapahtui ihan hirveästi kaikkea mielenkiintoista. Kirjassa oli monia kohtauksia, jotka tahtoisin tähän elokuvaankin, ja ainakin muutamat niistä kohtauksista on toteutettukin (siis trailerin ja behind the scenes-juttujen perusteella). Esim. AK-tapaamiset, Fredin & Georgen lähtö, taistelu ministeriössä, okklumeus... kaikki ne ja monet muut :D FK vain oli niin hyvä. Odotan sitä alkua kiinnostuneena. Sekin oli hirmu hyvä...

Viikko enää... harmittaa, kun en päässyt vuotisnäytökseen. Olisin jo nähnyt leffan. Nyt pitää kärsiä viikko vielä - ja pelätä, että tulen kipeäksi juuri perjantaiksi, kun siskolla on ihan hirveä yskä ja kuume... argh! Jos niin käy, niin menen leffaan vaikka pää kainalossa ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Sun Lee »

Corpse Bride

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #38 : 12.07.2007 14:00:51 »
Giaah, näin juuri Pohjalaisessa jutun leffasta ja sain traumoja, kun siihen jutun yhteyteen oli läntätty kauhean iso kuva Harrysta ja Chosta nuoleskelemassa. Kuvatekstissä luki jotain tällaista että "elokuvan odotetuin ja etukäteen kohutuin kohtaus on se, kun Harry Potter (Daniel Radcliffe) ja Cho Chang (Katie Leung) suutelevat.) Paha pieni slasharinmieleni heti ajatteli, että ai, eikö se ollutkaan se, kun sinne leffaan pääsi pujahtamaan pieni pätkä Tomin ja Danin kulissien (hah, kirjoitin ensin vahingossa "kullissien", freudilainen lipsahdus...) takaisia puolipukeisia touhuja...
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Corpse Bride »

Chárlotte

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #39 : 12.07.2007 14:06:41 »
Jihaa, itse varasin eilen liput tiistain näytökseen. Saas nähdä.

En oikein tiedä mitä odottaa. FK on leffana hiton vaikea toteuttaa (kuten tietty aiemmatkin), miettikää nyt sitä kirjaa.. ja se sama taika pitäisi säilyä leffassa. Uskon, että tulen LP:n tavoin pettymään liian nopeasti tehtyihin kohtauksiin ja niihin poisjättöihin, joilla saattaa olla jokin suurempikin merkitys. En tiedä sitten.

Pimennolta ja Bellalta odotan kieltämättä aika paljon. Onneksi on nimekkäät ja taitavat näyttelijät roolissaan :) Siriuksen kuolemaan en oikein jaksa ottaa kantaa, olen muutenkin pettynyt leffojen Sirreen pahasti. Jotenkin menty liian pitkälle sen renttumaisuuden kanssa - en minä nyt ihan tuollaiseksi kuvitellut Siriusta Azkabanin jälkeen.. mutta mielipiteensä kullakin. Onhan Oldman ihan loisto näyttelijä kuitenkin.

Mitä kelmeihin tulee, heidän kohtaustaan odotan kamalasti! Ah, aivan ihanaa nähdä nuori James ja Sirius, vaikka en oikein tiedä mitä heistä pitäisi ajatella. Kuvien perusteella varsinkaan Sirre ei oikein vastaa mun mielikuvia, mutta koska niitä pystyisikään täysin kukaan täyttämään? :D Nuori Kalkaros näyttää ainakin ihan loistavalta, juuri sellaiselta kuin pitääkin. Remuksesta mulla ei ole harmainta hajua.

No, sen näkee tiistaina. :>
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Chárlotte »
I hate everything  about you
Why do I love you?

H/D, it's a lifestyle