Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 145064 kertaa)

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #460 : 27.09.2020 01:08:30 »
Mä katoin tosta Areenassa olleen jaksosta edellisen viikolla kakkoselta.  Jodie oli kyllä hauska Tohtorina ja kun joku aiempi Tohtori toivoi muuttuvansa naiseksi. Joo ne uudet jaksot tuli alkuvuodesta aika samaan tahtiinkun Briteissä ensin areenassa ja sitten tv1/tv2 niin katoin ne jo silloin.  Ne uusii Areenassa 11. ja 12. kaudet nyt syksyn aikana, että jos on näkemättä niin kannattaa katsoa.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #461 : 27.09.2020 19:40:22 »
Sain tänään ilmoituksen, että The Good Placen kolmoskausi on lisätty viimein Netflixiin. Olen kärsivällisesti odottanut, että se sinne ilmestyy, ennen kuin katson sen itse. Täytyy huomenna aloitella 🤩 Vähän kyllä harmittaa, että lomani on lopussa ja pitäisi ensi viikolla oikeastaan taas palata töihin (teen nyt taas sijaisuuksia/keikkahommia niin voin periaatteessa kyl pitää vapaata milloin haluan), mutta ehkä tää pitää nyt huolen siitä, etten hotkaise koko kautta kerralla vaan jakso kerrallaan.

Mulla on kyllä jo muutenkin ihan liikaa kaikkea, mitä haluaisin katsoa. Mutta kyllä sitä pakkaa saa aina tulla sekoittamaan yksi sarja, jonka jatkoa on muutenkin jo odottanut ;D

// Joo, Brooklyn 99:n seuraava kausikin jos nyt viimein sois ilmestyä meillekin... : ))) Sitä palavasti odotellessa. Ollaan pahasti jäljessä.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2020 19:52:00 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #462 : 27.09.2020 19:46:14 »
Sain tänään ilmoituksen, että The Good Placen kolmoskausi on lisätty viimein Netflixiin. Olen kärsivällisesti odottanut, että se sinne ilmestyy, ennen kuin katson sen itse. Täytyy huomenna aloitella 🤩 Vähän kyllä harmittaa, että lomani on lopussa ja pitäisi ensi viikolla oikeastaan taas palata töihin (teen nyt taas sijaisuuksia/keikkahommia niin voin periaatteessa kyl pitää vapaata milloin haluan), mutta ehkä tää pitää nyt huolen siitä, etten hotkaise koko kautta kerralla vaan jakso kerrallaan.

Mulla on kyllä jo muutenkin ihan liikaa kaikkea, mitä haluaisin katsoa. Mutta kyllä sitä pakkaa saa aina tulla sekoittamaan yksi sarja, jonka jatkoa on muutenkin jo odottanut ;D
ÄÄÄÄÄÄ jeeeeesss!! Mahtia oon odottanut Good Place s3 ihan sika kauan (nyt jos tulis viel B99 seuraava kausi niin olisin taivaassa) :D oon kattonu ekat kaks kautta jo 2x mut taidan kattoo nyt kolmannen kerran ja sit putkeen uudet jaksot :)) Eikä spoilereitakaan varmaan tarvi varoa, kun tosiaan amerikkalaiset jo on nähnyt tuon kauden kauan sitten.

Never underestimate the power of fanfiction

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #463 : 29.09.2020 08:32:56 »
Onko mitään tietoa kuinka kauan Doctor Who-jaksoja pidetään yle areenassa? En löytänyt mitään tietoa aiheesta. Mulla tosin on 10-kauden jaksoja vielä näkemättä, tuntuu oudolta hypätä suoraan kauteen 11... Katson silti niitä areenan jaksoja jossain vaiheessa. Kunhan ne pysyis siellä pitkään!
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #464 : 29.09.2020 08:51:26 »
Abarat, jokainen jakso näyttää olevan 2 vk areenassa

Never underestimate the power of fanfiction

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #465 : 29.09.2020 11:57:59 »
Kiitos vastauksesta! Sivustolla se tosiaan näkyykin paljonko jaksoille on annettu aikaa, kun en ensin ollenkaan huomannu...! Katselin tässä vanhoja jaksoja. Tänään varmaan katselen 11.kauden jaksoja.  :)
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #466 : 21.10.2020 18:06:44 »
Jaahas, pitkästä aikaa tätä topaa kuluttamassa!

Katsoin hiljattain (vihdoin) Mandalorianin ja pakko sanoa, että oli kyllä todella positiivinen yllätys! Jäin ihan totaalisesti koukkuun ja toisaalta oon iloinen että katoin sen vasta nyt, koska kakkoskauden pitäisi tulla tän kuun lopussa :D Eipä tarvii kauaa odottaa! Siinä oli hyvin Star Wars -fiilistä, mutta kuitenkin myös sellanen oma juttunsa - tykkäsin kovasti :3

Sitten rykäsin tossa Hannibalia kaks kautta putkeen ja nyt katson kolmatta ja ai ettien että ;D Siis ihan todella creepyhän se on ja välillä mua ällöttää noi body displayt, mutta silti oon aivan koukussa tähänkin. Oon nähnyt noi kaks ensimmäistä kautta jo aikoja sitten, mutta aloitin alusta jotta muistuu mieleen ennen kuin sitten hyppään kolmoskauden jaksoihin. Mads Mikkelsen on ihan huikea tossa roolissaan ja Hannigram-fiilikset on kyllä vahvana :D Shipperin unelmaa tämä ♥


ava & bannu © Inkku

Salem

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #467 : 16.02.2021 22:00:12 »
Mua kiinnostaisi tietää, että millä mielellä ihmiset ovat täällä Supernaturalin viimeisestä jaksosta? En ole katsonut edes puolia kaikista kausista, mutta olen netistä lueskellut tuosta finaalista, ja saanut kuvan, että kansainvälisellä puolella monet fanit ovat tyytymättömiä.

Nyt tekisi mieli katsoa Supernaturalin ensimmäisiä jaksoja, mutta boksi on todennäköisesti porukoiden luona, kun mulla on ollut muutto enemmän tai vähemmän kesken viime huhtikuusta asti  ::) Se ensimmäinen kausi on niin helposti lähestyttävä, että siinä on yksi harvoja juttuja, joita jaksan katsella kerta toisensa jälkeen.

Minäkin olen vähän katsellut tuota Mandaloriania :D En yleensä voi sietää scifiä, mutta tuossa on kyllä se kaikkien tietämä pieni vihreä kaveri, joka viehättää.

Oletteko löytäneet mitään hyviä uusia sarjoja viime aikoina?

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #468 : 17.02.2021 13:10:55 »
Mua kiinnostaisi tietää, että millä mielellä ihmiset ovat täällä Supernaturalin viimeisestä jaksosta? En ole katsonut edes puolia kaikista kausista, mutta olen netistä lueskellut tuosta finaalista, ja saanut kuvan, että kansainvälisellä puolella monet fanit ovat tyytymättömiä.

o/ täällä yksi kovasti tyytymätön fani. Se finaali oli ihan hirveä, kuin katselisi tuhoisaa ketjukolaria. Tosi paha mieli jäi, eikä hyvällä tavalla. Olin itse asiassa niin pettynyt, etten halunnut katsella koko sarjaa yli kuukauteen sen jälkeen🙈

Nyt voi taas katsella jaksoja sieltä sun täältä, mutta olen onnellinen, jos en koskaan enää joudu katsomaan sitä finaalia.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #469 : 17.02.2021 13:54:50 »
Mua kiinnostaisi tietää, että millä mielellä ihmiset ovat täällä Supernaturalin viimeisestä jaksosta? En ole katsonut edes puolia kaikista kausista, mutta olen netistä lueskellut tuosta finaalista, ja saanut kuvan, että kansainvälisellä puolella monet fanit ovat tyytymättömiä.

o/ täällä yksi kovasti tyytymätön fani. Se finaali oli ihan hirveä, kuin katselisi tuhoisaa ketjukolaria. Tosi paha mieli jäi, eikä hyvällä tavalla. Olin itse asiassa niin pettynyt, etten halunnut katsella koko sarjaa yli kuukauteen sen jälkeen🙈

Nyt voi taas katsella jaksoja sieltä sun täältä, mutta olen onnellinen, jos en koskaan enää joudu katsomaan sitä finaalia.

Olen ilmeisesti onnekas, koska lopetin Supernaturalin katsomisen monta vuotta sitten :D Joo olen kanssa kuullut siitä lopetuksesta että se oli tosi huono ja lähes kaikki oli siihen pettyneitä. Oon myös iloinen siitä, etten enää oo sen fandomin pauloissa, koska en tiedä miten olisin voinut kestää Destiel-canon draaman että onko se nyt canonia vai ei ja miten huonosti ja pelleillen se koko homma oikein vedettiin :P Tietty en oo nähnyt vikaa jaksoa, mutta Tumblrissa Supernaturaliin törmää haluamattaankin ja jotain snipettejä olen nähnyt jaksosta sitä kautta. Aikoinaan lopetin katsomisen sillon 10 vai 11 kauteen millon Cas kuoli (taas kerran  lol) koska alko ärsyttää se tapa millä ne kohteli Casia ja finaalista päätellen Casin (ja Mishan) kohtelu ei ollut yhtään parantunut. On vaan niin pettymys nähdä alun perin hyvien sarjojen kuolevan kasaan koska showta tekevät heteromiehet ei suostu ottamaan katsojakuntansa mielipiteitä huomioon (myös köh köh Game of Thrones köh köh)

Never underestimate the power of fanfiction

Karvis

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #470 : 24.02.2021 11:45:23 »
Mikäs GoT:ssä oli katsojakunnan paritus? :D Multa on mennyt ohi, vaikka oon katsonut varmaankin kuutoskauteen asti joka jakson.

Mä katoin Supernaturalista lopun ihan uteliaisuuttani ja sellaiselle, joka ei ole katsonut kuin jaksoja sieltä täältä kauden 12 alun jälkeen, loppu näyttäytyi lähinnä sellaiselta, että eihän se mikään loppu edes ollut, koska ei tuolle sarjalle loppua saa millään. En siis voi sanoa olleeni pettynyt. Musta se loppu oli kaunis, lohdullinen ja rauhallinen, mutten näe sitä minään ultimaattisena loppuna. ;D Itse en ole ikinä ymmärtänyt destiel-hypeä enkä destiel-canonia, joten en tiedä vaikuttaako se jotenkin mun mielipiteeseen tai se, etten tiedä mitä välillä on tapahtunut, kun tiedän vaan sen ihan lopun.  ;D

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #471 : 24.02.2021 14:32:44 »
Mikäs GoT:ssä oli katsojakunnan paritus? :D Multa on mennyt ohi, vaikka oon katsonut varmaankin kuutoskauteen asti joka jakson.
En siis tarkottanu viitata pelkästään siihen että destiel-parituksen sähkinki olis se syy miksi supernaturalin lopetus floppas, enemmäni ehkä se että se shown keskiössä on ollu se ”kaksi veljestä” ja sit millään muulla ei oo ns väliä. Eli tää rakenne on kulkenu ykköskaudesta lähtien ja showntekijät ei oo suostunut kehittämään sarjaa sen mukana että sarjassa on ollu paljon tosi suosittuja hahmoja joita sit tapetaan ihan mielein määrin audiensin mielipiteistä huolimatta ja kohdellaan vähä miten sattuu. Esim cas on tosi suosittu ja keskeinen hahmo olikse nyt 4kaudelta asti mutta häntä ei koskaan ole kohdeltu varsinaisesti deanin ja samin vertaisena vaan aina keksitään hataria tekosyitä sille miksi cas nyt tässä jaksossa on poissa.

GoTisssa itse jäin kyllä pahalle mielelle brienne/jaime parituksen toteutuksesta ja siitä että jaime oli typerys ja meni tapattamaan ittensä cercein takia :D vaikka varsinki vikois kausis jaimen tarinakaaren isossa osassa oli sellanen emansipaatio cerceistä mut sit sillä ei yllättäen ollutkaan mitään merkitystä 🤷‍♀️

Never underestimate the power of fanfiction

mervii

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #472 : 24.02.2021 22:19:48 »
Onko täällä muita jotka katsoo ruutu+ Asema 19 sarjaa (Station 19.) Greyn Anatomian spin off sarja on siis kyseessä.

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #473 : 26.02.2021 10:52:18 »
Olen parin viikon aikana upputunut HBO-sarjaan a Discovery of Witches. Tykkään tuosta sauvattomasta taikuudesta. Yllätyksenä minulle tuli että sarjassa on mukana myös vampyyreja ja demoneja. Ja suomalainen näyttelijä, joka on myös sarjassa suomalaisella nimellä Satu. Omaan korvaan kuulostaa hassulta miten nimi Satu lausutaan muualla maailmalla, se kun on kuitenkin myös minun nimeni.  :)

//muoks 10.3.Olen jossain täällä Finissänkin nähnyt ohimennen keskustelua sarjasta The handmaid´s tale, mutta minkähän topikin alla se mahtaa olla. Siinä on kyllä sellainen sarja että ensimmäisen jakson jälkeen oli pitkä väli kun mietin viitsinkö tuollaista
Spoiler: näytä
sovinistisontaa
edes alkaa katsomaan. Sitten katsoin toisen jakson ja mietin yrjöänkö vai en. Mutta nyt sarjassa on näkökulma laajentunut ja se on kyllä vanginnut mielenkiintoni. Ekan kauden viimeisissä osissa mennään.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2021 21:13:58 kirjoittanut Fairy tale »

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #474 : 15.03.2021 22:28:23 »
Mä en oo vieläkään kattonut sitä Supernaturalin viimestä jaksoo, mutta tiedän aivan riittävästi kiitos :''D Siis jotenkin tää pettymys ei ehkä ois ees näin hirvee, jos ne olis jättäneet sen siihen toiseksi viimeiseen. Tai no, paskaahan sekin ois ollut, mutta nyt jotenkin se vedettiin vielä ihan pohjamutiin. Huutoitkin Destiel-momentille, mutta sitten kahden seuraavan jakson sisältöä (lähinnä tumblrissa) selatessa olin ensin epäuskoinen ja lopulta tonnin setelinä, koska mitä aktuaalista --- Mutta joo. En kans ollu ihan niin invested tässä loppuvaiheessa ja mulla on tosiaan pari kautta välistä kattomattakin, mutta pääpiirteittäin tiedän mitä matkalla tapahtu. En tiiä muuta, kun että oli kyllä kauhee pettymys.


ava & bannu © Inkku

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #475 : 16.03.2021 08:48:03 »
Itse en ole vielä nähnyt ollenkaan Supernatural viimeistä kautta, mutta tosiaan oon kuullu, että se lopetus ei ollut hyvä ja että, monet pettyivät siihen. En ole onneksi vuosiin ollut ihan superhyper-innoissani sarjasta, vaikka tykkäänkin siitä edelleen. Toki tuo viimeinen kausi nyt hieman arveluttaa nähdä, mutta haluan kuitenkin katsoa sarjan loppuun, kun urakan kerran on joskus aloittanut. Sitä tosin saan odotella tovin, että näen sen, kun pitää se DVD-boksi hommata itselle ja se taitaa vasta toukokuussa tulla. Mulla on siis kaikkien aikaisempien kausien boksitkin, niin pitäähän se koko sarja (hulluna) kerätä. :)

Mie en itse asiassa tiedä yhtään mitään siitä viimeisestä jaksosta, kun en ole enää tumblrissakaan pyörinyt yli puoleen vuoteen, enkä ole muualtakaan mitään snippetejä etsiskellyt. Lähden sitten aika neutraaleilla fiilikseillä kattomaan viimeistä kautta, kun se on mahdollista. Jos se sitten osoittautuu aivan järkyttäväksi pettymykseksi, niin sillä on mentävä. Ehkä on vaan hyvä, että sarja lopulta tuli päätökseensä.

Tällä hetkellä seurataan poikaystävän kanssa yhdessä Superstore-nimistä sarjaa. Sitä ennen katsottiin Brooklyn 99, josta poikaystävä tykkäs hirmusen paljon. Se on kyllä tosi hauska, tykkään siitä itsekin, koska suosittelin sarjaa poikaystävälle. Kunhan saadaan Superstore katsottua, niin siirrytään sitten seuraamaan Luciferia, jota myöskin suosittelin.
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #476 : 01.04.2021 06:53:58 »
Supernaturalista vielä, että ei 15 kausi ollut mitenkään kokonaisuudessa huono, vaan ne kaksi viimeistä jaksoa. Saattoi siellä toki olla välissäkin jokunen heikompi, mutta ihan yleisesti ottaen ei ne kaikki loppupään kaudet ole mitenkään kokonaisuudessaan huonoja.
Itse asiassa 13 kausi saattaa olla ensimmäinen vitoskauden jälkeen, johon en kyllästynyt kesken kaiken.

Pitää mennä Marveltopaan huutamaan The Falcon & the Winter soldierista, tähän mennessä ilmestyneet jaksot olen katsonut ensimmäisen kolmesti ja toisen kuudesti, että ehkä se kertoo jotain siitä, miten paljon pidän sarjasta😂

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #477 : 23.04.2021 15:34:19 »
Olen aivan täpinöissäni kun TV-sarja Manifestista on nyt tullut muutama jakso kolmatta tuotantokautta. Mutta halkean, kun aina täytyy viikon verran odottaa uutta jaksoa. Manifest on katsottavissa ainakin HBO:lla. Siinä on pieni ripaus samaa salaperäisyyttä ja outoutta mitä Lostissa aikoinaan. Koukuttavia juonenkäänteitä.  :) Sarja vaikuttaa kyllä sellaiselta, että sille ei löydy loppua saatikka selkeitä ratkaisuja varmaan koskaan. En usko että sitä kuvataan loputtoman monta kautta. Uskoisin että katsojat saavat vain loputtomasti puolivastauksia ja vihjeitä ja sitten sarja vain päättyy tai jätetään kesken.

Ja maantaina alkaa Handmaid´s talesta 4. kausi. Pitäisi varmaan antaa useamman jakson ilmestyä ennenkuin sitä alkaa katsomaan. Viikon kärvistely ei ole hyväksi.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #478 : 23.04.2021 17:47:31 »
Olen parin viikon aikana upputunut HBO-sarjaan a Discovery of Witches. Tykkään tuosta sauvattomasta taikuudesta. Yllätyksenä minulle tuli että sarjassa on mukana myös vampyyreja ja demoneja. Ja suomalainen näyttelijä, joka on myös sarjassa suomalaisella nimellä Satu. Omaan korvaan kuulostaa hassulta miten nimi Satu lausutaan muualla maailmalla, se kun on kuitenkin myös minun nimeni.  :)
Onpa hauskaa, että olivat oikeasti ottaneet siihen suomalaisen näyttelijän! :D Kirjaa lukiessa se oli jotenkin veikeä yksityiskohta.

Tämän näkeminen ohjelmalistalla taannoin, kun se julkaistiin, sai minut innostumaan, sillä tykkään kirjasta kovasti! (Olen tosin lukenut vasta ekan osan.) Sääli kyllä minulla ei ole tuota maksukanavaa, joten odotan sopivaa aikaa, että ehtii katsomaan kunnolla, ennen kuin otan sen ja alan katsomaan.

Minustakin tässä on harvinaisen mukavalla ja aikuisille lukijoille (varmaan myös katsojille?) sopivalla tavalla kuvattu taikuutta, noitia, vampyyreja ja demoneja. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

iira

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #479 : 26.04.2021 02:10:08 »
Mä olen viimeiset pari päivää uppoutunut tv:n äärelle ja tuijottanut about kaiken mahdollisen mitä on vaan voinut ja löytynyt niin Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir.

Olen ihan rakastunut kyseiseen sarjaan vaikka onkin lapsille suunnattu, niin tämä on kyllä itselle sellainen mistä nautin terveisin hömppäjuttujen rakastaja. Sarja löytyy Netflixistä englanniksi ja Disney+ suomeksi.

Onko täällä muita sarjaan hurahtaneita?  ::)