Kirjoittaja Aihe: My Hero Academia: A Midsummer´s Super Nightmare [K-11, huumori, romance] 2/2 eli VALMIS 23.7.  (Luettu 975 kertaa)

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Nimi: A Midsummer´s Super Nightmare – Kesäyön superpainajainen
Fandom: Boku no Hero Academia (eng. My Hero Academia)
Ikäraja: K-11
Parituksia: Monia! Mm. Todoroki/Yaoyorozu, Deku/Kacchan
Genre: romantiikka, huumori, dialogipainotteinen

Summary: Yleisluokan oppilas Eros (lempinimi) aiheuttaa A-luokan oppilaiden keskuudessa pientä sutinaa. Eros pystyy nimittäin samaan kuin Amorin nuolet – ihan ilman nuolia – ja vähän muuhunkin. 
Disclaimer: Shueisha, kirjoittaja Kōhei Horikoshi
Varoitukset: SPOILAA 3. KAUTTA!
Kaksiosainen


A Midsummer´s Super Nightmare
Kesäyön superpainajainen


1/2


Eros: 1-A luokka on niin olevinaan parempaa kansaa, koska he saivat oman hienon opiskelija-asuntolan. Mitä väliä, vaikka he pärjäsivät paremmin urheilufestareilla? Eivät sankariteot välttämättä ole urheilua...

Monoma: ”Eros hei, ajatteletko samaa kuin minä? Voisit aiheuttaa vähän hämminkiä eliittien keskuudessa.”

Eros: ”Ja mitä minä siitä saisin? Eraser Headin vihat niskaani ja varmaan jälki-istuntoa?”

Monoma: ”Ei opettajia kiinnosta teinien romanssit.”

Eros: ”Että minulla voi olla turha supervoima…”

Monoma: ”Sehän nähdään. Kyseessä ei ole pelkkä rakkaustarina.”

*

Deku: ”Oh, anteeksi Eros, en huomannut sinua!”

Eros: ”Ei se mitään, katso eteesi ensi kerralla…”

Deku: Outo tyyppi… En edes muista, mikä hänen voimansa on. Ehkä hän on yleisopiskelija.


Deku käveli itsekseen mutisten takaisin luokkahuoneeseen. Lounastauko oli juuri päättynyt. Hän kohotti katseensa ja näki Kacchanin saapuneen luokkaan ennen häntä. Yhtäkkiä Dekun poskia alkoi kuumottaa ja hänen sydämensä takoi nopeammin.

Bakugo: ”Mitä tuijotat, idiootti?”

Deku: Miksi tosiaan? Olen yhtäkkiä todella iloinen hänen näkemisestään. Ehkä se johtuu siitä, että vielä pari viikkoa sitten pelkäsin, että hänelle käy todella huonosti.

Bakugo: ”Muisteletko omaa nimeäsi?”

Deku: ”Kacchan… Lähtisitkö minun kanssani ulos tänään?”

MITÄÄÄÄÄÄÄÄ? MITÄ MINÄ JUURI KYSYIN?!?

Bakugon suu loksahti auki.

Mutta ennen kuin hän ehti vastata mitään (luultavasti karjumalla, jotakin kielteistä kirosanojen kuorruttamana), luokkaan pelmahtivat loput A-luokan opiskelijat.

Deku valui paikalleen ja tuijotti tiiviisti eteensä. Hänen oli kuitenkin todella vaikeaa keskittyä Eraser Headin puheeseen, joka käsitteli ilmeisesti supersankarien mediakäyttäytymistä.

Uraraka: ”Deku, oletko sinä kunnossa? Näytät jotenkin hassulta…”

Deku: ”Joo… Olen… Kai.”

Uraraka näytti jotenkin rumemmalta kuin ennen.

Miksi minä haluan Kacchanin tässä ja nyt? Olen varmaan saanut pari tälliä liikaa.

LÄTS.

Kacchanin kämmen läsähti täysiä Dekun pulpettia vasten, kun tunti oli päättynyt ja suurin osa oppilaista poistunut luokasta.

Bakugo: ”Mitä helvettiä se aiempi oli?”

Nielaus.

Deku: ”Se… oli… ihan… tot– totta.”

Oliko? Oli. Mutta miksi olen yhtäkkiä näin avoin, vaikka tiedän saavani kohta turp–

 ”AAAAAIII!”

Deku lensi selälleen lattialle ja tunsi kovaa jomotusta oikeassa poskessaan. Kacchan ei sentään ollut räjäyttänyt häntä ilmaan.

Bakugo: ”Se oli ei.”

Deku tunsi itsensä kumman surulliseksi. Ilmeisesti hän oli oikeasti halunnut viettää aikaa Kacchanin kanssa… Käsi kädessä… Suudellen….

Uraraka: ”Mitä tuo nyt oli?”

Deku: ”Kacchanin perusmaanantai.”

Uraraka: ”Sinun oikea poskesi on vähän turvonnut. Kannattaa varmaan laittaa siihen jotain kylmää, mene hakemaan vaikka vessasta kylmä vesihaude. Minä voin odottaa. Iida on kirjastossa, mutta minua ei huvita nyt lukea teoriaa.”

Deku: ”Okei...”

Ihan kuin tässä auttaisi pelkkä vesihaude… Minä tarvitsen jääkylmän vesisaavin! Uraraka voisi hyysätä vähemmän.

Deku: ”Ai hei Todoroki! Ihan kuin tilauksesta… Voisitko tehdä minulle pienen jääpalan – poskeani varten –?”

Todoroki: ”Tässä, ole hyvä. Varo, se sulaa nopeasti.”

Deku: ”Kiitos. Sinä se sitten olet kätevä tapaus!”

Uraraka: ”Kävelevä jääpalakone, hih!”

Todoroki: ”Hmph… Kannattaisi varmaan vältellä Bakugo-kunia toistaiseksi, hän on ollut vähän räjähdysaltis viime aikoina… Tai no, ilmeisesti aina.”

Yaoyorozu: ”Kuulinko minä oikein, Todoroki? Vitsailetko sinä?

Yaoyorozu oli juuri kävellyt heidän takaansa. Hänen äänensävynsä oli pilkkaava, mikä oli hyvin epätavallista häneltä.

Yaoyorozu: ”Bakugon liekit ovat isompia kuin sinun. Älä mollaa häntä, vaikka hän olisikin treenannut sinua enemmän.”

Todoroki: ”Anteeksi mitä?”

Yaoyorozu: ”Hän voitti urheilufestarit. Näkeehän kaikki, ettei sinun liekeistäsi ole mihinkään.”

Deku vilkaisi hämillään Urarakaa, joka kohautti olkiaan yhtä äimistyneen näköisenä. Ei ollut yhtään luokan vastuuoppilaan tapaista haastaa riitaa. Toisaalta Deku oli yhtä mieltä siitä, ettei Bakugolle saanut nauraa.

Todoroki: ”Ei minua kiinnosta vertailla itseäni Bakugoon. Meillä on ihan eri voimatkin. Etkä sinä tiedä, miten paljon minä olen harjoitellut.”

Yaoyorozu: ”Joo, totta. Varmaan Endeavor onkin ollut tosi hyvä jäävoiman kanssa –”

Todoroki: ”Nyt menee liian pitkälle! Lopeta, Yaoyorozu.”

Deku: ”Hei, kaverit, älkää tapelko!”

Uraraka: ”Yaoyorozu, sinä et ole oma itsesi. Onko jokin vialla?”

Yaoyorozu kohotti leukaansa uhmakkaasti ja sanoi:

 ”Mikään ei ole vialla. Tajusin vain tänään, etten voi sietää tuota puolipelleä silmissäni. Bakugo taas – hän on huippu.”

Sitten hän marssi matkoihinsa.

Todoroki oli puristanut kätensä nyrkkiin. Vasemmanpuoleisesta kädestä hohti kipinöitä.

Uraraka: ”Öö… Sepäs oli… Kummaa.”

Todoroki: ”Minulla on kiire. Moi.”

Sitten hänkin häipyi kireän oloisena pois.

Uraraka: ”Minä olin, tuota, aina luullut… että Yaoyorozu on ihastunut Todorokiin… He ovat molemmat niin tyyniä, rikkaita ja tunnollisia oppilaita.”

Deku nyökkäsi. Ilmeisesti ihmissuhteet eivät olleetkaan niin selviä kuin hän oli ajatellut… Itsensä mukaan lukien. Kacchan oli aina ollut hänen mielestään huippu. Hän oli tuntenut Kacchanin kauemmin kuin kukaan muu.

Deku: ”Mutta Kacchan ei tykkää Yaoyorozusta.”

Uraraka: ”Hän ei taida olla kiinnostunut oikein kenestäkään.”

Deku: ”Onpas. Hän ei vain kehtaa myöntää sitä.”


*


Illalla Deku keräsi rohkeutensa ja lähetti Kacchanille LINEssä viestin, jota hän oli muovannut melkein tunnin:

D: Moi. Sori se suora pyyntö tänään. Me vain ei olla pitkään aikaan hengattu yhdessä. Joskus tehtiin sitä. Etkö halua treenata yhdessä?

Viestin lähetettyään Deku makasi sängyllään ja puristi käsiään yhteen. Kului sekunteja… sitten minuutteja… Ehkä Kacchan suuttui hänelle vain entistä enemmän… Toisaalta raivostuneessa Kacchanissa oli jotain todella kiihottavaa. Deku sulki silmänsä ja kuvitteli hetken makaavansa Kacchanin vieressä...

Kling.

Deku kohotti puhelimen eteensä ja avasi viestin. Se oli Kacchanilta. Dekun sydän hypähti.

K: Treenaan yksin.

Deku ilahtui. Viesti ei ollut pahin mahdollinen, vaan Kacchanin tapauksessa jopa neutraali.

D: Miten usein? Minä käyn kuutena päivänä viikossa aamulenkillä. Iltaisin teen lihaskuntoharjoittelua…

Deku innostui kertomaan koko harjoitusaikataulunsa. Kacchan ei enää vastannut siihen, mutta Deku ei voinut olla kuvittelematta häntä koko illan. Hän oli rakastunut lapsuudenystäväänsä. Ehkä niin kävi silloin, kun pelasti jonkun hädästä.

Koska Kacchan ei vastannut, Deku päätti kirjoittaa vielä yhden viestin tälle:

Hyvää yötä, Kacchan! Muista, että uni on palautumisen kannalta tärkeää.

Viesti lähti. Harmi, että se meni vahingossa luokan 1-A-ryhmäketjuun.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2018 22:43:04 kirjoittanut Röhkö »
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

The Mind

  • ***
  • Viestejä: 174
TÄä oli hauska!! ;D
Ihan paras tuo loppu. Oon kieltämättä vähän väsynyt, mutta naureskelin tälle useassa kohtaa. Lisäksi Bakugo sai jotenki virnistelemään.

REPS:
Bakugo: ”Se oli ei.”

REPS#2:
Lainaus
Todoroki: ”Hmph… Kannattaisi varmaan vältellä Bakugo-kunia toistaiseksi, hän on ollut vähän räjähdysaltis viime aikoina… Tai no, ilmeisesti aina.”
Todoroki säilyttää asiallisuutensa mutta osaa kuitenkin vitsailla.

Jatkoa kiitos!

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 130
  • Kurlun murlun
Eikääh, tämä oli niin hulvaton! :D Pidin kovasti dialogimuodosta, jonka lisäksi näkökulmien vaihtelu toi liikkuvuutta ja lisäulottuvuuksia. Arjen kommellukset ovat lähellä sydäntäni, ja ennen kaikkea tämän huumori toimi sekä muutenkin että myös sarjalle uskollisella tavalla!

Haha, Monoma siellä heti juonimassa 1-A:n pään menoksi. Kerrassaan suloinen kaveri, vaikkakin tietysti myös aivan saamarin ärsyttävä ja jokin ehkä vähän viiraa hepun vintillä. ;D <3 Uusi tuttavuus Eroskin pääsi saman tien estradille, oikein kiva!

Lainaus
Eros: ”Että minulla voi olla turha supervoima…”
Heheh, voi reppana! Älä masennu, kyllä sillekin käyttöä löytyy!

Tunsin vastustamatonta halua listata tähän reteästi lukuisia kohtia, jotka viehättivät tavalla tai toisella:

Lainaus
Bakugo: ”Muisteletko omaa nimeäsi?”
Hahhah, ei saa kiusata! :D Tai no vähän saa.

Lainaus
Deku: Outo tyyppi… En edes muista, mikä hänen voimansa on. Ehkä hän on yleisopiskelija.

Deku käveli itsekseen mutisten takaisin luokkahuoneeseen.

Oliko? Oli. Mutta miksi olen yhtäkkiä näin avoin, vaikka tiedän saavani kohta turp–

Uraraka voisi hyysätä vähemmän.
Kiinnyin näihin Dekun päänsisäisiin monologeihin, joiden lisäksi ihanan IC:tä menoa toimintoineen kaikkineen. <3

Ja sitten tuli TÄMÄ.

Lainaus
Uraraka näytti jotenkin rumemmalta kuin ennen.
*huutonaurua ja putoaa tuolilta* :-------D

Yaoyorozun kohdalla olin ensin vähän säpsähdyksissä, että mikäs ihmeen Yaoyorozu se tämä on olevinaan, kunnes sitten muistin rinnakkaisluokkalaisten käymää alun keskustelua... Kenties siitä löytyykin selitys, hehee? Todoroki-parka joutuu sivulliseksi uhriksi moisessa tempauksessa!

Jotenkin herttaista, että Midoriya yrittää vielä illemmalla lähestyä kiinnostuksensa kohdetta. Ja totta kai kaikki menee pahan luokan sössimiseksi! Mikä painajainen. ;D

Kiitos tästä, tätä seurataan! <3

- Ayu

PS:
Lainaus
Bakugo: ”Se oli ei.”
Niinpä taisi olla. :'D

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
A/N: Nonniin, superlämmin kesäsää sai kirjoittamaan loppuun tän supersankaritarinan!

Jesh, ja kommenttejakin!

The Mind: Kiitän kommentista, parasta on kuulla että tälle nauretaan.

Ayudara Kiitos myös paljon pitkästä kommentista! En ole ennen kokeillut tällaista dialogimuotoa, mutta näin monen hahmon kanssa ajattelin sen helpottavan lukemista. Tämän kun ei ole tarkoitus olla kauhean raskas tuotos. Tosi imartelevaa, että pidit tästä ja pidit sarjalle uskollisena!

Tämä jälkiosio vähän venähti, koska... no... SHIPPEJÄ!! <3


2/2


Seuraavana päivänä Deku sai kuulla hyvänyön toivotuksestaan aika lailla luokkakavereiltaan. Hän ei enää edes osannut selittää, miksi hän oli tehnyt niin. Tuntui uskomattomalta, että hän oli jostain syystä halunnut treenata Kacchanin kanssa. Tai uskomattominta oli se, että hän oli ehdottanut sitä suoraan. Luokalle. Ryhmässä. Mustaa valkoisella.

Kacchan räjäytti hänen pulpettinsa tuhkaksi, naama raivosta väärällään ja huutaen:

”KUOLE!"

Pamaus.

"KAIVAUDU HAUDASTASI JA KUOLE UUDESTAAN!”

Deku nieleskeli ja istui vavisten tuolilleen, jonka Sero oli ystävällisesti korjannut hänelle teipillä.

Kirishima: ”Uu, Deku, luuletko olevasi jotenkin tosi söpö nyt? Jätä Kacchan rauhaan.”

Deku painoi kuumottavan naamansa pulpettiaan vasten.
Sero nojautui lähemmäs ja sanoi hiljaa:
"Deku, sinä olet vain teinipoika. Kyllä sinä vielä unohdat Kacchanin."
Deku: "Haluan kuolla."

Sero: "Tyypillistä. Ihastuneet tekevät kaiken, mitä ihastus käskee."


Yaoyorozu: ”Todoroki, voisitko lainata kynää? Unohdin penaalini asuntolaan…”

Todoroki: ”Mikset vain tee sellaista? Kehtaatkin pyytää minun apuani…”

Yaoyorozu: ”Häh? Kyllähän sinä tiedät, etten mieluusti tee käyttötavaroita… Talous menisi ihan sekaisin, ja… Ja sinulla on hienoja kyniä.”

Mutta Todoroki kääntyi katsomaan muualle. Punastunut Yaoyorozu näytti loukkaantuneelta.

Deku kurtisti kulmiaan. Ei mikään yllätys, ettei Todoroki halunnut puhua tytölle. Eilen Yaoyorozu oli käyttäytynyt todella epäkohteliaasti, vaikka hän oli luottamusoppilas. Kouluunkin hän oli päässyt suosituksilla.

Deku: ”Iida-kun, hei… Oletko laittanut merkille, että osa porukasta on käyttäytynyt viime aikoina oudon kielteisesti?”

Iida: ”En? Minä olen kiinnittänyt huomioni vain ja ainoastaan Eraser Headiin. Hän on ällistyttävä.”

??

Deku tuijotti Iidaa, joka taas tuijotti edessä puhuvaa opettajaa lumoutuneena.

Sitten Deku vilkaisi Urarakaa kysyäkseen samaa, mutta tämä hihitteli jollekin Jiron kanssa.
Mineta tuijotti penkistään Kaminaria, mikä oli varmaan epätavallisinta koko päivänä. Yleensä Mineta nimittäin keskittyi katsomaan vain tyttöjä - tai lehtiä, joissa oli tyttöjä.

Oikeastaan kaikki muut oppilaat luokassa paitsi hän itse, Todoroki ja Kacchan tuijottivat oudon lasittuneesti muita. Eraser Head oli makuupussissaan eikä näyttänyt välittävän. Hän oli antanut jonkin tehtävän, joka oli mennyt Dekulta ohi kaikessa hämmennyksessä. 

Deku: Todoroki-kun? Mitä – mitä täällä tapahtuu?”

Todorokin kulmat olivat rypyssä, kun hän vastasi:

 ”Meidän pitäisi päättää, mitä luokkamme tekee kulttuurifestivaaleilla… Mutta kukaan ei oikein näytä keskittyvän.”

Yaoyorozu: ”Se on tosi vaikeaa, koska en voi olla ajattelematta, että olet minulle vihainen.”

Todoroki kohotti kulmiaan eikä sanonut mitään.

Uraraka: ”Hyvä Yaoyorozu, sopikaa riita!”

Todoroki: ”Mutta eilen sinä sanoit, ettet voi sietää tällaista puolipelleä silmissäsi. Tytöt...”

Yaoyorozu: ”Sanoinko? En… En varmaan halunnut paljastaa… Että oikeasti olen ihastunut sinuun. Anteeksi.”

Todoroki punastui syvemmin kuin Deku oli koskaan aiemmin nähnyt. Hän oli melkein saman sävyinen kuin palovammansa. Uraraka hihkaisi iloisesti ja kääntyi sitten taas katsomaan Jiroa.

Todoroki: ”Öh… Oletpa sinä… Suora… Öh. Köh.”

Todorokin yskiessä Deku nousi pulpetistaan ja käveli Kacchanin viereen.

Kacchan: ”Painu helvettiin!”

Deku: ”Ihan pieni juttu vain… Etkö ole huomannut, ettei kaikki ole ihan kunnossa?”

Kacchan: ”Aikoja sitten. Sinä et ollut syntyessäsi kunnossa.”

Deku veti syvään henkeä ja sanoi sitten:

 ”Täällä tapahtuu jotakin outoa. Kaikki muut ovat jotenkin… höpsöjä. Katso nyt Iidaakin, hän on kumartunut Eraser Headin viereen, ja Mineta ei saa silmiään irti Kaminarista…”

LÄTS.

Käsi pamahti pulpettia vasten lähelle Dekua.

Kirishima: ”Painu nyt sinne helvettiin, Deku, ja anna Kacchanin olla rauhassa.”

Deku katsoi merkitsevästi Kacchania, joka risti kätensä äkäisesti.

”Onko täällä jo upea suunnitelma kulttuurifestareille?” kysyi koppava ääni luokan ovelta. Deku kääntyi ja näki Monoman hymyilevän leveästi.

Deku: ”Mitä sinä täällä teet?”

Monoma naksautti kieltään ja vastasi:

”Ihailen koulumme priimusluokan yhteisöllisyyttä, tietty!”

Deku käveli lähemmäs. Tässä oli jotain mätää.

”Oletko sinä tehnyt jotain heille?”

Monoma näytti liian viattomalta.

”Minäkö? Mutta enhän minä ole ollut missään tekemisissä kenenkään teidän kanssa… Olette niin eri tasolla. Minä olen vain -”, dramaattinen voihkaisu, "kopioiden tekijä."

Sitten Monoma katsoi tyytyväisen näköisenä Dekun taakse, missä Uraraka silitteli Jiron päätä.
Monoman hymy leveni.

”Uuu.”

Deku katsoi tyttöjä. Hän punastui, kun hän näki Urarakan painavan kätensä Jiron reidelle. Koko luokka näytti olevan yhtäkkiä kuin hidastetusta elokuvasta. Iidan kasvot lähestyivät nukkuvaa Eraser Headia. Kirishima nojasi pulpetin yli lähemmäs Kacchania, joka ei tainnut tajuta tilannetta. Mineta oli hiipinyt Kaminarin taakse, mutta Kaminari kurkotti kädellään kohti Asuita. Yaoyorozu ja Todoroki seisoivat luokan perällä, punainen Todoroki oli selkä seinää vasten ja kädet koholla, mutta itsevarman näköinen Yaoyorozu oli kietonut Todorokin valkoisen hiussuortuvan etusormensa ympärille ja kihersi jotakin.

Todoroki: ” Yaoyorozu, rauhoitu, me olemme oppitunnilla… Minun pitää… Ensin tavata vanhempasi…”

Sekä Deku että Monoma astahtivat lähemmäs Urarakaa ja Jiroa. Molempien poikien suut raottuivat hieman.

”Mitä –”

”Sssh!” Monoma sihahti ja esti kädellään Dekua menemästä lähemmäs. ”Älä säikäytä niitä!”

Deku nyökkäsi vaistomaisesti ja nielaisi. Hän seurasi, miten Jiro kietoi kätensä Urarakan kaulalle. Kuumotus levisi Dekun korviin.

Monoma: ”Kiitos, Eros, kiitos…!”

Deku katsoi, miten Urarakan kasvot lähestyivät Jiroa… Sitten Monoman mutisevat sanat iskostuivat hänen aivoihinsa.

”Eros? Tietysti!”

Deku keskittyi ja iski sitten jalkansa lattiaan. Iskun voima sai lattian tärähtämään. Kaikki luokassa kaatuivat, myös Deku itse ja Monoma. Lattiaan tuli pieni halkeama.

”AAAA!”

Muutama pulpetti ja tuoli kaatui kolisten.

Eraser Head pomppasi seisomaan.

”Deku! Selitä!”

Deku: ”Anteeksi, opettaja, herätin vain muut… Öm, heidät oli laitettu transsiin.”

Eraser Head: ”Ai no, jatkakaa. Teillä on vielä kaksikymmentä minuuttia aikaa kehitellä ohjelmaa.”

Sitten opettaja meni takaisin maahan.

Monoma: ”Et kielinyt?”

Deku: ”Se olisi ollut naurettavaa. Saat luvan hyvittää tekosi muulla tavalla, samoin Eros!”

Monoma nojasi eteenpäin ja kuiskasi:

”Mutta myönnä, melkein annoit niiden mennä loppuun asti.”

Deku punastui ja vilkaisi Urarakaa. Tämä näytti hyvin hämmentyneeltä ja uniselta.

Yaoyorozu: ”Mitä… Päässäni pyörii hieman.”

Todoroki: ”Niin minunkin.”

Deku: ”Todoroki-kun! Oliko Eros käyttänyt voimaansa sinuunkin? En tajunnut.”

Todoroki ei vastannut, vaan istui arvokkaasti omalle paikalleen.

Iida: "Noniin, kröhöm, ideoita kulttuurifestivaaleille?"

Deku kohotti kätensä nopeasti ylös.


*


Ilotulitteet poksahtivat pimeällä taivaalla. Koulun kulttuurifestivaalit olivat melkein ohi.

Deku: ”Meidän kojumme oli menestys!”

Uraraka: ”Niinpä! Mutta Deku, minä ihmettelen yhä, miten sait Monoman ja Eroksen suostumaan tähän.”

Deku: ”Voi, he olivat hyvin halukkaita hommaan.”

Kacchan uhkasi räjäyttää niiden päät irti, jos ne eivät suostuisi.

Yaoyorozu: ”Minun mielestäni tämä sisäkkökahvila oli kyllä vähän mauton idea.”

Ashido: ”Mutta suosittu! Me tienattiin superhyvin.”

Mineta: ”Minä olisin halunnut olla sisäkkö… Olisin saanut viihdyttää lukuisia, lukuisia tyttöjä…”

Hän niiskautti dramaattisesti.

He kaikki katsoivat sisälle pieneen kahvilaan, jossa Monoma ja Eros olivat pukeutuneet palvelustytöiksi ja tarjoilivat kylmiä juomia asiakkaille. Ayoama kohotti parhaillaan kahvikuppiaan pikkurilli pystyssä ja vinkkasi silmää Monomalle, joka irvisti.

"Niin söpö... Esiliina pukee sinua", Ayoama kehui ja hipaisi Monoman valkoista esiliinaa. "Lainaa sitä minulle joskus."

Todoroki: ”Eroksella on kyllä vaarallisin supervoima, jonka olen koskaan nähnyt.”

Yaoyorozu: ”Oho, tuo on sinulta kyllä paljon sanottu.”

Todoroki: ”Sinä et nähnyt, mihin hän pystyi.”

Yaoyorozu: ”En niin, koska olin muka ihastunut Bakugoon, kuvittele! Enkä edes muista siitä mitään.”

Todoroki: ”Ei tarvitse, minä todistin sitä.”

Yaoyorozu punastui ja epäröi. Todoroki näytti myös empivän, muttei sanonut mitään.

Uraraka: "Minäkin näin sen. Ja sinä olit myös ihastunut –"

Todoroki: "HOOOO, KATSOKAA, HIENO ILOTULITE!"

Taivaalla ei näkynyt mitään.

Uraraka: ”Mutta minusta vaarallista on se, että Eros pystyy myös muuttamaan oikeita ihastumisen tunteita käänteisiksi. Eli hän saa ihastuneen vihaamaan toista. Hän vain koskee ihmistä ja tämä ihastuu ekaan näkemäänsä tyyppiin, ja alkaa vihata oikeaa ihastustaan.”

Deku: ”Niinkö se toimii? Eli esimerkiksi, kun Yaoyorozu oli tosi töykeä Todorokia kohtaan, hän olikin oikeasti –”

Yaoyorozu: ”KATSOKAA! TOSI HIENO ILOTULITE! VAU!”

Deku katsoi kuvitteellisia ilotulitteita ja pohti samalla, ettei Uraraka näyttänyt hänen mielestään enää rumalta. Ajatus sai hänet punastumaan.

Yli puolet luokasta punastelisi vielä pitkään.


« Viimeksi muokattu: 23.07.2018 22:50:15 kirjoittanut Röhkö »
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

The Mind

  • ***
  • Viestejä: 174
Hahahha, mahtava Deku kun unohtui hetkeksi Monoman kelkkaan!! Ihan vaan pakko lainata:

Lainaus
”Sssh!” Monoma sihahti ja esti kädellään Dekua menemästä lähemmäs. ”Älä säikäytä niitä!”
Deku nyökkäsi vaistomaisesti ja nielaisi. Hän seurasi, miten Jiro kietoi kätensä Urarakan kaulalle. Kuumotus levisi Dekun korviin.

Oot sisäistäny jotain olennaista siitä, että kyseessä kuitenki teinipojat!  ;D

Ja Todoroki sitte... Voi raasua, semmonen siveellinen!
Ja tuo loppu, ihan paras!

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 130
  • Kurlun murlun
Lainaus
Tämä jälkiosio vähän venähti, koska... no... SHIPPEJÄ!! <3
Shipit ovat hyvästä, ja niitähän sekä itse sarjassa että ficissä riittää! ^^

Voi Dekua, kun sitä joutuu ensin kohtaamaan Kacchanin raivon ja sen lisäksi vielä umpimustasukkaisen Kirishiman... Sero puolestaan pomppasi esiin positiivisessa mielessä! Itse en ole tainnut hyödyntää hahmoa missään, mutta saisihan siitäkin vaikka mitä. Ennen kaikkea kyseessä on harvinaisen fiksu ja avulias kaveri tuon hullunmyllyn keskellä. Taiteili vielä Dekun pulpetinkin kasaan, ystävällistä. <3

Lainaus
Iida: ”En? Minä olen kiinnittänyt huomioni vain ja ainoastaan Eraser Headiin. Hän on ällistyttävä.”

??
Ohhoh, Iida/Aizawa, siinä vasta olisi yltiömielenkiintoinen näky! :D Vaikka onhan Aizawa kyllä aika ällistyttävä. <33 Mieluummin minäkin sitä toljottelisin kuin tuumisin koulumaailmaan liittyviä juttuja. ;D Ihanasti nuo kysymysmerkit vielä korostavat Dekun wtf-fiilistä.

Lainaus
Deku: ”Ihan pieni juttu vain… Etkö ole huomannut, ettei kaikki ole ihan kunnossa?”

Kacchan: ”Aikoja sitten. Sinä et ollut syntyessäsi kunnossa.”
Hahhahhahh, mahtava! :-----D

Ja Monoma is back! Mainitsin aiemminkin hahmojen IC:ydestä, mutta varsinkin Monoma osuu ihan nappiin sekä liian viattoman näköisen kyräilyn että omahyväisen kuittailun kanssa. Lisäksi tuo pätkä, josta The Mind mainitsi: höntti teini Monomakin pohjimmiltaan on. ;D Sen lisäksi varsinainen aasi mennessään lipsauttamaan rikostoverinsa nimen, aijai...

Lainaus
Sitten opettaja meni takaisin maahan.
Hurmaavaa, miten Aizawa antaa vattuja kulttuuripäivän ohjelman järjestämisestä. :'D

Loppuratkaisu tilanteen selvittämiseksi oli hauska ja mukavan simppeli. Samaten sisäkkökahvila kulttuurijuhlan aktiviteettina on metkan klassinen, kuten myös se, että pojat ovat ne, jotka pukeutuvat pitsihepeneisiin tarjoilemaan. ;D Monoma ja Eros ehkä ansaitsivatkin sen.

Lainaus
Ayoama kohotti parhaillaan kahvikuppiaan pikkurilli pystyssä ja vinkkasi silmää Monomalle, joka irvisti.

"Niin söpö... Esiliina pukee sinua", Ayoama kehui ja hipaisi Monoman valkoista esiliinaa. "Lainaa sitä minulle joskus."
Tämän halusin vielä erikseen nostaa esiin, sillä totta puhuen ennen tätä ficciä minulla ei ollut juolahtanut pieneen mieleenkään tämän shipin mahdollinen olemassaolo! :D Sitten jotenkin ihan puskista huomasin lämpeneväni sille siinä määrin, että voisipa vaikka itsekin raapustella tästä parituksesta jotain mukavaa ja sievää. Esitän oikeastaan samalla kainon toiveenkin: lisää Monoma/Aoyamaa? :33

Kiitosta, tämä oli oikein viihdyttävä kokonaisuus! <3

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
The Mind: Kiitän kommentista! Olihan tuonne pakko lisäillä kunnon anime-efektejä.

Ayudara: Tämä ficci oli oiva tilaisuus antaa paikkoja myös sivuhahmoille. Esim. Serolla on sarjassa tosi hauskoja huomioita Kacchanille. Laitan Monoma/Aoyaman korvan taakse, koska shippi voisi tosiaan toimia isommassakin mittakaavassa! Kiitos kommentista!
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 067
Kommenttikampanjasta hei!

Tämä taisi olla vähän huono valinta, koska fandom on minulle aivan tuntematon ja tässä oli varmaan sarjan kaikki hahmot ympättynä yhteen. Pysyin tosi huonosti kärryillä siitä, kuka on kuka. Ainoastaan Deku, Eros ja Bakugo jäivät mieleen. Bakugolla oli kaksi hyvää replaa, jolle hymähtelin, että osa komediasta tavoitti minutkin, vaikken mitään tiennytkään:

Lainaus
"KAIVAUDU HAUDASTASI JA KUOLE UUDESTAAN!”

Lainaus
Deku: ”Ihan pieni juttu vain… Etkö ole huomannut, ettei kaikki ole ihan kunnossa?”

Kacchan: ”Aikoja sitten. Sinä et ollut syntyessäsi kunnossa.”

Todoroki oli kyllä aivan oikeassa siitä, että Eroksella on vaarallinen supervoima. Manipulaatiokyvyt on aina pahimpia, kun voi hallita ihmisten ajatuksia ja tekoja. Halutessaan Eros voisi saada paljon tuhoa aikaan. Mutta tässä idea oli arkisempi ja viattomampi. Rakkaussotkuista saa aina irti kihisyttävää draamakomediaa. Olisin vain toivonut, että henkilöitä olisi ollut vähemmän, mutta eipä näitä ficcejä varmaan luekaan kukaan, joka ei hahmoja tunne, joten minun mielipiteelläni tuskin on paljon painonarvoa. Kiitos tästä!