Kirjoittaja Aihe: Löllykkä S, Hurt/Comfort (raapale)  (Luettu 1309 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Löllykkä S, Hurt/Comfort (raapale)
« : 25.08.2014 19:02:24 »
Title: Löllykkä
Author: Aimtist
Ikäraja: S
Genre: Hurt/Comfort
AN: Ja taas ajauduin tajunnanvirtaa kirjoittamaan originaaliraapaleen muodossa. Syypäänä inspiraatioon tällä kertaa meidän nuorempi koira, joka tuijotteli mua surusilmillään. Ja nimi tulee sammakolta, johon ystäväjoukkoni kanssa törmäsimme muutama päivä sitten ja jonka eräs meistä sitten päätti nimetä :D
_ _ _

Nuket on levitetty lattialle, lelulaatikot kumottu nurin. Vaaleat saparot kurkistavat peiton lomasta. Kasvot on haudattu tyynyä vasten, joka on jo kastunut melkein läpimäräksi pikkuneidin vollotuksen vuoksi.

Kylmä nenä koskettaa tytön paljasta säärtä, mekko on noussut ylemmäs eikä peitä vaaleaa ihoa enää kuin polviin asti. Märkä kieli suutelee rauhoittavasti jalkaa, ennen kuin sama suu löytää tiensä pienen neidon poskelle.

Pentu pyyhkii kyyneleitä omalla tavallaan ja hikkaava tyttö hymyileekin hieman. Ehkä kaikki ei olekaan niin huonosti, vaikka äiti ja isi eroavat. Ehkä tytöltä riittää aikaa molemmille.

Kaikista eniten sitä kuitenkin kuuluu surusilmäiselle, sympaattiselle karvakuonolle. Tyhmähkön nimen saaneelle koiralle, Löllykälle.

Maija-neidin omalle sankarille.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 22:16:31 kirjoittanut flawless »
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Löllykkä K-7, Hurt/Comfort (raapale)
« Vastaus #1 : 25.08.2014 19:17:10 »
Nimi sai minut avaamaan tämän, Löllykkä kuulostaa jotenkin niin suloiselta ja pakkohan se oli kurkata mistä tällaisella nimellä varustettu teksti voi kertoa! Söpö raapalehan tämä olikin, mukavaa kuvailua ja sujuvaa tekstiä! :)
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Löllykkä K-7, Hurt/Comfort (raapale)
« Vastaus #2 : 25.08.2014 19:20:12 »
Awws, paljon kiitoksia puhpallura! :)
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.