Kirjoittaja Aihe: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-11, one-shot  (Luettu 1444 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Fandom: Kuroshitsuji
Disclaimer: Yana Toboso omistaa hahmot ja maailman, minä leikin ilman mitään hyötyä.

Otsikko: Haarukka haaroissa
Kirjoittaja: Pics
Beta: -
Paritus: yksipuolinen Grell/Sebastian
Ikäraja: K-11
Genre: huumori, romantiikka
Summary: Kenties tämä olisi se ihastuttava, sydämen sulattava ympäristö, joka vihdoin saisi Seba-kullan huomaamaan kuinka viehkeä neito Grell olikaan, ja kallistamaan hänet tuoksuvalle kukkavuoteelle.

A/N: Haha, mitä hittoa tämä nyt taas on. En osaa kuin lollata tälle, mutta oli pakko toteuttaa. Varsinkin, kun olen vaihteeksi kirjoituskriisissä, jolloin ei pidä olla yhtään nirso ideoiden suhteen. Nyt, kun tämän sai ulos, niin ehkäpä seuraavaksi jotain semijärkevää sitten. Onhan se huumori välillä hieno asia sekin.

Tämä osallistuu Älyttömät otsikot vol. 3 -haasteeseen sekä Se oikea ja sen haaremi -haasteeseen, jossa Sebastian-lutkani joutuu kärsimään ties mistä parituksista. Käsittelytapa paljastanee, ettei tämä nimenomainen paritus ole kyllä minun suosikkini (kuten ei myöskään herra hovimestarin). Olen pari nautittavaakin ficciä lukenut tällä parituksella eli kyllä sekin mahdollista on, mutta lähtökohtaisesti match on mielestäni ihan kammottavan huono, vaikka parodiaan sopiikin.

Potkua toteutukselle antoi myös Kaiken maailman ficlettejä 4 -haaste, jossa viikon 29 aiheena oli Luonto. Luonnonkaunista ja kukkeaa romantiikkaa siis. <3



Haarukka haaroissa

Sää oli säkenöivän kaunis, taivaan puhdasta sineä täplitti muutama villavaa lammasta muistuttava suloinen pilvi, aurinko paistoi muttei liian kuumasti, ja lukuisat eri väriset kukat saivat vihreän nurmen hehkumaan. Kuin morsian, tällaisesta ilmasta sanottiin. Grell toivoi olevansa se morsian.

Kenties tämä olisi se ihastuttava, sydämen sulattava ympäristö, joka vihdoin saisi Seba-kullan huomaamaan kuinka viehkeä neito Grell olikaan, ja kallistamaan hänet tuoksuvalle kukkavuoteelle. Ah, mitä onnea se olisikaan! Grellin päähän putoilevat mielikuvat saivat hänet punastelemaan kainosti, kun hän suunnitteli kuinka miestä olisi parasta lähestyä.

Varovasti, se oli selvää. Phantomhiven rääpäle ja Seba-kulta muodostivat niin kylmän ja juonikkaan parivaljakon, että Grellin iho nousi kananlihalle. Millaisiin aivoihin koskaan juolahti käyttää eväsretkeä houkuttimena, joka saisi kakaraa jo pidempään väijyneen salamurhaajan vihdoin paljastamaan itsensä ja astumaan ansaan? Se oli... suorastaan pirullista.

Murhayrityksestä ei ollut paljon kerrottavaa. Hupsu salamurhaajapolo oli rynnännyt pistooli kädessään esiin puun takaa ja julistanut jaarlin elämän olevan ohi. Ja kaatunut saman tien haarukka silmässään. Grell oli käynyt vaivihkaa keräämässä filmin, kun Seba-kulta oli johdattanut isäntänsä hieman kauemmas jatkamaan piknikkiä, jotta ruumis ei 'pilaisi nuoren herran ruokahalua'.

Kylmää. Juonikasta. Pirullista. Kyllä, kaikkea sitä, ja Grellin sydän löi läkähtymäisillään sellaisen eleettömän julmuuden tähden. Kun hän kuvittelikin, millaisia asioita Seba-kulta voisi tehdä hänelle se pieni, häijy hymy huulillaan – !

Mielikuvia terävöityneistä hampaista painumassa Grellin kaulaan, lävistämässä ihon suloisen tuskallisesti... valkeista silkkihansikkaista kiipeämässä ylemmäs pitkin hänen reittään kaikkea muuta kuin herrasmiesmäisesti... hyvänen aika, ehkä Grellin olisi hivenen silpaistava miestä kuolonviikatteellaan, ihan rakastavasti vain, pitääkseen tämän aisoissa ja saadakseen herkälle kukkaselle soveliasta kohtelua. Hän ei olisi pannut sitä lainkaan pahakseen... sellaista intohimoa.

Nyt oli vain toivottava, että Seba-kulta olisi virittynyt jokseenkin romanttiselle tuulelle. Miksei olisi ollut, kun päivä oli näin kaunis ja Phantomhiven rääpäleen yllä riippunut salamurhauhka oli nyt poistettu? Kenties tämä oli oikea hetki kohtalokkaan neidon ilmestymiselle.

Grell niitti pari hehkuvanpunaista kukkaa kuolonviikatteellaan ja asetteli ne somasti hiuksiaan koristamaan. Pitkät heinät kutittelivat hellästi hänen sääriään, kun hän kahlasi kukkameressä kohti puun alle levitettyä ruudullista piknik-liinaa, jolla Seba-kulta tarjoili isännälleen teetä.

Aurinko silasi Seba-kullan korpinmustat hiukset lämpimällä kullalla niin, että näytti kuin tällä olisi ollut sädekehä. Grell kiihdytti askeliaan lähes huomaamattaan, hänen oli saatava syleillä armastaan juuri nyt. Tämä rakastavaisia erottava välimatka oli kestämätön, hän halusi heittäytyä voimakkaille käsivarsille ja –

"Sebastian, täällä on näköjään toinenkin maanvaiva", Phantomhive totesi huomattuaan Grellin. "Hoitele se, se häiritsee minua."

Hoitele? Oh, Grell antaisi Seba-kullan ilomielin hoidella hänet. Vaikkapa tuota puuta vasten...

"Kyllä, herrani." Seba-kulta kumarsi isännälleen aavistuksen.

Phantomhive siemaisi teetään ja otti pasteijan.

Seba-kulta kääntyi katsomaan Grelliä tarkasti, ja nyt se tapahtuisi, heidän suuri intohimonsa leimahtaisi liekkeih-

Suurella intohimolla viskattu haarukka upposi Grellin haaroihin ja sai hänet käpertymään uikuttavaksi kasaksi haavoitettua ruumiinosaansa puristaen.

Kuinka pirullista. Herrasmiessääntöjen olisi pitänyt estää iskemästä ketään miestä – neitoa – äh, ketään tähän nimenomaiseen ruumiinosaan. Toisaalta Seba-kulta oli tarpeeksi julma myös tallomaan neidon kasvoja, joten tämä sopi kyllä linjaan. Ja Grell rakasti miehiä, jotka säilyttivät valitsemansa linjan loppuun saakka.

Hän kehittelisi uuden valloitussuunnitelman, kun istuisi jääkylmässä kylvyssä turruttamassa viimeisimmän tappionsa aiheuttamaa tuskaa.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:38:13 kirjoittanut Beyond »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-13, one-shot
« Vastaus #1 : 22.08.2014 20:08:40 »
Oonko koskaan muistanut kertoa miten loistavasti kirjoitat Grellin äänellä? Ei jumaliste. Vaikka itse oon tällänen yrmy bitch, niin jotenkin Grellin periksiantamattomuus ja ikuinen positiivisuus kaikesta niskaan kaatuvasta paskasta huolimatta jaksaa kiehtoa mua kerta toisensa jälkeen. Jotenkin tää tyyli millä saattelet lukijan punatukkaisen neitomme pään sisään vaan iskee kuin salama muuntajaan, däng! Kevyttä kuin keväinen auringonpaiste, mukavan pirteää vaikka taustalla on tietynlainen kujeileva pilke.

Ihmettelen muutenkin aina sitä miten hitossa osaat kirjoittaa niin erilaisilla kertojanäänillä - kait paljon kirjoittaminen on tosiaan tehnyt työnsä, koska sun jutuissa ei koskaan näy sitä (mitä monien monien monien muiden teksteissä kyllä näkyy) että ihan sama kenen näkökulmasta kirjoitetaan, ääni on se sama, kirjoittajan ääni, ei suinkaan johtohahmon ääni. Ehkä joskus itsekin opin astumaan hahmojeni kenkiin sillä tavalla, että alan kuulostamaankin heiltä.

Sisällöllisestihän tämä oli varsin, heh, ennalta-arvattava. Grell, vaikka mä susta niin pidänkin, niin oot sä kyllä aika pässi. How on earth you didn't see that one coming? :D

Kiitos tästä pienestä välipalasta ♥
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • monokkeli huurussa
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-13, one-shot
« Vastaus #2 : 22.08.2014 21:12:38 »
No ei ole tämä paritus kyllä mikään minunkaan suosikkini -- itse asiassa välttelen sitä ficci-rintamalla niin tehokkaasti, että Grell-maniastani huolimatta tämä oli ensimmäinen tällä parilla lukemani teksti. En tiedä, mikä mustasukkainen Will tuolla takaraivossa niin ankarasti kieltää parittamasta Grelliä saastaiselle demonille, mutta kun ei. Ei. EI. Siis enhän mä nyt muutenkaan pahimman luokan OTP-runkkuna oikein perusta muista paritusvaihtoehdoista, mutta tämä on ainoa, joka herättää mussa suoranaista vastustusta  :P

Mutta lukaisinpa nyt kuitenkin ja saihan tälle ihan hihitellä. Ensimmäisen kappaleen morsian-heitto oli niin söpö <3

Lainaus
hyvänen aika, ehkä Grellin olisi hivenen silpaistava miestä kuolonviikatteellaan, ihan rakastavasti vain, pitääkseen tämän aisoissa ja saadakseen herkälle kukkaselle soveliasta kohtelua

Joo, Grellhän tietysti silpaisisi ihan vain siksi, että on pakko, lol ::) Tää mukavasti muistutteli siitä kiihkeästä taistelusta kaupungin katoilla, jolloin Grell mehutteli ajatuksella ihanaisen Sebastianin auki leikkaamisesta... Tykkäsin siitä, että jopa varsin ikävän torjumisenkin jälkeen tekstissä käytettiin koko ajan nimitystä Seba-kulta, aws.

Lainaus
Hoitele? Oh, Grell antaisi Seba-kullan ilomielin hoidella hänet. Vaikkapa tuota puuta vasten...

Tää nyt oli jo suorastaan somaa, voi Grell ja sen lumoava ajatuksenjuoksu :') Ja huomiot siitä, millaisia miehiä se Grell nyt taas rakastaakaan on aina ihan kultaa <3
sano mua rovastiks

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-13, one-shot
« Vastaus #3 : 22.08.2014 22:19:27 »
Vaikka kyseinen fandom ei ole sitten yhtään tuttu (enkä lue yleensä muuta kuin tuttuja)oli pakko kun kerran Älyttömät otsikot-haasteen sivulla kipaisin. Ja otsikko oli ihn liian houkutteleva.

En osaa paljoa muuta sanoa, kuin että tämä oli ihan hulvattoman hauska, naureskelin jatkuvasti tälle.. Grellille ;D (ihana tyyppi!!)

Jee, sain taas nauttia ihanasta kirjoitustaidostasi ja oli todella mieltäylentävä lukukokemus (varsinkin kun kiemurtelen täällä kammottavan selkäkivun kourissa) niin että kiitoksia! <3

// hehe ihan loistavaa, viime kerralla lukiessani en todellakaan tajunnut tuota haarukkahommaa kunnolla mutta nyt :'D Grell on vaan loistava.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2015 16:19:50 kirjoittanut Otaku »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-13, one-shot
« Vastaus #4 : 23.08.2014 09:47:34 »
Unohin kommata.... Avasin tämän otsikolla ja reps.  ;D

Beyond

  • Kamui
  • ***
  • Viestejä: 1 873
  • op HaX
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-13, one-shot
« Vastaus #5 : 25.08.2014 08:34:36 »
Älyttömien otsikoiden tulokset ovat kaikki olleet aivan mahtavaa seurattavaa, ja kivaa, että Haarukka haaroissa -otsikollakin ennätettiin vielä näkemään teksti. Katsoin muuten tätä otsikkoa haasteessa hieman kaihoavasti, joten aivan loisteliasta, että siitä tuli Kuroa! <3

Järkevää sanottavaa minulta ei tähän hätään löydy, mutta tahdon vain kertoa, että teksti todella viihdytti! ;D Grell-rukka, kun yrittää poloinen niin kovasti olla Sebastianille mieliksi, mutta saa kerta toisensa jälkeen yhtä kylmän vastaanoton. Ehkäpä Williamin pitäisi tulla lämmittämään sitä kylpyvettä ja Grellin mieltä, kun Sebastian torjui niin suorasukaisesti? ;) Sebastianin ja Grellin kohtaamiset voivat olla vain eeppisiä, ja olen huomannut, että jotenkin Grell toimii aivan hurjan hyvin kirjoitettuna, vaikka animessa vastaavanlainen kohtaus olisi hieman öh. Ehkäpä se johtuu juuri siitä, että Grellin pään sisään päästään kurkkaamaan, mikä tuo hahmoon aivan erilaista syvyyttä kuin animoitu versio. Crescen jo sanoikin, että kirjoitat Grellin äänen loistavasti, ja voin vain yhtyä mielipiteeseen. ^^ Teksti on kovin nautittava.

Kiitoksia tästä! <3
Hellät sanat pilaavat ruman maailman,
johon tahdot kuulua ja tappaa Jumalan.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-13, one-shot
« Vastaus #6 : 30.08.2014 03:51:44 »
Crescen: Hienoa jos onnistun yhtään kuulostamaan Grelliltä. Koska kuten lienen toistellut kyllästymiseen saakka, kyseessä on hahmo, jota mun on vaikea kirjoittaa. Kuitenkin aina välillä pakko sortua kokeilemaan. Tällaiset kepeilyt ehkä vielä juuri ja juuri menevät, mutta enpä tiedä uskaltaisinko kokeilla mitään vakavaa Grellin näkökulmasta. Siinäpä idea... Itsestä tuntuu että kuulostan aina samalta, mutta jos en, niin ehdottomasti loistoa ja rohkaisevaa. Sisältö oli joo... todellakin, ei tämä olisi voinut mennä millään muulla tavalla. ;D

Verinen Paronitar: No onhan tämä paritus oikeasti ihan hirveä. :D Mutta joskus sellaisistakin voi saada ihan kivan pienen pläjäyksen aikaan. (En ole vieläkään toipunut siitä traumasta, että kirjoitin kerran Ed/Winryä, mitään sen hirveämpää ei ole olemassa. o_O Ja sitten vielä tykkäsin jäljestä, koska käsittelytapa oli omalle päälleni oikea. o_O x miljoona) Otan suurena kohteliaisuutena sen, että eksyit lukemaan tämän paritusvastaisuudesta huolimatta, se tarkoittanee jotain. <3 Hoitelu-kohdan hehkuisasta kaksimielisyydestä tykkäilin itse myös, ja toki Grell varmaan leikkimielisesti ihan mielellään silpoisi armastaan myös, se on nähty. Silleen hellästi vain. <3

Springways: Mullakin löytynyt sieltä Älyttömien otsikoiden kautta tekstejä joita ei vain voi ohittaa vaikkei fandomia tuntisi, koska ne otsikot. <3 Grell on riemukas hahmo, kiva jos piristi kipuista päivää. Selkäkivut on syvältä. :/

Syvä Miete: Hehe, otsikko on kyllä tällä ihana, oli ihan pakko napata. :D

Beyond: Tykkään sen haasteen tekeleistä myös, koska ne otsikot – ne provosoivat väkisin johonkin ihan helmeen settiin. <3 Ja haarukoista nyt vaan tulee Sebastian mieleen. Grelliä on mun vaikea kirjoittaa joten mua aina hämmentää että tuloksesta pidetään, mutta ihanaa tietysti. <3 Mielenkiintoinen hahmo mutta ajatusmaailma on mulle tosi hankala tavoittaa. Ehkäpä William tosiaan sattuisi löytämään Grellin sieltä kylmästä kylvystä sukukalleuksiaan hautomasta, ja tarjoaisi vähän lempeä lohdutukseksi, ja sitten se varsinainen True romance voitaisiin aloittaa, grelliam. <3 Parasta kun Grell jättää tuon match made in Hell -parituksen rauhaan kusipäisellä piknik-retkellään. <3 (Mun pää näkee tässäkin sebastielia...)

Kiitos teille kaikille kommenteista tähän, tämän kirjoittaminen oli riemukasta. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-11, one-shot
« Vastaus #7 : 21.01.2018 12:00:47 »
Kuroshitsuji on vain pinnallisin puolin mulle tuttu, mutta selailin Kaikenmaailman ficlettejä haasteiden antia ja tämä sattui sieltä silmään. Lukuun ottamatta Sebastiania ja Cieliä hahmot eivät ole erityisen tuttuja, mutta jonkunlainen käry kuitenkin Grellistäkin on. Tähän aamuun sopi huumori vallan mainiosti, joten nappasin tämän.

Oikein hauska ficci. Pidin siitä, miten kaikki oli kuvailtu niiin ihanaksi ja miten Grell odotti aivan liikoja. Otsikkokin oli vinkeä ja näköjään se toteutuikin varsin kirjaimellisesti. :D Leikittelevä ote tähän ficciin oli mukava ja pidinkin keveydestä ja tämän tunnelmasta. Sekin, että murhamies oli varsin arkinen juttu tuosta näkökulmasta jotenkin piristi, kun käsittääkseni fandom itsessään taitaa olla aika synkkä? (Tai sitten oon ihan hakoteillä, sekin on mahdollista.)

Kiitoksia siis tästä! Hauska lukukokemus oli kyllä. :>


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-11, one-shot
« Vastaus #8 : 07.02.2018 11:32:46 »
Odo: Tämä saattoi olla fandomia tuntemattomalle ficcinä hämärimmästä päästä, kun on kirjoitettu ihan kieli poskessa lollaillen ja karrikoiden, mutta jokin ilmeisesti onnistui, jos huumori välittyi. Fandomissa on kyllä synkkiä teemoja, mutta ei siitä huumoriakaan puutu, joskin vedin senkin tässä överiksi. En oikein kyennyt käsittelemään näin kauheaa paritusta millään muulla otteella. :D

Kiitoksia kommentista. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Kuroshitsuji: Haarukka haaroissa, K-11, one-shot
« Vastaus #9 : 09.10.2020 22:21:05 »
Enpäs olekaan hetkeen lukenut Kuroshitsujista ficejä, mutta olipas kiva palata senkin sarjan pariin tämän tekstin muodossa ^^ Tällä oli niin ihmeellinen otsikko, että olihan se pakko tulla kurkkimaan, että mitä :D En kyllä yllättynyt siitä, että tämä on Älyttömät otsikot -haasteesta. Siitä haasteesta saa kyllä ihan mahtavaa inspistä ficeihin (ja otsikko-ongelmatkin ratkeaa siinä samalla).

Minunkin mielessäni Grell/Sebastian toimii vain yksipuolisena haikailuna Grellin puolelta, ja siksi tämä olikin just hyvä. Ja ainahan parasta on sitten se, että tunteet todella pysyvät yksipuolisina, ja Sebastianin puolelta ei saa takaisin muuta kuin ehkä just sen haarukan haaroihin :D Siinä vaiheessa, kun mainittiin silmiin päätynyt haarukka, uskaltauduin jo vähän arvailemaan, mihin otsikko pääseekään viittaamaan, ja joo, aikas napakymppi ;D Grell-parka. Ainakin vähän. Oli ihan kiva lukea noita Grellin haaveita, miten niissä on sekä viatonta romantiikkaa (kuin suoraan jostain yltiöromanttisesta kirjasta/leffasta) että paljon tuhdimpia himojen sanoituksia (menemättä liikaa yksityiskohtiin). Ei jää kyllä yhtään epäselväksi, että ovatko Grellin tuntemukset puolivillaisia vai ihan ehtoja.

Lainaus
"Sebastian, täällä on näköjään toinenkin maanvaiva", Phantomhive totesi huomattuaan Grellin. "Hoitele se, se häiritsee minua."

Hoitele? Oh, Grell antaisi Seba-kullan ilomielin hoidella hänet. Vaikkapa tuota puuta vasten...
Hohohoo, just tätä mä meinaan ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lainaus
Seba-kulta kääntyi katsomaan Grelliä tarkasti, ja nyt se tapahtuisi, heidän suuri intohimonsa leimahtaisi liekkeih-

Suurella intohimolla viskattu haarukka upposi Grellin haaroihin ja sai hänet käpertymään uikuttavaksi kasaksi haavoitettua ruumiinosaansa puristaen.
Pisti nauramaan toi "suurella intohimolla viskattu haarukka" 😂😂 Hyvä siirtymä haaveista todellisuuteen, vaikkakin aikas raju. Ja äkkiähän se Grell vaipui takaisin sinne omiin unelmiinsa. Sitkeä sissi kun ei luovuta. Hyvä hänelle, ja ei niin hyvä Sebastianille. Valloitussuunnitelmat jatkukoot.

Kiitän iltani piristämisestä tällä tekstillä ^^

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中