Kirjoittaja Aihe: Kesäloma S  (Luettu 1260 kertaa)

Larppa

  • Vieras
Kesäloma S
« : 11.08.2014 10:56:32 »
Author Syvä Miete
Rating S
Summary Se alkaa ja päättyy.
A/N Huomenna kouluni alkaa, sopiva aihe täksi päiväksi.
Sanamäärä <100

Kesäloma

On ihanaa, kun tietää koulun loppuvan.
On ihanaa, kun saa laiskotella.
On ihanaa nähdä vapaan veden aallot. Kaikki hyvä kuitenkin loppuu liian pian. Palaat töihin taas puoleksi vuodeksi. Emme odota kesältä mitään, emme vaadi. Uimme ja iloitsemme. Viimeisenä päivänä sitä tekee kaikkea. Pitää pakata ja valmistautua aikaiseen herätykseen. Vasta kun aamu sarastaa, tiedät totuuden. Joudut uskomaan, kun ajat työpaikallesi. Toivot, että kesä alkaisi alusta. Joudut kiroamaan, kun ensimmäinen vastoinkäyminen hakkaa päällesi. Parin kuikauden kuluttua kaikki ei tunnukaan niin pahalta. Voisit jopa jatkaa, ajattelet. Et toivo enää kesää. Haluat olla töissäsi, ja kotona rakkaasi kanssa. Talven kylmyys johtaa sinut taas väärille teille. Olisipa kesäloma.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kesäloma S
« Vastaus #1 : 19.08.2014 17:24:58 »
Huih. Mä olen vieläkin aika sekavassa tilassa Auringonsäteiden jälkeen ja nyt tämä.. (kohta saat soittaa valkotakkiset sedät paikalle kun sekoan näiden täydellisyydestä)
Joo siis ömm.. Juuri niin oikein selitetty se tunne, kun kesäloma loppuu. Ja yleensäkin kesäloma oli niin jotenkin.. Tosi hyvin tiivistetty ne kaikki asiat kesälomasta. Tääkin oli pelottavan taitavasti tehtyn. Näiden jälkeen mä alan olla valmista tavaraa hullujenhuoneelle.

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Kesäloma S
« Vastaus #2 : 19.08.2014 17:31:35 »
Ways, *itkee* et sinä minneen hullujen huoneelle mene.. Kiitos!