Kirjoittaja Aihe: Yhdeksän kuukauden jälkeen | K-11 | H/D, mpreg, romantiikka  (Luettu 4955 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Disclaimer: JKR omistaa kaiken hänelle tunnistettavan. En saa tästä rahallista korvausta.
Author: It’s meh Odoshi

Title: Yhdeksän kuukauden jälkeen
Genre: Mpreg, romantiikka
Paring: Harry Potter/Draco Malfoy
Raiting: K-11
Warning: puhetta seksistä
Summary: ”Ajatella, että meillä on oikeasti lapsi”, Draco tuhahti kuin olisi pidätellyt asiaa kielenkärjellään pidemmänkin aikaa, vaikkei synnytyksestä ollutkaan vielä kuin muutama tunti – niin nopeasti kaikki oli tapahtunut ja huomenna he pääsisivät yhdessä kotiin; heidän kotiinsa.
A/N: Oon jo pitkään halunnut kirjoittaa vähän ”erilaista” hoodeetä, vaikken parituksesta oikeastaan perustakkaan. No, mulla on genrehaasteessa vielä kirjoittamati mpreg, joten miksipäs ei – vaikkei tämä hoodeen laajassa kirjossa olekaan mitään ”erikoista” tai yhtään rarempaa tekstiä kuin mikään muukaan, mutta no tulipahan kirjoitettua tämäkin pois alta. Yrittäkää nauttia, tässä saatetaan jonkun verran kaikota faktoista ja muista, kun mulle ei tuo raskausjutut ole niinkään tuttuja, että niin. On siellä yritetty ottaa ainakin joitain osa-alueta esille, mutta nii. Ja tosiaan kursivoidut on takaumia!
Haasteet: Genrehaaste vol. 2 (mpreg), Slash10 (Harry/Draco)


Yhdeksän kuukauden jälkeen
Nyt se kaikki oli ohitse – tai oikeastaan tämä oli vasta kaiken alkua. Harry Potter  istui sairasvuoteen vierellä katsellen levollisin, ehkä hieman hermostuneinkin silmin poikaansa, jota helpottunut Draco Malfoy piteli sylissään hymyillen onnellisena.

”Se näyttää ihan minulta!” Draco hihkaisi ja Harry käänsi katseensa poikaan, jolla todentotta oli Dracon terävä nenä ja hieman korkeampi otsa kuin Harryllä itsellään. Ensimmäisenä katse kuitenkin olisi osunut keneltä tahansa heidän poikansa silmiin, jotka loistivat kirkkaan vihreinä kilpaillen loistollaan Harryn omien silmien kanssa.

”Hänellä on minun silmäni”, Harry huomautti silittäen poikansa päälakea varovaisesti.

”Eikä ole, katso nyt siellä on selvästi sinistä”, Draco totesi kateuden lämmin pistos äänessään. Harry painoi suudelman Dracon punoittavalle poskelle. ”Hupsu”, Harry sanoi hymyillen.

”Ajatella, että meillä on oikeasti lapsi”, Draco tuhahti kuin olisi pidätellyt asiaa kielenkärjellään pidemmänkin aikaa, vaikkei synnytyksestä ollutkaan vielä kuin muutama tunti – niin nopeasti kaikki oli tapahtunut ja huomenna he pääsisivät yhdessä kotiin; heidän kotiinsa.

”Se on todellakin ihme”, Harry sanoi katsellessaan esikoistaan enemmän kuin onnelisena antaen silmiensä sulkeutua hetkeksi miettimään sitä kaikkea, mistä tämä ihme oli saanut alkunsa.

Koulut loppuisivat pian, oli kesäkuun alku ja heidän molempien seitsemäsvuosi. Sinä vuonna kaikki oli muuttunut, he eivät olleet enää vihollisia (kuten aiemmilla vuosillaan) ja Harry jopa auttoi Dracoa oikeudenkäynnissä, kuten Malfoyden koko perhettä. Olihan hänelläkin mahdollisuus sanoa sanottavansa, koska vain hän oli siellä ainoana, kun Narcissa Malfoy pelasti hänen henkensä, silloin, kun Draco oli laskemassa taikasauvaa Dumbledoren ymmärtävien kasvojen edessä ja silloin, kun Lucius itki toivoen, että kaikki olisi ohi ja hänen perheensä elossa.

Siitä alkoi ystävyys tai ainakin sellaisen kipinä.
Kasvaen rakkaudeksi hetki kerrallaan.


”Mitä sinä mietit, Harry?”

”En mitään erikoista”, Harry naurahti antaen muistojen virran kuljettaa häntä taas hetken eteenpäin.

”Minä en tule koskana sanomaan sinua Harryksi, vaikka kuinka monesti harrastaisimme seksiä ja seurustelisimme”, Draco valisti kovaan ääneen heidän istuessaan kahden sängynlaidalla tarvehuoneessa. Harry naurahti: ”Etkö koskaan, Draco?”

”En, Potter.”


Vauvan itku kantautui hänen korviinsa pudottaen hänet todellisuuteen takaisin – onnellisimpaan todellisuuteen, jossa hän oli saanut koskaan elää. Draco piteli lasta sylissään heilutellen edes takaisin saaden pojan rauhoittumaan ja sulkemaan pikkuiset vihreät silmänsä unenmaille.

”Olet aika etevä äidiksi.” Draco katsoi Harryä epäuskoisena, mutta hymyili sitten tyytyväisenä. Ehkä hän olikin, vaikkei olisi koskaan uskonut synnyttävänsä lasta. Hän oli elänyt maailmassa, jossa hänet naitettaisiin arvokkaan suvun perijättärelle, naiselle, joka synnyttäisi hänen lapsensa – heidän perijänsä. Kaikki oli kuitenkin sodan jälkeen toisin, hän rakastui, Harry Potteriin – mieheen – jonka lapsen hän vahingossa synnytti vahvistaen heidän suhdettaan entisestään. Se oli heidän yhteinen valintansa; he halusivat pitää lapsen, kasvattaa hänestä kunnon velhon ja antaa rakastavan kodin Godricin notkosta.

”Minä voin hieman huonosti, Potter”, Draco marisi pidellen vatsaansa, kasvot kalmankalpeina. Harry ilmoitti hakevansa lääkettä lähimmästä apteekista ja Draco jäi yksin.


”Poika nukahti, toisitko minulle sitruunateetä?” Draco kysyi saaden Harryn naurahtamaan, mutta vastaamaan myöntävästi. Vastauksen annettuaan hän katosi sairaalan käytävälle etsimään kuudennetta kerrosta, jossa muisteli kanttiinin sijaitsevan.

”Haluan sitruunoita! Minun on pakko saada sitruunoita!” Draco huusi ärsyyntyneenä. Ei sillä, etteikö hän olisi nykyisin ollut usein kiukkuisella ja hermostuneella tuulella, mutta tämä oli jotain täysin erikoista. Hän todella halusi sitruunoita ja loppujen lopuksi Harry luovutti hakien hänelle kilon kerralla sitruunoita.

Draco söi niitä päivittäin, liikaakin.


Harry tilasi yhden sitruunateen ja itselleen kuuman kupillisen kahvia. Valvottu yö Dracon sängyn vierellä oli saanut hänet väsyneeksi, mutta ei hän malttaisi nukkua vielä pitkään aikaan. Tavallaan hänessä oli energiaa, tavallaan ei. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti, odottamatta.

Harry, Hermione ja Ron istuivat kolmistaan kahvipöydän äärellä Harryn selittäessä heille Dracon outoa käytöstä unohtamatta pienintäkään yksityiskohtaa, jotka erityisesti Hermionea vaikutti kiinnostavan. Ronia päinvastoin, oikeastaan Harry mietti, että Ron luultavasti olisi mieluummin missä tahansa muualla kuin samassa keskusteluseurueessa.

”Sinusta tulee isä, Harry”, Hermione hihkaisi keskustelun päätteeksi hyökäten halaamaan ystäväänsä. Ron kaatoi kahvikupin pöydälle ja jäi tuijottamaan suu auki kaksikkoa, joista Harry myöskin oli uskomattoman ihmeissään.

”Hermione, oletko sinä raskaana Harrylle?” Ron sai järkytyksen hieman laannuttua, vaikkakin kasvot tuijottivat edelleen hyvin epäuskoisina kaksikkoa. Hermione päästi irti Harrystä luodakseen katsekontaktin hetkeksi Roniin: ”En minä ole”, Hermione käänsi katseensa takaisin Harryyn.

”...vaan Draco on raskaana!” Jos edellinen kommenti oli saanut Ronin ja Harryn lähes tippumaan tuoleiltaan oli tämä jotain vielä uskomattomampaa ja lopulta Ron totesi sen ääneen, mitä Harrykin pohti.

”Draco on mies, Hermione. Taidat olla lukenut liikaa kirjoja, kun nyt pääsi on jo sekoamassa.”

”En vaan te tässä ette ole lukeneet kirjoja! Velhomaailmassa myös mies voi tulla raskaaksi jatkuvan sukupuoliyhdynnän seurauksena saman sukupuolen edustajan kanssa. Tieteellisesti asia toimii luultavasti niin, että taikaa omaava keho eli velhoruumis reagoi muokaten sisäelimiä rakentaen tavallaan kuin kohdun miehelle, kuten myös tarvittavan munasolun”, Hermione selitti saaden kaksikon antamaan täydellisen rauhan hänen tarinalleen.

”Hyvissä olosuhteissa on siis mahdollista, että mies tulee raskaaksi. Tavallinen synnyttäminen ei kuitenkaan onnistu, kuten luultavasti ymmärrättekin ja tästä syystä keisarinleikkaus tehdään aina miespuolisille synnyttäjille”, Hermione päätti selityksensä. Hän oli omasta mielestään pakannut tiedot pähkinänkuoreen, mutta tiedon määrä, jonka Harry ja Ron saivat sillä hetkellä itselleen oli hirmuinen.

Oven kolahdus ja sitä seuraava huudahdus kertoi, että Draco oli saapunut kotiin.


Harry aukaisi huoneen oven astuen sisälle huoneeseen, jossa vallitsi hiljaisuus. Draco oli nukahtanut ja hoitaja siirtänyt vauvan hänen vierelleen pieneen kehdontapaiseen vuoteeseen. Harry laski sitruunateen pöydälle hymyillen molemmille, ajatella, että heistä oli yhdeksässä kuukaudessa muodostunut perhe.

Perhe, joka rakasti toisiaan enemmän kuin mitään muuta maailmassa.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 19:33:39 kirjoittanut Kaapo »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Tää oli hei loistava! Hyvä idea ja toteutus tooosi hieno! :P  En oikein rakentavaa saa puristettua, mutta tykkäsin kyllä kovasti. :)
-Malfoy..aww kiittää ja jää seurailemaan jatko-osia :D

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Malfoy..aww, kiitokset todella paljon kommentista - en oo varmaan ikinä saanut näin nopeasti kommenttia vastajulkaisemaani tekstiin. :'') yllätyin positiivisesti. Jatko-osaa en kyllä uskalla tälle luvata, koska hoodee ei loppuunsa ole ihan se minun juttuni, eh, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä sitä tulee keksimään. Hienoa kuitenkin, että tää on miellyttänyt. :>
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Tää oli kyllä ihan kiva, ite ainakin tykkäsin toteutuksesta.

Lainaus
”Hermione, oletko sinä raskaana Harrylle?” Ron sai järkytyksen hieman laannuttua, vaikkakin kasvot tuijottivat edelleen hyvin epäuskoisina kaksikkoa.

Tuo oli kyllä ihan loistava kohta :D Hymyilytti kun pystyin hyvin kuvittelemaan Ronin järkyttyneen ilmeen... heehehe. Joo, kirjoita lisää tämäntapaista niin varmasti menee kaupaksi kuin väärä raha :> Ainakin minulle...

~ Zarroc

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Kiitokset kommentista, Zarroc. :> Ah, voikun menisikin kaupaksi kuin väärä raha ja hyvä että on niin paljon miellyttänyt, ehkä joskus uskaltaisin lähteä kokeilemaankin jotain samantyylistä fikkiä (oikeastaan mulla on mielessä päinvastainen idea: femme/femme-raskaus fikki, koska niitä ei taida olla ollenkaan o.o menee tosin jo oudoksi. :'D) No, katsele listausta jos sieltä löytyisi jotain muuta samantyyppistä, jota tykkäsit lukea kun tulevaisuudelle en mitään uskalla ainakaan vielä luvata. :>
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Ihana, ottaen huomioon että mulla on viha-rakkaussuhde H/D-paritukseen. Tää oli jotenkin tosi suloinen ja yllätyin siitä, että Draco oli raskaana eikä Harry, oon lukenut jokusen ficin jossa nimenomaan Harry on raskaana, ja tää oli kivaa vaihtelua.

Lainaus
”Haluan sitruunoita! Minun on pakko saada sitruunoita!”
Loistavaa! Samoin Zarrocin mainitsema kohta oli aika... hauska, ja repesin ihan vaan ajatellessani näyttelijä-Ronin järkyttynyttä/hölmistynyttä ilmettä. :--D

// Otsikossa muuten lukee yhdensän kuukauden jälkeen. Pitäisi varmaan olla yhdeksän? En ees ite aluks huomannu mut nyt pisti silmään kun katoin uudestaan. :---D
« Viimeksi muokattu: 28.06.2011 12:51:12 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

R.H.E

  • Rainmaker
  • ***
  • Viestejä: 216
Mulla on vähän hitaasti startannut päivä, joten se todella näkyy kommentista :D Jotain halusin kuitenkin sanoa, joten here I am.

Mulle tuli tästä ficistä mukava olo, sellainen kesäinen. Ei tämä varsinaisesti mitään uutta näkemykseeni H/D:stä tuonut (pari on ihana, jos sen saa toimimaan, muuten en tykkää) ja joitain taustoja olisi ollut vielä mukava saada (vähän tarkemmin kuvausta, miten pojat päätyivät yhteen), mutta muuten kyllä tykkäsin :) Dracoa en välttämättä osaa kuvitella ihan näin kiltiksi, kuin mihin välillä lipsuttiin, mutta kyllä, kyllä iski. Mpreg on järkyttävän vaikea genre, isot aplodit yrittämisestä ja onnistumisesta!

Lainaus
”Hermione, oletko sinä raskaana Harrylle?”
Ron! :D Mahtavan hieno yksityiskohta, hymyilen täällä edelleen.

Lainaus
... Hermione selitti saaden kaksikon antamaan täydellisen rauhan hänen tarinalleen.
Tämä oli toinen, mikä teki päivästäni paremman. Mikä vertaus ♥

No juu. Tällainen vajaa kommentti, toivottavasti musta oli edes jotain pientä, hyvin pientä iloa. Ja kiitos tästä ♥

ps. Otsikkoon on eksynyt yksi väärä kirjain.
Love is only beautiful when it bleeds.

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vähän ihana! Vaikka mä olenkin Harryhater niin tää oli silti hyvä  ;D Mä repesin sille Ronin ilmeelle ku se kuuli et Draco on raskaana ja sit sille sitruunajutulle.  :D Mä en tykkää yleensä H/D parituksesta mut tää kyl toimi  ;)
I solemnly swear that I am up to no good.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Hui! Tähän on tullut paljon kommenttia... vaikka tää on mun ensimmäinen pelkällä hoodee-parituksella kirjoitettu teksti, ensimmäinen mpreg ja vielä kaikenlisäksi ensikosketus hunajaherttua osastolle. Kiitos yhteisesti teille kaikille.<3 Oon vissiin onnistunut yrityksessäni ihan kohtalaisesti, hymyilyttää!

nnora, mä en itsekään pidä hoodeesta, jos rehellisiä ollaan (ellei oteta huomioon Unrealisticin-tekstejä), eikä mulla näin ollen ollut oikeastaan minkäänlaistä käsitystä siitä, että tein jotain omaperäistä valitessani Dracon "äidiksi", se vain tuntui luontevammalle. Joo ja mä näköjään oon typottanut otsikon kanssa, ei herranjumala. XD

R.H.E, kivaa saada rakentavaa kommenttia ja itsekin olen miettinyt tuota, että olisiko poikien suhteesta pitänyt olla enemmänkin. Yritin keskittyä enemmän tuohon raskaus-asiaan, joka jonkun verran tuotti hankaluuksia, kun oon loppujen lopuks autuaan tietämätön asiasta. :''D Etenkin kun mies on raskaana miehelle. Eikä kommenttisi ollut yhtään vajaa! :>

Desbina, hienoa että oot tykännyt! Ja en minäkään tykkää H/D:stä. :''D Kiva, että se on toiminut vaikket pidäkään, oon itseasiassa aika ylpeä kun saan antihoodee fanilta positiivista palautetta! Kiitos siitä.

Ja yleisesti: Sitruuna-kohdasta on tykätty! Hih, kannatti siis ottaa se siihen. Mulla on raskauksista itsessään todella vähän tietoa (eikä luonnollisesti kokemusta), joten halusin ottaa esille ainakin muutaman asian: pakkomielteet, joita raskaana olevilla on ja oikeastaan tuo sitruunoiden haluaminen on peräisin eräältä minun todella hyvältä ystävältäni (sen on tehnyt koko raskauden ajan kauheasti mieli sitruunoita). :) Kuten myös Dracon kiukuttelu, olen huomannut raskaana olevien mielialavaihteluiden olevan... erikoisia. :D Ja Ronista on tykätty, ihanaa, kun itse pidin sitä niin ronmaisena kommenttina. :''> Poika kun on vähän tyhmä ja itsekin kokisin ensimmäisenä tuollaisen tilanteen niin, että Hermione on raskaana. :''DD haha
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Bebe

  • ***
  • Viestejä: 120
mpreg-ficit mua jostain syystä kovasti houkuttaa ja yks mun lempificeistä kuuluu tuohon genreen. Ja kun tuota kommentointikampanja topikkia huvikseni selailin, ja näin tämän ficin olleen siellä tarjolla, niin pakkohan se oli tulla lukemaan ja kommentoimaan. Ei sitä koskaan tiedä millaisiin kivoihin ficeihin sielläkin törmää.

Tykkäsin tässä ficistä siitä, että se lähti synnytyksen jälkeisestä ajasta liikkeelle. Mpreg ficit, mitä olen lukenut, niin on lähinnä koskettanut tuota raskausaikaa, niin tämä oli sitten siinä mielessä kivaa vaihtelua ja oli niitä tunteita sitten, mitä lapsen syntyminen muodostaa. Olit kuitenkin tuonut ficiisi mukaan sopivassa määrin raskausaikaa/sen selviämistä, niin se jollain tapaa tasapainotti ja täydensi tätä. Sai tietää sen lähtökohdan, mistä vauva saanut alkunsa ja miksi/miten se oli mahdollista. Selitti asioita kivasti ja toi pientä vaihtelua.

Itselle oli pienoinen yllätys, kun selviskin, että Draco oli se, joka synnytti. Luin alun hieman hätäiseen ja olin ajatellut, että Harry oli se synnyttävä osapuoli tässä. Mut ei siitä sen enempää. Tuo vain (jälleen kerran) osoitti havannointikykyni puutetta.

Mut paras kohta oli kyllä tuo sitruunan himo ja sen haluaminen. Se oli hauskaa ja kivaa, että se oli sitruuna, sillä kliseisesti ajateltuna, olisi tullut ensin mansikka tai jokin vastaava mieleen. Sitruuna on kuitenkin makuastimukseltaan aika mielenkiintoinen juttu (en kyllä tiedä taaskaan mitä mää oikein höpötän. Tais mulla joku ajatuskin olla mielessä, mut se taisi jo mennä untenmaille).

Toinen suosikkikohta oli tuo, kun Ron epäili Hermyn olevan Harrylle raskaana. Se lause ponnahti silmääni, kun ennen lukemista tein pikkuisen pikavilkaisun, ja mietin hieman, et miten Hermyn raskaus tähän liittyy, tänhän piti olla H/D:tä. Vaikka voishan toki H/D olla Hermione/Dracoakin... No mut kuitenkin, mietin vaan, että onko tässä ficissä jotain suhde draamaakin. Onko Harry käyny Hermioneakin hieman polkasemassa ja näillekin tulossa yhteinen vauveli. Kuinka mustis Draco onkaan, kun hänen ja Harryn vavuva on saamassas heti sisaruspuolia. No mut lukemallahan se selvisi asian oikea laita.

Ah, Ron on ihana <3 Se on kyllä ihanan Ronimainen tässä ficissä. Aijai...

Mutta joo, kiitokset tästä ficistä, oli kiva lukea tämä.
()""()
(´-`)
(")(")
Usko unelmiisi!
Mutta mihin uskoa,
kun ei ole unelmia?

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Bebe, hauskaa kuulla, että jollain on kiinnostusta mpreg-ficceihin! Harvinaisempi genre on jäänyt taka-alalle muiden slash-ficcien joukossa, joten on kivaa saada tähänkin kommenttia, vaikka vanha teksti minulle itselleni onkin. Kiva myös kuulla, että olet tykännyt tekstistä ja selitykset ovat kuulostaneet loogisilta. :D Ja sitruunat ehkä siksi, että olen joskus kuullut jonkun kaverin kaverin olevan hulluna sitruunoihin raskausaikana, tosin olen kyllä kuullut muitakin hurjia mielihaluja (lakritsia, savea, makeita herkkuja). Kiitokset todella paljon kommentistasi! Itsekin tuli luettua tämä pitkästä aikaa ja mietin, pitäiskö kirjoittaa taas pitkästä aikaa uudelleen mrpreg-ficci, kun edellisestä tosiaan näyttää olevan jo melkein kaksi vuotta. :D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Miss-schoolweek

  • ***
  • Viestejä: 653
  • Love - love never changes
Mpregiä aiemmin lukemattomalle tämä oli hauska ja valaiseva, mutta myös hiukan hämmentävä teksti. Pidin kepeästä otteestasi ja lempeästä huumorista sekä tavasta, jolla kuvasit vauvan saamisen jälkeistä hölmistynyttä olotilaa. Oikeasti vauvan saaneena ihmisenä haluan kuitenkin huomauttaa kahdesta jutusta, jotka jäivät häiritseämään perfektionistista silmääni: keisarileikkauksen jälkeen ei saa useampaan kuukauteen nostella juuri mitään, joten vauvan heijaus saattaisi tuntua todella kaamealta noin pian (tosin ehkä velhomaailmassa on paremmat menetelmät) ja toiseksi: useimpien vauvojen silmät ovat syntyessä siniset ja muuttuvat ensimmäisten elinvuosien aikana oikean värisiksi. Ruskeasilmäinen saattaa kuitenkin joskus syntyä ruskeasilmäisenä.
Hirtehistä kieroilua, rietasta toimintaa, yllättävän älykästä juonenkuljetusta:
Fallout: 50 Shades of Decay K-18

Likainen tarina maailmanlopusta, ihmisyydestä ja kaikesta, mistä fanfictionissa ei puhuta. Synkkä kuin suomalaisen sielu, pitkä kuin ydintalvi.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Miss-schoolweek, kiitokset kommentistasi! Ja huomautuksistasi noiden vauva-juttujen kanssa. Tosiaan pari vuotta sitten kirjoittaessani tätä on myönnettävä, etten ymmärtänty vauvoista tai synnytyksestä mitään. Ei sillä, että olisin paljon viisaampi vieläkään. On hienoa kuulla faktaa, etenkin tuosta silmien väristä. Hienoa kuitenkin, että synnytyksen jälkitunnelmat miellyttivät, koska tosiaan tietämättömänä asiasta jouduin käyttämään oikeastaan vain mielikuvitusta, millaista se saattaisi olla, kun vauva on juuri syntynyt. :) Kiitos!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Aww olikohan ehkä vähän söpöä <3 harvoin oikeesti luen mpregiä mut otsikko kolahti niin kovasti että ei tässä auttanut kuin lukea :D

Hienoo minusta oli se että Harry ei ollutkaan se "äiti" vaan Draco synnytti lapsen ^^ ja kun noita muistoja tuosta luki niin Draco oli varmaan dramaattisin raskaana oleva ihminen koskaan :D voin niin kuvitella miten se käytti tilaansa hyväksi että Harry voisi hoivata sitä :D

<3 lopetus oli ihan kultaa
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Otaku, aww kiitti ihanasta kommasta! :) Jännää, että olet poiminut tämän jostain finin syövereistä. Tämän kirjoittamisesta on jo neljä vuotta, huh huh. Muistan kyllä, että ihan hauskaa oli lähteä kokeilemaan mpregia ja kiva, että oot tykänny mun ratkaisusta valita Draco ''äidiksi''. :D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”