Kirjoittaja Aihe: Niin kova ikävä, raapale, K11  (Luettu 1513 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Niin kova ikävä, raapale, K11
« : 04.08.2014 00:35:17 »
Nimi: Niin kova ikävä
Ikäraja: K11
Yhteenveto: Minulla oli ikävä niitä huulia. Niin kova ikävä, että se sai minut itkemään. Niin kova ikävä, että en pystynyt ajattelemaan mitään muuta.

 Muistan, kuinka joskus vannoin, etten rakastuisi koskaan, koska se tuottaisi loppupeleissä vain tuskaa.

Oma sana: Tälläsiä yöllisiä ajatuksia kirjallisessa muodossa. Kommentteja arvostan aina!


    Niin kova ikävä

Vaikka en sitä halunnutkaan, pystyin silti tuntemaan huulesi vieläkin minun huuliani vasten. Suudelma oli kestänyt kauan, mutta silti liian vähän aikaa. Minulla oli ikävä niitä huulia. Niin kova ikävä, että se sai minut itkemään. Niin kova ikävä, että en pystynyt ajattelemaan mitään muuta.

 Muistan, kuinka joskus vannoin, etten rakastuisi koskaan, koska se tuottaisi loppupeleissä vain tuskaa. Kaikki ne ajatukset, lupaukset, valuivat pois päästäni sillä hetkellä kun sinä painoit huulesi vasten minun huuliani. Minä nojasin sinuun, sinä pidit minusta kiinni. Minä toivoin, ettet koskaan päästäisi irti.

Minulla on niin kova ikävä sinua. Tulisit takaisin luokseni. Tulisit pitämään minusta kiinni.
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Larppa

  • Vieras
Vs: Niin kova ikävä, raapale, K11
« Vastaus #1 : 08.08.2014 11:49:51 »
Ihana, pidin paljon. Kertoo tunteista ja lämmöstä. Haluaisin tähän jatkoa mutta toimii enemmän raapaleena... Kiitos  ::) Ja kyllä, herättää hienoja mielikuvia ja tunteellisuuksia. Ihana.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2014 11:52:17 kirjoittanut Syvä Miete »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Niin kova ikävä, raapale, K11
« Vastaus #2 : 08.08.2014 11:51:34 »
Tämä herätti voimakkaita tunteita ja ikäviä muistoja. Älyttömän hienosti kirjoitettu ja kertoo niin todentuntuisesti tästä.. Mistä tämä kertoo.
No nyt alan jo kyynelehtiä. Tää siis kaivoi monia muistoja esiin, osa sellaisia, joita en halua muistella, mutta auttoi kuitenkin käsittelemään niitä.
Kunnioitusta sinulle, todella hieno raapale. Nimenomaan raapale.

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Niin kova ikävä, raapale, K11
« Vastaus #3 : 09.08.2014 16:42:45 »
Ohoh, tännehän on tullut kommentteja!

Syvä Miete, Kiitos ihanasta kommentista! Ja joo, tää tosiaan toimii enemmän raapaleena, koska itse yritin kirjoittaa tästä ensin one-shotin, mutta tiivistin sen sitten tähän, koska no, toimii paremmin näin.
Springways, Tämä kertoo lähinnä omista ajatuksistani ja tunteistani tällä hetkellä eli todella henkilökohtainen tekstinpätkä kyseessä :--D Kiitos kommentista!
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä