Kirjoittaja Aihe: Harry Potter OC/OC | k-11 | Järjetön rakkaus 2/2  (Luettu 1838 kertaa)

Greece

  • Vieras
Kirjoittaja: Greece
Ikäraja: k-11 //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Fandom: Harry Potter
Paritus/Hahmot: Lucas Eccleston/Paul Marshall
Vastuuvapaus: En omista fandomia tai paikkoja, mutta hahmot kuuluvat minulle. En saa minkäänlaista korvausta työstäni.

Tiivistelmä - Kun kaksi eronnutta sydäntä kohtaavat taas, on edessä riemu. Mutta kuinka kauan kaksi sydäntä pitävät yhtä? Kuinka pelastaa toinen, kun on itse vaarassa?

--------

Osa 1

Katselet häntä aina lumoissasi.
Kun hän puhuu, olet hymyssäsi.
Aikasi ei riitä enää minulle
Enkö kelpaa enää sinulle?
 
Ole kiltti ja sano, ettei se ole totta.
Kai yhä saan olla se ainoa?
Emmehän me olleet vain tarua
Rakkautenamme on enää railoa?
 
Elämäni tuskallisimmat minuutit.
Juokse jo! Juokse karkuun kaikkia valheitasi!
Miksi minua näin kidutit?
Et tarvitse enää lakeijaasi.
 
Kuolen sisältä päin
Teitkö sen tahallasi näin?
Lähdet jonkun toisen matkaan.
Löysit itsellesi uuden armaan.

 
Nuori poika istuu sängyllään risti-istunnassa ja katselee tyhjyyteen. Hän keinuu hieman, eikä hymyile. Ei sitten lainkaan. Sitä on jatkunut jo vuoden verran, eikä mikään tunnu auttavan, vaikka kuinka nuorukaisen äiti on kokeillut terapiaa ja psykologia.
 Joku koputtaa oveen ja sitten ovi raottuu. Sieltä kurkistaa kaunis nainen, joka on letittänyt vaaleat hiuksensa. Se korostaa nätisti ruskeita silmiä.
 
”Me menemme nyt nukkumaan. Yritä sinäkin saada unta Paul” nainen vaatii ja hymyilee perään sievästi. Naisen silmistä näkee kuinka hän on väsynyt. Nuorukainen sängyllä nyökkää ja vastaa pienellä teennäisellä hymyllään.
 
”Kyllä äiti” Paul lupaa. Kun ovi sulkeutuu, hän nousee ja kävelee tietokoneensa luokse. Laihan pojan yllä on vain harmaat, löysät housut ja beige, liian iso T-paita. Hän istahtaa tietokoneen ääreen toinen jalka tuolilla. Se on koukussa rintakehää vasten. Huoneen lattialla on vaatteita ja sänky on petaamaton. Kello on noin yksitoista ja ulkona on pimeää. Tai mistäpä Paul sen tietäisi, tummat verhot ovat olleet jo pitemmän aikaa ikkunoiden edessä.
 Nuorukainen nojaa toisella kädellään poskeensa ja toisella liikuttaa hiirtään. Ei taaskaan mitään mielenkiintoista Myspace’ssa. Se paikka on jo melko kuollut. Yhtä kuollut kuin Paul.
 
Värinä herättää kuitenkin Marshallin huomion. Se on peräisin puhelimesta, mikä taas on sängyllä. Hän havahtuu täysin ajatuksistaan ja tuijottaa kännykkää. Ei kukaan hänelle yleensä soita.
 Paul nousee, kävelee sängylle ja ottaa kännykän käteensä. Näytössä näkyy vain numero. Hän painaa vihreää ja nostaa kännykän korvalleen. Heti pojan sydän jättää lyönnin välistä.

”Paul? ” Ääni kysyy. Se on tuttu pehmeä ääni, joka tuntuu kaikuvan vielä kauan huoneen seinissä, vaikka se kuuluukin puhelimen kaiuttimista. Ääni, joka saa kylmimmänkin sydämen sulamaan, mutta jonka omistajan sydän on kylmempää kuin Siperian jäät.
 Marshall ei osaa sanoa mitään. Hän aukoo suutaan, mutta ääntä ei tule. Puhtaat kaipauksen kyyneleet nousevat silmiin ja valuvat poskille. Pieni hymy nousee pojan kasvoille. Aito, onnellinen hymy.
 
”Paul Marshall?” Ääni toistaa uudelleen. ”Anteeksi, soitanko väärään numeroon, pahoitteluni” puhelimesta kuuluu ja Paul hätääntyy hieman.
 
”Ei! Älä lopeta!” Paul huudahtaa hätääntyneenä ja pyyhkii kyyneliään, vaikkei siitä tule loppua. ”Paul Marshall puhelimessa” hän melkein kuiskaa itkuisella äänellä ja hymyilee koko ajan enemmän ja typerämmin. Siitä on kuukausia, kun hän viimeksi hymyili niin paljon.
 
”Ai… Ajattelin, että olen kaupungissa pari päivää. Ehkä tahtoisit sopia… Tai jotain?” Pehmeä ääni kuulostaa kokoajan paremmalta. Paul voisi sulaa siihen paikkaan. Vajota lattialle ja itkeä itsensä uneen pelkästä onnesta. Hänellä on ollut niin ikävä sitä ääntä.

”Se käy… Missä olet?” Paul kysyy edelleen sekaisin itkusta.
 
”Nyt hetikö? Olen neulalla, ajattelitko---” Henkilön lause jää kesken, sillä Paul sulkee puhelun. Hän potkii housut jalastaan ja vetää tilalle vanhat farkut. Paidan päälle hän heittää ruskean takin ja nuorukainen peilaa vielä kännykkänsä näytöstä, ettei ruskeat hiukset ole vallan sekaisin. Sitten hän heittää verhot sivuun, avaa ikkunan ja hyppää siitä ulos kännykkänsä kanssa.
 Neulalla henkilö tarkoitti Kleopatran neulaa. Sinne on matkaa, mutta köyhänä Paul on tottunut juoksemaan. Tämän kunta on hyvä ruumiinrakenteesta huolimatta, eikä hänellä mene edes kauaa, kun jo pääsee lähelle neulaa.
 Paul hidastaa, kun hän näkee tutun hahmon. Hän pyyhkii vielä kyyneliään ja hiljentää kävelyyn. Hän on hengästynyt. Neulan edessä seisoo noin 180 senttimetriä pitkä nuorukainen, jolla on punaiset, kiharat hiukset, mitkä on vedetty geelillä taakse. Hänellä on yllään musta huopatakki, minkä kaulukset ovat pystyssä. Tällä on toinen käsi takin taskussa ja toisessa on puhelin. Sivusilmällään vilkaistessaan, hän huomaa Paulin ja pistää puhelimen taskuunsa. Niinpä tämä kääntyy Marshallia kohti ja katsoo tätä vihreillä silmillään, mitkä niin lumoavat. Ilmeettömillä kasvoilla käy tuttu, ivallinen hymy. Paul voisi sulaa siihen paikkaan.
 Äsken kun hän oli yrittänyt pyyhkiä kyyneleitään, ei se sitten onnistunutkaan. Kyyneleet tulevat taas silmiin ja ruskeahiuksinen poika valuu istumaan yhdelle kiviselle kuutiolle. Paul hautaa kasvot käsiinsä ja pieni säikähdyksen ilme käy punapään silmissä. Henkilö kävelee lähemmäs ja polvistuu Paulin eteen pyyhkimään tämän kyyneliä. Ensin hän siirtää toisen käsiä pois kasvojen edestä.
 
”Paul.. Älä itke” Hän pyytää toista. Paul painautuu nojaamaan tähän ja kastelee toisen nuorukaisen takin kyynelillään.
 
”Lucas Jeffrey Eccleston…” Paul parkuu toisen nimen ja kietoo kätensä tiukasti toisen ympärille. Punapää yllättyy niin, että nostaa käsiään automaattisesti. Sitten hän alkaa silitellä ruskeita hiuksia rauhassa ja katse on nyt hieman lempeämpi. Huulilla ei ole mitään ilmettä.

”Olen pahoillani siitä mitä kävi” Lucas sanoo ja painaa pienen suukon Paulin päälaelle, mutta Marshall ei tunnu huomaavan. Häntä ei kiinnosta. Tärkeintä on se, että Lucas on siinä nyt.
 
”Lucas Jeffrey Eccleston, ihka elävänä minun edessäni!” Paul melkein huutaa itkunsa lävitse ja saa heti ohuet huulet omiaan vasten. Lucas suutelee häntä pitääkseen tämän hiljaa. Kun huulet erkanevat, vihreät silmät tuijottavat vain ruskeita. Heidän välillään on pitkä hiljaisuus ja Paul tärisee pidätellessään itkuaan. Lopulta hän pyyhkii kyyneleensä. ”Tulit takaisin?” Lucas jättäisi mielellään vastaamatta tuohon kysymykseen, mutta hän pudistaa päätään.
 
”En. Olen vain ohikulkumatkalla, mutta tulin tapaamaan sinua. Kelpaanko yhä?” Eccleston kysyy ja suo Paulille pienen hymyn. Kaikki suru tuntuu haihtuneen tämän sisällä täysin. Paul nousee ja Lucas nousee perässä. He seisovat pienen hetken vastakkain, Paul lyhyempänä, joten joutuu katsomaan ylöspäin Lucasia. Sitten hän kietoo kätensä punapään niskan taakse, nousee varpailleen ja suutelee tätä. Suudelma on pitkä ja intohimoinen, eikä kumpikaan tahtoisi lopettaa. Lopulta on pakko.
 
”Missä nukut? Tuletko luokseni?” Paul kysyy silmät punaisina itkemisestä. Hän toivoo todella, että saa Lucasin viereensä yöksi. Mutta tämä pudistaa päätään.
 
”En vaivaa teitä. Tulin tänne toisestakin syystä, joten tule sinä minun luokseni” Lucas pyytää. Hän asuu myös Lontoossa. Syrjäisemmällä seudulla, hienossa kartanossa. Tai asui, kunnes lähti. Nyt hän on takaisin.
 
”Kartanoonne? Millä?” Marshall on köyhä, hänellä ei ole kuin jalat joilla kävellä. Lucas on rikas ja saa kenet tahtoo. Heidän elämänsä ovat niin erilaisia.
 
”Minulla on auto” nuorukainen kertoo ja hymähtää taas ivallista hymyään. Sen ei ole tarkoitus olla niin ivallinen, mutta Lucasin hymy vain on sellainen. Punapää lähtee kävelemään lähimpää katua kohti ja vetää Marshallia perässään pitäen tätä kädestä.
 He tulevat mustan, matalan auton luokse, eikä Paul osaa sanoa sen merkkiä. He nousevat autoon, Lucas kuskin paikalle, eikä Paul saa katsettaan irti noista siroista ja kauniista kasvoista. Eccleston ajaa rauhallisesti ulos kaupungista ja pian kääntyy hiekkatielle. Se vie vielä pitkälle, ennen kuin heitä vastaan tulee valtava kartano. Sen pihaan punapää pysäyttää autonsa ja nousee autosta. Paul perässään. He kävelevät molemmat ovelle ja Lucas ottaa avaimen taskustaan. Sillä hän avaa kartanon ovet. Heitä vastassa ei ole ketään ja kartano näyttää pelottavan autiolta. Huonekalut ovat paikallaan, mutta niitä peittää valkoiset liinat. Onhan Paul käynyt siellä aiemminkin.
 
”Pelottavaa” Paul kuiskaa ja puristaa Lucasin kättä omassaan. Punapää hymähtää, sillä hän ei juuri pelkää mitään. Tai pelkää, mutta hän ei välitä. Nuorukainen päästää irti Paulin kädestä ja kävelee peremmälle. Hän lyö kätensä kerran yhteen, minkä seurauksesta jostain kiiruhtaa vanha mies frakissa.

”Nuori herra” mies kumartaa kohteliaasti, eikä katso Lucasia silmiin. Lucas katsoo miestä, eikä kasvoilla taas ole ilmettä.
 
”Miksei täällä ole valoja?”
 
”Anteeksi nuori herra, menen laittamaan valot” Vanha mies kiiruhtaa pois. Kartanossa on vain suuria rautaisia kehikkoja, missä on kynttilöitä pystyssä. Vanha mies alkaa sytytellä niitä.
 
”Anteeksi, Alfred on hieman huonovointinen. Hän on niin vanha” Eccleston selittää Paulille, joka nyökkää. He kävelevät oleskelutilaan, missä Lucas kertoo huonot uutiset. Hänen vanhempansa menehtyivät kuukausi sitten ja nyt hän pääsi hakemaan perintönsä. Suuren määrän rahaa ja kartanon.
 Kaksikko kävelee portaat yläkertaan ja Paul katselee ympärilleen hieman peläten. Häntä todella pelottaa se, miten Lucas taas lähtisi ja jättäisi hänet. Hän jäisi taas yksin. Mutta nyt hän saisi olla edes hetken rakkaansa lähellä.
 Makuuhuoneessa Lucas alkaa riisua mustaa liiviä kauluspaitansa päältä. Koko ajan hän katsoo Paulia, joka istuu sängyllä tietämättä mitä tehdä tai ajatella. Kun Lucas on enää pelkissä mustissa housuissa, hän painaa suudelman Paulin huulille. Hän painaa toisen vasten sänkyä suudellen tätä hellästi ja rakastavasti. Suudelman voisi vannoa olevan täynnä tunnetta. Kuin kaksi särkynyttä sydäntä olisi liitetty taas yhteen. Kaksi laiminlyötyä ihmistä olisi jälleen yhdessä. He kuuluvat yhteen, Paul tuntee sen.
 Lucas riisuu nopeasti Paulin paidan ja heittää sen lattialle, sitten hän alkaa avata toisen housuja tätä suudellessaan. Punapää tuntee Marshallin sormet tukistamassa jo nyt hänen punaisia hiuksiaan. Taakse vedetyt hiukset menevät vain sekaisin ja täysin pois muodostaan, mutta se saa Ecclestonin näyttämään vain seksikkäältä.
 Paulin vartalo myötäilee täysin Lucasin kehon liikkeitä. Pian Marshall makaa siinä valkoisilla lakanoilla täysin alastomana. Täysin antautuneena Lucas Ecclestonille, joka intohimoisesti suutelee tämän kaulaa ja rintakehää aiheuttaen elämää Paulin jalkovälissä. Heitä molempia kiihottaa ja he himoitsevat toisiaan. He vaihtavat nopeasti katseitaan, kunnes hurmio saa alkunsa. Paul on seitsemännessä taivaassa rakkaansa kanssa. Se on kuin ihme. Kuin Jumala olisi kuullut hänen rukouksensa ja tuonut onnen takaisin. Tuonut Lucas Ecclestonin takaisin.
 
Siinä he makoilevat. Hengästyneinä ja onnellisina. Molemmat hymyilevät ja lopulta toinen käärii itsensä pieneksi kippuraksi ja painautuu toista vasten. Siinä he ovat. Siinä on kaksi särkynyttä sydäntä korjattuina toisillaan. Kaksi sydäntä silti niin kaukana toisistaan. Kaksi sydäntä – Toinen taas lähdössä ja toinen jäämässä yksinäisyyteen.
 
Kaksi sydäntä, jotka luottavat toisiinsa.
 
Kaksi sydäntä, joita ei erota mikään.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2015 18:13:06 kirjoittanut zougati »

Greece

  • Vieras
Vs: Harry Potter OC/OC | k-13 | Järjetön rakkaus
« Vastaus #1 : 07.10.2014 15:00:01 »
Osa 2

Päiviä on jo kulunut onnellisesta jälleennäkemisestä. Kaksi onnellista ihmistä oleskelevat suuressa kartanossa.
Molemmat kuitenkin tietävät, ettei onnellinen loppu ole mahdollinen.
Molemmat tietävät, että hän lähtee pian uudelleen.

Punapäinen nuorukainen istuu sohvatuolillaan ja pitää käsiään sen käsinojilla. Tämä naputtaa sormiaan käsinojan reunaan.
Kyseisen henkilön tämän hetkinen rakastettu astuu sisälle ja vetää hihojaan hieman hermostuneena. Hänellä on pastilli suussaab ja silmät välttelevät hyvin toisen katsetta. Tämä sipaisee ruskeita kiharia pois silmien edestä ja hymyilee viattomasti. Toinen tuntuu kaikesta huolimatta huomaavan sen.

"Olet polttanut" Lucas mutisee myrkyllisesti ja lopettaa sormien naputtelun. Toinen tuntuu hätkähtävän ja menevän enemmän kasaan kuin mitä oli ollut. "Olen pyytänyt sinua lopettamaan" talon herra jatkaa ja nousee ylös hieman uhkaavana. Paul istuu vuorostaan alas ja puuskaa kätensä. Hän tuntuu entistä pienemmältä, kun jopa hieman pelkää Lucasia.

"Mitä se sinua kiinnostaa, vaikka polttaisinkin?" Paul ehtii sanoa, muttei kykene jatkamaan, sillä punapää avaa suunsa.

"Kehtaat vieläkin väittää, etten välitä? Et pääse pääni sisään, joten sinun on turha kuvitella omiasi. On melko suurta, jos minä väl--!"

"LÄHDET KUITENKIN PIAN!!" Marshall huutaa pienessä paniikissa ja katsoo epätoivoisena Lucasia. Ensimmäinen kyynel vierähtää poskelle, vaikka parhaansa mukaan nuorukainen sitä pidättelee. Lucasin ei pitäisi olla sen kyyneleen arvoinen. Kristallin kirkkaan ja synneistä puhtaan kyyneleen arvoinen. Paul valehtelee itselleen, Lucas on kaiken maailman hyvyyden ja rikkauden arvoinen, eikä Paul kykene maksamaan tälle velkaansa.
Punapää jähmettyy ja jää paikalleen katsomaan Paulia. Tämän katse kylmenee hieman. Se tuntuu jäädyttävän Paulia paikalleen ja ilma on heti viileämpi.

"Älä sitten itke kaltaiseni perään, jos olen niin kamala" Eccleston sihahtaa kylmästi hampaittensa välistä ja Marshallin kyyneleet vain jatkavat valumistaan. Tämä kääntää päätään sivulle, koska ei tahdo näyttää epätoivoiselta ja välittävältä. Ainoa ajatus hänen päässä on Lucas. Eikö toinen tunne enää mitään? Oliko hän vain hetken huvia?

"Enkö merkitse enää mit--?"

"Et... Olit aina vain hetken korvike... Viimeinen vaihtoehto.." Lucas sanoo. Hän tietää valehtelevansa, muttei voi muuta. Hänen on pakko saada Paul mielestään ja Paulin on pakko päästää irti hänestä. Marshall on niin kiltti, ettei kykene unohtamaan Lucasia.
Lucas lähtee kävelemään hitaasti pois päin jättäen taakseen elämänsä ja rakkautensa. Jättäen taakseen Paul Marshallin.

Lucasin vanhemmat kuolivat hiljattain, hän ei tiedä miten aikoo elää loppu elämänsä, mutta on päättänyt jättää kaiken menneen taakseen. Jopa Paulin, vaikka se tulee olemaan vaikeaa. Ehkä kaikkein vaikeinta.
Paul painaa kasvonsa alas ja tämän alahuuli värisee. Nuorukainen päästää kyyneleet vapaina poskilleen ja sydän tuntuu kovin painavalta. Siltä, ettei Marshall jaksa nousta tuolistaan. Hänen sydämensä ei ole koskaan särkynyt niin pahasti. Ehkä se on jo niin palasina, ettei sitä saa enää ehjäksi.

Kaksikko on eripuolilla taloa. Marshall pakkaa tavaroitaan ja heittää pian laukun selkäänsä. Lucas istuu oleskeluhuoneessa juomassa ja katselemassa tyhjyyteen. Kuinka kaksi niin kaunista ja onnellista sydäntä saattoivat päästää irti toisistaan? Kuinka he saattoivat synkistyä ja lähteä eri teille? Kuinka palauttaa ne ehjiksi? Kuinka opettaa ne taas rakastamaan?

Ovi käy ja Lucas nousee heti ylös. Hän heittää lasin maahan ja viskit sen sisällä valuvat ympäri lattiaa. Nuorukainen kävelee raivoissaan potkaisemaan takan reunusta ja kauan unohtuneet kyyneleet pääsevät valloilleen. Ne valuvat vuolaina vanoina poskilla ja Ecclestonin tekee mieli vain huutaa. Huutaa Paulin nimeä. Hän puristaa käsiään nyrkkiin niin lujaa, että kynnet painautuvat ikävästi ihoon ja alkavat vuotaa verta. Vanha hovimestari, Alfred kiirehtii rauhoittelemaan isäntäänsä ja punapää istuukin pian alas. Hän huokaa toivottamana pyyhkien kyyneliään niin, että verta tahriintuu hieman tämän kasvoihin. Herra hengittää raskaasti, eikä voi estää uusia kyyneliä. Tämä pudistaa päätään ja katsoo epätoivoisena Alfredia kasvot veressä. Hän tarvitsee nyt tukea, mutta hovimestari ei osaa kuin kääntyä ympäri ja lähteä. Hänestä ei ole nyt apua.
Lucas vetää jalat lähelle rintakehäänsä ja painautuu itkemään sohvatuoliin. Ehkä hän voisi hukkua uniinsa. Ehkä hän voisi vaihtaa totuuden painajaiseen.

Aamulla Lucas herää samasta tuolista, samasta asennosta. Ainoa ero on se, että nuoren herran päällä on viltti ja viereisessä tuolissa on jotain. Veret on selvästi yritetty puhdistaa Ecclestonin kasvoilta ja kämmenten haavat on sidottu.
Varovasti nuorukainen nousee ja kietoo viltin ympärilleen. Tuolilla on pyöreä tarjotin tästä talosta, siinä on vielä lämmintä kaakaota, suklaata ja kirjekuori, missä on Lucasin nimikirjaimet. Kaikki kolme. Paul on hänen vanhempiensa lisäksi ainoa, joka ne tietää..
Eccleston ottaa kirjekuoren ja avaa sen. Paperi on pergamenttia ja musteella kirjoitettua. Eli vanhassa talossa kirjoitettu.

"Lucas Jeffrey Eccleston
Et varmaan koskaan ole tavannut yhtä huonoa ihmistä kuin minä. Tuskin sinä turhaan minua kiusasit koulussa.
Sinulla on täysi oikeus moittia ja haukkua minua, ymmärrän hyvin. Meillä molemmilla on vaikeaa, mutta sinulla kai vaikeampaa. Vanhempasihan kuolivat. Voit silti olla varma, että ainakin sinä saat kaiken aina anteeksi.
Sinä kai lähdet sitten, mutta olet aina tervetullut luokseni. Rakastan sinua...

Hyvästi"

Lucas pitelee kirjettä käsissään ja harkitsee pitkään. Sitten hän vilkaisee käsiään. Paulko teki tämän kaiken? Se liian kiltti apina?
Eccleston lähtee yläkertaan vaihtamaan vaatteitaan. Nuorukaisen vaatteet ovat likaiset ja veren, sekä kyynelten tahrimat.
Huoneessaan Lucas pukee ylleen vihreämustaruudullisen kauluspaidan ja tumman harmaat puvunhousut. Lucas nappaa avaimensa ja heittää takin niskaansa, ennenkuin lähtee autolleen. Nuorukainen lähtee tapaamaan sydämensä valittua.

Paul istuu kotonaan sängyllä ja pyörittelee valkoista lakanaa käsissään. Hän näyttää taas masentuneelta. Tällä on kaipaava katse ja silmistä voi lukea sydämen tuhannet viillot. Kaikki se sydämen kipu, minkä Eccleston hänelle tuottaa- ei, kaikki se kipu, minkä rakkaus teettää. Se sattuu nyt enemmän kuin koskaan.
Oveen koputetaan. Paul mumahtaa hyväksyvästi kutsuakseen äitinsä sisään. Ehkä ruoka on valmista.
Sisälle huoneeseen astutaan ja ovi suljetaan perässä. Paul hämmentyy hieman, sillä puhetta ei kuulu ihan heti. Kiharapää nostaa katseensa ja vetää syvään henkeä.

"Lähde mukaani.." silkkinen ääni pyytää ja tuttu punapää katsoo yläviistosta Paulia. Toisella on suu hieman auki hämmästyksestä, eikä hän tiedä miten reagoida.

"E-en minä voi..." Tämä kuiskaa ja painaa katseensa taas alas. Hän on hieman punastunut. Osaksi siitä, että Lucas selvästi luki hänen kirjeensä ja osaksi siksi, ettei voi lähteä Lucasin mukaan. Se hävettää.

"Siinä tapauksessa saat olla minun vielä hetken" Lucas kuiskaa. Hän riisuu takkinsa ja heittää sen tuolille, mikä seisoo tietokoneen edessä. Eccleston istuu sängylle ja kun saa Paulin katseen itseensä, hän painaa kaipaavan ja intohimoa tihkuvan suudelman tämän huulille. Marshallille nousee enemmän punastusta kasvoille ja nuorukainen sulkee mielellään silmänsä. Molemmat antautuvat täysin toisilleen.
Se on hetki, kun kaksi toisilleen kuuluvaa sydäntä korjataan toisillaan ja hetken he elävät onnellisina.
Hetken he ovat yhtä, eivätkä he tunne kaipausta.

Vaikka maailma tai, vaikka universumi räjähtäisi, minä tulen rakastamaan sinua.
Vaikka eksyisit tieltä, tai hukkuisit sinne, minne tähdet eivät loista, minä tulen rakastamaan sinua.

Näetkö minut?

Tunnetko minut?

Kuuletko minut?

Huudan nimeäsi.
Tule luokseni.
Tiedän sinun olevan siinä, vaikka mieleni on sekava.
Pysy siinä vielä, eihän tarinamme ole kelattava.

Halaa minua kuin voisit pitää minut enää kerran.
Suutele minua kuin eläisimme enää hetken verran.
Rakasta minua niinkuin minä rakastan sinua.
Hullusti.

Lähden uudelleen.
Mutta erotaan suudellen.
Ikävöimme jo nyt,
Sielujemm kaipuu kiskaisee.
Vangitut sydämemme nyt,
Ketjuistansa rakkaus riuhtaisee.

Sinä olet se, jonka otan aina takaisin.
Maltathan odottaa, palaan pian kultaseni.
Anteeksihan aina annat, jos sinua loukkaisin.
Sinä olet se, joka poistaa painajaiseni.
Sinut takaisin aina.
Aina.

Aina.

Renneto

  • Melancholiette
  • ***
  • Viestejä: 279
  • Kuin tylsää, kurjaa, tympeää ja tyhjää
Vs: Harry Potter OC/OC | k-13 | Järjetön rakkaus
« Vastaus #2 : 09.10.2014 23:50:01 »
Olipas jännän erilainen kirjoitustyyli! Kohtalonomainen ja voimakas kertomisen maku, jossa sekoittuivat mennyt, nykyinen ja tuleva lyövät mahtipointisesti kättä. Tarkoitan siis muun muassa näitä kohtia:

Lainaus
Kaksi sydäntä, jotka luottavat toisiinsa.
 
Kaksi sydäntä, joita ei erota mikään.

Lainaus
Päiviä on jo kulunut onnellisesta jälleennäkemisestä. Kaksi onnellista ihmistä oleskelevat suuressa kartanossa.
Molemmat kuitenkin tietävät, ettei onnellinen loppu ole mahdollinen.
Molemmat tietävät, että hän lähtee pian uudelleen.

Lainaus
Lucasin vanhemmat kuolivat hiljattain, hän ei tiedä miten aikoo elää loppu elämänsä, mutta on päättänyt jättää kaiken menneen taakseen.

Ne ovat kuin jysähdyksiä, eivätkä ne rajoitu pelkästään lukujen loppuun tai alkuun vaan samantyyppisiä jysähdyksiä (en keksi nyt muutakaan sanaa mutta en siis tarkoita mitään pahaa :D) on myös upotettu ihan tekstiinkin. Niissä on jotain tosi pysäyttävää. Sitten vielä pikaisten kronologisävytysten ohella kertojamuotokin vaihtuu välillä aika hämäävästi. Osaan kuvitella, että mikäli tämä olisi sarjakuva, osa ko. teksteitä olisi kirjoitettu isoilla goottilaisilla fonteilla, hih.  Juuri tää mielenkiintoinen tapa kertoa kiinnitti mun huomioni. :>

Hahmoista en ehkä saanut niin kamalasti sitten irti, vaikka varmaan aineksia olisikin, kun tällaista traagista ja kyyneltentäyteistä rakkaustarinaa kerrotaan. Hahmot olivat hyvin tunteellisia ja keskenään jotenkin tosi samankaltaisia. Oli toisaalta tosi virkistävää lukea välillä näin, ettei ole ikään kuin vastikappaleet kiehnäämässä keskenään vaan pikemminkin kaksi hyvin samanlaista sielua. Ehkä tähän liittyy jokin ajatus puolittuneesta sydämestä, joka tulee kokonaiseksi. :D

Jos hahmoja tulee mukaan enemmänkin kuin nämä kaksi, niin kannattaa silloin viimeistään olla tarkkana siitä, miten hahmoja puhutellaan. Nyt välillä sanotaan Ecclestone ja välillä Lucas ilman sen kummempaa logiikkaa. Se ei haittaa, kun tietää,  että mahdollisuuksia on vain kaksi, mutta mikäli siis hahmoja tulee enemmän, kannattaa ehkä yrittää kerronnallisissa osioissa pysytellä joko etu- tai sukunimessä. Tai sitten ei - kukin tyylillään. :>

OC-hahmopainotteista tekstiä onkin kiva nähdä, mutta ehkä HP-maailmaa voisi pikkuisen enemmän hyödyntää, jos tekstistä tulee pidempi. Lyhyissä teksteissä ei välttämättä ole mikään ongelma, jos linkki fandomiin jää ohueksi, mutta pidemmissä teksteissä viittaukset voisivat toimia vähintäänkin piristeenä. Mutta kukin tavallaan, toki. :>
perhosen siivenisku