Genre: romance
Rating: k-13
Warnings: seksiä ja alkoholia.
3. Vankilani
Minä olen sidottu hulluuden kahlein
(Kivestä seinät, kaiken se kestää)
Suudeltu huulin kostein ja karhein
Minä olen sinun
Sinä olet minun vankilani
- Vankilani, Ruoska
Kesän lopussa jäin hänen vangikseen, ehkä lopullisesti. Eräänä lähes hiostavan kuumana päivänä Rebecca soitti minulle ja pyysi luokseen, tarkoitus oli jälleen kerran ratkaista jää väliltämme viinan avulla. Kai se minulle kelpasi, olin kaivannut häntä enemmän kuin suostuin myöntämään. Ehkä tämä kaikki lähtisi siinä, kun tanssisimme jälleen keskenämme aurigonnousuun.
Ilta oli vasta nuori siirtyessämme rantaan, meitä oli muutama tai muutama liikaa, mutta minä en nähnyt muita kuin hänet. Kun alkoholi oli jo sumentanut hänen ajatuksensa ja ajaneet minun kohti suurempaa epäjärjestystä, Rebecca istui syliini siinä kaikkien keskellä. Hän halasi minua ja mutisi pohdintojaan korvaani. Hymyilin ja silitin kädelläni hänen lantiotaan, selkäänsä, reisiään.
Kohotin sormeni hänen niskaansa, nyin haivenia ja hän hymyili korvalleni.
Rebecca suuteli minua lempein ottein, maistoin viinan hänen huuliltaan ja kaikkialta muualta. Tunsin ihmisten katseet, mutten nähnyt ketään, yllättynyttä ainakaan. ”Vankilani, vankilani”, hymisin hänelle ja Rebecca nauroi käheästi.
Myöhemmin hän kaatoi minut sänkyyn yläkerrassa, jonne oli vienyt minut kädestä pitäen. Rebecca valutti alkoholia alastomalle vartalolleni ja nuoli joka pisaran. Kieli teki tutkimusretkiään pitkin minua, hän sai minut rimpuilemaan ja voihkimaan otteessaan, vaikka kumpikaan ei enää tiennyt missä alkoholi muka piti paikkaansa.
Hänen hengityksensä oli kuuma ihollani, kun tyttö puri minulle jälkiä vieri viereen ja kuiski, että se oli vain merkki rakkaudesta.
Aamulla kumpikaan ei kertonut muistavansa.