Kirjoittaja Aihe: Tökkimiskilpailu, S  (Luettu 2028 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Tökkimiskilpailu, S
« : 19.03.2014 15:31:07 »
Title: Tökkimiskilpailu
Author: LillaMyy
Rating: S
Pairing: ei ole
Beta: ei ole
Genre: humour
Summary: Kaksi henkilöä alkavat Facebookissa tökkiä kolmatta, joka sitten nostaa siitä metelin neljännelle henkilölle.
A/N:Perustuu löyhästi siihen, kuinka eräällä hyppytunnillani yliopistossa sain kokea kahden kaverini ihanuuden, kun nämä alkoivat kilpaa tökkimään minua Facebookissa, enkä sitten osannut sulkea sitä. :D Osallistuu Tajunnanvirtaa II-haasteeseen ja Dialogihaasteen vitoskierrokselle. Huh, tuntuu hassulta julkaista Sanan säilässä jotain, mutta kerta se on kaiketi ensimmäinenkin? (:





Emilia: Taasko se tökkäsi sua?
Roosa: No, joo, taaspa taas!

Roosa: Mitähän hittoa täällä taas oikeen tapahtuu?
Emilia: Älä multa kysy, emmä tajua. Se tykkää liikaa toisten tökkimisestä?
Roosa: No selvästi, mulla menee taas koko loppupäivä sitä tökkiessä.
Emilia: …
Roosa: Mitä?

Roosa: No saatana, nyt tuokin alotti tökkimisen!!!
Emilia: …
Roosa: Nyt mä en ainakaan pääse täältä ikuna pois, kun pitää tökkiä ei yhtä vaan KAHTA koko aika!
Emilia: No eikö sitä tökkimistä vois lopettaa kesken?
Roosa: …
Emilia: Mitä?!
Roosa: Tajuatko sä mitä sä just kysyit multa?
Emilia: …
Roosa: Mä en _VOI_ lopettaa noiden tökkimistä, koska sitten ne luulee voittaneensa mut tai jotain, ja sehän ei vetele niinkun millään! Mä tökin niitä aivan yhtä pitkään, kun ne tökkii mua ja sillä selvä!
Emilia: No syytä sitten vaan itteäs, kun et pääse kirjautuun ulos Facesta, idiootti.
Roosa: Miten ihmeessä se voi mun syyni olla, mähän olen se uhri tässä kohtaa, koska MUA tökitään!
Emilia: No eivät sentään toki irl.
Roosa: No voisivat pikemminkin tökkiä irl, niin ei tulis niitä tökkäyksiä poissa ollessakin…
Emilia: Sä oot ihan sekopää.
Roosa: No, nytkö sä sen vasta huomasit?
Emilia: …

Emilia: Sut on selkeesti tiputettu päällesi parikin kertaa.
Roosa: Ei. Mä vaan pyörin kerran yhet portaat alas, siitä se johtuu.
Emilia: No se selittääkin asian.
Roosa: Hei, ne lopetti! Mä voitin, jes! Nyt mä uskallan taas kirjautua uloskin… Ehkä…
 
***
 
Roosa: #¤&%&%#¤@£$#¤&¤!
Emilia: Mikä nyt on vialla?
Roosa: No nyt ne alotti taas sen tökkimisensä!
Emilia: Huoh.
Roosa: Nyt tässä menee taas ihan kiitettävästi aikaa hukkaan, koska en vaan pääse millään pois täältä.
Emilia: Tää alkaa mennä jo naurettavaksi.
Roosa: Naurettavaksi? Naurettavaksi?!
Emilia: …
Roosa: Miten _SUA_ voi naurattaa se, että _MÄ_ olen jumissa Facebookissa? Täähän on pikemminkin moderni tragedia!!!
Emilia:  …
Roosa: Joku nykyajan versio Romeosta ja Juliasta vähintäänkin!
Emilia: Sä ylireagoit.
Roosa: Ylireagoin!!!
Emilia: …
Roosa: Mähän en todellakaan ylireagoi, tää on ihan normaalia!!!
Emilia: …
Roosa: Kuka nyt ei muka sais kohtausta, kun sitä tökitään joka suunnalta?!
Emilia: No ni, nyt riitti, mä suljen sen koneen sun puolesta.
Roosa: Noooooooo!!! Mitä sä menit tekemään???! Mun nettini!!
Emilia: …
Roosa: Kai sä muistit sentään kirjautua ulos?!
Emilia: Voi elämän kevät sun kanssas.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #1 : 19.03.2014 16:14:55 »
Emilia: Voi elämän kevät sun kanssas.
My feelings exactly :D

Äää, tämä oli loistava! Jotain samaistuttavuutta tässä (onko se samastuttavuutta? :P), koska oon itekin joutunut FB-tökkimisen kohteeksi, kun kolme ihmistä alkaa tökkimään. Ja sehän nyt on fakta, että ei sitä tökkimistä voi jättää jos joku tökkää.

Mutta siis, tää on hauska teksti, Emilian nurinat ja puhinat tökkimisestä on uskottavaa ja Roosa on muuten vaan mahtava. Ääh, en osaa edes kommentoida mitään järkevää, koska nauran ihan kippurassa, koska ei jessus... Huumoria todellakin. Ja vielä sellaista huumoria joka vetoaa muhun ollessaan niin arkista (terveisin Vladdy, joka tykkää siitä että arkisista asioista revitään huumoria)
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #2 : 19.03.2014 18:47:10 »
Äääää, kommentti. Kiitoksia Vlad! (: Kyllä mä luulisin, että se on samaistuttavuutta, mutta en oo ihan satavarma. Mua ei nyt sentään oo ikinä kolme yhtä aikaa tökkinyt, korkeintaan vaan kaksi, mutta siis se on niin totta, että kun joku tökkää, niin sitähän ei lopeteta ennenkuin se toinen lopettaa. :D
Hyvä, että mun huumori puree johonkin muuhunkin kuin mun kaveriin, joka lukaisi tämän läpi ennen julkaisua.

Pakko kiittää vielä uudemmankin kerran kommentista, koska en odottanut tän saavan mitään reaktiota aikaiseksi (ainakaan näin nopeasti!) (((: Piristit päivääni kummasti! :-*

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

PikkuKakara

  • Tribuutti joka...
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ... ei tahtonut kuolla.
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #3 : 19.03.2014 21:49:34 »
Apuva ja tän jälkeenkö pitäis keksii viel jotain rakentavaa? Noniin tästä tää lähtee:
Pidin koska tää oli hauska ja omanlaatuinen. Välillä tuli ihan naurahdettuakin ääneen. Hymysuin koko jutun lukasin. :) Kirjotusvirheitä en löytäny, siitä lisää plussaa. Idea oli ihana, koska ennen en ole löytänyt mitään muutakaan face juttua finistä. Idea tökkimis"uhkauksista" oli aivan mahtava! Tykkäsin <3
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=39334.0
"The game never ends" (sori en osaa linkata hienosti :D )

The Hunger Games <3 Eminem <3

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #4 : 20.03.2014 10:24:31 »
Kiituksia PikkuKakara! :-* Meillä on kavereiden kanssa aika useinkin tuollaisia tökkimiskisoja, joten tästä oli helppo lähteä kirjoittamaan, kiva että ihmiset tykkäävät tällaisesta! (: Ehkäpä joskus voisi jatkaa Roosan ja Emilian Face-kommelluksistakin, kun tämä kerta näinkin hyvin puree ihmisiin... ;) Kiitoksia vielä aamuni piristyksestä! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #5 : 09.09.2014 16:46:32 »
PikkuKakaraa lainaillen, pitäskö tän jälkeen oikeasti keksiä jotain rakentavaa?
Tökkiminen onbihan parasta. Mullekin lävi kerran ihanasti niin että kaksi  vihaamaani ihmistä alkoi tökkimään mua kilpaa ja kuka hullu pystyy olla vastaamatta tuleen? Sit äiti huutaa et nyt koneelta pois ja mä oon sillain et en voi kun tökin niitä kahta typerystä! ;D
Mäkin rakastan sitä kun ihan normeista arjen asioista tehään huumorificcejä :D (tökkiminen ei oo normaalia)
Hei ois muuten hullun siistiä jos täälläkin vois tökkiä toisia!!

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #6 : 09.09.2014 17:43:17 »
Mitä? Lukeeko tätä vielä joku? ...eikun siis... x) Joo, kiituksia Sprinways! (:

Facessa tökkiminen on kyllä jotain sellaista, että sen voi lopettaa vasta sitten, kun se toinen lopettaa sen, riippumatta oikeastaan siitä, kuka sen aloittaa. Hienoa, että muitakin naurattaa tällainen huumori kun vain kirjoittajaa!

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Larppa

  • Vieras
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #7 : 12.09.2014 10:52:50 »
Hahhah.. Otsikko oli puoleensavetävä ja sujuvaa tekstiä. Itseäni vaan ärsyttää kun koko ajan tökitään  >:( Mutta oli minulla hauskaa oudosti, kiitos! Pidin siis.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Tökkimiskilpailu, S
« Vastaus #8 : 12.09.2014 11:08:28 »
Kiitoksia, Syvä Miete! Kyllähän se kieltämättä vähän alkaa nyppiä, kun on koko ajan joku tökkimässä, eikä pääse ikinä pois Facesta, mutta ehkä jos sen osaa ottaa huumorilla, niin siitä(kin) selviää! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid