Kirjoittaja Aihe: My Story K-11 Hrm/D Deathfic  (Luettu 3999 kertaa)

Tiger

  • Vieras
My Story K-11 Hrm/D Deathfic
« : 21.02.2008 17:15:06 »
Nimi: My Story
Kirjoittaja: Tiger
Paritus: Hrm/D (maininta)
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Itsetuhoisuus
Summary: Äh, en keksi mitään … (; Lukekaa niin selviää. Lyhyt, mutta ...



Hän on kuollut.
Ehkäpä minun olisi jo aika hyväksyä se. Mutta en voi.  Siitä on jo lähes kaksi kuukautta, mutta en voi vain
hyväksyä sitä. En yksinkertaisesti voi uskoa sitä.


Kyllä, minun nimeni on Hermione Granger. Olen kaksikymmentäneljävuotias ja olen julkkis. Olen ehkäpä maailman turhin julkkis, tarkoitan siis velhomaailmassa.
Kahdeksan viikkoja velhojen iltapäivälehdet saivat monien päivien ajaksi yllin kyllin otsikoita esimerkiksi :

”Seurapiiri kaunottaren poikaystävä kuollut”

”Draco Malfoy. KUOLLUT”

”Hermione Grangerin idylli särkyi”



Oikeastaan en voi sanoa suhdettamme ”idylliksi”.
 Meillä oli monia välirikkoja, eroja ja riitoja. Tuohan aikaan aloin kärsimään masennuksesta jota kärsin vieläkin. Dracon kuolema on vielä syventänyt sitä entisestään enkä oikeastaan voi sanoa kuinka pääsisin ulos tästä painajaisesta.
Minusta aivan kuin tuntuisi että olen kuollut sisäpuolelta.
Kaikki on minulle pelkkää usvaa tai savua. Asuntoni seinät kaatuvat päälleni. Minua ahdistaa.
Haluan päästä pois tästä maailmasta. En halua välittää enää mistään mitään.


Tällä hetkellä olen asuntoni WC:ssä ja valitsen sopivaa pyyhettä. Niin oudoltakin kun se kuullostaa, valitsen tällä hetkellä sopivaa pyyhettä. En näet halua tehdä sitä vaatteisiin.
Sopivan pyyhkeen valittuani, kävelen vaatehuoneeseeni. Se on iso huone, joka on täynnä vaatteita, kenkiä, laukkuja ja muita asusteita.

Heitän rakkaimpia vaatteitani lattialle ja henkareiden alta paljastuu metallinen tanko.
Loistavaa. Tämän jälkeen haen keittiöstäni tuolin ja laitan sen metallisen tangon alapuolelle.

Tunnen kuinka polttava kyynel valuu pitkin poskeani, mutta pyyhkäisen sen pois. Ei tällaisessa tapahtumassa kannata itkeä. Ei ole enää mitään itkettävää.
Nostan pyyhkeen lattialta, ja nousen tuolille.
Sidon pyyhkeen tangoon ja toisen pään sidon solmulle, että siitä saan pääni sisään.

Hengähdän, ja työnnän pääni solmuun ja kiristän sen sopivaksi.




Seuraavaksi kuulen kuinka tuoli allani kaatuu.

Sitten… kaikki muuttuu valkoiseksi…


~21.1.07~
R.I.P

//Venomous muokkasi ikärajaa sopivammaksi
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 13:54:41 kirjoittanut Renneto »

Tiger

  • Vieras
Re: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #1 : 27.02.2008 17:33:22 »
Kommenttia ? ;D

Puhpallura

  • Vieras
Re: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #2 : 28.02.2008 16:22:10 »
jooh, ihan mukava luettava :)
Ehkä olisi sopinut paremmin Pimeyden Voimiin, mutta se on vain minun mielipiteeni :)

Tekstistä tuli hyvin idea esille, mutta kuitenkin jäin kaipaamaan jotakin vähän lisää. Ehkä olisi saanut olla pidempi, jolloin siihen olisi saanut enemmän mukaan Hermionen tuntemuksia.

Muttah, kuitenkin pidin tästä kyllä, ja mielelläni luen sinun tuotantoasi enemmänkin :)

Tiger

  • Vieras
Re: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #3 : 29.02.2008 20:43:00 »
Puhpallura: Kiitos paljon palautteestasi (; Hyvä että joku tykkää.

Nogan

  • Vieras
Re: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #4 : 02.03.2008 18:21:46 »
Tämä vetosi jotenkin tämänhetkiseen mielentilaani. Vahvasti.

Aluksi pitää kiittää, että kirjoitit tämänlaisen ficin meidän pikkufiniläisten iloksi. Tämä oli juuri tälläinen ficlet (vai raapale, en laskenut sanoja) joka on a) helppo ja nopea lukea, b) tunteikas ja hyvin kirjoitettu, c) asioita paljon oman arvailun varaan jättävä.

Ensimmäinen lehtiotsikko olisi ollut "Seurapiirikaunottaren poikaystävä kuollut.", ei "Seurapiiri kaunottaren poikaystävä kuollut." Pieni kirjoitusvirhe, joka ei paljoa häirinnyt. Siinä heti yllä on toinen - "Kahdeksan viikkoja velhojen iltapäivä.." olisi ollut "Kahdeksan viikkoa velhojen iltapäivälehdet.."
Ja heti vähän matkaa siitä, kolmas. "... iltapäivälehdet saivat monien päivien ajaksi yllin kyllin otsikoita esimerkiksi.." olisi ollut paremmin "..monien päivien ajaksi yllin kyllin otsikoita, esimerkiksi nämä :.."

Joten, siinä oli muutama kirjoitusvirhe. Korjaan nämä nyt kommentissani.
"Tuohan aikaan..", tuohon, "aloin kärsimään masennuksesta jota kärsin vieläkin", olisi masennuksesta josta kärsin vieläkin.
Sitten, aluksi katsoin että "minusta aivan kuin tuntuisi että olen kuollut sisäpuolelta", olisi virhe. Meinasin alkaa korjaamaan. Sitten homasin että hei, tuohan sopii tuohon, kuvastaa miten sekava Hermione on!

"Niin oudoltakin", oudolta, "kun se kuullostaa", kuin ja kuulostaa. "En näet halua tehdä sitä vaatteisiin", sana puuttuu, "vaatteisiin puettuna", tai "vaatteissa."

Muita kirjoitusvirheitä ei ole. Ficci oli nautittava, hyvä. Muutamia outoja lauserakenteita ja sanavalintoja oli, mutta loppuenlopuksi kokonaisuus oli.. Mahtava.

Kiitos tästä!

E: Ai, niin, lyhyys toimii tämän eduksi!

vampirelove

  • ***
  • Viestejä: 113
  • call me your favourite, call me the worst
    • break me.
Vs: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #5 : 04.03.2008 20:07:01 »
Lyhyt. Mutta, en tiiä, ei se häirinnyt kylläkään. Ei jäänyt ainakaan semmoista oloa että jotakin puuttuu.
En ole koskaan lukenut Hrm/D-ficciä, koska mielestäni Draco kuuluu Harrylle, mutta tämä oli mukava luettava. :)

Yksinkertaisuus oli valttia tässä ficissä. Kiitos sinulle, ja anteeksi mielikuvitukseton palautteeni. :<
everybody's looking for the drug that heals.

Tiger

  • Vieras
Vs: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #6 : 06.03.2008 17:29:40 »
Kiitos teille molemmille kommenteistanne ;>

Frosty

  • A Snowman
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: My Story R Hrm/D Deathfic
« Vastaus #7 : 07.03.2008 13:02:32 »
Jee.. miks niin harvoin kirjotetaan itsemurhaficcejä. Ne on niin kivoja, varsinkin jos kuvailu on näinkin hyvää. Jos tätä alkaa syvällisesti pohtimaan niin huomaa yhtäläisyyde meidän maailman juorupalstajulkkisten elämään.
Siis lyhyesti ja selkeästi: tää oli hyvä, kiitos. Lyhyys ei haitannu, vaan päinvastoin. Osaat lopettaa oikeaan aíkaan.

Frosty
Watching the birds change colour and fall from the trees.
Knowing one day it’s all over. When winter comes with a breeze.