Kirjoittaja Aihe: Mä rakastan sua (S, femme, tuplaraapale)  (Luettu 1562 kertaa)

Ajatar

  • Vieras
Mä rakastan sua (S, femme, tuplaraapale)
« : 11.11.2013 13:06:47 »
Kirjoittaja Ajatar
Beta KatieB<3
Ikäraja sallittu
Varoitukset älkää hukkuko ällösöpöyteen jookoskookos.
A/N tää on mun virallinen ällösöpöilytuotos murulle :3 Hyvää vuosipäivää rakas <3

Harmaana sadetta enteilevä taivas ja kylmä tuuli, joka väkivalloin repi loputkin lehdet puista. Aivan tavallinen syyspäivä, niitä mahtuu tusinaan kolmetoista ja ne jatkuvat masentavina aina ensilumeen saakka. Mutta salaa silloin kaksi iloitsivat uskomatonta onneaan; salaa solmittua sopimusta, yhteistä lupausta ja hyvin varjeltua salaisuuttaan. Salaisuutta jonka sisälle mahtui vain kaksi, joita nyt voitiin kutsua yhdeksi.
Epävarmasti toisilleen hymyilevät kasvot varoivat paljastamasta kellekkään liikaa. Sateen ropistessa asfalttiin ja katuvalojen välkkyessä pimeää taivasta vasten sormet kietoutuivat ujosti toistensa lomaan. Piilossa ihmisten katseilta, turvassa. Jos joku olisi katsonut tarkasti, olisi voinut aavistaa kahden sydämen sykkivän toisilleen. Mutta kukaan ei vilkaissut kahta kertaa.

Lämpimät huulet rakkaimman huulilla, viileät sormet silittelemässä toisen poskea. Syvän harmaat silmät joiden katse hyväili toisen kasvoja, painoi mieleen jokaista yksityiskohtaa kasvoista. Kuumat ja suolaiset kyynelet jotka pitelivät sisällään lähtemisen tuskaa, huulet jotka kiihkeästi vannoivat että aika kuluisi nopeasti ja pian ei tarvitsisi enää lähteä. Jotka hellästi suudellen toivottivat jälleen sateen ropistessa hyvää vuosipäivää ja hymyilivät arasti, ihmisten katseita väistellen. Ne olivat vain sivustakatsojia, jotka eivät katsoisi kahta kertaa.

Viimeinen kuiskaus korvaan.
"Rakastan sua."

Sudari

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Mä rakastan sua (S, femme, tuplaraapale)
« Vastaus #1 : 04.03.2014 21:48:11 »
Voi awws tämä oli niin suloinen ettäh♥ Ihana piriste koulustressin keskelle, kun lukee tällaisen :3
Ihanaa ja omalla tavallaan myös pehmeääkin kuvailua ja mielestäni täyrellisen yhteinäinen teksti c:
Kiitoksia miellyttävästä lukukokemuksesta~