Kirjoittaja Aihe: Katien taiteilut | random (mangaa!) | Päivitetty 30.3  (Luettu 22181 kertaa)

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Katien taiteilut
Heipä hei ja tervetuloa taiteilujeni pariin. c:  Julkasen näitä täällä ja toivon saavani palautetta koska haluun kehittyy piirtäjänä c;
Pääosin piirtelen mangatyttösiä ja mun taidot on ihan keskinkertaset. Tykkään lyijykynätöistä ja harvoin mä mitään väritän.
Arvostan jos vilkaset ees pari, ja arvostan vielä enemmän jos kommentoit ♥
Random

Kettutyttö (S)
- joku mangatyylinen hahmo, tehty viimevuonna.

Mangatyttö koulupuvussa (S)
- anatomiat päin jotain, tehty myöskin viimevuonna 8'D

Mangatyttö luistimilla (S)
- Takki häiritsee. Anyway tämäkin viimevuotinen. ja omg se on väritetty

3x miniatyyrityö (S)
- Koulussa tehtävänä miniatyyrityö unesta. Mitään muutakaan en keksinyt joten... Viimevuotisia nekin.

Mangatyttö veitsi kädessä (S) 
- Tää on itse asiassa viimeviikolta 8'D Otin hiukan mallia Christopher Hartin Bishoujo -oppaasta.

The Anniversary of Keishou & Yuuki (homomangasarjakuva) (S) (kai)
- Ihan ensimmäinen sarjikseni 8D Kesällä väsäsin ja juttu on englanniksi.

Mangagoottiröyhelötyttö (S)
- Olin röyhelötuulella ja tein sitte tollasen viimeviikolla c:

Agnetha Fältskog (S)
- Tein tän 12-vuotiaana ja se todellakin yrittää esittää Agnethaa ._.

Lady Gaga (S)
- Tää taas yrittää olla Lady Gaga 8DD Tehty viimevuonna jos oikein muistan.

Adam Lambert (S)
- Oon ihan tyytyväinen, nyt kyllä tekis mieli vielä parannella mutten mä viitti. Viimevuonna tein.

Kaks uutta työtä oon saanu aikaseks :D Bullet ((K-11) sillä piirroksessa olevalla miekkosella on ase ohimollaan) Varoitus: itsetuhoisuutta
- Kouluun piti siis tehdä jostain kappaleesta työ, ja tein sitten Hollywood Undeadin Bulletista, koska se on mahtava ja siitä oli helppo keksiä kuva.

Ricky Rebel (S)
- Swizzy käski mun piirtää kyseisen miekkosen, ja ihan hyvin onnistu. Skanneri teki tosta kauheen kirkkaan, oikeesti olis tummempi :c

Taas lisää! Huimat kaks mut :33 Mangatyttönen (S) , sovelsin yhtä netistä löytynyttä kuvaa. ja sitten se sama Mangatyttönen (S) väritettynä. Gimp 2 oli käytössä enkä omista piirustuspöytää ( :c ) joten jälki on sen mukaista.

Shitten skannerin vaalentama Mangapari aseet kädessä korkeintaan (S) koska noi aseet (?)

30.3 Täällä taas muutaman uuden piirustelun kanssa. :D

Manga(gootti)nainen (S)
- Yritin onnistuu varjostamisessa, koska se teiän kommenttien perusteella oli mulla hakusessa. Ihan okeihan tästä tuli, tykkään ite. c:

Before & After (S) ( Pelkkä uusi kuva (S) )
- Googlen ihmemaasta löysin tuon Before/After -kuvan, joten oli pakko koittaa! 2010 & 2014. Hienoinen kehitys. :D (olin n. 11-vuotias vuonna 2010.)

Mangatytöt & kuulokkeet (S)
- Anteeks ton skannauksen kamaluus, eh. :D

Lohikäärme (S)
- Hih, ihan ensimmäinen lohikäärmeeni ikinä. Teki mieli testata osaisinko piirtää lohikäärmeen. :D

Mangaröyhelömekkotyttö (S)
- osaan nimetä piirokseni. aina. Mekosta tuli kiva, kasvoista en ite niinkään tykkää.

Mangaenkeli (S)
- Olin enkelinpiirtämistuulella ;_;

Mangataistelija (S)
- Tää neito on varmaan yks mun  lempipiirustuksista. Onnistui yllättävänkin hyvin, vaikka nyt jälkeenpäin tekis mieli suhrasta noille kasvoille jotain varjoja.

Ite oon aika tyytyväinen, mitäs te ootte mieltä?

Tosiaan pienikin puumerkki saa aina iloiseksi ja kritiikkiä otan myös vastaan ♥


// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia ja lisäsi varoituksen
« Viimeksi muokattu: 09.11.2015 14:02:51 kirjoittanut Lauchuo »

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #1 : 13.10.2013 19:22:03 »
Ewewewewee, muruu <3

Vaikka oon jo nähnyt oikeestaan noi melkeen kaikki sun huoneen seinillä, niin oli nyt pakko tulla kattomaan, mitä kaikkia upeuksia oot tänne laittanut. Äwäwäwäwä... oon aina kadehtinut sun piirustustaitoja :c Kaikki mun kaverit osaa piirtää niin hyvin paitsi mä :'(

Ihania upeita kauniita mahtavia taideteoksia rakas ja mitään kritiikkiä et tule multa saamaan, koska et tarvitse sitä :3

Tack.

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #2 : 13.10.2013 19:29:18 »
Jee, tui! C:

Et varmaan yllättyny nähdessäs mut täällä. Joo, no, mun piirustustenkritiikointitaidot sit taas ei oo kauheen hehkeet. Noi kaikki mangatyöt oli kivoja ja nättejä. :3 Niistä mun suosikkini kuitenki on toi sarjakuva, se oli niin sulonen. ♥ Toi goottiröyhelötyttö oli myös hieno. Näkee selkeesti sun kehityksen noista vanhemmista töistä.

Sitten noi ihmiset: Löysin sen kuvan, mistä Agnethaan on otettu mallia, ja vaik aluks mietin et sen leuka ois liian kapee ja kasvot muutenki vähän oudon malliset (anteeks) ni se kuva oli oikeastaan kans aika outo. 8D Mut sit tajusin et oot oikeesti piirtänyt ton kakstoistvuotiaana ja omg, siihen nähden se on tosi hyvin! Gagasta taas, sen tunnisti selkeesti Gagaks, ja tykkäsin tosta hiusten ilmavuudesta wut XD, siit miten olit ne toteuttanu. Siinä mua sit häiritsee noi sen huulet, ne on ehkä vähän liian pienet. Silmät on myös kivasti onnistuneet. C: Ja Adam, rakas Adam... Siitä saatan sit kritisoida tarkemminki ku tiedän sen kasvonpiirteet niin hyvin. Tiiän ton mallikuvan, mut en nyt jaksa ruveta sitä mistään kaivamaan, joten jos sepustan jotain omiani, sano toki. Joo eli siis... Noi hiukset on taas hyvin tehdyt, tykkäsin erityisesti siit miten olit onnistunu tossa missälie heijastus/hehku/whateverissä. Kulmakarvat on myöskin superaidon näköset, vaikka ne yleensä onkin Adamilla vähän radikaalimmat (tää on just sitä mitä tarkotin siitä et jos sil oli kuvassa tollaset pehmeemmät kulmat ni sit sepustan omiani koska en vaivautunu sitä kuvaa vertailupohjaks kaivamaan). Silmät on tosi eläväiset. C: Toi tais olla Adamin luonnollinen meikki -päiviä, mut siitä huolimatta ainaki oikeen silmän ripsiä ois voinu vähän enemmän korostaa. Anatomia oli tosi kohdillaan. C: Kaula tuntuu kuitenki vähän pitkältä... Ja onko toi korva hiukkasen kapee... Ja ylähuuli vois olla vähän ohuempi... Mut siitä huolimatta et mainitsen tällasia turhia pikkuasioita, oon ehdottomasti sitä mieltä et oot tosi taitava piirtäjä ja nää on hienoja teoksia! Tui! :3

Ihania, kulta! ♥

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #3 : 13.10.2013 21:02:53 »
Black Pearl: Haha mäkö en tarvii kritiikkii 8'D Sitähän mä just haen kun nää täällä julkasin, mutta aww sua silti, kiitus ♥ oot ihana muru ja kyllä sä hyvin piirrät c:

Swizzy: Itseasias yllätyin 8) Ja joo tiiän mitä tarkotat tol Agnethan kasvojen oudonmallisuudella, koska ne on aika euarghåäheiöt 8D Mä en nyt löydä sitä mallikuvaa, mut tiiän kyllä ettei mun piirroksessa ja siinä oo paljoo mitään samaa. Mun versiossa toine silmä, nenä, kasvojen muoto ja huulet häiritsee...

Adamista taas... Nyt ku mainitsit noi ni oon tääl tällee FFFFFFFUUUUUUUUUUU(uuuu...!) koska ärsyttää. En sano muuta.

Lainaus
Joo, no, mun piirustustenkritiikointitaidot sit taas ei oo kauheen hehkeet.
Joo siis ei todellakaan. Oot iha mahtava ♥

Kiitus hirveesti sulle kulta, nyt tekis vaa mieli korjata noi kaikki virheet mutten mä viitti koska loppujen lopuks kumittaisin kaikki pois 8'D

Ootte ihania, kiitoos c:

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #4 : 24.11.2013 12:58:51 »
Ihan mielenkiintoisia piirrustuksia. Omaan silmääni nämä tietysti näyttävät hieman keskeneräisiltä luonnoksilta, mutta totta kai jokaisella on oma tyylinsä piirtää. Kuitenkaan, lyijykynäpiirros ei tarkoita sitä, etteikö piirtämisessä tarvitsisi käyttää valoja ja varjoja saadakseen kuvaan kolmiuloitteisuutta. Niillä saa työstä myös huomattavasti mielenkiintoisemman ja elävämmän näköisen - myös manga-töissä.

Jos haet enemmän sellaista ääriviivapiirtämistä, mitä nämä sinun työsi pääasiassa ovat, suosittelen korostamaan viivoja vaikka tussilla tai ainakin pehmeämmällä lyijykynällä (5B esim?). Näin työsi eivät näytä niin haaleilta ja nimenomaan luonnosmaisilta, olematta kuitenkaan luonnoksia.

Eniten tykkäsin noista oikeaa ihmistä esittävistä (manga ei oikein itseäni sytytä). Lady Gaga oli ehkä eniten tunnistettavissa ja aikalailla itsensä näköinen. Työ kuitenkin näyttää siltä, että se olisi kesken, mikä on harmittavaa koska tässäkin työssä on huimasti potentiaalia ja pienellä hiomisella saisit siitä todella hienon! Käytätkö täytelyijykynää piirtämiseen? Nyt se nimittäin näyttää siltä. Täytelyijäri on ehkä huonoin piirrustusväline, koska sillä saa ns. niin terävää viivaa. Suosittelen kyllä hankkimaan ihan oikeat piirrustuslyijärit (tai edes muutaman; HB, B, H, niistä on hyvä aloittaa), niillä piirtäminen on huomattavasti mukavampaa ja helpompaa. Jälkikin paranee huomattavasti. Kannattaa panostaa myös paperiin - tulostuspaperi on äärimmäisen huonoa piirtämiselle sillä se on ohutta ja kovaa, rypistyy helposti ja siitä on vaikea kumittaa kynänjälkeä pois.

Harjoittelemalla hyvä tulee - eihän kukaan ole seppä syntyessään. (;

time is running out

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #5 : 24.11.2013 16:06:46 »
Woaaa, kommentti ♥ Kiitos, Tiia!

Tiiän täysin mitä tarkotat tolla keskeneräsyydellä; mutta mä en vaan jaksa tehdä mitään loppuun. Oon pisimmilläni piirtäny jotain 45 minuuttia, sitten innostus vaan lopahtaa ja työt jää keskeneräsen näköisiksi. Oon samaa mieltä noista varjostusjutuista, pitäs varmaan harjotella sitä :D

Ite tykkään käyttää 2Btä piirtäessäni, koska pehmeämmillä onnistun aina sotkeen kaiken. Tussaaminenki vois olla ihan hyvä vaihtoehto, voisinki tänään koittaa sitä :D

Hyi en ikinä piirrä täytelyikkärillä :DD Toki joissain tilanteissa (pienenpienet yksityiskohdat) se on käytössä, mutta tosi harvoin. Se lyijytäytekynämäisyys johtuu varmaan siitä että tosiaan käytän kovempia kyniä. Mulla on kaks paketillista "aitoja piirtämislyijykyniä" mutta äh, en vaan muistaosaajaksa kaivaa niitä esiin ._. Hyi mua.

Ai että huomasit sä paperilaadunkin :D Mä oon aina piirtäny tulostuspaperille, koska meiltä ei muuta löydy. Toki on mulla luonnoslehtiöitä joissa on hiukan parempaa se paperi.

Oot oikeesti ihan super, koska kritiikkiä mä halusinkin kun nää tänne julkasin, ja sun ansiosta tiiän missä parantaa :D Arvostan sitä vaivaa minkä näit ton kommentin rustaamiseen, kiitos tosi paljon ♥ :33

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Akira-senpai

  • ***
  • Viestejä: 45
  • Pikkunen
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #6 : 25.11.2013 18:59:30 »
Mie ite en todellakaan oo hyvä piirtämään vapaasti mitään, oon enempi kopioija. Mutta niin sitä kommenttia:
Mangatyttö koulupuvussa: Se puku oli hienosti piirretty.
Luistimilla: Oli ihanan suloinen ja henki sellasta talvista tunnelmaa. Se hattu/pipo etenkin oli aivan ihuna! ja plussaa väreistä!
Mangatyttö veitsi kädessä: Oli mielestäni paras. Siinä on vartalossa kaikki kohdallaan ja näyttää aivan upealta. Se veitsi olisi voinut olla vähän jotenki paremmin piirretty, siitä sai selvää, että se oli veitsi, mutta se oli silti jotenkin vähän suttuisen oloinen?, jos ymmärrät mitä haen.
Goottiröyhelö: Puku oli aivan uskomattoman upea ja hienosti piirretty. Kasvoissa jäi joku häikkäämään, olisko ne ollu liian pitkät tai jotain, joka sai sellaisen tunnelman, että ne kasvot eivät oikeen sopineet muuhun kuvaan.
Mut mie kuitenki tykkäsin, ja kehotan ehdottomasti jatkamaan piirtämistä, ku sinulla selvästi on siihen lahjoja! :3
Ja tosiaan, minkä joku edellisistä jo mainitsikin, et monet noista näyttää sellasilta vähän epävalmiilta, koska ne on niin jotenkin haaleella tehtyjä lyijykynä piirroksia. En sano, et itekkään tietäisin miten tehä niistä valmiimpia, koska ite teen täsmälleen samaa, Mutta esim. värejä vois harkita, sillon se vaikuttaa ainakin ns. enemmän valmiilta, kuten se luistimilla oleva tyttö. <3

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) |
« Vastaus #7 : 26.11.2013 18:14:01 »
Aww, Akira-senpai, kiitos kommentista ja mieltä lämmittävistä kehuista ♥

Munki suosikki oli varmaan toi veitsityttönen, se on kyllä näistä uusinki että sillä on varmaan osuutta asiaan.. :D Mutta oikeesti, superpaljon kiitoksia kommentista, nyt tuli kauhee inspis piirtää ;_;

Oon surkea vastauskommenteissa, pahoittelut :c Mutta ootte kaikki oikeen mahtavia kommentoijia, saitte mut hymyilemään c: Kiitos sulle Akira ja kaikille muillekin ♥ ootte supereitaa :3

Ja sit viel sitä et täytyy tosiaan petrata tossa viimeistelyssä ja ääriviivojen tummentamisessa yms.

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) | Päivitetty 30.3
« Vastaus #8 : 30.03.2014 13:01:52 »
Helloou!

Päivitin muutaman uuden työn tonne, mutta laitan tähänkin upatakseni tän topan hoho. Nauttikaa !

Manga(gootti)nainen (S)

Before & After (S) ( Pelkkä uusi kuva (S) )

Mangatytöt & kuulokkeet (S)

Lohikäärme (S)

Mangaröyhelömekkotyttö (S)

Mangaenkeli (S)

Mangataistelija (S)

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

sheikah

  • ***
  • Viestejä: 48
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) | Päivitetty 30.3
« Vastaus #9 : 30.03.2014 13:23:41 »
Olen vilkuillut aina silloin tällöin näitä töitäsi ja ajattelin nyt sitten kommentoida. Ensinnäkin pakko mainita, että olet kehittynyt huimasti, kun katselee aivan noita ensimmäisiä töitäsi. Esimerkiksi kun vertaa tuota kettutyttö kuvaa uusimpaan goottityttöön, niin eron huomaa, niin anatomiassa, ilmeissä kuin varjostuksissakin.

Pidin erityisesti yllättäen lohikäärmeestäsi (sanoo lohikäärmefaniksi vannoutunut). Tästä kuvasta huomaa, että olet kiinnittänyt huomiota varjostuksiin ja pidän värimaailmasta. Se millä lohikäärme istuu näyttää vain hieman, että väritys olisi jäänyt kesken.
Oikeataan pidin näistä uusimmista töistäsi huomattavasti enemmän kuin vanhemmista. Ne eivät ole pelkästään nopeita luonnoksia. Jäin tosin kaipailemaan piirrustuksiin jotain taustoja, mitkä kertoisivat jotain myös hahmoistasi ja antaisivat hahmoille syvyyttä, että ne eivät jäisi piirrustuksessa niin irrallisiksi.

Hmm en nyt oikein saa muuta irti kommenttiin, kuin että pidin ja plussaa kehityksestä ja originaalista taiteilusta!

Jään mielenkiinnolla odottamaan seuraavia töitäsi :)

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Katien taiteilut | random (mangaa!) | Päivitetty 30.3
« Vastaus #10 : 31.03.2014 15:48:42 »
Kiitos ihanasta kommentista, sheikah!

Nyt kun mainitsit tuosta kettutytön ja goottitytön kehityksestä, oli pakko itsekin tsekata. Taisin vaan järkyttyä... Kehtaanko edes pitää noita vanhoja töitä enää täällä. :D

Oo, lohikäärmefani! Ite en oo niille vielä lämmennyt, vie hirveesti aikaa tehdä (tohon meni joku 4h, mikä on munlaiselle tavalliselle tallaajalle paljon) ja oon tosi laiska kaikessa tällasessa. :D Tosi kiva kuitenkin kuulla että tykkäät! Ja se kivijuttu, jolla tää lohikäärme istuu, on laiskuudesta jäänyt värittömäksi. Olin vaan ton tehtyäni niin uupunut että jätin julmasti taustan ja kaiken muun värittämättä. Hups.

Taustoja mä en oo koskaan oppinut piirtämään. :D Mulle tuppaa aina käymään niin, että se päähahmo sekottuu taustaan eikä tuu sieltä yhtään esille, joten oon aina kokenut parhaaksi ideaksi jättää tausta kokonaan. Mut kiitos huomiosta, laitan korvan taakse.

En mä muuta handlaakaan ku originaalia taiteilua, pitäis varmaan fanartiakin joskus kokeilla! Eniveis kiitos kehuista ja huomioista ja yleisesti superkivasta kommentista ♥ Se hymyiltti koko loppuillan. :3

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy