Kirjoittaja Aihe: Topaasisilmät, Remus/Sirius, S, ficlet  (Luettu 2313 kertaa)

Seidig

  • prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 338
Topaasisilmät, Remus/Sirius, S, ficlet
« : 16.09.2013 19:55:47 »
Nimi: Topaasisilmät
Kirjoittaja: Seidig
Beta: -
Paritus: Remus/Sirius
Genre: Fluffy
Ikäraja: S   
Varoitukset: -
Disclaimer:
Kaikki tunnistettavissa oleva kuuluu kuningattarellemme J.K. Rowlingille.
Summary: ”Jos minä sanon, että sinulla on topaasisilmät, saanko sitten suukon?”
A/N: En oikeastaan edelleenkään tykkää Remus/Siriuksesta, joten mulla ei oo mitään käsitystä miksi kirjoitin tämän. Idea Remuksen topaasisilmistä (olisin halunnut laittaa mukaan myös Siriuksen onyksisilmät) on pyörinyt jonkin aikaa mun päässä, joten nyt päätin sitten tämän kirjoittaa. :> Kommenttia saa jättää, en pahastuisi.

TOPAASISILMÄT

Remus istuu Siriuksen sängyllä nenä kiinni kirjassa, jonka haalenneessa ja vähän repaleisessa kannessa lukee kohokirjaimin Maailman jalokivet.
”Miten sinä jaksat”, Sirius ynähtää ja sormeilee kudottua päiväpeittoa, jonka päällä hän istuu. Kirjaan uppoutuneen miltei olkapäille taipuvat ohranväriset suortuvat hipovat sivua, kun Remus kääntää kasvonsa hetkeksi Siriukseen päin.
”Timantit ovat mielenkiintoisia”, hän huomauttaa hymyillen vaisusti ja Sirius huokaisee. Hän kellahtaa mahalleen sängylle, asettaa tumman päänsä Remuksen polvelle. Käsi kurottuu vaaleisiin hiuksiin ja vetäisee niistä hellästi.

”Lopeta”, Remus käskee hajamielisesti ja huitaisee Siriuksen käden pois hiuksistaan. Tummahiuksinen antaa kätensä laskeutua takaisin sängylle, kierähtää ympäri ja kurkottaa kasvojaan niin, että hän näkisi, mitä Remus lukee.
”Topaasi”, hän lukee tekstin hieman ruskeaan taittavan keltaisen jalokiven kuvan päältä. ”Jos minä sanon, että sinulla on topaasisilmät, saanko sitten suukon?” hän ehdottaa vino hymy kapeilla huulillaan. Remus katsoo häntä kulmat koholla.
”Silmäsi ovat kuin kaksi topaasia”, Sirius yrittää uudelleen pidättäen tyrskähdystä ja kompuroi istualleen. Remus laskee kirjan käsistään, jättää aukeaman huolellisesti auki ja kääntyy Siriukseen päin.

Huvittuneen hymyn seurauksena kasvojen läpi kulkeva arpi vääntyy epätasaiseksi.

Sirius painaa huulensa Remuksen huulille, joka ei topaasisilmien pehmeästä ilmeestä päätellen tunnu olevan yhtään ärsyyntynyt keskeytyksestä.

----
« Viimeksi muokattu: 16.09.2013 20:27:55 kirjoittanut Seidig »
eilen vielä päätin elää ilman sua
x x

Ellizia

  • ~Lonely heart~
  • ***
  • Viestejä: 388
  • I May be dead, but I'm still pretty
Vs: Topaasisilmät, Remus/Sirius, S, ficlet
« Vastaus #1 : 16.09.2013 21:22:28 »
Oi oi, se oli niin, aww, ihana ja söpö...  Rakastin! :-* Rempallahan on niin ihanat silmät, että pakkohan niistä on mainita.  ;) Ei Sirre/Remus ole munkaan parituslistalla ykkösenä, mut tällein, et se ei oo mikään kymmenen luvunnperus kelmificci, niin se menee hyvin, mut jos mukaan tungetaan James ja Lily ja Matis ja kaikki muut, niin sitten ei mene läpi... (Joo osaan selittää, mutta... Hope you get it.) Niin siis tää oli kaikin puolin ihana ja rakastettava ja Sirre on yli-ihana (mun feivritti kelmi) ja Remus oli myös söpö, perus kirjan kanssa olemisineen. Joo tykkäsin, kiitos tästä pikku piristyksestä!

<3

Lizzia
If you can't say something nice, say nothing at all. - Bambi

Ava by: Auroora

Seidig

  • prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 338
Vs: Topaasisilmät, Remus/Sirius, S, ficlet
« Vastaus #2 : 19.09.2013 16:02:02 »
Ellizia , kiitos kovsti kommentista! Mukavaa että tykkäsit, olen täysin samaa mieltä tuosta kelmificcijutskasta :>
eilen vielä päätin elää ilman sua
x x

AngelWithAShotgun

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Topaasisilmät, Remus/Sirius, S, ficlet
« Vastaus #3 : 16.11.2013 00:19:10 »
Mahtavaa tekstiä vaikken itekkään niin tosta parituksesta pidä :3

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 828
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Topaasisilmät, Remus/Sirius, S, ficlet
« Vastaus #4 : 19.11.2018 09:41:12 »
Löysin tämän tekstin pariin Etsi otsikko ja kommentoi -haasteesta, jossa oli taannoin hakusanana "silmä". Kiva paritus houkutteli minut klikkaamaan tämän auki, ja kiinnostustani herätti myös tarinan nimi, koska Remuksen meripihkasilmäthän ovat oikea fanifiktioklisee, mutta topaasisilmistä en ollut kuullutkaan! Hauskaa vaihtelua. :)

Skenaario on aika tuttu: Remus keskittyy lukemiseen, ja Sirius taas kaipaa huomiota. Pidän sitä kuitenkin varsin uskottavana, koska Remus on minunkin fanonissani vähän sellainen lukutoukka ja ylipäätään tekemisiinsä uppoutuva ihminen, kun taas Sirius on levottomampi. Hahmot vaikuttavat tässä fikletissä siis olevan oikeinkin omia itsejään, tai sellaisia jollaisiksi ainakin minä usein heidät nuoruudessaan miellän. Erityisesti pidän siitä, kuinka Remus laskee kirjan varovasti käsistään niin, ettei meneillään oleva aukeama katoa. Voisin hyvin kuvitella hänen käsittelevän kirjoja tuolla tavalla siististi ja kunnioittavasti!

”Silmäsi ovat kuin kaksi topaasia”, Sirius yrittää uudelleen pidättäen tyrskähdystä ja kompuroi istualleen.
Voi Sirius. ;D Ei voi ainakaan yrityksen puutteesta moittia, ja tuottaahan se lopulta tulostakin!

Kiitoksia tästä suloisesta fikletistä! :) -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day