Kirjoittaja Aihe: Pyökin alla | Lily/James, S | Romance, Fluffy, Oneshot  (Luettu 1753 kertaa)

Lily02

  • Vieras
Nimi:Pyökin alla
Kirjoittaja:Lily02
Ikäraja:S
Genre:Romance/Fluffy/Het/Oneshot
Paritus:Lily/James
Summary:"Olen viimeiset kuusi vuotta joutunut kuuntelemaan, kuinka sinä huudat minulle. Olen koko ajan vakuuttanut itselleni, että saan vielä sinut. Olen koko ajan kysynyt neuvoja Kuutamolta. Olen kuitenkin epäonnistunut totaalisesti."
Disclaimer:Hahmot ja paikat kuuluvat Rowlingille. En saa minkäänlaista hyvitystä.
Haasteet:Ficlet300-kun satanen ei riitä Sanalle RAKKAUS
A/N:Hehee! Lily ja James päätyvät yhteen tässä minun ficissäni...♥ Toivottavasti pidätte! :)


Pyökin alla

Lily istui myöhään illalla suuren pyökin alla, katselemassa, kuinka jättiläiskalmari polskutteli järven pinnassa. Oli hiljaista ja Lily ajatteli S.U.P.E.R-kokeita. Hän ei edes kuullut, kun askeleet lähenivät soralla. Ne pysähtyivät ja tulija sanoi: “Lily?”

Lily hätkähti ja suuntasi katseensa varjoihin, josta kohta esiin astui James. Hän vaistosi, että James oli itkenyt, mutta syystäkin, sillä Lily oli taas kerran huutanut hänelle. Huono omatunto soimasi Lilyä, kun hän muisti, että oli haukkunut Jamesia vaikka millä sanoilla. Kuitenkin hän vastasi kylmästi: “Mitä asiaa?”

James tuijotteli varpaankärkiään ja sanoi hiljaa: “Anteeksi.”
“Miksi minun pitäisi antaa sinulle anteeksi?” Lily vastasi ilkeästi. Omatunto alkoi kolkuttaa oikein olan takaa.
“Koska minä oikeasti rakastan sinua”, James kuiskasi. Lily oli hetken hiljaa.
“Ei se kuitenkaan oikeuta sinua suutelemaan väkisin.”
Oli hiljaista ja vaikka Lily ei nähnytkään Jamesia, hän vannoi, että tämä itki epätoivosta.

“Olen viimeiset kuusi vuotta joutunut kuuntelemaan, kuinka sinä huudat minulle. Olen koko ajan vakuuttanut itselleni, että saan vielä sinut. Olen koko ajan kysynyt neuvoja Kuutamolta. Olen kuitenkin epäonnistunut totaalisesti “, James sanoi.
Lily katsoi alaspäin nurmikolle ja alkoi nyppiä ruohoa. Hän yritti selvittää ajatuksiaan, kuitenkin epäonnistuen. Kyyneleet alkoivat poltella Lilyn silmäkulmia, kunnes ne valuivat poskille
“James, olen todella pahoillani kaikesta”, hän lopulta sanoi.

Vaikka Lily ei tiennytkään, hän vaistosi, että James katsoi häntä. Kului monta minuuttia, kunnes lopulta James sanoi:
“Rakastatko sinä minua?”
Lily oli taas hiljaa, tietäen, että hänen olisi pakko vastata. Hän punnitsi vaihtoehtojaan. Kyllä vai ei?

“Minä… Rakastan”, hän sanoi lopulta. James asteli Lilyn viereen ja tällä kertaa Lily teki aloitteen, halaten Jamesia. He suutelivat ja kumpikin nautti todella suudelmasta.

Oli vain Lily ja James, suutelemassa pyökin hämärissä varjoissa.


Comments??
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 21:38:37 kirjoittanut Kaapo »

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #1 : 15.07.2013 21:50:33 »
Tää oli vähän kliseinen, mukava ficci.  :)
Lily oli paha bitch aluksi, mutta hyvä kun se siitä heltyi. En osaa kuvitella Lilya niin vihaiseksi, että se huutaisi Jamesille, mutta kaikki on mahdollista ficeissä.
Virheitä en äkännyt, mutta jos mennään aivan pilkunnussintaan, niin tässä yksi:
Olen kuitenkin epäonnistunut totaalisesti “, James sanoi.
Repliikki alkaa jo aikaisemmin, joo, mutta lainausmerkit on väärään suuntaan kallellaan. Tärkeetä. ;D
Pidin ficistä, kluseinen, mutta söpö, kiiitus!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Lily02

  • Vieras
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #2 : 15.07.2013 22:30:47 »
ansku1:Kiitos kommentista!!! Mukavaa, että tykkäsit! :)

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #3 : 17.07.2013 12:51:03 »
Mukava ficci. :) Tiedän, en osaa kommentoida ;)

Charity

  • ***
  • Viestejä: 27
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #4 : 09.08.2013 19:18:20 »
Tykkään kyllä niin paljon sun kirjoituksista! Tämäkin oli todella ihana ja paritus juuri minun makuuni. Lily ja James yhdessä ovat pelkkää rakkautta...:)

♥: Charity

Lily02

  • Vieras
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #5 : 10.08.2013 09:29:36 »
MoonyGirl: Kiitos kommentista!   :D

Charity: Voi kiitos paljon ihanasta kommentista! ♥
« Viimeksi muokattu: 10.08.2013 23:04:14 kirjoittanut Lily02 »

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #6 : 10.08.2013 09:57:35 »
Ihana paritus ja ihana teksti! Mukavan fluffymaisesti kirjoitettu!

-ninagirl-

Lily02

  • Vieras
Vs: Pyökin alla | Lily/James, K-7 | Romance, Fluffy, Oneshot
« Vastaus #7 : 10.08.2013 23:02:44 »
ninagirl: Kiitos kivasta kommentista ja hyvä, että tykkäsit! :)