Kirjoittaja Aihe: Sinä olet ainut rakkauteni (Ficlet) (H/D) (S)  (Luettu 4071 kertaa)

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Title: Sinä olet ainut rakkauteni
Author: Pipe
Rating: S
Pairings: H/D,
Genre:Slash, angst, romance
Disclaimer: Elikkä Row omistaa hahmot ja ympäristön ja mä leikin hahmoilla.
Warning: Itsetuhoisuus
Summary: Mitä tehdä kun oma rakas lähtee täältä?  (Kertojana on Dracon OC tyttöystävä Tuuli)
_________________________________________________________________________________________________________


"Katsoit minua, tunsin silloin jotain uutta. En tiennyt mitä se oli halusin vain unohtaa.
Siitä oli niin kauan, mutta silti minä muistan sen liian hyvin. Sinä satutit minua aivan liikaa, joten miten voisin tuon kaiken unohtaa?
En jaksanut enää tuntea kipua. Sinä et voi ymmärtää. En jaksanut enää jatkaa tätä. En voinut unohtaa muuten, luulin niin. Luulin että tämä olisi ainut vaihtoehto nyt kaduttaa, koska tiedän vasta nyt mitä menetin.


Näin sinut itkemässä vierelläni. Kuulin sanasi Sinä huusit ne kauniille tähtitaivaalle. Sain onneksi toteutettua viimeisen toiveeni.
Saan nyt olla aivan lähelläsi. Sinä luulet että jätin sinut tähän kylmään maailmaan. Kuitenkin tehtäväni on olla lähelläsi. Tärkeä tehtäväni on suojella sinua kaikelta tältä pahuudelta.


Haluaisin että ymmärrät miksi en enää jaksanut. Miksi en halunnut elää.
Minä tiesin, tai luulin tietäväni ettet välittäisii, ettet enää haluaisi olla lähelläni.
Miksi?
Miksi halusit tuhota kaiken?
Tiedät että olen nyt poissa, tiedät että mikään ei tuo enää minua takaisin. Mutta muista olen silti aina vierelläsi. Sinä olet ainut rakkauteni, oma rakas poikani.
 <3: Oma rakas prinssisi!"


Draco luki kirjeen yhä uudelleen. Miksi juuri Harry, miksi ei hän itse?
Draco tiesi ettei voisi enää elää. Siksi hän halusi sanoa minulle vielä kerran että olin hänelle tärkeä. Mutta tiesin jo kauan ettei tämä toimisi koska sinulla oli Harry.

Sinä päivänä tulin kotiin luin viestisi jossa luki "Anteeksi!!"

Pyyhin kyyneleen silmistäni ja tiesin sen ettet jättäisi rakkautta, vaikka olit elänyt niin kauan valheessa.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 14:15:12 kirjoittanut Renneto »
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Reiscapist

  • ***
  • Viestejä: 40
    • Vuodatus!
Re: Sinä olet ainut rakkauteni (raapale) (H/D) (K15)
« Vastaus #1 : 03.02.2008 19:48:53 »
Krhm, sry, mutta tämä ei oo raapale. :0
Laskeskelin mielessäni ja luulen että siinä on yli 200 sanaa, joten tämä olisi pikemminkin tuplaraapele tai ficlet.
Ja mielestäni tämon paljon lievempi kuin k-15. Anteeksi että nipotan, mutta menetän mielenrauhani jos en sano :'D

Mutta muuten tämä oli ihan muksa, vaikka en niinkään tykkää tästä parituksesta. (Siitä en moiti sua :3) Sujuvaa tekstiä, hieman kliseinen mutta ihanan fluffymainen.

Lainaus käyttäjältä: "Pipe"
Kuulin sanasi Sinä huusit ne kauniille tähtitaivaalle.

~<3 Tuo jäi mieleen. :3
Jos olisin puu, taipuisin ääntäsi vasten.

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Re: Sinä olet ainut rakkauteni (raapale) (H/D) (K15)
« Vastaus #2 : 03.02.2008 21:42:02 »
Reiscapist: Okei! Mä en itse tunne tota kunnolla ficci sanaston käsitteitä. Mulle raapale on siis vaan pieni tekstin tynkä. Ei siis mitään sanamääriä ja sillee. :) Mut joo onhan siinä sanoja ja niitä en oo jaksanu todellakaan laskea.

No toi kuolema oli se minkä takia nostin tän K15.sta mut oikeestaan menis kyl K13. Lasken sen siihen. Kiitti huomautuksesta. Mä oon tottunu kirjottaan kliseistä tekstii se vaan tuntuu omalta ja ekse kliseinen oo aina aika fluffyy ja sitä rakastan totisesti.

Kiitti palautteesta!! Yritän muutenkin parhaillaan oppia kaikkee mahdollista fic.n kirjotuksesta sillee pääasiat tiedän mut esim joku raapaleiden sanojen määrä on mysteeri ja moni muu. Ite oon kirjotellu ficcejä varmaa jonku pari kuukautta??  :roll:  Ja hei se nipottaminen just opettaa mua! Kiitos siitäkin!
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Reiscapist

  • ***
  • Viestejä: 40
    • Vuodatus!
Re: Sinä olet ainut rakkauteni (raapale) (H/D) (K13)
« Vastaus #3 : 04.02.2008 17:11:09 »
Juuh, raapale on tasan 100 sanaa pitkä :3 Niistä voi lisää lukea täältä finistä (Finin uutiset -> gengre- ja sanastokäsikirja / ikärajakäsikirja)

Minäkin kirjoitan aina klisetäyteisiä tekstejä, mutta eikö se ole oikeastaan niin että ne kuuluvat romantiikkaan ja fluffyyn jne? :D

Ei ihme ettei oo ihan kaikki käsitteet tasan tarkkaan mielessä jos on kirjoittanut ficcejä vasta noin lyhyen ajan. :'3 Itelläki oli kova opettelu ku noita kaikkia yritin pitää mielessä :'3 (Vieläkin käytän noita käsikirjoja apuna, paljonkin)

Virheistä oppii. n___n Hyvä että nipottamisestani oli hyötyä! :'D Reiska kuittaa! o/
Jos olisin puu, taipuisin ääntäsi vasten.