Kirjoittaja Aihe: Tuskan kyyneleet | Dramione | K11 | Angst, death, ficlet  (Luettu 3521 kertaa)

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Nimi: Tuskan kyyneleet
Kirjoittaja: Ales
Beta: On
Ikäraja: K11
Tyylilaji: Angst, death, ficlet
Varoitukset: Itsemurha
Paritus: Dramione
Yhteenveto: Kävimme kävelyillä puistossa käsi kädessä ja katsoimme pikkulasten leikkejä.
Vastuuvapaus: Rowlingin hahmot. En saa mitään korvausta tästä.
Haasteet: OTP10 2.0


Tuskan kyyneleet


Hermione PoV

Painoin pääni polviini, muutama kyynel vierähti poskilleni. Lähdit täältä ovet paukkuen ja vannoen, ettet enää koskaan palaisi. En tosiaan tiedä, miten kestäisin sen. Tai, tiedän minä. En kestäisi.

Istuin kainalossasi, sinä silitit hennosti hiuksiani. Katsoimme yhdessä saippusarjoja, ja minä nautin siitä. Kävimme kävelyillä puistossa käsi kädessä ja katsoimme pikkulasten leikkejä. Minä nautin siitäkin. Mutta nyt en saisi kokea enää sitä sinun kanssasi. En enää koskaan.

Nousin ylös sängyltä ja kävelin ikkunalle ja katselin alas kaduille, jossa autot kulkivat tasaisina virtoina suuntaan ja toiseen. Istahdin kaiteelle ja tunsin, kuinka menetin tasapainoni. Näin vielä silmissäni kauniit kalpeat kasvosi, vaaleat lyhyet hiuksesi, kunnes pimeys vei minut kokonaan.

A/N: Mehehe nyt sun on pakko jättää kommentti! (;
« Viimeksi muokattu: 31.05.2014 14:21:20 kirjoittanut Ales »

© Raitakarkki

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Tuskan kyyneleet | Dramione | K11 | Angst, death, ficlet
« Vastaus #1 : 10.07.2013 22:04:11 »
Heippa!  :D
Hermione kertojana on ehkä vähän erikoisempi, mutta sujuvastihan tän luki. Epätoivo ja kyyneleet on aika kliseinen ficin aihe jo, mutta pidän niistä silti. Kursivoitu kohta, jossa palattiin tapahtuneeseen oli ficin paras kohta, erityisesti tämä:
Mutta nyt en saisi kokea enää sitä sinun kanssasi. En enää koskaan.
Sellanen pysäyttävä kohta, jossa ikäänkuin herättiin todellisuuteen. Hermione on kuitenkin herkkä hahmo, ja sä olit tavoittanut sen tähän hyvin. Draco oli tässä se kamala ihminen, joka särkee sydämiä.  Loppua en osannut aavistaa, kun en varoituksia lukenut. Sekin oli hyvin kuvailtu, ja pidin siitäkin, vaikka se käsittelikin itsemurhaa. Putoaminen tyhjyyteen on vain niin kiehtova mielikuva, mutta vain ficeissä, ei todellisuudessa. No, pidin ficistä kovasti. Kiitos!  :)
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Tuskan kyyneleet | Dramione | K11 | Angst, death, ficlet
« Vastaus #2 : 11.07.2013 21:26:55 »
Mehehehe ! Kiitoksia kommentistasi ansku1 ! On aina mukavaa kuulla lukea, että joku pitää ficeistäni. :3 Hermionella voi tosiaan olla vaikeaa kirjoittaa, mutta ilmeisesti olen onnistunut. Mukavaa ! Ihana juttu, että pidät ficistäni! C:

© Raitakarkki

luku_toukka

  • ***
  • Viestejä: 82
Vs: Tuskan kyyneleet | Dramione | K11 | Angst, death, ficlet
« Vastaus #3 : 27.01.2014 21:08:40 »
Taas tämmönen kiva pikku pätkä :D
Oon jo aikasemmin huomannu et kirjotat lyhyitä ficcejä aika paljon, ja just niistä mä tykkään! (y)
Näistä herää kyllä aina kysymyksiä, mitä tapahtui ennen? Ja mitä tulee tapahtumaan? Miten käy, kun Draco kuulee Hermionen kuolleen, miksi Draco ylipäätänsä lähti?? Halusko Hermione kuolla vai tippuiko hän vahingossa? Ja tällästä :)

Mut must on kyl tullu sun fani, koska RAKASTAN pikkupätkiä!!! Ne vaan on niin ihania! :-*
Maybe it's not about the happy ending
Maybe it's about the story

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Tuskan kyyneleet | Dramione | K11 | Angst, death, ficlet
« Vastaus #4 : 27.01.2014 22:15:15 »
Voi eii :'(

Oli kiva ficci rankasta aiheesta huolimatta :) Tässä oli niitä dramaattisia ja ehkä kliseisiäkin elementtejä, mutta koska olen dramaattinen ja kliseinen ne sopivat koko tämän tekstin teemaan :) Tämä ficci oli surullisuudestaan huolimatta mielenkiintoinen ja mukavaa luettavaa, sopivan pituinenkin näin iltapurtavaksi :)

Kuvailu oli mielestäni ihanaa, ja teksti oli sujuvaa :)

En tosiaan tiedä, miten kestäisin sen. Tai, tiedän minä. En kestäisi.

Tämä taisi kohota lempparilauseekseni. Siinä on sellaista kiehtovaa lopullisuuden tuntua, jossa on sopiva aavistus kliseisyyttä ja draamaa, mutta kuitenkin se on surullinen ja kaikin puolin tunteellinen kohta.

Pidin tästä ficistä kovasti, kiitos paljon! :)

-DragonHeart58


Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Tuskan kyyneleet | Dramione | K11 | Angst, death, ficlet
« Vastaus #5 : 28.01.2014 16:39:23 »
Kommenttejaaaaaa!!! :3

Heipsan luku_toukka ja näin heti alkuun; kiitokset kommentistasi! Itsekkin tykkään tälläisistä pikkusista pätkistä "keskeltä kohtausta". Ne on kivoja pikku välipaloja (; Loput jää kuule sun varaan! Ehkä :'D
Heijei mulla on fani <3 Ihanaa, oot ihan mahti, kiitos!

Moiiii DragonHeart58 ja kiitokset kommentista! Kliseisyys on aika yleinen juttu, jolta on vaikeaa välttyä, mutta se yllättäen sopiikin moniin tarinoihin, eikä häiritse ollenkaan! Draama ja kliseisyys tavallaan kulkee käsi kädessä, eikö? :D
Kiitokset itsellesi! :')!

-A

© Raitakarkki