Kirjoittaja Aihe: Kun Lily-Rosella oli tylsää eli Lily-Rosen piirrustuksia (Uutta 12.3.2015!)  (Luettu 24759 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Hejssan! Oon piirrelly varsinkin näin kesäloman aikana tosi paljon, koska saan jotenkin helpommin ajan kulumaan. Alotin piirtämisen joskus kuusveenä eli tässä jotain yli kymmenisen vuotta olen kohta piirtänyt. Tiedä sitten näkyykö se jäljessä. Joka tapauksessa, piteimittä puheitta. Olkaa hyvät, nyt tulee kolme ihan lähiakoina piirrettyä piirrustusta.


 UUDET
 
 Salkkareiden Miia ja Saku, K11
 Tämä valmistui eilen ja oon aika tyytyväinen lopputulokseen! Kuvassa siis Miian ja Sakun suudelma Serenassa.

 Heartland - Amy ja Ty, S
  Tässä on siis Heartland - televisosarjan Amy ja Ty. Mulla meni yksi iltapäivä tän kanssa ja täytyy sanoa, että oon aivan mielettömän ylpee tästä, ehdottomasti yksi parhaimpia piirrustuksia, joita oon piirtänyt. Amyn hiukset onnistuivat etenkin tosi hyvin! :)

 Harry ja Draco, S
 Tykkään tosi paljon tosta Harrysta, mutta Dracossa epäonnistui moni asia, esimerkiksi nenä, silmät ja suu. Suu on muutenkin mun piirrustuksissa aina se kaikista hankalin vaihe, minkä huomaa tästä tosi hyvin! :'D

 Salkkareiden Marianna, S
 Tästä mä pidän myös tosi paljon! Mariannaa oli tosi kiva piirtää.

 Salkkareiden Peppi, S
 Oikeastaan luonnos hänestä, ei siis valmis työ. Tykkäsin kuitenkin tästä luonnoksesta paljon enemmän kuin valmiista työstä, joten laitan tämän mieluummin :'D

 Salkkareiden Sanni, S
 Tää on ainoa näistä uusista, joka on väritetty :'D Mutta joo, tää on musta myös tosi hyvin onnistunut.


Vanhemmat sitten:
 Olympoksen sankarit, S
Tää kuva iski silmään jossakin päin internettiä ja sit halusin käyttää sitä mallina mun omalle piirrustukselle. Viivapiirrustus, kenties jossakin vaiheessa tulee sama kuva värillisenä, tässä on tämän lopputulos! Eli vasemmalta oikealle, jos et mun käsialasta selvää saa: Leo, Piper, Jason, Percy, Annabeth, Frank ja Hazel.

 Hector ja Jack, S
 Halusin ikuistaa Hector Barbossan ja Nide(mus) heitti mulle haasteena tän kuvan. Ensimmäseksi voihkaisin, en tiennyt YHTÄÄN osaanko tehdä tästä sellaisen, kun haluan. Ja onhan siellä vielä virheitä, mutta mä pidän lopputuloksesta. Anteeksi muuten, että kuva on vaakatasossa, en millään osannut kääntää sitä : D

 Angelica, Mustaparran tytär, S
Tää oli mun tän päivän piirros. Myönnän, ettei kauheasti Angelicalta näytä tämä, mutta ensimmäinen piirros tästä nuoresta neidistä. Kuuluu piirrä-kaikki-PotC-hahmot-tämän-elämäsi-aikana- haasteeseen.

 Jack (taas), S
 Tämä oli mun urakka Viron reissulla! Aina kun mulla oli aikaa, otin tämän työn esiin. Meni ainakin neljä iltaa tämän kanssa, eikä kyllä kaduta! Tykkään tästä lopputuloksesta, ehkä paras mun työ.

 Will Turner, S
 Tän PITI olla Will Turner, mutta näyttää enemmän Legolasilta : D En tiedä, miten oon saanutkaan Willistä tän näköisen ja pyydän sitä anteeksi. Tykkään tästä muuten paljon, mutta yyh. Ehkä joskus saatte kunnollisen Willin. Tää kuuluu kans tohon PotC-hahmo-haasteeseen.

 Elizabeth ja Jack, S
 Herttainen kohtaus leffasta oli pakko ikuistaa. Jotenkin rakastuin tohon kohtaukseen ja ehkä vähän tähän paritukseenkin, Lizin silmä kattoo kieroon ja Jackin huivi on oudosti, mutta muuten olen melko tyytyväinen. Pahoitteluni taas vaakatasosta, katsokaa pää kallellaan eiku : D



 Kapteeni Jack Sparrow, S
 Mulla oli tylsää ja halusin ikuistaa Sparrow'in. Olen aika tyytyväinen tähän, muutamia pieniä muutoksia voisi vielä tehdä, mutta koska piirrustus meni pikkuveljelle, sillä ei ole niin suurta väliä.

 Lily Evans, S
 Piirsin tämän tänään. Tiedän tiedän, kasvot on syvältä ja väritys vielä enemmän. Ja se ei kaiva takapuoltaan, te kaksimieliset, vaikka tuo käsi häiritseekin mua.

 Kolme tyttöä, S
 Löysin vanhan valokuvan, jossa olin ystäväni kainalossa ja toinen ystäväni oli myös kuvassa, joten halusin ikuistaa tämän valokuvan myös piirrustuksella. Tein pieniä muutoksia hahmoihin, koska tosiaan haluan kirjoittaa yhden tarinan, johon tämä kuva perustuu. Mutta minä olen tuo vasemmanpuolimmainen ja kyllä, en osaa piirtää kasvoja, siksi en ole piirtänyt niitä.

 Lisää piirrustuksia tulee pian : ) (heti kun Dana jaksaa lisätä niitä) Kommentteja arvostan, koska en ole läheskään varma omista taidoistani : D

 - Dana

// Ai niin! Olen haastanut itseni piirtämään jokaisen Pirates of the Caribbean elokuvista nähnyn hahmon ja - kuten huomaatte - olen ikuistanut vasta Jack Sparrow'n, joten heitelkää yksityisviestillä kuvia ja ideoita! Muutenkin saa haastaa, piirrän PotCin lisäksi Potteria, Narniaa, Twilightia, Sinkkuelämää, Apulantaa voin yrittää ja muita yksityisiä hahmoja yms, kunhan heittelette yksityisviestillä kuvia : )

// Swizzy lisäsi ikärajat
// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 24.12.2018 15:56:05 kirjoittanut Herkkuoone »
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 987
  • Clara, my Clara
Vs: Kun Danalla oli tylsää... eli Danan piirrustuksia
« Vastaus #1 : 11.07.2013 16:49:47 »
Heips! Kattelin näitä töitäsi eilen jo, mutta kommentoimisen siirsin laiskuuttani tälle päivälle. Mutta saa nyt nähdä, mitä siitä tulee. Luultavastikin jotain minimaalista, mutta kommenttihan sekin...  ::)

Kapteeni Jack Sparrow: Ihan kiitettävästi näyttää kapteeni Sparrow'lta vaikka jostain syytä mulle tulee siitä mieleen myös yks Nightwish'n jäsen, Tuomas jotain... Kaula otti hiukan silmään - se näyttää vähän liiankin paksulta. Muuten oikein hieno työ.

Lily Evans: Kuva on vähän epäselvä, joten tästä ei ihan hirveästi pysty kyllä sanomaan. Lilyn mekko/kaapu(?) on kaikessa yksinkertaisuudessaan nätti ja todella kivan värinen. Sopii oikein hyvin yhteen Lilyn punaisten hiusten kanssa.
 
Kolme tyttöä: Ihan kiva työ, mutta kuten jo (kapteeni) Sparrow'n kohdalla sanoin, vasemmassa reunassa olevalla tytöllä on vähän liian paksu kaula. Ne saisivat olla hieman ohuempia. Kädetkin taipuvat vähän hassusti, mutta siihen en puutu mitenkään ihmeellisemmin, koska itselläni tuppaa toisinaan käymään niin myös, kun piirrän käden kiedottuna toisen ympärille.
Mitä tulee tuohon kasvottomuuteen, niin se oikeastaan jotenkin sopii tähän työhön. (Ja harjoittelemallahan niitä kasvoja oppii piirtämään.)

Lempparini näistä kolmesta työstäsi on kyllä tuo Lily. Se mekko vaan oli niin nätti ja Lilyn hiuksetkin oli jotenkin kivan (onkohan tässä nyt kiva-sanan liiallista käyttöä?)näköiset..  :D
Töidesi jälki on ihan hienoa ja uskon, että se tulee kehittymään varmasti vuosien varrella, kun vaan piirtää piirtämistään, jolloin myös oma piirustustyylikin löytyy. Laita siis ihmeessä uusia kuvia. Koetan kommentoida niitäkin sitten joskus...

-tirsu

 
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Kun Danalla oli tylsää... eli Danan piirrustuksia
« Vastaus #2 : 20.02.2014 16:29:06 »
Päivitetty 20. helmikuuta! Kiitos muuten tirsu kommentista! :)

- Lily
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Kun Danalla oli tylsää... eli Danan piirrustuksia
« Vastaus #3 : 10.03.2015 21:42:57 »
Uusia tullut 10. maaliskuuta. 2014! :)
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä