Kirjoittaja Aihe: Piirrustuslehtiö | Rinin piirtelyjä | 3.7 Kuroko no basket, soul eater, random  (Luettu 10470 kertaa)

Rin

  • Vieras
Drawing is the honesty of the art. There is no possibility of cheating. It is either good or bad.
~Salvador Dali
Tungen itteni nyt joka paikkaan, anteeksi tästä. Oon siis jo hetken pohtinut, et voisin mun piirrustuksiani tunkea muiden nähtäväksi ja tässä sitä nyt ollaan. Kaikki nää ja joskus ehkä enemmänkin löytyy devianartin puolelta. Pidemmittä puheitta, kuvia...

Kuroko No Basket
Kuroko Tetsuya, S, Jee mun ensimmäinen Kuroko x)

Taiga Kagami, S

Daiki Aomine, S

Aomine listening music, S

Angsti Kagami, S, olkoot nyt varmuuden vuoksi S onhan se sentään ilman paitaa (ainakin melkein) :o xD


Soul Eater
Death the Kid, S


Randomit
Pocky fox girl, S

Elf girl, S, tällänen joku randomi fantasia tuhru tuli joskus tehtyä
« Viimeksi muokattu: 24.12.2018 15:54:37 kirjoittanut Herkkuoone »

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Lainaus
<Nide> Sä kommentoit nyt tuota ko ilmiselvästi haluut, ja mä (yritän) piirtää Kurobasua, okei? :3
Kuten huomaat, minut lahjottiin tänne. Samainen henkilö myös auttoi minua selviytymään tästä kommentista, koska en ihan osaa sanoa anatomiasta ja tällaisesta. :3 Nide aikoo piirtää KagaKuro-pussailukuvan jee!! O::

Mutta siis, lahjomisen lisäksi olen täällä koska Kurobasu. Kohta kukaan ei uskalla puhua täällä mitään aiheesta, kun olen heti vainoamassa ja vaanimassa ja heittelemässä typeriä kommentteja. Anygays, omat piirtotaitoni rajoittuvat sitten tikku-ukkoihin ja muuhun yhtä luovaan. Itken sellaisten ihmisien jaloissa, jotka osaavat sekä piirtää että kirjoittaa, joten tämän kommentin rakentavuus saattaa nyt vähän jäädä jonnekin. 8D

Kuroko: hertsyykkeli, miten osasit varjostaa noin hyvin. O: Näyttää aika paljon Kurokolta, mitä nyt hartiat ehkä vähän liian leveät (vai ovatko uwu). Ja hiukset ehkä jotenkin hassut (huomaa tämä kritiikin järkevyyden, jotenkin ja hassu). Muuten tosi hyvä, itse en osaisi. :3 Silmistä pidän varsinkin.

Kagami: uuu mystinen varjostus kasvoissa eikun mitä. Tämä on tosi kiva, jostain syystä jäin awwittelemaan noille kengännauhoille? Ne ovat kivat. c: Jalat kuulemma reisistä hiukan lyhyet, mutta muuten perfecto.

Aomine: Hmm, tuo kasvojen varjostus näyttää omaan silmään vähän hassulta, kun se menee tuosta keskeltä noin suoraan, mutta muuten vain ihmettelen, miten osaat. O: Tuo katse hrr.

Aomine2: Awww, kuinka söpö se on. ;___; Tykkään huppukuvista. Kaula ehkä turhan ohut Aomineksi, mutta ei se nyt kamalasti pistänyt silmään. Hiustenväri on hämäävän oikeanlainen.

Kagami2: Jee, angstaava ja paidaton Kagami. Tuo takin väritys on siinä mielessä hämäävä, että jäin miettimään, miten nuo kädet oikein menevät. Mutta se on angstaava ja paidaton ja Kagami ja hiukset ovat kivat. c:

Death the Kid: Uuu, Soul Eateria. :3 Olen aina tykännyt tuosta Kidin designista ihan alkuperäisessä sarjassakin, joten tämä oli kiva hahmovalinta. Ilme, hiukset ja vaatteet ovat tosi hienot. Vähän mietityttää tuo etäisyys jalkojen välillä ja asento muutenkin, mutta en oikein osaa sanoa, mikä niissä on muka vialla. :D Silmät ovat hienot kanssa, vaikka tuota niiden väritystä olisi voinut vähän tarkentaa. Tai en tiedä onko tarkentaa oikea sana, mutta kuitenkin.

Pocky Fox Girl: En osaa päättää, ovatko jalat liian ohkaiset makuuni vai pidänkö tuosta tyylistä kuitenkin orz. Mutta siis jee, kettutyttö ja pockyja. c: Väritys vähän sotkuinen, mutta eipä se oikeastaan haitannut. Mitä nyt muutamassa kohdassa mennyt hiukan yli rajojen. Pitäisikö ruutupaperin käytöstä valittaa? Kyllä varmaan, mutta ei se minua kamalasti haittaa. Häntä on ihanan pörröisen näköinen.

Elf girl: Höh, mikä randomi tuhru! Ihan upea tuhru minun mielestäni! Tykkään erityisesti korvista ja hiuksien värityksestä. Aivan, ja pitkistä ripsistä. <3

Juu, kirjoitin tätä kommenttia ihan hirveän pitkään, koska en ole tottunut kommentoimaan piirrustuksia. Ja käytin kaiken kommentointiaikani noiden kuvien tuijottamiseen heh. :D Tässä tosiaan antoi palautetta se tikku-ukkojen piirtelijä. Mutta nämä olivat kivoja, toivottavasti piirtelet lisääkin. <3
everybody knows there's a party at the end of the world

Rin

  • Vieras
Dodiin, huomasin kommentin jo aamusta (koska ei, nyt ei ole enää aamu xd), mut en kerenny vastata ku piti lähteä ajotunnille. :p
Ihan hyvä vaan, että sut lahjottiin kommentoimaan eiku mitä

Noi Kurokon hartiat tosiaan saattaa olla vähän liian leveät, nyt kun tota kuvaa tuijotan. Ja sen hiukset näyttää munkin silmään vähän hassuilta xp koska mun piti eka värittää toi koneella, mut laiskuus iski joten jätin noi hiukset vaan noin, et tiedän mitä kohtia koneella sit laittaa mitenki ja näin. Tarpeeks epäselvä? :D

Tappelin noiden jalkojen kanssa kauan ja sit lopulta meni vaan hermot ja kynäkin tais siinä katketa... Njoo, mut sit etin vaan uuden huonomman kynän ja laitoin ne noin. Tollaset kengännauhat on mun bravuuri->suttaan vaan jotain epämäärästä siihen. :D

Sitten Aominet. Se eka piti kanssa koneella värittää, mut arvatkaapa vaan jaksoinko. En osaa vielä kunnolla käyttää sitä piirtoalustaa, joten se on sairaan hidasta. :p Ja ah sitten mun upea taidonnäyte siitä piirtoalustasta. xd Mul on joku huppuaddikti, kaikilla pitää olla huput joka paikassa. :p 4/5 Kurobasu kuvassa on huppu. :p no hups...

Ja ne Kagamin kädet... huh huh tappelin niidenki kanssa ties miten kauan. Kynät lenteli päin seiniä ja ties mitä, uuden puuhekuminkin jouduin hankkimaan. :o x)

Sitten se Kid sieltä. Se on joku vuonna nakki ja muussi piirretty ja olin olevinani jotenki tosi ovela ja kokeilin uusia asentoja piirrustuksilleni. :d Se on jotenkin mukamas nojaavinaan eteenpäin tai jotain ja toi jalkojen väli on todella häiritsevä, mut yritetään elää sen kanssa. :D

Kettutytön väritys tahallaan laitettu vähän miten sattuu ja millon sattuu. Ja ah ihana ruutupaperi, jonka kuviontia en jaksa poistaa kuvista. xD Mut nyt mä oon jo hankkinu ihan "puhdasta" paperia!! ;)) lol

Kiitos kuitenkin vielä kommentista, palautetta on aina kiva saada. :3