Kirjoittaja Aihe: Tanssien sirpaleissasi, S  (Luettu 1670 kertaa)

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Tanssien sirpaleissasi, S
« : 01.06.2013 18:45:46 »
Author: Zarroc
Rating: S
Pairing: minä/sinä
Genre: romance, haikea angst

A/N. Pahoittelen kliseitä ja sen sellaisia, yölliset inspiraationpuuskat ne on hauskoja. Lopun sanat Pariisin Kevät - Painovoimaa.


                                                             Tanssien sirpaleissasi
En tainnut ikinä oikein tajuta, kuinka paljon merkitsit minulle. Tajusin sen kai ensimmäisen kerran jollain tavalla silloin, kun soitin sinulle yöllä humalassa ja kerroin rakastavani. Aloit itkeä.
Yritit peittää sen, mutta seuraavana päivänä koulussa näin sen silmistäsi ja olisin halunnut vain hukuttaa sinut syliini.

Toisen kerran tajusin sen silloin, kun minä murruin ja sinä kannoit minut pois huonosta selästäsi huolimatta. Et välittänyt ollenkaan omasta kivustasi. Suutelin sinua ja sinä lupasit jäädä, vaikka tein sinulle liikaa pahaa.

Kolmannen kerran tajusin sen, kun me rakastelimme ensimmäistä kertaa ja nukahdit syliini, vaikket ikinä uskaltanut luottaa mihinkään. Et ikinä ollut tarpeaksi turvassa.
Kun sinä aamulla heräsit ja katsoit minua säikysti, en voinut kuin silittää hiuksiasi ja kertoa, kuinka kaunis olit.

Kuitenkin tajusin merkityksesi parhaiten vasta silloin, kun menetin sinut.
Kun hajotin sinut ja tanssin sirpaleillasi seuraavan kanssa. Tajusin, kun jokin sisälläni kielsi minua soittamasta sinulle, vaikka olit sanonut aina vastaavasi soittooni.

En halunnut satuttaa enempää ja sinä olit ainoa, jonka annoin mennä.

                                                             Tulethan tanssimaan veitsenterällä?
                                                             Voidaan lipsahtaa yhdessä.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2013 20:57:51 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Kaapo

  • Vieras
Vs: Tanssien sirpaleissasi, S
« Vastaus #1 : 13.06.2013 21:33:42 »
Ihan ekaks pakko sanoo et Pariisin kevät :3 jes.

Voiii, just tällasta haikailuu tarviinkin tähän väliin. Olihan tää vähän kliseinen, mutta kliseet ei kerro mistään muusta kuin siitä, että homma on todettu toimivaksi ja kyllähän tämä toimi.

Voi että, paha sanoa oikein mitään! Mutta tykkäsin tästä, tää oli pieni ja suloinen ja mukavaa luettavaa ja juuri sopivan angstinen. c: Jees.

Tykkäsin siis! Kiitos tästä.

- Kaapo

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Tanssien sirpaleissasi, S
« Vastaus #2 : 13.06.2013 22:53:01 »
kaapo, kiitokset kommentista ja mukavaa kun pidit :3 kliseistä huolimatta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2013 00:37:11 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Tanssien sirpaleissasi, S
« Vastaus #3 : 13.06.2013 23:33:46 »
Kommenttikamppiksesta iltayötä. ;D

Nuo kappaleen sanat toimivat tuossa lopussa todella hyvin ja toivat minusta hyvää näkökulmaa tekstiin. Ainakin minut ne saivat ajattelemaan tekstiä astetta syvemmin, palasin niiden ja tuon viimeisen virkkeen takia uudestaan alkuun ja aloin pohtia tätä tarinaa syvemmin. Olet saanut kerrottua todella paljon vähillä sanoilla, mikä on taitavaa, ja mitä ihailen itse todella paljon. ( :

Tuo luottamuksen ja hahmojen välisen siteen rakentuminen on kerrottu hienosti. Pidän tuosta ensimmäinen, toinen, kolmas ja lopulta menetys -rakenteesta todella todella paljon. Tässä jää rivien väliin paljon asioita, mutta ne eivät tunnu tärkeiltä. Tätä lukiessa tulee tunne, että kaikki olennainen sanotaan tässä, että kaikki se, millä oikeasti on väliä on tässä esillä ja kaikki muu selittäminen vain vesittäisi tämän tarkoituksen, tai ainakin minulle tuli sellainen olo. Minästä ja sinästä saa tässä otteen helposti ja minusta he toimivat hyvin ihan vain minänä ja sinänä. Aika usein pelkät minä ja sinä aiheuttavat minulle lyhyissä teksteissä jonkinlaista vierauden tunnetta, mutta tässä niin ei käynyt, hienoa työtä siis. ( :

Loppu kääntää jännittävästi hahmojen välisen asetelman ympäri. Aluksi minulle tuli sellainen kuva, että sinä on huolehtivampi osapuoli, koska kantaa kipeästä selästä huolimatta toista ja osoittaa välittävänsä, vaikka pelkää koko ajan, ettei toinen ole luottamuksen arvoinen, koska sinä kokee harvoin olevansa turvassa. Lopussa minulle tuli kuitenkin sellainen olo, että kyllä minäkin haluaa sinää suojella ja olla huolehtivainen, koska vaikka minä vaikuttaa tässä siltä, joka on jatkanut "helpommin" eteenpäin heidän suhteestaan, niin hän yhä välittää sinästä.

Lainaus
Kuitenkin tajusin merkityksesi parhaiten vasta silloin, kun menetin sinut.
Kun hajotin sinut ja tanssin sirpaleillasi seuraavan kanssa. Tajusin, kun jokin sisälläni kielsi minua soittamasta sinulle, vaikka olit sanonut aina vastaavasi soittooni.

En halunnut satuttaa enempää ja sinä olit ainoa, jonka annoin mennä.
^Lopusta tuli kaikessa haikeudessaan suosikkini. Ehkä siksi, että se osoittaa näiden kahden välillä olleiden tunteiden vahvuuden ja sen miten syvästi minä loppujen lopuksi sinästä välittää.

Kiitos tästä hienosta haikeudesta.<3
wooooop
Ava: Ingrid

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Tanssien sirpaleissasi, S
« Vastaus #4 : 14.06.2013 00:46:16 »
Frederica, huh et arvaakaan kuinka monta kertaa luin kommenttisi läpi samanlainen urpo hymy kasvoillani. Tämä on minulle todella henkilökohtainen teksti ja siksi mietinkin pitkään, annanko sitä vapaaehtoisesti kenenkään arvioitavaksi. Voit siis kuvitella helpotukseni, jonka kommenttisi toi.
Ihanaa, että pidit tästä ja sait lyhyydestä huolimatta niitä syvempiäkin merkityksiä kaivettua esiin.
Kiitokset kommentistasi<3
« Viimeksi muokattu: 15.06.2013 12:49:44 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Larppa

  • Vieras
Vs: Tanssien sirpaleissasi, S
« Vastaus #5 : 05.09.2014 14:08:01 »
Ensin oli vaikea lukea, mutta loppu jäi kiinnostamaan.

Kommenttikampanjasta päivää!  ;D

No heipä hei. Tähän nyt asiat, jotka sanoinkin jo. Idea oli hyvä ja kuvailusi reipasta. Sopivan pituinen ja kertoi paljon. En löytänyt virheitä.


En minä sillain kliseitä löytänyt, mutta tietysti jos ajattelee niin sillain... Olisin toivonut keskelle pari lausetta jonkun laulun sanoja, olisi niin hieno. Mutta, en saa ikinä raapaleisiin kunnon kommenttia, siis pitkää mutta toivon että tämä riittää! Tykkäsin kyllä paljon.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Tanssien sirpaleissasi, S
« Vastaus #6 : 05.09.2014 14:36:57 »
Syvä Miete, kiitos kommentistasi! :)

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.