Kirjoittaja Aihe: Sue's. 15.2// 4 uutta kuvaa  (Luettu 6717 kertaa)

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Sue's. 15.2// 4 uutta kuvaa
« : 26.01.2008 20:40:25 »
Kuvaaminen on kivaa. Ja piirtämistäkin luulen aina välillä kivaksi, mutta kun alkaa pirtää, niin huomaa, ettei se olekkaan ihan niin kivaa. Joten kuvaaminen on kivempaa. Tai voisi myös sanoa yksinkertaisesti, että olen laiska, saamaton ja hyvin epäluova. Vaikka kovasti yritänkin uskotella olevani kaikkea muuta.
Mitään pointtiahna tässä tekstissä ei sinänsä ole, kunhan selitän.
Löydyn myös DeviantArtista.

Ja tiedättehän, elän kommenteilla.       

// Kuviani saa ootta yksityiseen käyttöön luvan kanssa, kunhan ei väitä omikseen. Kiitos.

RÄPS

Am I Blue (S)
Kuura (S)
Talvea (S)
Helmikuu (S)

inside (S), Haamuja S, Lelu (S)
. (S), Glitter (S)
Odottaa (S)
Closing (S)
Vettä (S)
Our Mornings (S)
Boston (S)
Koru (S)
Let Me Touch The Rain (S)
Whisper (S)
Yellow (S)
My Love Is Black (S)
Life can be so Black and White (S)
Carnival of Music (S)
Carnival of Music II (S)

// 31.07.2008 - Galleria päivitetty.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 03:58:47 kirjoittanut Illusia »
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Sue's.
« Vastaus #1 : 31.07.2008 20:56:08 »
OIIIII ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ + 100 lisää.

R A K A S T A N noita valokuvia ! Siis ihania ! Saanko udella, että millä kameralla kuvaat, ja ootko muokannut noita kuvia miten? Siis noi on oikeasti ihania. :> Tykkäsin ihan kauheesti, mutta vähän ehkä miinusta kun ne oli niin pieniä (vai olisiko niitä saanut jotenkin suuremmiksi? :D), mutta aww, ihania. Oot tosi hyvä kuvaamaan! Tykkäsin kaikista noista, mutta ehkä mun suosikkini oli feel it tai yellow. IHANIA ! =)

Piirrustuksetkin oli tosi hienoja, toi snuf oli niin söpö :---D Oi. Haluaisin nähdä lisää noita kuvia :>
après moi, le déluge

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #2 : 31.07.2008 22:22:09 »
Awww, kiitos♥
Kivaa että joku tykkää.

Pari vanhempaa kuvaa tuolla on HP photosmart R717 (R.I.P.) jälkeä, mutta nykyään käytösää Canon 400D.
Ja muokkaamisessa käytän Gimpiä, kiitos AH-NIIN-IHANAN Linuxin joka ei tule toimeen muiden ohjelmien kanssa.
Lähinnä vähän tarkennan jos on tarvetta ja värien kanssa sähellän.

Kyllä niiden valokuvien pitäisi mennä suurempaan kokoon vain klikkaamalla sitä kuvaa. Tai sitten siellä sivussa on sellainen teksti kun 'Full view' niin siitä klikkaamalla. Olen tosin niitä jonkun verran jo ennen laittamista pienennellyt, ettei ne veisi ihan koko sivua : D
 
 
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 22:24:09 kirjoittanut Sue »
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

Jennea

  • Vieras
Vs: Sue's.
« Vastaus #3 : 31.07.2008 22:44:32 »
Juuri tällaiset kuvat iskee minuun! Esimerkiksi Feel it, Cup of Tea ja Life can be so Black and White. Rakastan sitä kun kuvassa on oikea ihminen (tässä tapauksessa sinä?), kuvat ovat heti jotenkin aidompia ja henkilökohtaisempia. Ehdottomasti lisää näitä.

Ja sitten se suosikkini kaikista kuvista: Tähän koskee. Voiko nätimpää, viattomampaa, aidompaa ja surullisempaa kuvaa olla? Uskomaton otos.

Piirustuksista pidin myös. Ja etenkin siitä, että kuvasit ne kamerallasi, etkä skannannut. Se toimii, jos osaa kuvata ja on hyvä kamera. Jotenkin sopi tuohon tyyliin. Snuf on hellyyttävä!

Anteeksi, mutta mitään rakentavaa en osaa sanoa, sillä pidin todella paljon. Laita äkkiä lisää. :)

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #4 : 01.08.2008 21:56:47 »
Juu, kyllä kuvissa olen minä. Se tosin on vähän ongelmana: On vaikea olla samaan aikaan kameran takana ja edessä. Kovasti kuvailisin ihmisiä ja on kaikkia ideoita joihin tarvitaan malli, mutta en omista muuta kuin pikkusiskon. Joka ei edes ole niin kuvauksellinen kuin olisi tarve ja inisee ja alkaa varmaankin vaatia korvausta jos vielä tungen sen malliksi. Olisi vain niin tuhat kertaa helpompaa kun näkisi kuvan ottaessa, voisi säätää niiden kulmien sun muiden kanssa enemmän.
Mutta minkäs teet.

Ja ah, Tähän Koskee, vihdoinkin joku muukin huomasi sen ! : DD
Tykkään siitä itse, koska siihen on tavallaan kuvattu yksi hetki. Löysin tuon tekstin nimittäin Saksasta, Karlsruhesta, joka on varmaan viimeinen paikka, jossa odotan törmääväni johonkin muuhun suomalaiseen. Ja sitten bongaan jostain katulampusta suomalaisen tekstin. Ja vielä noin ihanan. Totta kai se piti saada vangittua.

Ja piirrustuksista, krhmh, juttuhan itse asiassa on näin, että ne oli pakko ottaa kameralla, kun hajotin skannerin :''D Mutta hyvä jos kelpaavat.

Kiitos kun kommentoit♥
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Vs: Sue's.
« Vastaus #5 : 01.08.2008 22:44:47 »
Oooh, uusi tuttavuus. 8)

Jostain syystä, en osaa tarkemmin määritellä miksi, nämä olivat jotenkin erilaisia kuin muut täällä Sir Cadoganissa katselemani. Sinä olit löytänyt jotain muutakin kuvattavaa kuin perinteiset kukkamakrot (pyydän muuten lupaa käyttää tuota Yellow-kuvaa joskus vaikka korttina? Sattuvat olemaan kaverini lempikukkia tuollaiset ja tuo on kovin kaunis 8)), vaikka niitäkin siellä oli. Tuo Carnival of Musicin naamio on kaunis ja niidenkin idea oli kiva. Hyvin henkilökohtaisen ja lähelle menevän tuntuisia olivat kaikki, mutta kuitenkin niin, ettei tuntunut tirkistelyltä tai siltä, että haluaisit kaikkien näkevän että "tässä minä olen, katsokaa minua ja keskittykää minuun, kysykää lisää elämästäni" :'D

Ja Snuf on hypersuloinen! 8'D Oikea somaliini. <3 Piirroksiasi katselisin tulevaisuudessa mielelläni enemmänkin.
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #6 : 02.08.2008 00:33:36 »
Juu, kuviani saa luvan kanssa käyttää jos miellyttää, kunhan ei omakseen väitä. Enkä henkilökohtaisesti kyllä uskokkaan sinun väittävän :'D
Kuullostaa siltä, että kuvat ovat sitten suhteellisen onnistuneita. Tai siis että viestittvät sitä mitä toivoinkin.
Snuf on ilmieseti kovin suosittu : D Hän onkin vähän tuollainen sulopallero.<3
Piirroksia on tulevaisuudessa luvassa lisää, kunhan saan vaan potkittua itseäni. Se vaati vain vähän vaivannäköä ja kärsivällisyyttä : D

Kiitos kommentista♥
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

Jennea

  • Vieras
Vs: Sue's.
« Vastaus #7 : 02.08.2008 01:25:11 »
Kysyisin vain, että saanko tallettaa tuon Tähän koskee kuvan omiin kuvatiedostoihin? En siis käyttäisi sitä missään, mutta haluaisin sen vain sinne. Rakastuin nimittäin siihen. :)

// Kiitosta!
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 01:35:59 kirjoittanut Jennea »

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #8 : 02.08.2008 01:31:17 »
Juu, tietenkin <:
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

Jennea

  • Vieras
Vs: Sue's.
« Vastaus #9 : 06.08.2008 14:00:02 »
Kaksi uutta kuvaa ovat jänniä. Kuka kuvissa on? Ensimmäisenä tulee mieleen pikkusiskosi. :D Pidän enemmän tuosta Whisper-kuvasta. Jotenkin salaperäisempi.

Tuo uusi piirustuskin on hieno. Onko tytön ympärillä jotkut laulun sanat? Tykkään tosi paljon lyijykynätöistä, joten tämä on myös hyvä.

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #10 : 18.10.2008 22:25:55 »
Jennea, juu nimenomaan siskoni. Joka on muuten worst malli ever. Inisee kokoajan, ei ihan yshteisyyö toimi. :--D Ja piirustuksen tytön ympärillä olevat sanat eivät ole mitään lyriikoita, tulipa vain kirjoiteltua jotain omia ajatuksia ylös. Ihana kuulla että tykkäsit <:   

// 18.30, uusia kuvia taas. kommentointi olisi mahtava juttu.
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

Jennea

  • Vieras
Vs: Sue's.
« Vastaus #11 : 18.10.2008 23:14:41 »
Olen odottanut pitkään, että sinulta tulee uusia kuvia! Jes, viimeinkin tuli. Nämä sinun kuvasi ovat ehdottomasti suosikkejani tällä hetkellä näistä kaikista mitä Räiskäri-osiossa on. Nämä ovat jotenkin niin yksinkertaisia ja aitoja, että ah! I'm in love! : D

Nämä uudet kuvasikin ovat hienoja. Vettä-kuva oli mukavan pirteä ja raikas, ja Our mornings-kuva oli ihana, ihanan jännä yhdistely! Boston-kuva oli jotenkin haikean oloinen. Pidin siitä kuvakulmasta ja ne laulun sanat sopivat hyvin tunnelmaan. Viimeinen Koru-kuva on minun suosikkini. Ihanan tyttömäinen ja suoraan sanottuna söpö (:

Argh, en keksi mitään rakentavaa sanottavaa näistä kuvistasi. Tällaisista juuri tykkään.

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #12 : 27.11.2008 19:31:15 »
Päivitystä taas.  (:

Jennea, olen suorastaan imappelrtu jos joku tosiaan oikein odottaa kuviani! hah,  kiitos itsellesi kun jaksat kommentoida. You make my day :-)

TylerDurden, ahh ihan yllätyin kun huomasin jonkun uuden kommentoijan ja ajttelin että nyt sieltä tulee varamasti kunnon kritiikit. no mutta ihana kun tykkäsit. se on aina kivaa kuultavaa. olen otettu.

i know, olen laiska piirtämään. mutta yritän ryhdistäytyä ja saada jotain paperille tehtyäkin tänne lähiaikoina. 
PS mietin tässä että noi kuvat saattaa näyttää paremmalta valkosella pohjalla. eli jos toi vihreä häiritsee niin sielä sivussa on sellainen nappula kuin download niin siitä ne saa katsottua valkoisella pohjalla.
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

Jennea

  • Vieras
Vs: Sue's.
« Vastaus #13 : 30.11.2008 16:21:38 »
Vau. Taas uusia hienoja kuvia. Tuo uusi tekniikka on jännä, että yhdistelet useita kuvia. Todella hienoja. Mietiskelin vain, että millainen kamera sinulla on, vai oletko jo sanonut sen täällä jossain vaiheessa? :)

/// Okei joo. En ollutkaan sitten huomannut, että olit sen jossain sanonut. Sokea mikä sokea!
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 15:32:05 kirjoittanut Jennea »

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #14 : 09.02.2009 19:23:24 »
Olen tainnut mainita aikaisemminkin, mutta siis kamranani toimii canon 400D.
Kiitos kommentista jälleen : )

Ja päivittelinpä taas.
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Sue's.
« Vastaus #15 : 10.02.2009 21:42:36 »
OH NOES, miten hienoja kuvatuksia.
Pidin kaikista. ♥
Noista piirrustuksista tulee ihan mieleen minä itse. 8D Siis juuri tuon tyylisiä hommeleita mie piirustan, erilaisella tyylillä tosin. Ja sekin vielä, että miulla aivan varmasti samanlainen lehtiö. :3 Oikein nättejä piirroksia.
Äh, en oikein osaa kommentoida valokuviin tai piirroksiin. Gomen.
Lisää vaan!

~Ape kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Sue's.
« Vastaus #16 : 15.02.2009 18:18:35 »
Kiitoksia April (: Kaikki kommentit ovat tervetulleita, tietenkin mukava kuulla että pidit.

Muutama kuva tuli jälleen lisää. Ja piakkoin pitäisi ilmestyä itseasiassa myös pari uutta piirrustusta, kunhan vain saan aikaiseksi pakata ne tiedosto muotoon. 

And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright