Kirjoittaja Aihe: Kaikki on ohi, Sallittu, raapale(?), femme, Betattu versio  (Luettu 3478 kertaa)

Stelte

  • ***
  • Viestejä: 52
-Author: Stelte
-Beta:kaverini
-Pairing: ei varsinaista paritusta, mutta tyttö/tyttö
-Rating:sallittu
-Genre: femme, raapale(?)
-Summary: Poika lukee luokkatoverinsa kuolin-ilmoitusta
-A/N: Kirjotin tän joskus keväällä, eli aikoja sitten. Ei ole betaa, joten luultavammin pilkku virheitä löytyy paljon. Yritin korjata itse jonkin verran kirjotusvirheitä. Ja poika sekä tyttö ovat ihan keksittyjä.

-------

Tunteeni olivat vahvat tuohon tyttöön. Tyttöön, joka oli ennen minun luokallani. Hän, jota kaikki haukkuivat ja jolle huudeltiin perään. Häntä syrjittiin, mutta minusta hän oli kaunis, erilainen kuin muut. Hänen peräänsä huudeltiin kaikkia negatiivisia kommentteja ja että tyttö olisi lesbo. Hän kuitenkin kielsi sen aina. Mutta minä huomasin, että aina, kun sana mainittiin, hän vaikutti jotenkin säikähtäneeltä. Kielsin kavereitani kiusaamasta häntä ja sanoin, että se on hänen oma asiansa. Häntä pitäisi uskoa, jos hän sanoi, ettei ole lesbo.

Tyttö oli menettänyt itseluottamuksensa ja oli oikeasti hyvin herkkä, mutta hän ei antanut sen näkyä. Hän oli iloinen ja pirteä ja nauroi paljon. Välillä hänen hermonsa kyllä paloi ja hän huusi, että vihaisi minua. Vaikka nuo sanat satuttivatkin, niin en antanut sen näkyä. Hän pyöritti usein silmiään minulle ja vaikutti oikeasti todella kyllästyneeltä. Hän ei oikein välittänyt puhua monellekaan pojalle luokallamme. Joskus hän oli sillä tuulella, että puhui muutamalle. Erästä poikaa hän kiusasi välillä leikillään. Tunsin mustasukkaisuutta aina, kun näin hänen puhuvan jollekulle pojalle.

Sitten eräänä päivänä kuulin hänen muuttaneen. Järkytyin, en tiennyt miten selviäisin.
Nyt muutamaa vuotta myöhemmin, kun katson hänen kuolinilmoitustaan, tunnen samaan kaipuun sisälläni. En koskaan uskaltanut puhua hänelle tunteistani ja kertoa, että olin oikeasti erilainen. Nyt olen jo toisen ja hän on kuollut. Tyttö oli kerran kylässä tyttöystävälläni, kun saavuin hänen luokseen. Hän lähti pian ja vilkaisi minua. Kuulin hänen sanovan ystävälleen että tapaisivat pian ja että kaverinsa odotus oli kannattanut. Hän oli saanut sen pojan jonka halusikin, mutta minun teki mieli lähteä hänen peräänsä ja kertoa että pidin hänestä.

Nyt kaikki oli myöhäistä. Kyynel vierähti poskelleni. Kaikki oli ohi. Hän oli kuollut ilman että oli saanut kuulla että joku edes rakastaisi häntä. Olihan tyttö saanut uudessa koulussa seurustelukumppanin. Mutta vaikka joku muukin itki ilmoitusta lukien, tiesin, että hän ei ollut kuullut, että tyttöystävä oli myös rakastanut häntä. Purskahdin itkuun.
"Kaikki on ohi"
« Viimeksi muokattu: 27.01.2008 16:22:35 kirjoittanut Stelte »
Bit boy

Bujaka

  • ***
  • Viestejä: 73
Re: Kaikki on ohi, Sallittu, raapale(?), femme
« Vastaus #1 : 26.01.2008 21:17:08 »
rivitys
rivitys
rivitys.
tekstiä oli valtavan raskas lukea. ja- sanaa ennen ei tule pilkkua.
Rahan pauloissa
Kädet raudoissa
Me juostaan haudoissa

muska

  • ***
  • Viestejä: 92
Re: Kaikki on ohi, Sallittu, raapale(?), femme
« Vastaus #2 : 26.01.2008 21:27:34 »
Kannattaa aloittaa siitä betan hankkimisesta niin saataisiin tekstistä ensinnäkin helppolukuisempaa.
Tuolta voit käydä kyselemässä sitä betaa:
http://www.finfanfun.arkku.net/viewtopic.php?f=17&t=11

Kommaan uudelleen jahka betattu versio ilmestyy. :)

Stelte

  • ***
  • Viestejä: 52
Joo... Kaverini (vanha betani) betas tämän...
Bit boy

Bujaka

  • ***
  • Viestejä: 73
nonih. nythän sisältöön pystyy jo keskittymään. silti jäi jotenkin "nojaa"- fiilis. mutta ihan kiva : >
Rahan pauloissa
Kädet raudoissa
Me juostaan haudoissa