Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli: Ei Cinnan, Katniss&Valmisteluryhmä, S  (Luettu 1371 kertaa)

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Nimi: Ei Cinnan
Kirjoittaja: fan4ever
Ikäraja: S // zachy korotti ikärajaa yhdellä, mutta myös siirsi ficin oikealle osastolle
Fandom: Nälkäpeli /ranpu siirsi fandomin otsikossa oikealle paikalle
Genre: Drama
Charecters: Katniss, valmisteluryhmä(Cinna)
Kuvaus: Katniss on romahtaa Cinna kohtalon takia ja valmisteluryhmä yllettää hänet.
A/N: Haasteeseen ficlet300. Hahmot kuuluvat Suzanne Collinssille


Tuntuu kamalalta pukeutua vihreään, kauniiseen ja silkkiseen mekkoon. Viimeksi kun olin ollut mekossa, sen oli tehnyt Cinna, puvustajani, joka oli kuollut takiani. Matkijanärhen takia. Mieltäni kylmää joka kerta kun ajattelen miestä. Saatoin jopa tuntea hänen kosketuksensa ja henkeni on sen takia salpaantua. Miksi juuri Cinna? Ahdistukseni alkaa olla liian suuri ja vedän kaulakorun ja mekon päältäni kova kouraisesti, niin että ne ovat mennä rikki. En kuitenkaan huomaa sitä vaan kaadun pilvilleni maahan yrittäessäni hengittää.

”Katniss. Meidän pitää-!” Octavian huudahdus katkeaa hänen huomatessaan minut maassa kyyryssä kädet rinallani samalla kun yritän hengittä.   

”Luoja Katniss. Mitä tapahtui?” Venia kysyy hieman hätääntyneesti hänen, Catavian ja Flaviuksen juostessa koskettelaan ja tukemaan minua. Huolenpidon seurauksena alan vain itkemään enemmän enkä pysty puhumaan.

Lopulta hengitykseni alkaa tasaantua ja oloni varmentua. Minun ei pitäisi itkeä. Ei nyt, eikä täällä. Ei kameroiden edessä ,joten yritän hymyillä ja katson valmisteluryhmääni joiden huulille hymy palaa.

”Oletko nyt kunnossa? Miten sinä tällä tavalla riehaannuit?” Venia kysyy katsoen lattialle pukuani ja koruani. Flavius menee nostamaan ne maasta ja laittaa nästisti sänkyni päälle.

”Anteeksi minä...” ehdin sanoa ennen ääneni loppumista. En halua sano syytäni sillä uskon ettei kuulijoina ole vain valmisteluryhmäni vaan myös koko vuöhykkeen 13 johto. Yritän nopeasti mietti  vastaustani mutta Flavius pelastaa minut tilanteesta alkaessaan puhua mekostani ja joskus telkkarista näkemistään upeista mekko luonnoksista.   

En halua ajatella Cinnaa joten kuuntelen kuinka valmisteluryhmäni puhuu kaikista maailman turhimista asioista. He tuntuvat olevan kokonaan unohtaneet äskeisen itkuni ja se sopii paremmin kuin hyvin.

Meikin ollessa valmis Otavia nostaa mekkoni sängyltä ja minut puetaan siihen. Joudun jälleen pinnistelemaan ollakseni itkemättä ja keskitän kaiken tahtoni kuunnella valmisteluryhmäni puheita.

Hiusten ollessa laitetut näytän tyrmäävätältä, lähes tunnistamattomalta. Kaikesta komeudestaan huolimatta puvusta näkee ettei se ole Cinna aikaan saannos ja haluan riisua sen. En kuitenkaan voi tehdä sitä sillä olen matkijanärhi ja minulla ei ole lupaa murtua.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 21:33:14 kirjoittanut Beyond »